Ai uitat parola?


  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 814
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Nasol momentul ,nu prea ai ce face decat sa montezi un filtru la loc plus softul ,altfel nu treci de rar. Asa ca sa nu mai zica unii oameni aici pe forum ca nu au cum sa vada mecanicii de la Rar ,ca nu mai ai dpf-ul , uite ca au cum sa te prinda .
Incearca macar sa cauti unul din desmembrari ,pana treci de rar si dupa il scoti daca vrei ,doar ca la urmatorul rar trebuie pus la loc .
  • ska

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra A20DTH din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ai spart filtrul, dar ai umblat si la soft?
In cazul in care doar l-ai spart, normal ca nu-ti ies noxele.
  • tadragos

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1.9 din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Ce se poate face este sa devii cetatean model si sa iti pui DPF-ul la loc.

Dupa care sa te intrebi "care a fost logica sa iti scoti dpf-ul"?

Mai ai de recunoscut ca ai scapat ieftin:
1. RAR-ul blocheaza la greu ce vede diesel in sistem pentru ITP.
2. Surpinzator dar si in RO se fac controale inopinante politie RAR - in toata tara.

3. O sa zici ca ai scapat pe gratis cu ce s-a intamplat sau o sa spui povesti:
Se duce cunoscutul cu BMW frate in Germania.
Este oprit special ca avea numere de Romania. Auzise baietii din Germania ca romaniii "DPF - off". Ii pune mirositorul la toba si ii zice:
1. Va casam masina direct.
2. 2800 de euro: montat DPF nou si resoftare.
Ce alegeti?
  • GVlascu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua. Sunt posesor de opel astra 1,7 cdti, 81kw 2013. 152000km(sunt reali 100%). Problema mașinii este ca în bord îmi apare mesajul "filtru particule înfuntat, nu oprii motorul" și asta se întâmplă foarte des, l fiecare 30-50 km. Mașină o am de aproximativ 2 luni dar pana acum o luna regenerarea se făcea dar fără acel mesaj pe bord. La momentul actual când apare mesajul pe.bord și își face regenerarea scoate un fum mai mult decât un tractor aflat în arat. Menționez faptul ca mașină face cel mult 10-12 km în oraș / zi. Iar la sfârșitul săptămânii o alerg 100-120 km Giurgiu- București. Bujiile au fost schimbate (beru). E normal sa intre atât de des regenerarea și de ce pana acum și.o făcea aproximativ la fel de des dar fără acel mesaj în bord. ce pot face în cazul asta? Mulțumesc anticipat!
  • CIoan853

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Bună ziua. Am o zafira b 2006 motor z19dth, când am cumpărat-o a avut dpf-ul scos (fizic), am cumpărat un filtru de particule aftermarket care după 400 km sa înfundat (eroare ecn 190175 și limitare de putere), am încercat regenerare forțată dar nu a mers. Am dus mașina la service care a trimis filtrul la curățat mi-a schimbat galeria de admisie și senzorul de presiune diferentiala. După nici 200 de km iar eroare ecn 190175. Am testat cu opcom și aveam 6kpa presiune diferențiala la relanti și 24% saturație la filtrul de particule. Am făcut un drum cam de 60 km și la relanti am presiunea de 8kp și 30% saturație la filtru. Dacă sa mai întâlnit cineva cu această situație și poate să mă ajute cu un sfat. Mulțumesc!
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,276
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17 dtj din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Cu ce te deranja că nu ai dpf.
Ți-ai dat de treabă singur.
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Omul a incercat sa mearga pe calea cea dreapta doar ca, din pacate aceste filtre sunt o pacoste ! Bagi o gramada de bani sa il schimbi si la sfasit tot la treburi necurate ajungi.
  • CIoan853

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
cuculica a scris:Cu ce te deranja că nu ai dpf.
Ți -ai dat de treabă singur.

Dacă nu scotea fum nu îmi făceam de lucru.
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Pai asta ii problema @ cloan853! De asta s_a si infundat. Tu trebuie sa rezolvi problema fumului si dupa sa pui DPF sau sa il anulezi iar fizic si soft.
  • CIoan853

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
mylanezu a scris:Omul a incercat sa mearga pe calea cea dreapta doar ca, din pacate aceste filtre sunt o pacoste ! Bagi o gramada de bani sa il schimbi si la sfasit tot la treburi necurate ajungi.

Mecanicul a spus ca scotea fum negru de la galeria de admisie de aceea am schimbat-o (era căzută tija swirl).
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Si dupa remedierea galeriei tot ai avut probleme cu DPF-ul?
  • CIoan853

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
După cum am scris mai sus după schimbarea galeriei de admisie și a senzorului de presiune diferentiala, curățarea termică a filtrului de particule, după 200km iar mi-a apărut ecn 190175 și limitare de putere.
  • Mike_MFM

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z19DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor! Sunt proaspatul posesor al unei Zafira 1.9 DTH pe care va trebui sa o duc la RAR sa o inscriu in februarie. As avea cateva intrebati in legatura cu acest DPF avand in vedere ca va trebui sa ajung si la RAR(Norocul meu este ca am programare la Calarasi si eu sunt din Bucuresti).

Prima intrebare este: Cum pot verifica, cat % este colmatat filtrul DPF? se poate verifica in meniul "ascuns" al navigatiei sau ar trebui sa imi iau un op-com?

Daca imi iau op-com ii pot face regenerare fortata sau merge doar cu Tech 2-ul? ( Daca merge doar din tech 2 v-as ramane recunoscator daca mi-ati trimite niste recomandari de service sau baieti priceputi in Bucuresti)

De cand am luat-o am mers in Bucuresti destul de putin(aprox. 200km) si ieri si-a facut prima regenerare, dar a facut-o de doua ori( prima a durat cam 7-8-10 minute dupa a revenit consumul la normal(0.8-0.9) si a doua dupa ce am plecat de la destinatie tot cam acelasi timp a durat dar nu a mai scos atat de mult fum. Intrebarea mea este: ii dauneaza atat de rau mersul in Bucuresti incat pot merge cu ea doar cand nu este aglomerat? Care este regimul de turatie in care motorul sa se simta bine si sa nu infund DPF-ul?.

Va multumesc anticipat si fiind prima postare va spun si : Bine v-am gasit!
  • RTordai

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara
Am un opel astra h 1.9 cdti 74kw recent am curatat filtrul de particule si am schimbat senzorul de presiune diferentiala
Imi puteti spune care este presiunea normala la relantiu si turat ?
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
La relanti ar fi indicat -1, 0 iar turata la 3000 ar trebui sa nu depaseasca 3
  • RTordai

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Cam asa e -1-2 la relantii si 3 4 turata acum voi vedea la cati km se regenereaza inaintebsa curat dpf si sa schimb senzorul se regenera in fiecare zi si in ultima perioada nu se mai stingea martorul de bujie ca clipa intermitent
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Iti sugerez sa schimbi urgent uleiul. Daca regenerarea se facea zilnic cu siguranta ai motorina in ulei!
  • RTordai

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Asta a fost inainte sa curat dpf si sa schimb senzorul de presiune .Astazi am reusit sa le montez la loc am schimbat si ulei ul era in plus cam 1.2l
  • RTordai

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara
Sunt posesorul unei Opel astra h 1.9cdti z19dtl 74kw
Recent am curatat dpf ul la o firma specializata pt asa ceva din cauza regenerarilor zilnice .am schimbat senzorul de presiune diferentiala (acum presiune e ok -2 la relantii 0 la 3000 ture).insa regenerarile zilnice tot apar creste nivelul de saturatie la 100% la fiecare 50 km si se regenereaza .
Care ar putea fii cauza ?
Va multumesc
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Injectoare cu probleme, turbina, EGR sau chiar filtrul DPF. Asa am patit si eu la Corsa D. Presiune perfecta dar regenerari non stop. L-am anulat si acum totul este OK

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata