Ai uitat parola?


  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 619
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Da, e limitata la 5250 si motorina e bine sa o iei cat mai "grasa", eu pun de la lukoil, ieftina, promotie de pret redus in weekend si e grasa, calumea,numai buna pt ungerea sistemului de injectie.
Acum fiind prea mult offtopic : imi raspunde si mie la intreabarea mea legata de cutia in 6 trepte pe 2.2 dti ?
  • Vectra Power

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua!Am aceeasi problema la z19dt 120 cp dar nu imi vine sa cred ca acest defect de fabricatie nu a fost semnalat din timp.e o bataie de joc fata de client.ok e o problema de design dar trebuia remediata pe banii lor nu sa stam asa-dati in judecata.chestia cu scosul de ulei este data de specialisti?sincer mi se pare aiurea sa scoti uleiul.e foarte deranjant mai ales intr-o depasire.
  • decebal_emil

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
sal.am un vectra c 2,2 din 2004 si am urmatoarea problema:in mers sare din viteza si nu mai intra neam in nici un mod.plus serva nu lucreaza deloc care ar fi cauza?multumesc
  • bobuta

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
buna seara.sunt nou aici pe forum si intentionez sa cumpar un Opel Vectra C.am vazut unul din 2005 cu 190.000 km,motor 2.0 101 cai,am fost azi si am vazut masina arata foarte bine,doar ca are o mica problema cred eu si aceea ca intra putin mai greu in trepta a 2-a,restul treptelor sunt ok.Masina este in austria si costa 4300 euro.
astept parerea voastra.

multumesc.
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Daca tot dispui de bani si te incadrezi la 2005, de ce nu te orientezi catre un 1.9CDTI?E mai puternic, mai rafinat, consuma mai putin, e in 6 trepte si e Euro 4, te avantajeaza la taxe.Singurul avantaj la 2.0DTI e faptul ca are distributia pe lant, dar mie mi se parea un motor puturos pe Astra G, pe Vectra C nici nu vreau sa ma gandesc.
  • bobuta

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
pai nu dispun de mai mult de 4500 euro,asta e o ocazie unica sa zic asa...mai ieftine masini nu am vazut...cam asta e singura.chiar nu stie nimeni care poate fi cauza de ce intra putin mai greu in trepa a 2-a?
astept raspunsurile voastre ca azi trebuie sa ma decid daca o iau sau nu.

multumesc.
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Trebuie verificata timoneria, nu putem sa ne dam seama din spatele monitoarelor, la fel de bine poate sa fie si ungerea de vina.Stiu ca aceeasi impresie am avut si eu la una din masini, am desfacut mansonul schimbatorului si am pus putina vaselina, dupa care am schimbat treptele pe loc pentru o ungere mai buna intre trepte.
Eu zic ca nu-i nimic grav, daca masina e ok dpdv mecanic si estetic, si e o ocazie...nu mai sta pe ganduri.
  • bobuta

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
numai o iau ca are si km multi,are 195.000 si pt o masina de 6 ani e destul de mult...o sa mai ma orientez sa vad ce imi iau..

multumesc mult de raspuns...
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 468
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
La pagina 7 scriam despre o vibratie care se manifesta intr-un anumit interval de turatie, in treptele 4,5,6 in sarcina. Am inlocuit planetara stanga care intr-adevar avea uzura la capul spre cutie. Am inlocuit si 2 suporti motor fata-spate, cam tot ce tine de suspensie fata spate, mai putin bascula stanga fata unde am un joc la pivot(urmeaza sa pun ceva mai bun). Dupa toate schimbarile astea, vibratia s-a mai atenuat dar inca se simte. Dupa ce trec de acel interval de turatie(undeva pe la 2800), nu se mai simte vibratia indiferent de viteza masinii sau treapta de viteza.
Referitor la varianta cu vibratia din cauza esapamentului...am verificat sistemul si nu am jocuri. Mentionez insa ca am dpf-off iar toba aia unde era dpf nu mai are decat partea de catalizator. Nu stiu daca asta poate duce la o acumulare de gaze care sa provoace o vibratie a tobei respective...
Astept pareri. Mersi
  • Mihaitl

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra Y22dtr din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Am un opel vectra c 2004 cod motor y22dtr si am de curând niște probleme la cutia de viteze.
Când vreau sa bag in treapta 1 nu intra de parca nici nu ar fi in acea poziție treapta 1 si bag in treapta 2 si apoi in treapta 1 ca sa intre.
Cea de a doua problema este identica cu marsalierul iar cea de a treia problema este când bag in treapta a4-a din a 3-a la ori ce turație se aude un zgomot ca un harait dar ceva mai finut, dar când schimb din treapta a5-a in treapta a4-a intra fără nici un zgomotele.
A întâmpinat cineva problemele acestea?
Cu stima.
  • denysse2005

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2011

  • Garaj Mesaj Privat
salut am si eu o intrebare, va rog sa mi spuneti si mie la vectra c 18oo benzina 2003 se mai potriveste si alta cutie de viteze de astra sau vectra b este compatibila ,am gasit tot zop in ia mersi
  • denysse2005

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2011

  • Garaj Mesaj Privat
merge cumva si de diezel
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 468
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
N-are nimeni nici o idee despre problema mentionata mai sus? Un sfat ce sa mai verific? Am fost la o gramada de service-uri in Timisoara, inclusiv reprezentanta (nu ca ar fi ceva de capul lor, mai ales dupa ce a plecat si dl Puiu de acolo, pt cine il stia). Nimeni nu imi da nici o solutie.
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 468
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Noutati despre problema mea cu vibratia...am schimbat ambele planetare cu ceva de pe o masina din Anglia. Erau in stare buna pt ca am condus masina inainte sa fie dezmembrata si se prezenta impecabil. Am montat planetarele pe masina mea si inca mai am vibratia in mers, cand o accelerez brusc dupa cum am prezentat mai sus in postarile anterioare. Ce-i drept, vibratia nu mai e la fel de puternica, sa zicem ca s-a diminuat cam 50% dar tot e deranjanta.

Va rog din suflet cine are o idee ceva...un sfat unde sa ma mai duc ca sa identific ce problema am ca nu mai pot, am ajuns la capatul rabdarilor. In curand cred ca o sa ma vedeti la sectiunea "dezmembrari" cu fff multe piese noi/aproape noi pe care le-am tot schimbat pe rahatul asta de masina si fara nici un folos.
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 468
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am rezolvat problema cu vibratia...dupa 1 an si ceva de verificari si schimbari de piese (multe din ele aiurea, datorita "profesionalismului" reprezentantelor Opel din vestul tarii si datorita altor service-uri renumite).

Problema la mine a fost axul cu came. O cama era mancata de tot si practic supapa nu mai era actionata. Alte 2 came erau mancate in proportie de 50%. Mai mult, 5 tacheti din 8 (paharele alea care vin peste supape) erau aproape perforati de tija supapelor. Riscam in orice moment sa e sparga si bucati de metal sa ajunga in cilindrii...mai departe, va imaginati voi urmarile.

Cu alte cuvinte, masina avea 1 piston functional 100%, 2 pistoane functionale 50% si 1 piston mort.

Am inlocuit axul cu came si toti 8 tachetii iar masina acum fuge de mananca pamantul, gratie si celor 45 de cai in plus in urma tuningului.

De asemenea, fumul care curgea efectiv pe perioadele de accelerare (brusca sau continua, de ex. in depasiri), a disparut. Din aceleasi motive expuse mai sus, arderea era incompleta si de aici fumul (ca si mentiune - eu am DPF off).

Nimeni nu a fost in stare sa-mi descopere problema. Am schimabt planetare, ambreiaj, suporti motor, EGR, clapeta acceleratie, bucse, bielete si alte chestiid e la trenul de rulare...toate aproape degeaba, nu ele au fost cauza.

In concluzie, cine vrea un mecanic priceput (in Timisoara), care gandeste problema inainte sa te puna sa cumperi piese cat pentru juma' de masina, dati PM si va indrum. Recomand cu incredere pt eficienta, rapiditate, pret. Identificare aproblemei a durat cam 2 zile (nu 24 din 24), 2 zile pt gasire ax cu came si livrare in TM iar montajul (ax cu came, tacheti, distributia si toate cele care se dau jos cand schimbi distributia) a durat 4 ore.
  • AttilaFerko

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia Z18XER din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Felicitari Alin.
Sunt nou in forum, si citind ce scriai mai devreme chiar acum am vrut sa iti scriu sa te uti la motor.
Dar ma bucur ca ai gasit problema.
Multi kilometri fara incidente iti doresc
  • micone

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2013

  • Garaj Mesaj Privat
La problema cu cutia care nu intra in treapta 1 este posibil sa fie sincronul de a1-a praf, sau un pinion din cutie!
  • johnnyliv

  • Mesaje scrise: 693
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am schimbat curand cutia de viteza la masina mea,tip F17. Am schimbat-o deoarece un pinion sincron(satelit) din cutie s-a rupt pe jumatate,si a spart capacul de jos al cutiei(cel prins in suruburi) si a curs tot uleiul din ea.Am mers asa 4 zile,fara sa stiu ca am problema asta,fara sa stiu ca s-a intamplat ceva,pentru ca masina mergea normal,ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.Ce m-a facut sa verific a fost,prin noroc,faptul ca imi trosnea ceva la roti cand viram de volan(rulmentul de la flansa pe care l-am uns...nu stiu de ce era uscat,fara pic de vaselina),si am zis sa o urc pe elevator sa fac si o constatare mecanica....si surpriza...mare gaura ce era in capacul cutiei de viteza.Acum cu noua cutie pare mai bine...schimba mai usor,insa cred ca mai trebuie sa completez cu 50-100ml de ulei(am facut prostia de a nu verifica simeringul de la planetara si mi-a mai curs putin...l-am inlocuit,insa nu mi-a ajuns uleiul de cutie).Am pus ulei GM,pentru ca am inteles ca e cel mai bun pentru acest tip de cutie.Multumesc domnilor de la Clubopel Targoviste si in mod deosebit domnului Angi pentru ajutorul oferit.
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 642
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Antara A22DTH din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu ma confrunt cu aceesi problema, acel zvacnit cand schimbi vitezele inferioare (la cele superioare nu se simte deoarece masina are deja inertie) sau cand te joci cu acceleratia. Am schimbat si eu multe piese de la trenul de rulare inclusiv bucsi din jug fara mare rezultat. Pana la urma tot planetarele au fost de vina, se uzeaza capurile dinspre cutie, nu numai ca joaca pe tija planetarei, se mai uzeaza si nuturile care intra in cutie. Le-am inlocuit cu altele sh a mers bine o perioada dar acum iar se manifesta acel joc. Ma bag sub masina sa verific si constat ca iarasi joaca ambele pe interior. Le puteti verifica tinand cu mana capul dinspre cutie si cu cealalta mana miscam discul de frana sau roata, la mine are joc liber cam 2 cm cea ce e mult. Problema a fost cand am cumparat a doua pereche de planetare ca omul de dezmembrari mi-a combinat capetele pana a gasit doua care se prezentau a fi bune. Este de preferat sa gasiti planetare care sunt nedesfacute pentru ca au componentele uzate impreuna. Si am uitat sa zic ca am cumparat odata si un cap nou care a mers 5000 km dupa care juca mai tare care ala vechi. Norocul meu acum este ca mi-am adus o masina completa din Germania pentru piese care are niste componente inclusiv planetare in stare foarte buna. Sa vad acum cat voi merge cu alea fara sa se manifeste aceste fenomen enervant.
  • gabricyo

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Zafira 19zdth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
am schimbat si eu toti suportii dar tot nimic. mai incerc cu jocul din grupul conic de la planetare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata