Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • crazyboy

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
problema mea este urmatoarea:temp la motor nu vrea mai deloc sa urce peste 80 decat dac merg mai turat sau la relanti.iar o problema este k mananca antigel,mult(1l-400km)enorm de mult dupa mine.sub ea nu se vede nimic iar motoru se aude bine.are si spuma pe capacu de la ulei.ce naiba sa aiba?garnitura chiuloasa?imi cer scuze,da am citit cam tot pe forum si tot nu stiu sigur ce are
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Din ce spui tu e vorba de termostat care trebuie inlocuit. La tine urca si coboara deci sigur este el, la mine l-am inlocuit degeaba, statea fals la 82-84 dar statea! Antigel pierzi pe la pompa de apa, nu se vede ca se evapora si e in spatele fuliei scurgerea deci ochiul nu ajunge acolo.
Spuma este normala pe timp de iarna si drumuri scurte. Daca ar fi garnitura chiulasa uleiul ar fi laptos.
  • crazyboy

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
si kam unde este situata pompa de apa la o corsa de 1.2 Sad
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tu nu ai citit pe forum si nu ai cautat !
Daca mai insisti culimbaj de chat K iti iei un ban urgent
Si ca sa iti demonstrez cit ai citit pe forum vezi pagina 4 din aceasta discutie.
Skip ads

  • dani21

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut corsari, am si eu o intrebare: daca pompa de apa pierde antigel trebuie schimbata toata pompa sau doar garnitura la un corsa C motor Z10 XE,multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se schimba pompa, ai poze la pagina 5, e greu de citit ?
  • tommy322

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2009

  • Mesaj Privat
sal am si io problema
apa ajunge relativ repede la temperatura de 90 de grade iar in momentu acela se apride becul cu msinuta cu cheita
tin sa precizez ca daca deschid borcanul cu antigel am o presiune relativ mare in el
oare sa am aer pe instlatie?
va rog sa ma sfatuiti si pe mine ce sa fac
marca masinii este vectra b 1.6 16v din 2001
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Am o Agila 1.0 din 2001 si am urmatoarea problema. De cateva zile am observat ca pierde lichid de racire. La inceput a fost mai putin. Ieri am completat in radiator si in borcan iar azi am constatat ca s-a dus tot din borcan. In radiator a intrat in completare vreo jumatate de litru. M-am uitat sub masina dar nu am sesizat nici o pata de scurgere, mai ales pentru o asa pierdere. Nu m-am uitat, ce-i drept, pe la motor sa vad daca sunt urme de umezeala. Motorul are un zgomot cam ciudat. Un carait care nu este permanent. Se aude cu intermitente. Aveti idee cam ce-ar putea fi?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ai.ciprian la tine mai mult ca sigur pompa de apa, mai rar furtune. Ma cauti si vedem ce este, schimbam etc. Mai am si antigel ieftin Valvoline de la Cluj...
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@ai.ciprian un ochi la joja de ulei ai tras? Ca dracu nu face manastire. Trebuie sa ai nivelul corect ca altfel e belea.
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Nu m-am mai uitat la ulei de vreo 2-3 saptamani. L-am urmarit o perioada si nu a scazut. Ma uit maine dimineata si va spun. Trebuie sa-l schimb neaparat, pentru ca am deja vreo 11.000 facuti cu asta. E posibil sa fie asta cauza zgomotului?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Posibil da mai ales ca romanul pune ce-i da vinzatorul.
Skip ads

  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
M-am uitat dimineata la ulei si pare a fi in regula. Uleiul e un Mobil 10W40. Asta mi-a recomandat cel de la care am luat masina. Am cautat urme de umezeala pe la motor dar nu am gasit. Pierderea de lichid e foarte mare. Acum 2 zile am umplut rezervorul iar acum e pe zero iar. Care ar fi posibilitatea cea mai urata? Aveam de gand in vara asta sa-i fac o revizie generala (schimbat distributie, filtre, cauciucuri etc), dar ma gandeam ca mai merge pana atunci. Vad ca totusi a inceput sa faca probleme. Am sa-l contactez pe dancuciureanu sa vedem ce se intampla.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Userul petrecila va recomandat examinarea nivelului de ulei in sensul ca acesta sa nu creasca cumva sau
sa faca spuma, adica sa nu ajunga lichid de racire in carterul motorului.
Si eu sustin ideea ca cel mai probabil ar fi pompa de apa (explica si caraitul).
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Nivelul uleiului e pana la penultima linie de sus de pe joja. M-am gandit la varianta respectiva, dar daca intra un litru de lichid in ulei s-ar fi cunoscut. In plus, am desfacut capacul de la alimentare cu ulei si nu are nici un fel de spuma.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Atunci ar ramane pompa de apa, s-o fi dus presetupa si pierde cate putin lichid in mers pe care il si evapora,
sau pierderi pe la caloriferul de incalzire caz in care s-ar vedea apa pe presul din habitaclu.
Ar trebui verificata dupa ce s-a incalzit motorul in regim normal si exista presiune in instalatia de racire.
Se poate verifica daca exista pierdere pe la axul pompei de apa cu ajutorul unui servetel de hartie (pont de la
dancuciureanu; - si eu am avut pompa de apa dusa insa apareau cateva picaturi cazute pe cimentul din parcare).
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Maine il voi contacta pe dancuciureanu si aflu exact care-i problema.
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am rezolvat. Am fost la d-nul Cuciureanu si s-a constatat ca e pompa de apa. Nu l-am mai gasit apoi ca s-o schimb si m-am hotarat s-o fac eu. M-am dotat cu documentatia de pe prima pagina printata, l-am luat pe tata cu scule cu tot (el mai stie cate ceva) si ne-am apucat de treaba. Ne-a luat cam 4 ore de la primul surub pana la prima cheie de contact, dar asta pentru ca era prima data cand l-am desfacut. Daca as face a doua oara toata treaba ar lua cu siguranta mai putin. Rezultatele sunt bune deocamdata. Nu am sesizat nici o problema. Mi se pare mie ca are un foarte mic suierat uneori, dar nu-mi dau seama daca e de la curea sau din cauza pompei, fiind noua. In rest e ok. Nu e o treaba foarte complicata.

Multumesc domnului Cuciureanu pentru informatiile de pe prima pagina. Fara ele ar fi fost cu sigurata mult mai greu.
  • pvuidx

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
buna ziua sunt nou pe forum si va rog sa ma ajutati cu niste idei in legatura cu urmatoarea problema: am circulat cu viteza destul de mare si am nimerit o groapa dupa doua zile am observat la un drum mai scurt ca motorul se incalzeste si apa trece de 90 de grade destul de repede (5 minute de mers) pana la aproape 100 de grade la acest momet am oprit motorul si nu mai mergea decat ventilatorul de racire nu risc sa umblu in felul acesta, m-am uitat la lichidul de racire in vasul de expansiune nu era mai nimic. cred ca din cauza socului de la acea groapa ceva sa spart, rupt din pacate nu pot observa unde sunt scurgeri pentru ca afara ploua si nu se vede va rog sa-mi dati niste idei la ce sa ma uit. multumesc de raspunsuri
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Verifica cind se opreste ploaia furtune mai intii si pe urma pompa apa, nu are nimic faptul ca ai luat o groapa.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR