Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • alex102

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Ce se poate face la un motor de 8v excluzand chiuloasa, turbo... bla bla bla... chestii care nu se pot observa, de genul axa cu came, cip tuning... mai stiti si altceva? la ce bani? cum afecteaza asta consumul si puterea motorului? vreau un 8v care sa rupa 16v.. este posibil ?
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
citeste unul din topic-urile deja clasice https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=160
  • alex102

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2005

  • Mesaj Privat
saru-mana Embarassed Embarassed
  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
alex102, tu vopseste masina aia in 3 culori si dupa motorul Laughing Laughing
Skip ads

  • alex102

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Nu-i bai... eu macar o scot la plimbare... adica pe strada... stii tu... afara din garaj... away de pe locul de parcare... dar nu-i bai...

In plus... mi-a mai zis tata o vorba... "cainele moare de multa alergatura si prostul (adica tu) de grija altuia"... ar fi totusi frumos din partea ta sa nu ma mai "freci" la cap pe toate forumurile posibile... esti neinteresant... daca nu ai ceva de spus atunci TACI draga dnI
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ajutati-l cu totii, ca stie sa fie recunoscator Wink
  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
eu am zis-o in gluma si la un mod mai indiferent, dar tu ai zis din rautate si m-ai atacat... e o diferenta !
in`fara de clubopel si 4tuning nu mai tin minte sa fi postat prea curand...

iti urez succes in continuare si spor la treaba!
P.S. scuza-ma ca te-am deranjat...
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
cam recalcitrant omu' o fi ceva in aer Laughing sau poate e dinamovist Wink
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
alex102 a scris: vreau un 8v care sa rupa 16v.. este posibil ?

teoretic poti sa scoti o putere mai mare dintr-un C20NE parctic este geru sa rupi un C20XE difera mult de la electronica la admisie sau evacuare(4-2-1 standard)
Ca sa iti faci o idee autorul topicului de mai sus GSI a vandut deja masina Sad
  • alex102

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2005

  • Mesaj Privat
sorin666 wrote
Ajutati-l cu totii, ca stie sa fie recunoscator
... daca remarca
alex102, tu vopseste masina aia in 3 culori si dupa motorul
ti se pare ca mi-a fost de mare ajutor la acest topic inseamna ca nu ai un IQ foarte ridicat... Laughing Laughing Daca nu ai nimic de spus... e chiar atat de mult de cerut sa taci?..
Nu sunt aici ca sa socializez... ci ca sa mai aflu si eu una, alta... pentru ca sincer nu prea am de unde... si oricum sunt satul si confuz, avand in vedere ca fiecare isi lauda motoru pe care il are... aia cu 8v zic ca e cel mai bun... 16v la fel (desi tind sa ii cred pe astia Laughing )...

Ca sa iti faci o idee autorul topicului de mai sus GSI a vandut deja masina




Ai idee... a vandut-o lu JKV ??? cred ca il stiu pe noul proprietar Cool

anyway... merci mult tuturor celor care au postat ontopic... adica roBERT... Very Happy 10x man
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
mai incearca si niste roti un pic mai mici (max 205/15'), tzeava in loc de evacuare(2-3cp), filtru (1-2cp)
offtopic:
alex102 a scris:Ai idee... a vandut-o lu JKV ??? cred ca il stiu pe noul proprietar Cool

Daca il cunosti pe noul proprietar, da-i 2 capace din partea mea si transmite-i ca 'e mai bine sa fi cu 3 femei in masina la 50km/h decat cu 4 martalogi care belesc fasolea la 100km/h'. Cool
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
respekt, unde-s trei puterea creste Sad
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
exista o calibra c20ne care se tzine cu c20xe Very Happy shi anume este CAL`u din dr taberei. motoru ala are 400 de mii de km si vreau sa zic ca e curat LUNA nu are pic de ulei, si singura modificare e evacuarea si o axa cu came sport Twisted Evil
  • alex102

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Stiu masina... calibra rosie cu jante najpa... stiu ca o lauda lumea... dar ce are motorul ala atat de special ? Embarassed
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
pai nu stiu ce are asa special...dar s-a tinut la o masina in spate cand am dat-o cu el. Very Happy
  • alex102

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2005

  • Mesaj Privat
depinde si cum "ai dat-o" ... oricum am auzit ca e tare masina ...
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca mai urmariti subiectul asta dar pe un site nemtesc am vazut un om care a adus motorul lui de 1.8 8V GSi de la 115 la 148 de cai prin :-schimbarea supapelor cu altele mai mari(si modificarile de rigoare in chiulasa biensur...)
-micsorarea greutatii volantei(niste orificii pe cercul exterior+alezat ceva din centru;omul a usurat chiar si fulia care invarte distributia prin orificii)
-micsorarea camerei de ardere(prin alezarea chiulasei 0.5 la motorul asta daca mai tin bine minte)
-slefuirea galeriilor de admisie si evacuare (pentru eliminarea turbulentelor)
-binenteles vreo doi trei cai de la filtru sport si evacuare directa.
Nu mai tin minte adresa si daca a mai facut si altceva.Tinand cont de faptul ca pentru acest tip de motor(injectie) nu exista chip de putere,e destul de bine ce iese in final-nustiu insa cat ar rezista motorul asta...
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Da am intrat pe respectivul site, mi-a placut cum a lucrat tipul la motor, raman insa la parerea ca nu se merita efortul.
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
sa sti ca daca esti cu motorul desfacut asa cum am fost eu odata,parca te bate gandul sa faci ce zice tipu' mai ales ca nu prea ai alte optiuni!In schimb nici eu nu m-as mai fi apucat de el daca nu as fi avut probleme...
  • alex102

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2005

  • Mesaj Privat
1.8 litrii 8v are 115 cp ca si 2.0 litrii ?

pentru 2000 8v se poate face si cip, remapare, etc.

merita efortul pentru ca este un motor rezistent, cu componente ieftine, iar pretul eventualului "tuning" ar fi foarte scazut. spre exemplu o axa cu came este in jur de 150 euro. este cam dificil sa te apuci sa faci experiente pe un SFi pentru ca unu SFi in apele lui pleaca de pe la 700-800 de euro. parerea mea este ca pe un SFi nu merita sa incerci nimic. in plus ai de cumparat 2 axe cu came care costa in jur de 500 euro. in concluzie un 8v "umblat" bine, cu o cutie bine gandita si cu masina usurata pe unde se poate ar face o impresie buna in fata oricui. si asta la un pret final destul de mic.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR