Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
adica putin mai sus de unde sta electromotorul dar pe perete...
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
La mare majoiritate a motoarelor in in spatele oalei de la amortizorul din dreapta.
Dar poate sa fie si pe aici pe undeva:

  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am gasit-o, in vecinatatea amortizorului din stanga mai exact montat chiar la baza vasului de expansiune.
  • Hordy

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am si eo nevoie de o astfel de mufa care are de vaznare una ?
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ce cifra octanica ai nevoie?
  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am avut si eu cateva probleme cu mufa aia.Initial era bagata cu 91 in sus si imi facea probleme la acceleratii bruste.Am bagat-o cu 95-ul in sus si e mult mai bine asa.Acu chestia e ca mai toata lumea se lauda ca motoarele lor merg super cu benzina 98(carrera100 de la omv,top premium 99,etc)Am bagat si eu benzina de-asta mai "smechera",sperand ca mai scot ceva performanta di c20ne-ul meu..Vreau sa va zic ca merge groaznic motorul cu benzina de-asta,mult mai bine merge cu 95!Am auzit ca ar exista mufa de-asta cu95/98 in loc de 91/95,ca de fapt nu este altceva decat o rezistenta specifica fiecarei cifre octanice..Oare cat o fi valoarea rezistentei pentru CO 98?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
pe ne nu s-a pus de 98. doar pe c20seh si asemantoare

si oricum rezistenta interna difera in functie de culoarea mufei:

Zero ohms Blue 95, Black 91
220 ohms Brown 95, Black 95
470 ohms Brown 98
750 ohms Green 98, White 98, Orange 91
1200 ohms Green 95 (part No. 90276398)
2200 ohms Yellow 95, White 95, Violet 98
4700 ohms Red 98 (part No. 90276399)
Meg ohms (Infinity) iolet 95, Red 95, Orange 95, Yellow 91, Blue 91
  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Merci mult pt informatii,mctoto.Adica,sa-nteleg,daca pun o rezistenta de 4 700 de ohmi,o sa merga motorul bine si pe 98?Sau ecu nu recunoaste valoarea asta?
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Dupa cum vezi poate si fie considearat de 98 si cu "750 ohms Green 98, White 98, Orange 91 " la o mufa alba.

De aceea zic ca e posibil sa nu o recunoasca.eu am mufa galbena care e pusa pe 95.

La c20ne:

ca sa ai 91 Ron poti alege:
Zero ohms(Black 91) = 1 Infinity ohms(Yellow 91, Blue 91) = 2 750 ohms(Orange 91) = 2/3/5

ca sa ai 95 Ron poti alege:
220 ohms(Brown 95, Black 95) = 1 1200 ohm(Green 95)= 3 2200 ohms(Yellow 95, White 95) = 2 4700 ohms = 2/3 <-nu sunt sigur

1 = Basic value.
2 = Idle speed increase by 100rpm.
3 = +5% fuel acceleration enrichment.
4 = +5% fuel enrichment throughout range.
5 = Ignition retarded by 5deg throughout rev/load range
  • 094249671

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o nedumerire. In partea dreapta alaturi de mufa aldl este o alta mufa care depinzand de pozitie selecteaza octanajul combustibilului. Nu stiu exact care este pozitia corecta, adica cum se selecteaza 95 si cum 91. Atasez 2 poze.




Acum ca vad pozele i-mi dau seama ca am selectionat 91. Am auzit ca daca octanajul este gresit selectionat se poate strica chiar motorul. Totusi merg cu ea de 7 ani asa si nu sa stricat. Am facut testul agrafa si nu am nici o eroare. Astept si eu o parere.
Multumesc.
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
se merge pe 95.in pozitia aleasa de tine ecu mareste avansul crezand ca e o benzina cu cifra octanica mai mica!
  • 094249671

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Scuza-am cred ca nu am inteles bine. Deci o las asa pe 91 sau o schimb pe 95?

Ar tebui sa notez vreo schimbare daca o schimb pe 95?
Skip ads

  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
las-o pe 95!asa e normal
nu alimentezi cu benzina de 95?pe 95 ai consumul mai mic si motorul trage mai bine!chiar nu ai putut citi 2 pagini?
  • 094249671

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Chiar am citit inainte dar nu toti avem aceeasi capacite de a intelege. Din ce-mi spui aici
naniacostin a scris:se merge pe 95.in pozitia aleasa de tine ecu mareste avansul crezand ca e o benzina cu cifra octanica mai mica!
nu mi-am dat seama daca o las pe 91 sau 95. Logic ar fi 95, dar daca ecu mareste avansul puteam sa inteleg la fel de bine ca trage mai bine.
Cer scuze pt. neintelegere.
  • vlad_vdo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1989 20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salut. ma poate ajuta cineva cu documentatie despre cum trebuie pus capacul de la mufa de octane controller la kadett gsi 20xe? adica trebuie pusa cu indicativul a spre clema mufei sau cu B ca a fie setat pt benzina de 95. merci
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Spre clips , ca in pozele de la inceput si cele de deasupra postului tau.

A- cred ca e 95 si B cred ca e 98
  • Ratonul

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pt un calibra 1991 c20xe pe ce pozitie sa tin? A sau B ? si de ce?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
A sau B din toate motivele explicate mai sus.
  • Ratonul

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nu face pe inteligentul cu mine. ca mai sus se vorbeste despre 91/95 nu despre A/B. mai sus se crede ca "A" e "95" si "B" e "98"... nimic concludent...
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ca sa fac in continuare pe inteligentul sa-ti mai zic una:
Daca nu crezi ca A e 95 si B e 98 nu te opreste nimeni sa masori si sa compari valorile.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR