Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • Ratonul

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
discutia era despre 91/95 si am inteles ca trebuie lasata pe 95. de ce A nu ar fi 91 si B 95? de ce sar la 95 si 98? si daca chiar sunt 95/98 pe care las si de ce? trebuie sa fie destui in situatia mea cu A/B. ms.
Skip ads

  • bobby_gsi2

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Kadett 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
La un kadett e gsi motor c20ne are asemenea mufa? Nu am observat-o pana acum dar maine cand plec cu masina ma uit direct Smile
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@ratonul

Masoara valorile(in ohmi) intre pinii mufei:1-2 si 2-3 (1-3 trebuie sa fie infinit adica intrerupt pt ca nu au legatura) si pune-le aici, zi si culoarea mufei.
  • djd3nys

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am si eu o problema eu am o vectra B cu motor x16xel si eu am doar mufa acolo nu mai am aia cu 91-95 oare are cevaca nu o am?specific ca motorul merge bine nam probl uneori consumu creste alteori ii ok atat is putin cu calcatu acceleratiei la blana nu te baga in scaun numa la 3000-3500 de ture in rest e puturoasa. care ma lamureste si pe me.specific inca o data mufa e albastra si nu am aia cu 91-95 e goala lasata in vant acolo ....
Skip ads

  • bobby_gsi2

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Kadett 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Are cineva mufa de 95/98? si daca da la ce pret ca sunt interesat. Eventual dau una de 91/95 la schimb Smile
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@djdenys. Nu ai nevoie de mufa aia , motorul tau are knock senzor si pe baza lui se regleaza avansul.
  • djd3nys

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
mctoto mersi pentru sfat;)
  • brummy

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
mctoto am un astra F cu modificari majore la motor (c18nz). am mufa 91/95 pe care il folosec pe 95. dupa parerea ta, daca fac un potentiometru reglabil cu valorile de la 91 pana la 98 o sa an vreo diferenta? sau sa incerc primadata o mufa de 98? mersi
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
ECU e programat sa lucreze cu valori fixe ale senzorilor(acolo unde este cazul)

Adica el daca pentru 2000 ohmi creste relantiul cu 100rpm iar pentru 4700 da cu 5% mai multa benzina nu prea ai cum sa-i dai o valoare intermediara pentru ca nu stie ca sa faca cu ea.

Ecu nu modifica avansul progresiv pentru 91-95-98 , el face diferite modificari in functie de cum este setat.(vezi pe pagina 2 la mijloc am explicat)
  • brummy

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Deci daca folosesc omv 100 + galeata de aditiv, atunci sa imi pun o rezistentza de 98 si cu asta basta Smile
mersi pt ajutor
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Cam asa
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
094249671 a scris:Salutare,
Am si eu o nedumerire. In partea dreapta alaturi de mufa aldl este o alta mufa care depinzand de pozitie selecteaza octanajul combustibilului. Nu stiu exact care este pozitia corecta, adica cum se selecteaza 95 si cum 91. Atasez 2 poze.




Acum ca vad pozele i-mi dau seama ca am selectionat 91. Am auzit ca daca octanajul este gresit selectionat se poate strica chiar motorul. Totusi merg cu ea de 7 ani asa si nu sa stricat. Am facut testul agrafa si nu am nici o eroare. Astept si eu o parere.


Multumesc.


In pozele atasate de colegul, e setata mufa ("cifra octonica") pe 91?
Sa inteleg si eu cum trebuie sa setez aceasta mufa. (a mea e tocmai invers ca in poza, asta inseamna ca e setata de 95?)
Mersi.
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Da, spre clips e selectia activa
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
mctoto a scris:Da, spre clips e selectia activa


ok.mersi mult.
  • bobby_gsi2

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Kadett 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat mufa respectiva.....gasisem una cu 95/98....si m-am suparat si am pus una de sfi.....dar aia are A/B.....oare pe ce litera e bine sa o pun? Am observat ca pe orice "fatza" o pun...relantiul imi scade si nu mai e la 1000 cum era cu mufa pe 98.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
ce culoare are? nu poti sa o masori si sa imi zici cele 2 valori?
  • bobby_gsi2

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Kadett 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Culoarea e maro. M-a rugat cineva ieri sa o masuram dar mi-a fost lene Smile. Am sa o masor si o sa postez. Da-mi add si mai stam de vorba. bobby_gti_vr6
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Daca e maro atunci e 95/98

A-95 trebuie sa fie 220ohmi
B-98 trebuie sa fie 470ohmi

Cea dinainte cu culoare era, ca poate nu ii plac valorile asteia noi.
  • bobby_gsi2

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Kadett 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cea dinainte era alba...si era de pe un astra de 1,6...macar pe aia scria 95/98........la sfi pun litere ai dreaq Smile
Le: cred ca pana la urma tre sa fac rost de una rosie sa fie in ton cu masina : Cool
  • brummy

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
mam interesat cat costa o mufa originala "Red98".. pretzul de achizitie e de 9 euro Surprised +adaos + TVA eu zic ca undeva la 50RON iese treaba. eu lam ascultat pe mctoto si l-am fabricat "manual". am spart unu de 91/95 si am inlocit rezistenta de la 91 si am pus pt valoarea de 98.

ps. @mctoto mersi pt ajutor, la o liniuta de sfert de mila e diferenta de juma' de masina cu valoare de 98
tnx Very Happy

Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR