Ai uitat parola?


  • Ratonul

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jun 2007

  • Garaj Mesaj Privat
discutia era despre 91/95 si am inteles ca trebuie lasata pe 95. de ce A nu ar fi 91 si B 95? de ce sar la 95 si 98? si daca chiar sunt 95/98 pe care las si de ce? trebuie sa fie destui in situatia mea cu A/B. ms.
  • bobby_gsi2

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Arges
  • Masina: Kadett c20ne din 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
La un kadett e gsi motor c20ne are asemenea mufa? Nu am observat-o pana acum dar maine cand plec cu masina ma uit direct Smile
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 2,088
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
@ratonul

Masoara valorile(in ohmi) intre pinii mufei:1-2 si 2-3 (1-3 trebuie sa fie infinit adica intrerupt pt ca nu au legatura) si pune-le aici, zi si culoarea mufei.
  • djd3nys

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra x16xel din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
am si eu o problema eu am o vectra B cu motor x16xel si eu am doar mufa acolo nu mai am aia cu 91-95 oare are cevaca nu o am?specific ca motorul merge bine nam probl uneori consumu creste alteori ii ok atat is putin cu calcatu acceleratiei la blana nu te baga in scaun numa la 3000-3500 de ture in rest e puturoasa. care ma lamureste si pe me.specific inca o data mufa e albastra si nu am aia cu 91-95 e goala lasata in vant acolo ....
  • bobby_gsi2

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Arges
  • Masina: Kadett c20ne din 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Are cineva mufa de 95/98? si daca da la ce pret ca sunt interesat. Eventual dau una de 91/95 la schimb Smile
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 2,088
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
@djdenys. Nu ai nevoie de mufa aia , motorul tau are knock senzor si pe baza lui se regleaza avansul.
  • djd3nys

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra x16xel din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
mctoto mersi pentru sfat;)
  • brummy

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
mctoto am un astra F cu modificari majore la motor (c18nz). am mufa 91/95 pe care il folosec pe 95. dupa parerea ta, daca fac un potentiometru reglabil cu valorile de la 91 pana la 98 o sa an vreo diferenta? sau sa incerc primadata o mufa de 98? mersi
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 2,088
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
ECU e programat sa lucreze cu valori fixe ale senzorilor(acolo unde este cazul)

Adica el daca pentru 2000 ohmi creste relantiul cu 100rpm iar pentru 4700 da cu 5% mai multa benzina nu prea ai cum sa-i dai o valoare intermediara pentru ca nu stie ca sa faca cu ea.

Ecu nu modifica avansul progresiv pentru 91-95-98 , el face diferite modificari in functie de cum este setat.(vezi pe pagina 2 la mijloc am explicat)
  • brummy

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Deci daca folosesc omv 100 + galeata de aditiv, atunci sa imi pun o rezistentza de 98 si cu asta basta Smile
mersi pt ajutor
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 2,088
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Cam asa
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra C20NE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
094249671 a scris:Salutare,
Am si eu o nedumerire. In partea dreapta alaturi de mufa aldl este o alta mufa care depinzand de pozitie selecteaza octanajul combustibilului. Nu stiu exact care este pozitia corecta, adica cum se selecteaza 95 si cum 91. Atasez 2 poze.




Acum ca vad pozele i-mi dau seama ca am selectionat 91. Am auzit ca daca octanajul este gresit selectionat se poate strica chiar motorul. Totusi merg cu ea de 7 ani asa si nu sa stricat. Am facut testul agrafa si nu am nici o eroare. Astept si eu o parere.


Multumesc.


In pozele atasate de colegul, e setata mufa ("cifra octonica") pe 91?
Sa inteleg si eu cum trebuie sa setez aceasta mufa. (a mea e tocmai invers ca in poza, asta inseamna ca e setata de 95?)
Mersi.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 2,088
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Da, spre clips e selectia activa
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra C20NE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
mctoto a scris:Da, spre clips e selectia activa


ok.mersi mult.
  • bobby_gsi2

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Arges
  • Masina: Kadett c20ne din 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am schimbat mufa respectiva.....gasisem una cu 95/98....si m-am suparat si am pus una de sfi.....dar aia are A/B.....oare pe ce litera e bine sa o pun? Am observat ca pe orice "fatza" o pun...relantiul imi scade si nu mai e la 1000 cum era cu mufa pe 98.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 2,088
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
ce culoare are? nu poti sa o masori si sa imi zici cele 2 valori?
  • bobby_gsi2

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Arges
  • Masina: Kadett c20ne din 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Culoarea e maro. M-a rugat cineva ieri sa o masuram dar mi-a fost lene Smile. Am sa o masor si o sa postez. Da-mi add si mai stam de vorba. bobby_gti_vr6
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 2,088
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Daca e maro atunci e 95/98

A-95 trebuie sa fie 220ohmi
B-98 trebuie sa fie 470ohmi

Cea dinainte cu culoare era, ca poate nu ii plac valorile asteia noi.
  • bobby_gsi2

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Arges
  • Masina: Kadett c20ne din 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Cea dinainte era alba...si era de pe un astra de 1,6...macar pe aia scria 95/98........la sfi pun litere ai dreaq Smile
Le: cred ca pana la urma tre sa fac rost de una rosie sa fie in ton cu masina : Cool
  • brummy

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
mam interesat cat costa o mufa originala "Red98".. pretzul de achizitie e de 9 euro Surprised +adaos + TVA eu zic ca undeva la 50RON iese treaba. eu lam ascultat pe mctoto si l-am fabricat "manual". am spart unu de 91/95 si am inlocit rezistenta de la 91 si am pus pt valoarea de 98.

ps. @mctoto mersi pt ajutor, la o liniuta de sfert de mila e diferenta de juma' de masina cu valoare de 98
tnx Very Happy


Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata