Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mircs

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Am un opel astra 1,4 pe benzina din 2001. In ultima vreme simt ca se inclina in curbe mai mult decat acum 2 luni, iar la gropi simt de parca s-ar descompune masina. Ce probleme pot fi ? s-au stricat amortizoarele ? cum imi pot da seama daca sunt cele din fata sau si cele din spate ? pot fi si arcurile rupte ? se intampla ceva daca imi schimb in primul rand numai amortizoarele din fata si cand mai am bani si pe cele din spate ? ce parere aveti de amortizoarele folosite ?

Va multumesc ancitipat pentru ajutor.

Mircea
Skip ads

  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
eu cred ca ar tb sa te uiti putin sub masina daca te pricepi cat de cat, poate s-a rupt ceva la articulatii. asta pt senzatia ca se "descompune". ar trebui sa si trancane destul de tare daca e desprins/rupt ceva (gen bara stabilizatoare daca ai asa ceva)

oricum, pana nu vede un mecanic masina e greu de spus ce e. mai bine mergi la un service s-o suie pe rampa, daca se "descompune" e periculos sa mergi cu ea asa.
  • Dac

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2005

  • Mesaj Privat
subscriu si eu la ce a zis "io": mergi la un service mai ales ca o constatare nu e scumpa si esti apoi esti sigur unde e problema.

in plus inclin sa zic ca e posibil sa ai cel putin o bieleta antiruliu rupta...
asta poti verifica virand la maxim stanga (sau dreapta) si facand balans - o sa observi imediat piesa care nu e fixa.


Ultima modificare facuta de Dac la Joi 07 Apr, 2005 10:58 pm
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Daca sunt amortizoare pe ulei ai sanse sa fie ulei improscat pe interiorul aripii (fata sau spate) si de obicei nu se duce usor nici la spalare. Eu chiar dupa spalare am observat aceasta "bucurie" cind m-am uitat la aripa din fata (mi-a confirmat si mecanicul oricum). Chestia e ca eu nu simt nimic inca la condus. Apropo de amortizoare second NU le recomand. E foarte greu chiar daca te pricepi sa-ti dai seama in ce stare sunt. Vezi ca si la cele noi sunt firme care nu-ti dau garantie decit daca iei pereche (ori fata ori spate, care te intereseaza) pentru ca sustin ca daca schimbi numai unul el preia aproape toata treaba celuilalt si se uzeaza mai repede. De fapt prin zona mea chiar toate firmele nu dau garantie la 1 bucata. Mie mi-au fost laudate boge care am inteles ca ar fi 2-3 milioane buc. Second ar fi cam 1 milion bucata (fara garantie binenteles) si nu cred ca merita. Wink
Skip ads

  • mircs

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Multumesc pentr lamuriri. Ideea este ca am vazut ulei scurs pe langa amortizoare. Iarna aceasta a fost dusa la service la revizia de 105.000 km (am dus-o la 100.000) si i-au fost schimbate flansele de la amortizoare, bieletele si capetele de bara. Daca vreau sa iau curba, rotile se invart fara probleme. Problema este ca masina se balanseaza mult - iar pe drumurile cu denivelari, fata imi face ca o barca pe apa Smile. Cred ca sunt amortizoarele de vina.
Sper doar sa gasesc un loc unde sa cumpar amortizoare noi.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ar fi ajutat daca stiam de la inceput ce si cum...
avand in vedere post-ul precedent cred ca este vb de amortizoare...
  • MadDawg

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2005

  • Mesaj Privat
mircs a scris:Problema este ca masina se balanseaza mult - iar pe drumurile cu denivelari, fata imi face ca o barca pe apa Smile. Sper doar sa gasesc un loc unde sa cumpar amortizoare noi.

Mai mult ca sigur ca sunt amortizoarele!
Amortizoare noi gasesti oriunde, dar problema se pune de garantie si de firma producatoare, cat si de banii pe care ii ai disponibili.
Cand imi trebuia mie, astea erau preturile: Sachs-1.650.000, Monroe-1.380.000 (pe fata).


Ultima modificare facuta de MadDawg la Dum 10 Apr, 2005 12:42 pm
  • MadDawg

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2005

  • Mesaj Privat
solver a scris: Second ar fi cam 1 milion bucata (fara garantie binenteles) si nu cred ca merita. Wink

eu am luat de la Schrot din Arad tot ansamblul fata (amortizor, arc, fuzeta, rulment, disc frana, etc) cu 1 milion bucata. Asa ca nu stiu ce sa zic..............
Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,718
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Salutare !

Unde pot sa gasesc ceva amortizoare pt. Opel Astra pe ulei SACHS sau alta firma buna ?!? Ma intereseaza preturi, disponibilitate. De asemenea si pentru arcuri.

Multumesc 10x.

CristianTM.
  • maggicianu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salutare,
sa vedem daca reinvie discutia aici
am si io cateva nelamuriri in legatura cu suspensile in general
am vazut ca masina se inclina mai tare in curbe si cand dau in gropi sau alte kesti simt o bataie in spate
am hotarat sa schimb amortizoarele deocamdata si am cerut mecanicului un preventiv
dupa ce mi-a spus omul pretul total am intrebat ce ar mai trebui schimbat cand s face o asemenea lucrare si mia spus ca nimc
acu va intreb pe voi ce ma sfatuiti sa mai schimb pe langa amortizoare?
multam fain
  • zeke

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Mergi mai repede la service . Cu cat mergi si vezi care e problema mai repede , cu atat ai sanse sa scapi mai ieftin . Eu am asteptat cu o problema de genu si am schimbat tot ansamblul fata .
  • maggicianu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
pai problema o cam stiu si sunt convins ca trebuie sa schimb amortizatoarele
dar vroiam sa stiu ce as mai putea schimba pe langa amortizoare sau ajunge daca schimb doar amortizoarele?
Skip ads

  • cornel-corsa

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salut baieti daca va intereseaza va pot indruma la cineva care repara amortizoare ,eu am reparat pt mai multe masini si tin sa cred ca este mult mai avantajos ,singura problema este ca amortizoarele ies cam tari si masina devina putin rigida .
  • vali17kar

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE(EURO 4)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Probabil ca ai si vandut acele masini cu amortizoare reconditionate!Nu de alta,dar am avut si eu reconditionate pe masina personala acum cativa ani si pot sa-ti spun cu mana pe inima ca nu am fost multumit deloc de lucrare!Binenteles ca au iesit mai rigide ,dupa cum ai spus si tu,dar nu asta ar fi fost cea mai mare problema,ci a iesit unul cu mult mai rigid fata de celalalt si binenteles cat a costat operatiunea............tot atata m-au si tinut!De atunci,........in veci pururea sa nu mai aud de asa ceva!Ce-i nou,ii nou,vorba aia,dai un ban si....stai in fata! Cool Si cand vine vorba de propria siguranta si a familiei binenteles,nu as crede ca un om intreg la minte ar pune in aplicare o asemenea metoda!Chestiile astea se practicau in anii 90,cand nu prea se gaseau piese,sau si daca se gaseau erau cu ceva mai scumpe!Dar in ziua de azi,poti procura si piese de TANC daca vrei,nu se pune problema,ca doar sunt o gramada de firme si magazine specializate! Exclamation
  • cristitelefoane

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2008

  • Mesaj Privat
cornel corsa - poti sa-mi dai datele de contact pentru reconditionari amortizoare?
  • cornel-corsa

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salut pt crstitelefoane referitor la reparatul amortizoarelor il poti gasi in MILITARI com ROSU sper ca sti unde este nr tel 0744869963 domnul CONDESCU este fff de treaba, iar referitor la amortizoare daca le vrei mai elastice sa nu umble la supape doar sati sch uleiul iar daca le vrei putin mai tari o sa umble putin la supape .Daca ai prieteni care au BMV sauVW si sint pasionati de liniute si suspensi sport este imposibil sa nu-l cunoasca .Eu cred ca ai sa fi multumit de lucrare.astept un mesaj de la tine bafta.
  • cristitelefoane

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2008

  • Mesaj Privat
mersi cornel-corsa am sa iai legatura cu d-nul condescu imediat ce o sa am putin timp liber.stii cumva unbla si la cele pe gas? adica doar sa le intareasca? Oricum multumesc anticipat
  • adyzug

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Va salut. Am un Astra G 1.7 CDTI si am o problema. Cand trec peste sinele de tramvai (mai inalte) sau diverse denivelari - simt ca masina nu le "amortizeaza" asa cum ar trebui; este foarte dura, rigida. Am condus si alte masini cum ar fi Scoda Octavia, Ford Focus si nu se simte asa ceva (chiar si la Logan).Masina are 46 mii km. Este stabila in curbe, insa trebuie sa ma tin bine de volan cand trec pe un drum pavat, cu sine de tramvai sau gropi (mici).
Am facut o verificare la Erebus si m-i s-a spus ca nu sunt probleme. Sunt convins ca doar au aruncat o privire asupra masinii si atat.
Am observat la amortizorul stanga-spate ca e murdar de ulei. Un alt simptom este ca atunci cand ma urc la volan sau balansez spatele masinii se aude "ca un scartiit" in zona rotilor spate, mult mai pronuntat pe partea stanga.
Ce parere aveti, unde ar fi problema? Care amortizoare ar fi mai bune: pe ulei sau pe gaz; care-i diferenta. Rog sa-mi sugerati un servis sau un mecanic care isi face treaba profesionist. Multumesc anticipat
  • cristitelefoane

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2008

  • Mesaj Privat
amortizorul pe spaate daca este scurs trebuie schimbat-recomand cele pe gas dar nu sport galbene gen koni sunt prea rigide-scartaitul spate poate fii din bucse sau chiar amortizorul cu problema-amortizoarele trebuie cumparate in functie de drumurile pe care folosesti masina pt cele grele merg cele pe ulei dar pentru asfalt recomand cele pe gas in general masinile noi vin echipate cu amortizoare pe gas.
  • adyzug

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc cristitelefoane pentru raspuns. Ce marca de amortizoare imi recomanzi (sunt din Bucuresti) tinand cont ca circul mult in Bucuresti (deci drumuri grele)?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR