Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • savuionutz

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2007

  • Mesaj Privat
1 . Am un Astra Caravan 1.7 dti 2002 si am avut o f mare problema problema.... am constat dupa ce am pornit masina ca nu mai am baterie, bine inteles comenzile au luat-o razva , pornea ventilatorul... in fine mai multe... am constat ca sa stricat alternatoru' am fost sa il verific la un Electrician.... acolo am observar ca imi curge ulei in partea starnga( de pe partea alternatorului ) nu stiu de unde dar era f mult ulei...... daca lasam masina cu motorul pornit mai mult de 4-5 min incepea sa iasa fum de ulei ars . Altrenatorul era plin de ulei.... l-am curatat cu electricianul apoi l-am montat din nou am mers cateva ore si apoi s-a stricat din nou...nu sh ce sa mai fac , sigur o sa skimb puntea de diode si releul de inacarcare , dar eu tot vreu sa stiu dece imi curge ulei si dece iesie fum . tin sa precizez ca skimbul de ulei si toate filtrele au fost facute acuma 5000 km . Dupa ce am citit pe forum sper sa nu ma coste mai mult de 300 Ron....
2 . O a doua problema ar fii aceea unui indicator Bord care din cand in cand mi se aprinde( in timpul mersului ).... nush ce indica , opresc motorul si il aprind din mers si nu mai indica nimic ( cred ca ceva legat de Aer Conditionat ) ar putea sa ma lumineze cineva si pe mine ?
3 . As vrea sa cumpar prelata aceea de piele din porbagaj ... si nu gasesc si nici nu stiu cum se numeste Sad

  • pcosmin100

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Pitesti
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
In legatura cu alternatorul, problema este de la simeringul montat in carcasa alternatorului - este uzat si uleiul de la pompa de vacuum trece in alternator.
Schimba-l cat mai repede ca se poate strica puntea de diode si regulatorul. Nu costa mai mult de 10RON. Despre cum se demonteaza alternatorul gasesti pe forum ( te cam tarasti pe sub masina!).
  • savuionutz

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2007

  • Mesaj Privat
deja prea tarziu am skimbat puntea de tiode , releul de incarcare si statorul( numai asta 200 ron ) .... in rest au functionat bine... iar uleiul nush nici acuma de unde vine...
ms oricum de ajutor...
  • nigab

  • Mesaje scrise: 254
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Fii mai atent la raspunsul colegului de mai sus.La unul din capetele alternatorului e ceva ca o carcasa care este o pompa de vacuum,in care intra niste furtune prin care circula ulei.La tine se poate sa se fii uzat semeringul care nu permite trecerea uleiului din pompa de vacuum in alternator si de aici abundenta de ulei de pe langa alternator.Deci daca tot mai curge ulei trebuie sa mai dai jos alternatorul inca odata si sa schimbi semeringul acela.Mult succes!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR