Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
In EPC sunt coduri diferite pt. piesele cu ABS si fara. Foloseste piesele potrivite pt. masina ta, ca nu-i de joaca cu sistemul de franare.

Ti-as recomanda sa nu schimbi doar tamburi si saboti ci si toate arculetele de-acolo (exista kit cu toate acestea), cilindrii de frana (mie cilindrul de frana mi s-a dus de am pierdut tot lichidul de frana!) si lichidul de frana. Si daca tot umblii la frane, merita schimbate si garniturile pe la etriere - fata (tot asa, exista kit de reparatie etriere).
Tamburii noi nu sunt vopsiti asa ca, daca ai unde si timp merita vopsiti inainte in camp electrostatic.
Skip ads

  • dda

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Combo 2007 1.3CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.am ajuns la capul meseriei.mi s-a spart furtunelul mic de la termostat.am reusit de i-am facut o reparatie provizorie de am ajuns cu masina acasa.dupa ce am schimbat furtunul(cu chinuri mari,desfacand tot pana la termostat) cand sa pornesc masina nu mai porneste neam.am verificat cu opcom-ul erorile si am urmatoarele :Numãrul codurilor: 4

U2103 - CAN-bus nu este comunicare
(00) - Nu este prezent

U2107 - Nu este comunicare cu modul Caroserie
(00) - Prezent

P1615 - Numãr de identificare incorect de la modul caroserie
(00) - Prezent

P1616 - Numãr de identificare incorect de la bord
(00) - Prezent
nu stiu de unde sa incep si unde sa termin.masina inainte nu avea nici o eroare si pornea perfect.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ce motor ai? Nu ai la profil....
Verifica pe unde ai demontat sa nu fi uitat vreun fir de masa....
Sau sa ai antigel prin mufe...
Bateria este OK?
  • dda

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Combo 2007 1.3CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Motor 1.3cdti.am luat toate mufele din zona la mâna.sunt uscate. Bateria are doua luni.de învârtit învârte bine.dar nu aud pompa în rezervor. Și culmea e cã pânã sã-i fac reparația am mai mers cu ea.în opcom nu vede modulul caroserie.
Skip ads

  • dda

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Combo 2007 1.3CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2011

  • Mesaj Privat
am descoperit defectul si s-a remediat.un pin stramb la mufa de la modulul ABS...multumesc de ajutor.nu recomand reparatii nocturne.lumina zilei e cea mai sfanta.
  • alberto_es

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Combo 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Va salut, am si eu o problema cu instalare cc pe un combo c din 2007, motor 1.3 dtj, Am swich pe pedala ambreiaj, am cablat din BCM pe pin nr 2 pana la maneta de cc , am activat cu op-com si nu merge cc
Imi da eroare B3794 (CIRCUIT INTRARE TEMPOMAT - SEMNAL PREA MIC- NU ESTE PREZENT) stie cineva cum se poate remedia ?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,469
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Switch pedala frana este?
Tempomatul verifica si semnalul pedalei de frana, daca nu este prezent ...
Stiu ca si becurile pe frana arse influenteaza functionarea tempomatului la z13 corsa
  • alberto_es

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Combo 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am o problema cu stergatoarele fata care merg fara sa dau de maneta (maneta e pe zero) si nu le pot opri am scos mufa din motorasul de stergatoare. Stie cineva ce ai putea sa fie? sau unde este releul de la stergatoare
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,469
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13269
  • danielcristian

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Va salut,am de gand sa achizitionez un opel combo din 2007,1,7cdti cu 200.000km la bord,din pct de vedere estetic masina este foarte ingrijita.Motorul suna si merge bine.As vrea sa stiu ce tip de distributie are si cam la cati km ar trebui schimbata!ms
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Distributie pe curea 150,000km dar la noi recomandarea este 100,000.
  • danielcristian

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Aha, pai atunci ca sa fiu linistit cum am luat-oschimb distributia si consumabilele... sper sa ma incadrez in limita a 1200-1300 lei..
Skip ads

  • aurelv

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salut tuturor,
Este primul meu post pe forum, de curand am luat o buburuza pt sotie - un Corca C 1.3 diesel an 2006.
Masina merge foarte bine, sunt placut surprins de motorasul diesel cat de elastic si sprinten pentru cei 70 de cai.

Masina a fost adusa de afara si are nevoie de o revizie completa: filtre, ulei, lichide, placute fata, etc.

Inainte a de cauta piesele vroiam sa va intreb daca pe partea de distributie este necesar ceva? Din ce am citit motorul de 1.3 cod Z13DT are distributie pe lant care nu necesita inlocuire. Mentionez ca masina are acum pe bord ~140000 km (nu stiu cat de reali sunt, ultima inregistrare la Opel este in 04.2014 la 101.000 km).

De asemenea, poate ma ajutati cu un raspuns pt urmatoarele chestii:

1. masina a venit cu o singura cheie, si as vrea sa mai fac una, nu neaparat in reprezentanta. Se poate si la ce costuri?
2. inca nu sunt lamurit daca masina are filtru de polen. Masina are climatronic, dar cartile sunt in germana si nu inteleg o iota si nici pe net nu am gasit un manula tradus.
3. am o chestie ciudata cu farurile si nu stiu daca asa a fost setata sau are vreun scurt - pe pozitia 0 cu motorul pornit (contact pus) mi se aprinde faza scurta + pozitii. Daca opresc motorul si scot cheia acestea se sting automat - este normal?
4. scaunul de la sofer are reglare pe verticala insa daca apar maneta nu se intampla nimic - exista ceva ce se poate verifica sau trebuie sa astept sa ajung in service.

Va multumesc.
  • Nak

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2016

  • Mesaj Privat
De asemenea, poate ma ajutati cu un raspuns pt urmatoarele chestii:

1. masina a venit cu o singura cheie, si as vrea sa mai fac una, nu neaparat in reprezentanta. Se poate si la ce costuri?

Mergi in mall -uri vei gasi standuri de copiat chei auto / sau in piete.

2. inca nu sunt lamurit daca masina are filtru de polen. Masina are climatronic, dar cartile sunt in germana si nu inteleg o iota si nici pe net nu am gasit un manula tradus.

nu stiu sigur. posibil sa aiba

3. am o chestie ciudata cu farurile si nu stiu daca asa a fost setata sau are vreun scurt - pe pozitia 0 cu motorul pornit (contact pus) mi se aprinde faza scurta + pozitii. Daca opresc motorul si scot cheia acestea se sting automat - este normal?

este normal

4. scaunul de la sofer are reglare pe verticala insa daca apar maneta nu se intampla nimic - exista ceva ce se poate verifica sau trebuie sa astept sa ajung in service.

incearca sa tragi de maneta. e posibil sa fie scaunul lasat jos maxim , nu te lasa in scaun si misca de maneta.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
aurelv a scris:1. masina a venit cu o singura cheie, si as vrea sa mai fac una, nu neaparat in reprezentanta. Se poate si la ce costuri?

Vezi ca iti trebuie si cip (pentru imobilizator) nu doar lama. Deci grija unde o copii
aurelv a scris:2. inca nu sunt lamurit daca masina are filtru de polen. Masina are climatronic, dar cartile sunt in germana si nu inteleg o iota si nici pe net nu am gasit un manula tradus.

Daca are clima, are si filtru de polen. Filtrul e sub grila de la stergatoare. Cauta pe net manual utilizare corsa c, ca se gaseste, si vezi acolo detaliile (cum se ajunge/etc)
aurelv a scris:3. am o chestie ciudata cu farurile si nu stiu daca asa a fost setata sau are vreun scurt - pe pozitia 0 cu motorul pornit (contact pus) mi se aprinde faza scurta + pozitii. Daca opresc motorul si scot cheia acestea se sting automat - este normal?

Ai activata functia de DRL (daytime running lights)
aurelv a scris:4. scaunul de la sofer are reglare pe verticala insa daca apar maneta nu se intampla nimic - exista ceva ce se poate verifica sau trebuie sa astept sa ajung in service.

Inseamna ca scaunul e la minim. Revenirea se face be baza de resort, asa ca apasa/ridica de maneta cand NU stai pe scaun
  • aurelv

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salut,

multumesc pentru raspunsuri, pe scurt am aflat asa:

- cost cheie + cip + inreg pe masina ~300 lei
-masina are clima + filtru de polen in locul indicat, deja am luat piesele pentru revizie. Astept sa ajung in service sa le schimb.
- ok, si am cum sa dezactivez functia asta? nu am gasit nicaieri pe net cum s-ar putea face.
- voi incerca si revin cu raspuns.
  • Angel_M

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Galati
  • Masina: Combo 2006 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Revin cu o problema mai veche .
Coduri de eroare P1191 , P1093
Am inlocuit senzorul si face la fel , da in nas cate o data , si mai des cu aerul conditionat , se aprinde martorul de avarie .
Opresc pornesc si nou si totul normal pana face iar , dar am zis rar fara aer conditionat.
Regulatorul de presiune sau pompa de inalte ?
A mai avut cineva problema asta ?
In rest merge si porneste ok .
  • Angel_M

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Galati
  • Masina: Combo 2006 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2015

  • Mesaj Privat
A facut cineva o crestere de putere la 1.3 CDTI 75 de cai ?
Este multumit ?
  • Angel_M

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Galati
  • Masina: Combo 2006 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2015

  • Mesaj Privat
aurelv a scris:Salut tuturor,
Este primul meu post pe forum, de curand am luat o buburuza pt sotie - un Corca C 1.3 diesel an 2006.
Masina merge foarte bine, sunt placut surprins de motorasul diesel cat de elastic si sprinten pentru cei 70 de cai.

Masina a fost adusa de afara si are nevoie de o revizie completa: filtre, ulei, lichide, placute fata, etc.

Inainte a de cauta piesele vroiam sa va intreb daca pe partea de distributie este necesar ceva? Din ce am citit motorul de 1.3 cod Z13DT are distributie pe lant care nu necesita inlocuire. Mentionez ca masina are acum pe bord ~140000 km (nu stiu cat de reali sunt, ultima inregistrare la Opel este in 04.2014 la 101.000 km).

De asemenea, poate ma ajutati cu un raspuns pt urmatoarele chestii:

1. masina a venit cu o singura cheie, si as vrea sa mai fac una, nu neaparat in reprezentanta. Se poate si la ce costuri?
2. inca nu sunt lamurit daca masina are filtru de polen. Masina are climatronic, dar cartile sunt in germana si nu inteleg o iota si nici pe net nu am gasit un manula tradus.
3. am o chestie ciudata cu farurile si nu stiu daca asa a fost setata sau are vreun scurt - pe pozitia 0 cu motorul pornit (contact pus) mi se aprinde faza scurta + pozitii. Daca opresc motorul si scot cheia acestea se sting automat - este normal?
4. scaunul de la sofer are reglare pe verticala insa daca apar maneta nu se intampla nimic - exista ceva ce se poate verifica sau trebuie sa astept sa ajung in service.

Va multumesc.


Daca nu a fost schimbata distributia iti recomand din proprie experienta sa o faci.
Eu la 160 000 Km aveam o patina rupta.
Esti un fericit ca nu ai filtru de particule.
  • aurelv

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salut @Angel_M,

Am citit ca desi este pe lant, distributia se schimba, costurile fiind similare ca la una pe curea. Ce nu am gasit este cand se recomanda inlocuirea?

Dupa ce am luat-o, am facut revizia la un prieten si l-am rugat sa verifice distributia si mi-a zis ca e ok, iar cand uzura creste ar trebui sa aud un zgomot la motor destul de pronuntat. Oricum nu am de gand sa astept sa pice si la urmatoarea revizie va fi si distributia pe lista.

Momentan masina zace in parcare, mi-au expirat numerele rosii, iar mai nou inmatricularea la politie dureaza 5 zile in loc de 2 ore Sad(.

Legat de filtru, o chestie in minus care sa mai "complice" lucrurile Smile.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR