Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cry27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salutare! Am si eu o problema cu Zafira si poate ma ajuta cineva. Problema e ca nu prea are demaraj. Am mers cu alta Zafira si asa am putut sa fac comparatia. Am vazut si discutiile legate de debimetru (am inteles ca se aprinde un bec in bord),dar la mine nu ramane nimic aprins (dupa ce am pornit se sting toate). Mentionez ca am facut cu ea aproximativ 7000 km de cand am luat-o si nu i-am schimbat niciodata filtrul de aer si cel de motorina si nici nu stiu cand au fost schimbate ultima data. Daca nu filtrele sunt cauza,ce ar putea fi? Multumesc!
Skip ads

  • pattila

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2001 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Trebuie facut un test motor cu Tech 2 si trebuie sa se vada ceva daca chiar nu are putere
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
schimba intai filtrele, fa o proba si apoi apuca-te de alte verificari
  • pony_burn

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
in comparatia ta cu cealalta zafira, ce inseamna ca nu are putere fata de ea?
urca foarte greu in ture sau doar putin mai greu?
schimba filtrele si vezi daca se simte diferenta
Skip ads

  • cry27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Deci diferenta e ca nu are demaraj ca cealalta desi au acelasi motor (y20dth). M-am gandit ca este mai greoaie si nu ar trebui sa plece repede dupa loc pana sa merg cu cealalta. Deci practic cand calc pedala parca se accelereaza mai greu,parca ar fi diesel simplu nu DTI. Totusi cum as putea sa-i verific turbo si daca nu ar merge nu ar trebui sa se aprinda vreun bec in bord? Am sa-i schimb si filtrele sa vad diferenta,in special cel de motorina.
  • pony_burn

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
la mine, la acelasi motor, dar pe o vectra, am avut si eu senzatia respectiva.
Parca masina nu mai tragea ca un motor cu turbo, ci cum zici tu, ca un diesel simplu.
La mine, ca manifestare, intre 2000 si 3000 de ture urca foarte greu.
Ca test, cu masina scoasa din viteze si accelerata, nu urca mai mult de 4000 de ture.
Problema a fost un senzor de presiune de pe galeria de admisie, care nu mai functiona. Daca duci masina la tester, iti apare eroarea respectiva.
Alte cauze, ar putea fi: -debitmetrul - aici poti incerca sa dai o tura cu mufa de la debitmetru scoasa, sau cel mai bine cu un alt debitmetru de pe o alta zafira, cu acelasi motor.
-furtunele de la turbo fisurate. In cazul asta insa masina nu mai trecea de 70 km/h sub nici o forma si ar trebui sa se auda un sunet de aer fals pe undeva.
  • cry27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2007

  • Mesaj Privat
daca ar fi debimetrul nu ar trebui sa se aprinda bec in bord? Cred ca si la mine urca cam greu acul de la turometru.De mers am mers cu 140 km pe autostrada. Testul unde se face, la Opel? Dar turbina se poate verifica? Senzorul cat te-a costat?


Ultima modificare facuta de cry27 la Joi 06 Sep, 2007 10:40 am
  • pony_burn

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
senzorul de presiune pe care l-am schimbat - aprox 250Ron
poti sa faci mai intai testul de care ti-am zis, sa turezi masina pe loc, scoasa din viteze si sa vezi daca urca peste 4000 de ture.
daca nu, cauta un service opel unde au tester, ca sa-ti citeasca erorile.
Nu stiu sigur daca trebuie sa se aprinda ceva in bord, cert e ca la mine majoritatea martorilor din bord sunt arsi...
Skip ads

  • cry27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2007

  • Mesaj Privat
o sa incerc,dupa care o duc la tester sa vedem si va spun ce au gasit.
  • jane

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
eu zic sa schimbi intai filtrele si apoi mergi la tester
argumentez: daca filtrele sunt infundate, debitul de aer, respectiv motorina este redus, atunci si randamentul scade
  • sven

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
schimba filtrele dar daca tot le schimbi fa si un schimb de ulei daca nu a fost nici el schimbat . debitmetrul de aer daca se duce pe bord nu vei vedea nici un martor aprins . filtrul de motorina face mult poate el este vinovat
  • cry27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2007

  • Mesaj Privat
poti sa faci mai intai testul de care ti-am zis, sa turezi masina pe loc, scoasa din viteze si sa vezi daca urca peste 4000 de ture.


Am facut testul iar turometrul sa dus pana la 5000 de ture si mai mergea. O sa schimb filtrele dar peste cateva zile ca ploua pe aici. Uleiul l-am schimbat (am pus Valvoline 5W40). Atunci mai astept cu testul la Opel! Iar debitmetrul cum se probeaza? Daca-i scot mufa nu-i nici un risc?
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nu-i risc daca ii scoti mufa. Eventual iti va aparea eroare pe bord (o sa ti se aprinda un indicator) dar nu e stres.
La diesel-uri (daca sapi nitel pe aici) o sa vezi ca debitmetrul e unul dintre cele mai dese motive (impreuna cu EGR-ul) pentru pierderile de putere, testul recomandat pentru a vedea daca buba e la debitmetru e sa faci o tura cu mufa scoasa
  • cry27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am sa incerc si debitmetrul maine sa vad diferenta.
  • pony_burn

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
daca a sarit de 4000 de ture, excluzi senzorul ala.
daca ai ajuns la 140-150 km/ora nu cred ca e vreun furtun de la turbo spart.
mai ramane debitmetru si egr...
  • cry27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Mai am o intrebare : stie cineva cum se scoate maciulia de la maneta de viteze ca vreau sa o inlocuiesc cu una nichelata ?
  • cry27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am schimbat azi filtrul de motorina(era negru) si deja e mai bine (nu ca cealalta dar are viata motorul). Am sa schimb si filtrul de aer si sa vedem... Am scos si mufa de la debitmetru si se simte diferenta. Probabil ca a fost de la filtre (dupa ce-l schimb si pe cel de aer am sa vad daca chiar are acelasi demaraj ca cealalta) Multumesc pentru ajutor!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR