Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • botic78

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2006

  • Mesaj Privat
salut tuturor,
am un astra g 2000 y17dt si azi dimineata cand am pornit-o a inceput sa faca un zgomot ciudat motorul , ca si cum nu ar
avea ulei(rontaia) la plecarea de pe loc tremura ambreiajul, intre 1000 rot si 2000 rot pare sa mearga normal dar cand am sarit de 2000 rot iar rontaie
la relanti merge intrerupt
astept sugestii va rog
chiar si un service in drumul taberei bun sa fac o verificare
Skip ads

  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Ai verificat nivelul uleiului ? Ce ulei ai acum si cati km are de cand a fost schimbat ? Rontaiala e ca o tacaneala metalica , zgomotul poate proveni de la tacheti din lipsa agentului de ungere .
  • botic78

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2006

  • Mesaj Privat
cozmino a scris:Ai verificat nivelul uleiului ? Ce ulei ai acum si cati km are de cand a fost schimbat ? Rontaiala e ca o tacaneala metalica , zgomotul poate proveni de la tacheti din lipsa agentului de ungere .

uleiul are 10. 000 km dar nu cred sa fie asta un motiv este la nivel
cand se incalzeste merge ok
am fost la diagnoza cu ea si nu apare nici o eroare
mecanicul spune ca ar fi ceva cu avansul la pompa,
ca nu ar sti calculatorul ce avans sa-i dea cand este rece motorul
uleiul este mobil 1 10w 40
a si am uitat,
acum 500 km am schimbat senzorul de turatie pentru ca rontaia cand se incalzea motorul iar acum culmea cand este rece
nu stiu ce sa mai zic
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Salut!
Da,problema este ca pompa nu mai stie bine sa regleze avansul.Probabil senzorul de temperatura nu mai lucreaza corect. Asta patesc si eu acum,Dupa ce pornesc si vreau sa plec,motorul rage ca un ARO prost reglat si nici nu trage. Dupa vreo 5 km se incalzeste si incepe sa mearga bine.Daca ai observat huruie doar cand accelerezi tare,daca o lasi f. usor e mai bine... Am avut acum 2 luni probleme ca se oprea motorul in mers si de vina era senzorul de pozitie arbore cotit. Am schimbat si debitmetrul (era defect de 1 an) si acum am aceleasi probleme ca si tine.Trebuie sa facem rost de valori de masurare a senzorilor de pe pompa si sa descoperim care este defect.
Daca erau probleme mecanice la pompa (stim bine ca pompele noastre nu sunt f. fiabile) atunci manifestarile erau altele)
Bafta!
Skip ads

  • YRY
  • *
  • 9 mesaje
  • din 15 Sep 2007
  • Astra 2000 Y 17 DTi
  • Hunedoara
  • YRY

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DTi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,am aceeasi masina, acelasi model,aceleasi probleme ca si botic78 numai ca masina mea incepe sa rontaie si sa tremure cand plec de pe loc daca o fortez putin,se aprinde martorul check engime daca depasesc 3000 rot/min iar in ultima vreme cand are ea chef se opreste pur si simplu in mers.Cineva mi-a zis ca ar fi senzorul de la arborele cu came. Astept pareri va rog.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
YRY, du-te cu masina intr-un service si pune-o pe tester. Posteaza codurile de eroare citite cu testerul si dupa asta ar trebui sa astepti pareri. Intr-adevar simptomele sint de senzor arbore cotit (nu ax cu came, motorul asta s-ar putea sa nu aiba senzor ax cu came) defect, dar cel mai bine este sa o pui intii pe tester. Uite aici discutii despre senzorii camshaft/crankshaft, ca sa stii cu ce se maninca. Principiul de functionare e acelasi, chiar daca acolo e vorba de benzinare.
Completeaza-ti si locatia in profil, poate esti intr-un oras in care e cineva cu un tester si e dispus sa te ajute, contra unei sume mai mici decit in service.
  • Mircz

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1.7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,am si eu o astra clasic de 1.7 cdti ,am aproape 3000 de km la bord,insa in vitezele 2,3si 4 in momentul in cand ating 2200-2300 de turatii, motorul nu mai merge rotund ca pana in momentul ala parca are o bataie iar can trede pragul de 2400-2500 isi revine,poate sa imi spuna cineva cam ce ar avea?la cate turatii intra turbo in functiune,?bafta tuturor....
  • YRY
  • *
  • 9 mesaje
  • din 15 Sep 2007
  • Astra 2000 Y 17 DTi
  • Hunedoara
  • YRY

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DTi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Daca poate cineva sa-mi dea niste date cu privire la unde e pozitionat senzorul crankshaft la Y 17 DTi va rog sa o faceti cat mai repede cu putinta iar daca sunt si imagini ar fi minunat.VA MULTUMESC ANTICIPAT.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca folosesti cautare gasesti :
https://www.clubopel.com/vie...haft&start=20
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
la tine YRY dupa manifestari pare mai plauzibil defect calc de injectie;daca e senzorul crankshaft da eroare p0335 si e mai repetabil defectul,mai putin aleator,si se aprinde 'check engine' inainte de a se opri motorul
  • botic78

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am fost la mecanic si nu are nici o eroare in memorie
mi-a recomandat un pompagiu de injectie pt o verificare
spune ca nu ar citi avansul motorului la rece
ceva se intampla
cum se incalzeste motorul merge perfect
astept sugestii
  • botic78

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2006

  • Mesaj Privat
gra a scris:Salut!
Da,problema este ca pompa nu mai stie bine sa regleze avansul.Probabil senzorul de temperatura nu mai lucreaza corect. Asta patesc si eu acum,Dupa ce pornesc si vreau sa plec,motorul rage ca un ARO prost reglat si nici nu trage. Dupa vreo 5 km se incalzeste si incepe sa mearga bine.Daca ai observat huruie doar cand accelerezi tare,daca o lasi f. usor e mai bine... Am avut acum 2 luni probleme ca se oprea motorul in mers si de vina era senzorul de pozitie arbore cotit. Am schimbat si debitmetrul (era defect de 1 an) si acum am aceleasi probleme ca si tine.Trebuie sa facem rost de valori de masurare a senzorilor de pe pompa si sa descoperim care este defect.
Daca erau probleme mecanice la pompa (stim bine ca pompele noastre nu sunt f. fiabile) atunci manifestarile erau altele)
Bafta!

daca ar fi un senzor de pe pompa nu ar trebui sa se stocheze o eroare?
asa cred, dar de unde sa facem rost de aceste valori
hai sa gasim impreuna o rezolvare
intra pe messenger id:botic78
Skip ads

  • botic78

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2006

  • Mesaj Privat
pe tester a aparut eroarea p 0 216 ce o fi oare?
sa fie electrovalva de timing de sub pomapa?
help me
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
atunci cind motorul rontaie,dupa parerea mea este ca senzorul de turatie de pe pompa de injectie nu citeste turatia pompei sau trimite eronat turatia acesteia.daca exista probleme cu sezorul RPM atunci motorul merge normal doar ca apare martorul in bord si o lipsa usoara de putere,dar nu acel rontait.am auzit si reparat masini cu acel zgomot de rontait si ele au fost cu probleme diverse la senzorul de pe pompa.orice diesel cind e rece,in primele 5 minute rontaie pina se incalzeste,de aceea trebuie facuta diferenta intre aceste 5 minute pina se incalzeste putin motorul si rontaitul ca de tractor atunci cind sint probleme la senzori.in acele 5 minute pina se incalzeste putin motorul,ECU suplineste lipsa de caldura a motorului printr-o cantitate mai mare de motorina,care este micsorata odata cu cresterea temperaturii motorului.de aceea unii posesori de y17dt au inpresia ca masinile lor au ceva defect ca masina lor nu demareaza la fel cind e rece si cind e calda.daca sint probleme la senzori apare si martorul in bord,iar specific senzorului de turatie de pe pompa de injectie este acel rontait ca de tractor,iar dc eroarea persista motorul se opreste si porneste greu.ca sa vedeti unde e problema cel mai bine de pus un tester pe masina si de comparat turatiile citite de senzorul RPM si cel de pe pompa.atunci cind un senzor are probleme ori indica turatie zero,ori o turatie anormala.turatia citita de senzorul de pe pompa trebuie sa fie jumatate din turatia citita de cel RPM.
  • DjBodo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut...am un opel astra 1.7dti din 2001...si pana acu 2 zile mergea bine...acum 2 saptamani i-am facut schimbul de ulei...pt ca inainte imi arata in bord becul acela rosu de la ulei cum ca nu ar avea...
in fine...problema este ca dintr-o data a inceput sa se auda un sunet ciudat...un fel de rontait....si sa se opreasca in mers....pornea foarte greu...am ajuns cu ea acasa...si dimineata am vrut sa plec iar...am mers ce am mers...(vro 500 de metrii...aproape 1 km) pana la un moment dat cand s-a oprit nu a mai vrut sa porneasca deloc...am adus-o acasa si cand m-am uitat in garaj am vazut pe jos o pata mare de ulei...nu inteleg de ce ar fii pierdut atata ulei...
Si problema este si ca pe tester nu arata absolut nici o eroare...
Va rog ajutati-ma cu cateva pareri/sugestii..
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca nu exista nici o eroare,nici martorul in bord aprins,inseamna ca ai toate sansele sa ai o problema mecanica.important este sa vezi pe unde s-a scurs uleiul.vas de expansiune,pompa ulei,baie ulei fisurata.si foarte indicat este sa te uiti si la distributie sa fie ok,sa nu ai vreo rola sparta,cureaua sa fie ok,sa nu ai vreun dinte sau mai multi dusi.
  • DjBodo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2007

  • Mesaj Privat
banuiesc ca de la distributie e...dar asa sa faca din cauza distributiei ? ca asa mi`a zis si cel care mi-a pus testeru pe ea...ca este o problema mecanica...si el nu stie ce...daca ar fii de la distributie..poti sa imi spui si mie niste simptome ? te rog...sa vad daca e cam cum e la mine...
si informativ asa..cam cat m-ar costa toata povestea asta...?
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
simptome,ar fi mai multe dar sfatul meu este sa nu o mai pornesti,mai ales sa mergi cu ea,ca altfel o sa te coste mult mai mult.acel tacanitca de tractor,lipsa putere,scoate fum alb sau negru ,asta depinzind cum e pompa sarita.daca si axele cu came sint sarite atunci o sa auzi bataia supapelor in capul pistonului,si altele.poate nu neaparat sa fie sarita ,poate sint probleme cu pompa.verifica cu un mecanic,cel mai bine.
  • DjBodo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2007

  • Mesaj Privat
acu e la service masina...dar abia maine se va uita mecanicul la ea...sa speram sa nu fie prea grav...nu de alta...dar abia am luat-o de o luna....si nu ma incanta ideea sa mai bag inca cateva mii de euro in nici o luna... Sad
  • allexx332

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2008

  • Mesaj Privat
salut.
am si eu o zafira de 2004 2.0DTI si acum cateva zile m'a lasat in drum in sensul ca mergand a inceput sa se auda un trosnit la motor,am oprit motorul si am incercat sa'l repornesc insa acumulatorul nu mai avea suficient curent sa invarta.
Am tractat'o pana la garaj,am pus acumulatorul pe redresor (acumulator nou achizitionat de o luna) si am incercat din nou sa pornesc insa nu porneste....invarte,se aude acelasi trosnit dar nu porneste neam.
Am verificat si cureaua la alternator si e in perfecta stare.
Banuiesc ca e distributia deoarece carte service nu am la ea iar kilometrii (108.000 acum , 94.000 cand am luat'o in martie din germ.) nu cred sa fie reali.
As vrea sa stiu daca a mai avut cineva problema asta , ce este.....pana sa apuc sa o bag in service.
Multumesc anticipat si astept o parere.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR