Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • alex_t

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2006

  • Mesaj Privat
alias a scris:poti sa-mi arati postul? ca nu-l gasesc
mersi

scuze de dezinformare. chiuloasele de XE si LET sunt identice.
probabil ca stii de calibra aceea din suedia de 568 de cai, erau niste post-uri cu ea pe aici. motorul de la care a pornit este cap coada XE, iar din cauza ca a folosit alta turbina, nu a contat nici faptul ca blocul nu avea gaura pentru returul de ulei.
Skip ads

  • Alexutzzz

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
CHIULASA nu chiloasa Wink
  • scooterthebest

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Calibra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2008

  • Mesaj Privat
http://www.autoscout24.ch/A...amp;zipcountry=CH

scuze de acest topic dar am vrut sa-i ajut pe cei care vor sa-si ia calibra din afara ... apropo la pret 1000 CHF= 600 euro ...
  • Balla Levente

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Va salut si asi dori sa-mi explicati si mie care e faza cu c20ne
c20xe ca nush ce sunt astea.Si io mi-am luat calibra de vreo 2 luni si nu inteleg ce sunt termenii astia Sad
Skip ads

  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
c20ne=8valve,115cai (cod motor);c20xe=150cai,16v
  • gac_dan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Calibra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2008

  • Mesaj Privat
miam cumparat o masina opel calibra din germania,dar motorul este schimbat (seria nu corespunde), se poate inmatricula? seria de pe caroserie corespunde o sa am vreo problema la R.A.R?
  • Balla Levente

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ms mult de tot,raman dator Cool
  • richi_e

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
1. unde ai gasit tu ca are seria motorului in actele de Germania? Ca nici in talon si nici in carte la mine nu erau- cei de la RAR au trecut seria care au gasit-o pe motor!
2. Daca chiar este o serie care nu corespunde se da o declaratie notariala cum ca ai cumparat motorul de pe piata libera si te cauta in baza de date sa nu fie furat! Abia atunci ai o PROBLEMA!
Skip ads

  • octavian4

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
SAlut, sper sa nu ma injurati, dar ca si altii Smile, ma pregatesc sa merg in tara ei ... sa iau o calibra, mi-a gasit un prieten un LET , intrebarea mea este, cum functioneaza sistemul 4x4, chiar nu am avut niciodata ocazia sa vad unul la treaba... de fapt ce ma intereseaza pe mine e...daca 4x4 sta cuplat tot timpul, daca se cupleaza manual sau atunci cand e cuplat se decupleaza la o anumita treapta sau viteza! Multumesc!
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
sistemul 4*4 nu e ca la audi vechi prin care avea un buton intre scaune unde cuplai 4*4.la calibra si vectra a sistemul e permanent tot timpul indiferent de viteza si de treapta de viteza
  • hellker

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
va salut si va anunt ca voi fi fericitul proprietar al unei calibre in cel mai scurt timp(max 1 sapt).Povestea calibrei incepe insa cu o dilema..ce sa aleg?am rezervat in germania 2 masini ambele in stare excelenta cu carte de servici full..istoric cunoscut..nelovite..nerevopsite..sa incepem prezentarea celor 2 masini:
-prima este un C20ne din 9/1993 verde metalizat cu nr de km 147 190(reali)full electric insa fara aer conditionat la un pret de 1700eur in .de
-a doua masina este un superb C25xe din 12/93 cu 230 000(reparatie capitala in 2006) are aer conditionat si un set de jante superbe..plus dotarile standard la o cali pret 1800eur in .de ..ce masina sa aleg?precizez ca locuiesc intr-un oras linsitit din romania in care traficul urban este lejer.deci un consum ridicat pt v6 nu cred ca va aparea..eu imi doresc fmult v6-leinclin spre el...voi ce ziceti,ce ma sfatuiti sa aleg?multumesc;)
  • deleted-17217

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
v6 , go cali:)
Skip ads

  • hanz

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
asta depinde doar de tine daca vrei putere v6 daca vrei doar calibra c20ne,desi v6 mi se pare cam ieftin erau bune niste poze, erau bune niste poze,si eu am vrut din de. sa imi iau calibra dar n-am gasit una sa imi placa sub 2800 euro , cautam c20xe rosie cu km draguti cat de cat!oricum bafta multa!
  • deleted-16555

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Despre serie motor Opel Astra F.....detalii si poze aici:
https://www.clubopel.com/vie...erie+motor#292405
  • catalingabriel87

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
intrebare...am o calibra 2.0...cat se poate de normala..vreau sa stiu si eu daca se poate monta aer conditionat pe ea desi din fabrica nu e prevazuta cu asha ceva....mutzam anticipat
  • catalingabriel87

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
aaaa si inca ceva ce se poate face, vizual vorbind, fara omologari de la rar sau alte autoritati publice...ma intereseaza in mod special ..alte spoilere,praguri,poate si un eleron ceva ...
  • DaBOtta

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Calibra 1994 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Buna , vreau si eu sa imi cumpar in curand un calibra si inainte de toate vreau sa va cer si voua care sunteti posesori de calibra unele sfaturi.

Masina mai mult ca sigur ca am sa o cumpar din germania, m-am tot uitat pe mobile.de pe autoscount si pana in 1.500 2.000 EURO + ce se mai negociaza am gasit masini care arata chiar bine.
Vreau sa va intreb ce ii mai de recomandat motorul 2.0 de 116 CP sau cel 16V de 150 CP. Diferenta de putere este mare ? consumul cam care ii ? asta evident la un mers normal ca in forja poate consuma oricat depinde de cum o calci. Daca merg dupa masina la ce sa fiu foarte atent sa nu am surprize la motor chestii de genul acesta.
Initial am zis ca vreau motorul TURBO dar am stat si m-am gandit ca nu imi merita pentru ca are un consum mult mai mare , iar in orash oricum nu ai unde sa o calci chiar asa.
Inainte am mai avut un OPEL OMEGA din 89 motor 1.8 90CP si mergea foarte bine dar din pacate masina a avut un sfarsit putin mai tragic si acum vreau tot un opel dar de data asta calibra deoarece imi place foarte mult cum arata aceasta masina.
Astept parerile si sugestiile voastre , va multumesc.
  • S@m0v@ru1_Pr@fu1t

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Calibra eu zic ca nu se compara cu Omega din nici un punct de vedere. Acum ca motoare in opinia mea:
C20LET (Turbo): putere incredibila, capacitate de tuning f mare, consum rezonabil spre mare, tractiune integrala, dar si f multa atentie necesara dpdv intretinere
C20XE (150CP): raport putere-fiabilite excelent, usor de intretinut, RECOMANDAREA MEA
C20NE (115CP): cel mai fiabil dintre toate motoarele de Calibra, cel mai usor de intretinut si cel mai putin pretentios
C25XE (170CP): motor fiabil, echilibrat, putere suficienta, din pacate destul de rare prin RO

Succes la cumparaturi! Very Happy
  • DaBOtta

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Calibra 1994 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2008

  • Mesaj Privat
si eu m-am gandit tot la C20XE . Totusi ai 150 de cai sub tine , consumul identic sau chiar mai mic decat la 8V. In seara asta sper sa merg cu cineva cu un calibra 16v sa vad cum merge ca is foarte curios.
  • DaBOtta

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Calibra 1994 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2008

  • Mesaj Privat
o intrebare , am vazut pe mobile.de foarte multe C20XE , care ce euro au ? ca din cate am auzit in RO nu iti recunoaste EURO 1 si poate sa ma incadreze la NON-EURO si atunci am o taxa de inmatriculare mai mare ca masina. Care ii faza pana la urma?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR