Ai uitat parola?


  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,354
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Treaba cu opritul e din soft, se scrie din nou versiunea noua :
In case of customer complaint please program ECU with new software
as of TIS 2000-DVD, version 90 for the the following application.
Corsa-D, Z13DTH and Z13DTJ without DPF but with rail pressure
regulator fitted at the rail.
This software will be available as differential update via
intranet/internet as of CW 12/2008

  • danikon

  • Mesaje scrise: 435
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa z13tdj din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salutari corsari de pe oriunde. Eu am rezolvat acest oprit al motorului prin update de soft la Dealerul Expocar Targoviste pe garantie bineinteles. Initial am avut ver 1.2 .. si acum este 2.23 ceva de genul;pentru cei care nu mai au garantie pretul practicat pentru acest update de soft este in jur de 90 de lei .
consumul si turatia de ralanti au ramas aceleasi rspectiv 0.2-0.3 % si 800 rpm +- 10
Bafta multa tuturor si drum bun !
  • danikon

  • Mesaje scrise: 435
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa z13tdj din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Referitor la oprit- electricianul a concluzionat ca aceasta problema nu ar fi de natura mecanica ci doar o eroare a softului (ca la windows) pe care ecu o recunoaste ca o eroare ceea ce duce a avarie respectiv oprirea motorului.
  • Nixon69max

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mai 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,aceeasi problema o am si eu , plus ca pe langa aceste aspecte ,emisia de noxe creste si ea,consumul de asemenea........pe computer nu aparea nici o eroare,initial aparuse ceva probleme la senzorul de admisie aer......dar la o a 2 diagnoza,disparuse......toata lumea baga mana in foc ca problema ar fi apa din benzina....eu sincer nu cred acest lucru,ieri am alimentat 35 L de la Mol , rezervorul fiind aproape gol, iar problema continua......ceva solutii? idei?
  • Nixon69max

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mai 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,o intrebare am. Daca problema este din soft,de ce nu apare nimic gen eroare in computer bord? specific ca am facut 2 diagnoze cu soft autorizat si licentiat unde nu aparea nimic....
  • bezart

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 12 XER din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
softul nu isi vede propriile narozii...
  • iuliaann

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Am gasit si eu care ar fi problema. SmileSmileSmile..Acum merg sa o rezolv.Multumesc
  • INTER

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
care era problema si mai ales ai rezolvat-o?
  • GABRYYYel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa Y17DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!
Sper ca ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat.
Am un opel corsa 1.2 2008 si de cu rand au aparut niste probleme la relanti. Mai exact, din cand in cand in momentul in care pornesc motorul (pana acum numai dupa ce am mers cu masina, nu la prima pornire dimineata) acul scade pana moare motorul
Daca o accelerez mai tare si plec cu ea numai are nimic
Am fost la in service pe tester si a dat eroare la computer-ul masinii ceva intermitent. A sters eroarea dar face la fel. Ce sfaturi aveti? Va multumesc!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,785
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Pai ce cod are eroarea?
  • spaga_spee

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Am si eu o corsa d din 2006 ,motor pe benzina 1.0. Am o problema aparuta recent: masina se opreste la relanti, se subtureaza ,incepe sa tremure urat dupa care se opreste. Daca incerc sa o turez in gol se tureaza pana la max 4000 r/m. Pe langa asta am obeservat ca de cateva luni se cam inneca in mers,parca i-se taia alimentarea cu benzina. Mergea asa in suturi, dura max 1-2 min si isi revenea.
Daca cineva are o problema asemanatoare sau a auzit ceva, astept o parere.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,785
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Verifica presiunea de benzina.
  • spaga_spee

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
azi a cedat de tot, a facut mai urat ca niciodata si a clacat. Mergea tot asa in suturi si la un moment dat s-a oprit si nu a mai pornit sub nici o forma . Am verificat tot ce am vazut pe site, legat de EGR, l-am demontat, curatat. Am scos si sonda lambda care imi dadea eroare am curatat-o si pe aia. La ultima verificare pe tester imi aparea eroare pe amandoua sondele lambda si pe Egr. Azi imi dadea eroare doar pe sonda de inainte de catalizator. La un moment dat au mai verificat baietii ceva pe la masina si au constatat ca lantul e moale si ca distributia a sarit de la punct, intinzatorul a cedat si ca eu trebuie sa cumpar distributie noua.
Acum va intreb eu pe voi. Ce producator sa aleg? Voi cand ati schimbat dstributia la masina voastra ce producator ati ales ? Imi trebuie ceva concret,nu un raspuns de genul: eu am cumparat original Smile)). Am vazut chituri de la Swag, Febi Bilstein, Ruville,ITN ... ce ma sfatuiti din experienta voastra proprie? Opel spre exemplu cu ce firma lucreaza? MUltumesc anticipat
  • spaga_spee

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Si mai specific ca masina are 70.000 km in bord. Smile)
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,565
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
masina din 2006 cu 70 mii la bord? Laughing
mai pune cativa kilometrii
cat despre distributie intreabal de Dan,moderator pe forum,este cel mai in masura sa-ti spuna ce firma sa cauti
  • spaga_spee

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt al doilea proprietar, masina e impecabila la interior si exterior. Daca ala de la care am cumparat masina a facut mai multi kilometri probabil ca a zburat cu ea, masina e neatinsa. Ori aia prin italia sunt magicieni si leviteaza. Singurul loc unde se vad urme de uzura e la burduful de la schimbatorul de viteze.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,565
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
e lasa ca afli tu mai tarziu cati kilometri reali are masina
sunt destui care dau kilometraju inapoi
la 70 mii nu are cum sa cada distributia mai ales ca este pe lant
am schimbat la o corsa motor 1,2 distributia la 180 mii,cu tot ce tine de aceasta operatie,garnituri,pompa apa,antigel suruburi,ca asa a vrut clientu,cu toate ca nu facea galagie
  • ikebana2012

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Parerea mea este ca la o masina germana nu are cum sa se uzeze burduful de la schimbator in 70000 km.
Pana in 30000 km mai poti verifica vizual daca are km reali, cateva amanunte - ca de exemplu sa aiba cauciucurile originale. In rest, totul e o loterie. Eu am luat Corsa D SH in 2013 de 3 ani jumate cu doar 3200 km reali dar cu toate dovezile clare - masina direct de la unic proprietar femeie, cumparata prin programul rabla din Romania in 2009, carte service, cauciucurile originale noi din acel an; si pretul a fost la jumate cat una noua dar evit astfel surpizele ; acum am 19000 km cu ea si e perfecta in continuare.
Mi-a zis un mecanic din Italia ca e bine ca am luat-o din Romania - in Italia au avut si au loc inundatii masive care deterioreaza masinile si italienii nu vor decat sa scape de masini.
  • gigescu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ialomita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
buna seara este pentru prima data pe acest forum va salut pe toti . dar va rog sa ma ajutati am un corsa d nu sta la relanti dimineata uneori cand ii vine toana nu am eroari in tester am schimbat buji si filtru motorina nu gasesc nimic la ea de 4 zile ma chinui ma poate ajuta cineva pls?
  • miihaipreda

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua! O problema asemanatoare are si Corsa D Z12XEP cu cutie automata. Ideea este ca motorul se opreste dupa ce masina este oprita pe loc (indiferent daca este tinut piciorul pe frana sau nu, adica daca este pusa pe A sau N). Uneori se tureaza singura pana la 2000 ture si revine.
Se pare ca face mai degraba atunci cand este calda si cand nu are consumatori (lumini, AC).
Cred ca senzorul de la ambreiaj se exclude avand in vedere ca este cutie automata.
Pe tester nu are nici o eroare.
Sa fie problema de soft de care vorbeste toata lumea mai sus?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata