- catastefan
- *******
- 5,915 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,915
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Chrysu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,915 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,915
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Chrysu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,915 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,915
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Chrysu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2015
- Mesaj Privat
Salut. Revin si eu cu o alta problema, de curand tata si.a luat un opel astra h twinport anul 2005 motor 1.6 si la 3000 de ture in orice treapta o ingatuie si nu ii da voie sa se duca mai mult, prima data am zis k e limitare dar nu este ptr k atunci knd face asa ziki k se rupe, parca i se infraneaza motoru, si cum iau picioru de pe acceleratie nu mai face asa, am pus testeru pe ea in mers si am duso in treapta 4 pana la 3000 de ture si knd a inceput sa faca asa mi.a dat pe tester lipsa presiune pompa benzina, ce poate fi?
- catastefan
- *******
- 5,915 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,915
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Chrysu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,915 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,915
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Chrysu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,915 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,915
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 691 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 691
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Aleator am martorul motor galben aprins cu P000B- exhaust camshaft position system slow response si P0013 - exhaust camshaft position actuator solenoid valve control circuit. Actuatorul a fost curatat de 2 ori, o vreme a fost bine , apoi a aparut iar. Desi nu pare a avea legatura directa cu benzina, dupa ce disparuse martorul check engine si raman cu 10 litri din benzina aia de 100 care initial mi-a stins martorul, bag iar vreo 25 litri de 100 OMV. Se aprinde iar martorul, aceeasi eroare de actuator valva de evacuare si sta asa vreo 2 zile, max 100km rulati. Cu gindul ca poate nu mai tin minte de unde am bagat anterior, ma duc la MOL si bag de aia de 98 pina la full 70 litri. La pornire de la pompa inca raminea aprins martorul, insa la a 2-a pornire s-a stins si asa a ramas inca 10 porniri de atunci. Citesc despre cum functioneaza acel actuator, respectiv variable valve timing. Adica ECU comanda actuatorul ala care variaza prin flux de ulei axul cu came, care asta variaza valva de evacuare ca timp, pozitie, deschidere. Adica cumva el comanda valava si nu invers, ca urmare a arderii combustibilului. In teorie uleiul prost/murdar blocheaza/lipeste valva. Aparent nu are legatura cu benzina. Ok, in cilindru la un moment dat pistonul impinge amestecul benzina/aer ars spre valva asta care tre sa se deschida ca sa elimine ce trebe afara. E oare posibil daca arderea e altfel decit vrea electronica pistonul sa forteze valva de evacuare si ca atare sa fie fortat si actuatorul asta de-mi da mie eroarea aia. Ca numai asa s-ar explica de ce cu 98 nu guita dar cu 100 da. Toate astea au aparut de cind am schimbat uleiul cu GM DEXOS 2 inainte de un drum lung de 2500 km unde am zis sa-i dau benzina de 100 daca tot merg mult in sarcina, desi pina atunci mergea OK cu 95. Dupa ce reprezentanta Opel a curatat de 2 ori actuatorul ala si a zis ca sitele actuatorului par curate (cica nu merita schimbat decit daca am lipsa putere) , a reaparut eroarea si am hotarit sa schimb uleiul cu Motul Dexos2. Asta pare sa-i placa dar acum pare ca nu-i place benzina de 100. N-am mai incercat cu 95 (care era ok inainte), dar daca MOL 98 ii place si nu mai beculeste, asta e... Acum, am comandat actuatorul ala, dar magazinul vad ca de-o saptamina nu ma suna si intre timp nu mia apare eroarea. Sa stau cu actuatorul vechi pina la simptome concrete?
bakelyt
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2014
- Mesaj Privat
Buna seara,
Azi dupa masa la masina personala(Astra G 2004 1.7 CDTI, cod motor Z17DTL) impreuna cu un prieten am schimbat uleiul+filtrul de ulei+filtrul de aer+filtrul de polen+filtrul de combustibil + schimbat si termostatul, dar dupa ce am pornit masina martorul Check Engine a ramas aprins. Masina porneste ok, trage bine nu simt absolut nici o diferenta. Are cineva idee din ce cauza s-a aprins martorul respectiv. Multumesc anticipat pentru raspunsuri
Azi dupa masa la masina personala(Astra G 2004 1.7 CDTI, cod motor Z17DTL) impreuna cu un prieten am schimbat uleiul+filtrul de ulei+filtrul de aer+filtrul de polen+filtrul de combustibil + schimbat si termostatul, dar dupa ce am pornit masina martorul Check Engine a ramas aprins. Masina porneste ok, trage bine nu simt absolut nici o diferenta. Are cineva idee din ce cauza s-a aprins martorul respectiv. Multumesc anticipat pentru raspunsuri
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
bakelyt
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
bakelyt
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- razvanikuu
- *
- 3 mesaje
- din 23 Jan 2016
- Omega 1995
- Bucuresti
razvanikuu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2016
- Mesaj Privat
Buna Ziua ! am un opel omega benzina 2.0 , 136 cai din anul 1995 ! Am check engine aprins si oscileaza rau relanti si vibreaza si da sa se opreasca ! de multe ori se mai opreste! Am fost cu ea la tester si mi a u spus ca este senzorul axa came! Imi puteti spune cum se da jos unde se afla si daca merge curatat? Este cel de la distributie ?Multumesc anticipat ! cu stima Razvan