Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • arson

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2005

  • Mesaj Privat
am gasit schema aia, dar ma uit crucis la ea Rolling Eyes . masina mea e din 2001. schema e valabila doar pe modelul 2003? ma gandesc sa o printez si sa ma duc cu ea in service.
p.s. multumesc pt. ajutor
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Pai am bagat si eu in setari acolo un an de care am crezut sa fie. Cred ca schema e la fel, la ora asta nu-ti pot spune exact. Ai in partea de jos schema potentiometrului.
Oricum ideea ar fi urmatoarea: cand se aprinde becul si ramane turata, incet, incet la un tester serios sa vada eroarea sau mai bine valorile actuale ale pedalei de acceleratie, exprimate in procente. Of, of, daca m-am lasat de meserie, e asa greu sa explici tot in cateva randuri.
  • ctincristi

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Eu am depistat problema mea cu testul cu agrafa... A mers fara nici cea mai mica eroare. Cauta pe google atat in romana cat si in engleza, o sa gasesti explicatii destule si de calitate (nu toate, evident). Apoi am fost cu ea la o cunostinta, a pus-o pe tester, a citit diverse valori si a spus ca nu este nici o problema. Mi-a resetat eroarea (care a putut fi citita cu masina oprita si contactul pus, dar pentru toate ecranele de diagnoza iti trebuie si motorul pornit) si apoi nu a mai aparut eroarea niciodata (adica de vreo jumatate de an). Sper sa ai aceeasi bafta...
  • Nicu Nc

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Sal. am un vectra caravan 2.2 dti 2002 si in timpul mersului pe la 130-140 km/h se aprinde 'martor de bord motor' cred ca asa se numeste....
In carte scrie ceva de genu 'abgas' daca palpaie sau daca sta aprins defectiune electrica motor...in germana..problema e ca atunci cand se aprinde dabia mai merge nu se tureaza, si parca nu ar mai merge turbina... Sad stie cineva cam ce ar putea fi??? oricum ma duc la serv. dar tre sa plec luni din bucuresti pana la craiova si imi este frica sa nu raman pe drum... Question
Skip ads

  • Nicu Nc

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca e destul de grava problema nu?? Asta am dedus pt. ca nu vad ca nu stie nimeni despre ce e vorba.... Sad
  • xman99

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
verifica furtunele de la instalatia de vacuum. eu am avut un furtunas din ala sarit si nu mai mergea decat cu 40km/h ..nu de parca n-ar fi functionat turbo ci mai rau...
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Sigur nu e problema de mai sus. Atata timp cat iti apare asta la turatie mare inseamna ca ai una din urmatoarele probleme:debitmetru dus, motorina proasta, valva EGR murdara/dusa, filtru motorina infundat.
Zic k nu poate fi problema de mai sus pentru ca daca ar fi vreun furtun de vacuum ar sta aprins mereu deoarece ar detecta eroarea tot timpul. Poate sa fie vreun furtun spart/crapat.
Nu iti mai trage pentru ca ECU vede eroarea si intra pe o mapa de eroare si nu o mai poti tura peste 3000 de ture.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Se da un X20DTL. Se da o motorina proasta bagata fara cunostinta de cauza in masina. Se da un check engine la pornire , intre 5-10 secunde dupa care dispare si un mers de caine mort.
Prima chestie:debitmetru->bun, verificat si probat fara el, mai mort de atata nu se putea, mai ales ca daca debitmetru se duce ramane check engine aprins non stop.
A doua chestie:valva EGR infundata->curatata, intr-adevar merge mult mai rotund motorul , trage un pic mai bine decat inainte cand e cald, iarasi daca e dusa ramane check engine aprins.
A treia chestie (posibil): bujiile incandescente-> neverificat dar....ce treaba au bujiile cu pierderea de putere si cu check engine-ul de 10 secunde. Din cate am citit cand 1,2 bujii sunt duse ramane check engine aprins pana se incalzeste un pic motorul , are un mers neregulat la relantiu pana se incalzeste plus ca porneste din ce in ce mai greu. A mea porneste usor , se duce turometrul direct in limita de relantiu a turatiei si ramane acolo, insa apare o mica zdruncinatura vizibila, ca si cand ar avea clapeta de relantiu murdara, dupa care se aprinde check .Dupa ce se aprinde checku vibratiile dispar iar dupa ce se stinge checkul masina merge normal.
A patra chestie: furtune de vacuum crapate sau sparte-> ar fi o explicatie avand in vedere ca toate celelalte merg ok. Cel putin se explica povestea cu mersul de caine mort. Trage pe undeva aer fals si de aici problema. Am observat un furtun, care vine din turbina si pleaca in admisie , care este topit pe o portiune. NU sunt sigur ca e spart sau fisurat complet dar l-am vazut topit. Explicatia sincer sa fiu nu o inteleg....pentru ca acel furtun sta lipit de joja de la nivelul de ulei. Singura presupunere este ca suportul jojei se incinge (ca doar nu s-a incinge aerul care vin pe furtun atat de tare incat sa faca furtunul maleabil) si avand in vedere ca e lipit, la drum intins incepe sa manance usor usor din cauciucul respectiv.

De mentionat ca filtru de motorina are 5000 de Km, filtrele au cam tot atat, motorina bagat acum in rezervor e Sprint diesel, care inainte ii placea foarte mult.

PS:simptomul este DOAR cu motorul rece, iar daca atunci cand il pornesc, inainte sa intre in fibrilatii il turez un pic, sa zicem la 1000 de ture, checkul nu mai apare.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri Cool
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
1. M-a distrat faza cu raspunsul - intre miezul noptii si 5 dimineata
2. Serviciul ambulanta nu mai raspunde la solicitari daca nu ati apelat in prealabil functia CAUTARE
3. Topic inchis

https://www.clubopel.com/vie...ight=check+engine
https://www.clubopel.com/vie...ight=check+engine
https://www.clubopel.com/vie...ight=check+engine
  • mihaimgn

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
ce semnifica cest beculetz cand se aprinde in timpul mersului?La punerea contactului inainte de pornirea motorului nu se mai stinge.ramane aprins pana cand pornesc motorul.Inainte sa mi se aprinda se stingeau toate mai putin cel de la baterie,de la racire electrica si de la presiunea uleiului care se stingeau la pornirea motorului.am vreo problema?
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Dap. Ai o eroare stocata. Very Happy
EU zic repede sa iti cer scuze moderatorilor si tuturor ceilalti de pe forum si sa treci repede la CAUTARE si ai sa vezi ca e absolut imposibil sa nu gasesti rezolvarea acolo Wink
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
s a mai discutat depsre asta folosjte "cautare" sus in stanga paginii.oricum este vb despre o eroare pe care ecu ul tau a inregistrat o,ideal ar fi sa i faci o diagnoza intr un service specializat sau sa folosejti metoda agrafei pt a depista eroarea
Skip ads

  • King of the road

  • Mesaje scrise: 489
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Corect se scrie check engine .

Fa o CAUTARE cu aceste doua cuvinte .
  • samer

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: craiova
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salutare.
Am un Opel Vectra B , 2001, 2000 DTI 16v si am o mica mare problema.
Imi intra turbina foarte greu, in special din treapta 3-a isi da drumul, o turez de o ia mama dracu si abia isi revine.
Imi apare check-ul.. tot timpul.. si la turatzie mare, cand intra turbina, dispare.

Ce are fratzilor, ca am fost pe la toti mecanicii.. si habar n-au ca sunt tantalai.
La Opel m-au programat in 2 luni (
Daca poate cineva sa-mi zica.. ar fi super..
Am auzit o parere de la cineva ca ar fi Bypass-ul spart, si ar trage aer fals, ceva de genul.

Numai bine.. va pup.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Verifica toate racordurile de cauciuc de pe circuitul vacuumatic (comenzile capsulelor pneumatice care vin din valvele solenoid), precis vei gasi unul crapat. Verificare inseamna scos racordul si vazut pe toate partile, nu numai vazut pe pozitie, acolo unde este montat.

  • samer

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: craiova
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2006

  • Mesaj Privat
am verificat tot nimic fisurat nimic spart 4 ore am tot cautat pe bune ......... si nimic
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Pe capilarul care trece pe langa filtrul de motorina catre Poz. 1 (vezi foto) exista o capsula mica, acela este un filtru, vezi sa nu fie infundat cu impuritati. Atentie la demontare retine sensul de circulatie (de la Poz. 1 catre pompa de vacuum). Daca nu are sageata pe el, memoreaza pozitia in care a fost montat. S-a umblat acolo? Poate a fost montat invers. Incearca, cu motorul oprit sa tragi aer de pe capilarul de legatura dintre Poz. 1 si Poz. 2 (cu gura), sa vezi daca tija ce iese din Poz. 2 (care comanda turbina) se misca. Este posibil ca Poz. 2 sa reactioneze greu la vacuum sau cu intarziere sau sa aiba ciupita membrana din interior (imbatranire cauciuc). Ideal ar fi daca ai putea face o proba cu o alta capsula. Cazul cel mai rau ar fi daca Poz. 1 primeste comanda tarziu (comanda e electrica) de la calc (presupun ca de la ECU, nu am momentan acces la schema electrica). In mod normal calc, citeste turatia de la senzorul hall aflat pe carterul cutiei de viteze si la 1800rot/min, da un semnal electric pentru a deschide valva (Poz. 1), pentru a cupla turbina prin intermediul capsulei pneumatice (Poz. 2). Vezi ca s-a mai discutat pe forum un defect de tipul gripare ax turbina. Si asta ar putea fi o cauza (axul nu este gripat complet) pentru care turbina intra mai tarziu (ca turatie).
  • samer

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: craiova
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2006

  • Mesaj Privat
am fost azi la reprezentanta la opel shi cu interventiii abia am apucat sa intru pentru un tester dar in fine asa e la craiova ...(
toate bune shi frumeoase pe tester totul apare in regula absolut totul
dar au avut o nelamurire trebuie sa incerca sa schimb o piesa nu stiu cum se chiama mi se pare ca EGK EGHH este in pozitia numarul 7 din poza de mai jos pe care am atasato cam asa ceva e pus pe admisie unde intra niste vacumuri acum tre sa gasesc incao masina model ca al meu shi sa imprumut piesa sa vad dc mai apare cheku ala ......sper sa nu faca probleme sper sa fie piesa aia shi nu altceva .......k mam saturat sa tot caut de ar putea avea

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
vad ca esti din Craiova, vino si tu la o intalnire si mai vedem, daca vrei facem sa facem o intalnire scrie aici pt duminica https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6235
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu te repezi sa schimbi EGR. Da o cautare si vezi cum se curata valva EGR. La tine e usor, e EGR clasic, cu actionare pneumatica.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR