- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
Turatia de relanti ete "reglata" si mentinuta de ECU (calculator de injectie)prin electrovalva ICV, nu recomand sa se faca reglaje cu surubelnita la surubul care regleaza deschiderea clapetei de admisie deoarece este posibil ca senzorul de la clapeta sa raporteze eronat catre ECU referitor la pozitia acesteia. Cel mai bine faceti o diagnosticare la un service autorizat.
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
stiu de acel surubel. era cica dereglat din pozitia lui standard si l-au pus baietii de la un service la locul lui. oricum nu a fost nici o schimbare.
cum se poate sti ca ICV-ul e defect si nu mai tine relanti-ul la cat trebuie?? e vreo 7mil unul nou iar la second hand nu stiu cum as putea sa-l testez cand il cumpar...
cum se poate sti ca ICV-ul e defect si nu mai tine relanti-ul la cat trebuie?? e vreo 7mil unul nou iar la second hand nu stiu cum as putea sa-l testez cand il cumpar...
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
cortez- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
gabian
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: slatina
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2005
- Mesaj Privat
am un vectra B din 1997.am avut si eu (de fapt am)aceeasi problema.pornea motorul,mergem catava km,apoi cand ajungem la relanti,se oprea.am facut ub drum de vreo 400 km si tot drumul s-a oprit motorul.imi venea sa-i dau foc!am fost la service,l-au pus pe tester si mi-au spus ca de la senzorul de turatie este beleaua.l-am schimbat,dar tot se mai opreste.ai rezolvat problema?
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
kata- Suspendat
- 586 mesaje
- din 06 Jul 2004
kata- Mesaje scrise: 586
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2004
- Mesaj Privat
@CatalinE : Eu la Vectra 2000, 16 V, Motor C20XE, am avut ac problema : i-am curatat regulatorul de Relanti cu Carburol (nu eu, un meseriash) si cu admisia de aer, dupa Debitmetru, la intrarea in cutia SFI, avea o garnitura rupta pe care i-am luat-o de la Opel Shop, pe comanda speciala din Germania, la scorul de 500k ROL ..... pe acolo tragea aer cald din motorul fierbinte dupa ce " regula " el aerul si .. crapa.
Sper sa va ajute ... pe mine m-a rezolvat atunci.
Sper sa va ajute ... pe mine m-a rezolvat atunci.
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,300 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
cortez- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2005
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- deleted-763
- *
- 42 mesaje
- din 03 Mai 2005
deleted-763
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2005
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- maddan
- **
- 320 mesaje
- din 16 Jan 2005
- Bucuresti
maddan
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2005
- Mesaj Privat
CatalinE, stii cumva de unde se poate lua un filtru pentru acel furtun?
Stiu ca o alternativa (pentru motoarele "duse", caci la asta se referea cortez) este scoaterea respectivului furtunas si tragerea lui in jos, ca sa iasa gazele pe sub masina.
Dar mi-ar conveni mai mult un filtru, caci motorul meu nu e chiar asa de dus, insa nici gazele alea nu sunt in regula (mi se pare ca rolul initial al furtunasului este de a economisi benzina nearsa)
Stiu ca o alternativa (pentru motoarele "duse", caci la asta se referea cortez) este scoaterea respectivului furtunas si tragerea lui in jos, ca sa iasa gazele pe sub masina.
Dar mi-ar conveni mai mult un filtru, caci motorul meu nu e chiar asa de dus, insa nici gazele alea nu sunt in regula (mi se pare ca rolul initial al furtunasului este de a economisi benzina nearsa)