Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Turatia de relanti ete "reglata" si mentinuta de ECU (calculator de injectie)prin electrovalva ICV, nu recomand sa se faca reglaje cu surubelnita la surubul care regleaza deschiderea clapetei de admisie deoarece este posibil ca senzorul de la clapeta sa raporteze eronat catre ECU referitor la pozitia acesteia. Cel mai bine faceti o diagnosticare la un service autorizat.
Skip ads

  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
stiu de acel surubel. era cica dereglat din pozitia lui standard si l-au pus baietii de la un service la locul lui. oricum nu a fost nici o schimbare.

cum se poate sti ca ICV-ul e defect si nu mai tine relanti-ul la cat trebuie?? e vreo 7mil unul nou iar la second hand nu stiu cum as putea sa-l testez cand il cumpar...
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
avand in vedere ca ai mai curatat icv-ul cred ca este indicat sa-l schimbi, insa daca il cumperi de la dezm cauta sa fie de pe o masina cat mai noua (an de fabricatie)
  • cortez

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2005

  • Mesaj Privat
1. ptr motoru asta eu personal nu am gasit motorashu de relanti(second)
2.este singura solutie sa ai relanti cat de cat!(este vb de un motor fabricat doar 6 luni si nu are legatura cu alte motoare si are niste schepsisuri)
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Sa inteleg nu se potriveste de la C20xe, sau un alt motor? Ca daca asa stau lucrurile este cam gri situatia...
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
rog stergerea postului... am postat de doua ori


Ultima modificare facuta de roBERT la Mie 11 Mai, 2005 5:07 pm
  • gabian

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: slatina
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2005

  • Mesaj Privat
am un vectra B din 1997.am avut si eu (de fapt am)aceeasi problema.pornea motorul,mergem catava km,apoi cand ajungem la relanti,se oprea.am facut ub drum de vreo 400 km si tot drumul s-a oprit motorul.imi venea sa-i dau foc!am fost la service,l-au pus pe tester si mi-au spus ca de la senzorul de turatie este beleaua.l-am schimbat,dar tot se mai opreste.ai rezolvat problema?
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
fenomenul iar a aparut: am observat ca se orpeste cu precadare cand plec cu motorul rece(adica nu-l lasa sa se incalzeasca un pic - autosocul). mi s-a oprit chiar si cu masina in viteza Sad
Skip ads

  • kata

  • Mesaje scrise: 586
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2004

  • Mesaj Privat
@CatalinE : Eu la Vectra 2000, 16 V, Motor C20XE, am avut ac problema : i-am curatat regulatorul de Relanti cu Carburol (nu eu, un meseriash) si cu admisia de aer, dupa Debitmetru, la intrarea in cutia SFI, avea o garnitura rupta pe care i-am luat-o de la Opel Shop, pe comanda speciala din Germania, la scorul de 500k ROL ..... pe acolo tragea aer cald din motorul fierbinte dupa ce " regula " el aerul si .. crapa.
Sper sa va ajute ... pe mine m-a rezolvat atunci.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat!

Am fost la service si au curatat baietii clapeta de acceleratie si regulatorul de relanti! Erau pline de ulei...

Pare a fi ok acuma Very Happy
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
o sa te tina fix 3 luni treaba asta, depinde cat de "dus" e motoru tau... eu im icuratam regulatorul la c20ne odata la 2 saptamani Smile dar ala era terminat.
  • cortez

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2005

  • Mesaj Privat
ori ii dai in gura la masina ta ori ii dus setu!
Skip ads

  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
regulatorul de relanti se umple frecvent cu aburi de ulei care vin de la motor pe un furtun pe care se poate pune un filtru. filtrul costa cam 4-5euro dar e greu de gasit...

cortez, nu inteleg ce spui cu setul ala... Confused
  • deleted-763

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Regulatorul ala de relanti este o adevarata belea la unele motoare ... eu am avut noroc cu Tox care ma ajutat sa-l defund ca altfel ajungeam prin vre-un service si ma jupuiau aia Very Happy .
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
bogdanelius a scris:Regulatorul ala de relanti este o adevarata belea la unele motoare ... eu am avut noroc cu Tox care ma ajutat sa-l defund ca altfel ajungeam prin vre-un service si ma jupuiau aia Very Happy .


mie mi-au luat 200mii sa-l curat impreuna cu clapeta de acceleratie...
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
CatalinE, stii cumva de unde se poate lua un filtru pentru acel furtun?

Stiu ca o alternativa (pentru motoarele "duse", caci la asta se referea cortez) este scoaterea respectivului furtunas si tragerea lui in jos, ca sa iasa gazele pe sub masina.

Dar mi-ar conveni mai mult un filtru, caci motorul meu nu e chiar asa de dus, insa nici gazele alea nu sunt in regula (mi se pare ca rolul initial al furtunasului este de a economisi benzina nearsa)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR