Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • criss_slc

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
De ceva vreme il banuiam pe respectivul electromotor de crasa lipsa de activitate. Cum se racea putin afara, aveam sauna in interior, iar geamurile aburite de-mi era rusine sa stau cu sotia in masina ca zicea lumea ca cine stie ce om face. Am dat torpedoul jos si intr-adevar electromotorul se odihnea linistit, iar clapeta era blocata pe recirculare aer interior. Dupa o dupa-amiaza de munca am reusit sa il dau jos si, surpriza, alimentat din nou bazaie ca un roi de albine (desi am incercat sa il pun in miscare si inainte de a-l demonta de pe masina).
Acum problema este in felul urmator: cum functioneaza sistemul? In mod normal, clapeta sta pe admisie aer din exterior. Pentru a recircula aerul trebuie apasat butonul de recirculare (cel cu MAX pe el). Asta inseamna ca toata toamna - iarna si jumatate de primavara voi merge cu acel buton cuplat? Pentru ca daca merg cu clapeta deschisa, am un curent teribil pe la picioare.
  • Mihay

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Pai nu mai lasa aerul sa intre pe la picioare...
Muta comutatorul sa bage aerul pe acolo pe unde nu te deranjeaza.
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am probleme cu notorasul clapetei de recirculare. Dupa cercetarile mele am dedus ca motorasul e alimentat intr-un sens atunci cand este apasat butonul de recirculare si in celalalt sens atunci cund nu este apasat acest buton. Am tot incercat sa curat periile si colectorul, sa ung angrenajul.. dar fara nici un rezultat - tot se blocheaza si de aici problema cu aburitul. Intrebarea mea ar fi: este normal ca motorasul sa ramana alimentat incontinuu si daca clapetul a ajuns la capatul cursei? La mine asa se intampla. In final am scos mufa de alimentare a motorasului atunci cand clapetul nu era pe recirculare renunand astfel la posibilitatea recircularii pentru a nu mai avea probeme cu aburirea. Aerul care vine de afara il directionez din buton astfel cat sa nu ma deranjeze (pozitia dezaburire)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR