Ai uitat parola?


  • vds
  • Membru bebe
  • 4 mesaje
  • din 11 Jun 2016
  • Locatie: Iasi
  • vds

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jun 2016

mosmo2play a scris:Pt cei din Iasi ii pot ajuta cu aceasta problema destul de delicata!



Mai ramane valabil ajutorul tau contracost ?
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,739
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2010

Rezolvat si eu problema calculatorului ABS cu ajutorul vostru. Multumesc frumos.
Inca o precizare : daca aveti erorile stocate si la desfacerea calculatorului nu se vede nimic dezlipit, refaceti totusi acele lipituri. De multe ori nu se vede nici cu lupa ca sunt dezlipite
  • mircea_sercan

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra X18XE1 din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Oct 2007

Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu urmatoarea problema :
Becul ABS din bordul masinii sta aprins cam 90% din timpul de functionare. Cand se stinge functioneaza corect ABS-ul, dar cand sta aprins nu. Conform tutorialului am facut diagnoza si mi-au aparut toate acele erori specificate (la inceputul tutorialului). Mi-am luat inima in dinti, am demontat modulul de pe masina si l-am decapsulat prin taiere de jur imprejur cu o freza ptr gravat. Am refacut cele 4 lipituri mari din mijloc, am lipit capacul si l-am montat inapoi pe masina. Cand pun contactul am un bazait continuu la acel modul si becul nu se stinge la pornirea motorului. Pus pe tester modulul nu mai este recunoscut de op-com (ca si cum nu ar exista). Cand l-am demontat de pe masina am observat ca la taiere cablajul a fost putin afectat, partea de sus dinspre mufa. Am facut poze dar nu reusesc sa le atasez in mesaj.
Se mai poate face ceva cu acest modul sau este total compromis ?
Am reusit sa atasez si pozele.
  • nelutzu_832000

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2016

Dacă demontez calculatorul de abs exista cumva riscul sa se piarda lichid sau presiune din pompa? ?pot circula si fara calculator? Intreb pt ca am auzit mai multe variante, dar nu de la cunoscatori...multumesc mult!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,076
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z13DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Nu pierzi nimic.
Merge si fara calculator.
  • alinluminos

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra x16xel din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Sep 2008

Am si eu o rugaminte , daca are cineva un modul abs desfacut (epc 430 modelul) as avea nevoie de o poza macro cu o piesa sau valoarea scrisa pe ea deoarece cand am desfacut modulul am scapat surubelnita si am rupt o piesa si nu am mai gasit-o. Am fost la electronist si a zis ca nu stie ce vine in locul piesei si ca ii trebe valoarea respectivei piese. Piesa e indicata de sageata albastra. Multumesc. Sad
  • bocanetzvladut

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Dec 2016

Am si eu un opel vectra b 2001 si am probleme cu modulul la abs ma poate ajuta si pe mine cineva sa il repar .
Va multumesc!
  • Matrixu'

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Nov 2007

Buna seara.

Din pacate revin si eu cu o problema legata de ABS la un Vectra C 1.8 .
De curand a inceput sa faca figuri ABS-ul in urmatorul fel : se aprind martorii ABS si ESP, uneori dupa ce puneam contactul auzeam 2-3 beepuri din bord si vitezometrul sarea in sus fara sa fie pornit motorul. Acum martorii de ABS si ESP nu se mai sting, am facut diagnoza si am eroarea :
C0035 - Tensiune mare circuit senzor de turaþie roata stânga fatã
(01) - Prezent
Chiar daca sterg eroarea, aceasta reapare instantaneu. Am luat astazi la verificare traseul de la senzorul ABS la caroserie, este OK, am dat cu spray de contacte dar nu s-a remediat problema. Am deconectat senzorul si am sters eroarea dar normal ca a aparut ca e senzorul defect (circuit deschis).
ABS-ul nu este functional, daca calc pedala de frana se blocheaza rotiile. Legat de vitezometru, acesta functioneaza corespunzator se pare. Problema mea a aparut pentru prima data dupa ce am trecut in viteza printr-o zona de drum acoperita cu apa. Am masurat rezistenta senzorului si este undeva in jurul valorii de 134 Kohmi fara nici o modificare daca invart de roata, am verificat sa vad daca nu are cumva un contact la masa (la caroserie) dar nu are. Masina o am de doar 6 luni dar se pare ca rulmentul din stanga a fost schimbat in Germania, inainte sa ajunga masina in tara. Sa fie oare defect senzorul din rulment sau calculatorul de ABS? Mentionez ca daca scot mufa de la senzor, atunci pot sterge eroarea mentionata mai sus dar apare cea care indica lipsa senzorului. Credeti ca este OK sa cuplez un alt senzor (temporar) si sa verific daca pot sterge acea eroare? Ca tot omul de rand nu as vrea sa ma apuc haotic de schimbat la piese care oricum nu sunt ieftine. Astept o parere din partea voastra.

PS. Daca este cineva din Tg.Mures care are disponibil un rulment cu senzor, doar ca sa-l conectez electronic si sa vad daca se sterge eroarea. Multumesc anticipat.
  • IMatei552

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra X20DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Apr 2017

am desfacut, am decapsulat, am lipit, am recapsulat cu silicon, abs functioneaza, BUN TUTORIAL

Mii de MULTUMIRI!

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata