Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Am intampinat o mare problema la schimbarea termostatului si anume un surub a iesit din gaura cu tot cu filetul din gaura. Cred ca carcasa termostatului este prinsa in carcasa distributiei care este din aluminiu. Este vorba de surubul inspre fata, cel de sub furtunul care duce la radiator.
Carcasa curge.
Maine o sa o dau jos iar si o sa pun un strat mai gros de loctite in speranta ca lipsa acelui surub nu o sa conteze prea mult.
Daca ma puteti ajuta cu o solutie care sa mearga...
Multumesc


Ultima modificare facuta de calfianu la Mie 17 Oct, 2007 4:32 pm
Skip ads

  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
problema veche la opeluri. asta vine de la mecanicii care string pina rup cheile, nu au auzit de chei dinamometrice.
se face filet nou, cu 1 mm mai mare si se pune surub corespunzator.
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Corect.
Problema e ca intre carcasa si radiator cu greu gasesti 120 mm....
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
se bucseaza dar acolo mai greu.............
incearca cu putin fludor(din ala cu care lipesti piese electronice) ca o garnitura
Skip ads

  • Gaby

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Fludorul NU se lipeste pe aluminiu ...
Poate merge sa tragi pe filetul surubului niste calti sau ceva similar, daca jocul nu e prea mare.
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
exista un loctite pentru asigurare filete (o pasta verde intr-un tub rosu); de obicei da rezultate Idea
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Gaby a scris:Fludorul NU se lipeste pe aluminiu ...
Poate merge sa tragi pe filetul surubului niste calti sau ceva similar, daca jocul nu e prea mare.


fludorul nu trebuie lipit ci trebuie pus cs o garnitura, fludorul este mai moale ca aluminiul astfel nu risti mare lucru eu pun la busonul de golire al baii de ulei, uneori ultimul filet il imbrac in fludor batut cu ciocanul
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
@gabone
pasta aia pentru asigurare filete este ok daca filetul are in ce sa se infileteze.
Eu am problema ca trebuie sa mai pun si ceva forta pe carcasa aia...O sa incerc sa fac un mix intre a infasura ceva pe filet care sa imi permita sa il infiletez totusi (slabe urme de filet pare sa mai fie in gaura) si pe acel ceva sa pun si pasta pentru ca o data in pozitie sa ramana acolo. Exista de asmenea kit-uri de reparatie care in principiu plaseaza un arc in gaura usor largita si tarodata. Problema este accesul.
Ce e mai naspa este ca urmatorul filet este M8 (original M6) si ca sa bag tarod trebuie sa largesc gaura la 7 mm. Cu un burghiu in cheie cu clichet, mai greu...
Multumesc pentru idei.
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
exista si tarod m7,dar e greu de gasit.e mai usor pentru un filet care a fost de m6 sa faci filet m7,mai ales in aluminiu,nu necesita neaparat gaurire prealabila.logic.poate ai bafta si gasesti,incearca pe la strungari.sper sa reusesti sa faci ceva...exista si port tarod cu clichet,iar greu de gasit,dar daca ai bafta , problema ta se rezolva mai usor.
  • cruger

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
eu la chiuloasa de dacie am procedat in felul urmator:

Dupa ce am constatat ca nu mai prin surburile, am cumparat niste "elicoidale" asa se numesc daca intrebati de le pe la mag de piese auto si se gasesc pe dif dimensiuni.
se da filet nou cu un tarod mai mare, se infileteaza elicoidalul, dupa care se infileteaza la loc surubul original.
atat.
Bafta
  • CRISTI_ro

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2005

  • Mesaj Privat
...Exista kit de reparatie filete care consta intr-un tarod special si o spirala din otel care se infileteaza in lokul care a fost rectificat cu tarodul din trusa respectiva ...la final o sa obtzii tot un filet M6...
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Da, stiu de chiturile acestea de reparatii, sunt citeva firme (germane) care vind aceste chituri. Problema este accesul. Mai ales ca pentru a reface un M6 inainte de tarodare este nevoie de o gaurire de largire.
Pana la urma cea mai la indemina pentru a rezolva acea gaura este un filet mai mare. In seria de filete folosite dupa M6 filetul preferat este M8. Filetul de M7 ar avea avantajul ca gaura ramasa de la vechea gaura filetata este OK penru introducerea directa a tarodului de M7. Problema este ca tarozi M7 si suruburi M7 se gasesc mai greu. In cazul accesului greu, lipsa operatiei de largire este foarte avantajoasa, un tarod (scurt) putind fi actionat mai incet cu o cheie cu clichet el autocentrindu-se.
Ar mai fi o solutie care nu necesita tarodare prealabila, si anume folosirea unor suruburi autofiletante (trilobate).
http://www.taptite.net/pdfs...-CONTI-REMINC.pdf
Exista si M7 deci ...

Ce am facut eu acum: am taiat o bucatica de plastic cauciucat (cauciuc plasicat) si i-am dat o forma de pana lung cit adincimea gaurii plus grosimea materialului carcasei.
Partea mai groasa bagata spre fundul gaurii.
Am fortat apoi surubul M6 pe linga virful panei de cauciuc sa fiu sigur ca nu imping cu surubul pana in fundul gaurii, ci strivesc pana in gaura. A mers, pe masura ce avansam surubul intra din ce in ce mai greu ca in final sa reusesc sa pun ceva forta pe carcasa aia.
Am pus apa, am urcat temperatura la 90 grade (la 90-100 km/h acul statea usor sub 90)
Tine.
Multumesc pentru informatii.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR