Agip Extra HTS SAE 5W-40
Aral High Tronic SAE 5W-40
Aral Super Tronic G SAE 0W-30 =Nu recomand
BP Visco 7000 GM SAE 0W-30 =Nu recomand
Castrol Formula SLX GM SAE 0W-30 =Nu recomand
Esso Ultron SAE 5W-40
Esso Ultron Diesel SAE 5W-40
Esso Ultron Turbo Diesel SAE 5W-40
Euromax SAE 5W-40
Labo Carat SAE 5W-40
Havoline Ultra SAE 5W-40
Mobil 1 SAE 0W-40
Mobil 1 Longlife SAE 0W-40
Mobil Synt S SAE 5W-40
Mobil Synt S Turbo Diesel SAE 5W-40
Mobil Syst S SAE 5W-40
Mobil 1 Turbo Diesel SAE 0W-40
Motor Gold Supertec SAE 5W-40
Motul 6100X-cess SAE 5W-40
Motul 8100X-cess SAE 5W-40
Opel Longlife Synthetic Plus SAE 5W-40
Repsol Elite Competicion SAE 5W-40
Shell Helix Plus G-B025 SAE 5W-40
Shell Helix Plus S SAE 5W-40
Ar fi bine indicat sa scrie pe bidon GM-LL-B-025.
Domnule Cuciureanu,
eu am folosit mobil synt 5W40. In cartea service a masinii (masina a facut prima revizie in Franta) e trecut schimb de ulei cu 5W30. Am inteles ca fata de Franta, pentru clima noastra se preteaza mai bine W40. Este in regula daca merg cu Mobil Synt (are pe spate specificatia GM-LL-B-025) 5W40 si iarna? Mentionez ca stau in Brasov. Si inca o intrebare. De fapt doua.Trebuie sa schimb turbina (scoate ulei). Mecanicii cu care am vorbit au zis ca trebuie sa schimb si uleiul insa eu am mers cu acest ulei doar 1000 km (l-am schimbat pe la inceputul lui octombrie). Se poate sa se fi alterat uleiul asa repede, dat fiind ca e turbina pe duca? Sau pot sa-l folosesc tot pe acesta si sa schimb doar filtrul de aer? Multumesc.