Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • g_poturlu

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salutare!

Am observat la masina fratelui meu depuneri de ulei pe peretii vasului de expansiune si pete de ulei ce plutesc in antigel. Motorul este 1.7 DTI (Y17DT).
De unde a aparut acel ulei? Eu am cateva presupuneri dar as vrea sa le verific comparandu-le cu parerile voastre.

Toate cele bune,

Gabi
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Cam nasol, ai ce se numeste pourous head. Adica in chiulasa, unde sunt gaurile pt presiuna de ulei si alea pt racire, s-a intzepat metalul si datorita faptului ca presiunea uleiului in rampa este mult mai mare decat cea a apei care circula pt racire, iti intra ulei in sistemul de racire. Vezi ca e cam naspa, du-o la service imediat.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ToX a scris:Cam nasol, ai ce se numeste pourous head. Adica in chiulasa, unde sunt gaurile pt presiuna de ulei si alea pt racire, s-a intzepat metalul si datorita faptului ca presiunea uleiului in rampa este mult mai mare decat cea a apei care circula pt racire, iti intra ulei in sistemul de racire. Vezi ca e cam naspa, du-o la service imediat.

*
Daca ai noroc scapi cu schimbarea garniturii de chiulasa...
Contrar postingului precedent, cred ca poti circula inca PUTIN, daca esti neaparat nevoit, dar nu exagera...
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Garnitura de chiulasa e impuscata pe undeva, probabil datorita unei probleme a sistemului de racire. Te costa 1-1.5 mil toata afacerea, depinde de service. Nu mai merge cu ea asa ca risti sa distrugi motorul (intra si apa in ulei).
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
da, uitasem de garnitura, ca tocmai veneam de pe forumu club calibra unde a patit-o unu la un SFI. Cica numa astea 16v si ecotecurile au problema asta. Anyway, profit de threadu asta, calibra mea scoate un pic fum albastru la pornire, da nu cand e motoru rece. Daca merg pana se incalzeste, o opresc si o las juma de ora, cand am pornit, la prima acceleratie scoate un pic de fum si dupa aia gata , nema fum. Ce dracu poa sa fie ? garniturile de la supape ?
Compresia am testat-o asta vara, si aveam 10 pe 2 pistoane si 9 si ceva pe celelalte 2. stiu ca nu e stralucita..da pana mea..
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Eu am 9,10,10,11 tot pe C20ne. Sau aveam anul trecut Razz
  • g_poturlu

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salutare!

GSi, 1-1.5 milioane garnitura + montajul?

Toate cele bune,

Gabi
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
4EST a scris:Eu am 9,10,10,11 tot pe C20ne. Sau aveam anul trecut Razz



deci clar, e o compresie bunicica, parca fabrica da vreo 11.5, 12. e clar ca am duse supapele/garniturile alea de ulei de la ele, si imi baga ulei in camera de ardere pe la supape. K d-aia imi iese si fum sus unde bagi ulei
Skip ads

  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Eh, io ma gandeam la costurile pentru motorul meu; m-am uitat pe site la Paneuro si o garnitura pt tine e in jur 1.4 mil, manopera o sa mai fie vreo 500 de mii.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
stai un pic, tu vb de garnitura de chiulasa, aia dintre bloc si chiulasa ? io ziceam de mizeriile alea care intra pe capul supapei ca sa nu ii bage ulei in camera de ardere pe sus pe unde are arcu. sunt ca niste prezervative micutie asa , 2 cm lungime si diamtru cat e capu de la supapa.
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
"Mizeriile alea" sunt semeringurile de supape, daca sunt uzate alea iti baga ulei in motor (scoate fum, se murdaresc bujiile etc). Nu au treaba cu apa de racire.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
pai stiu, dar eu vorbeam de ce am patit eu nu la treaba cu apa de racire Smile n-ai citit cum trebuie postu` Very Happy

Ideea e ca nu imi scoate fum tot timpu, doar cand e motoru cald lasat juma de ora si repornit.
Skip ads

  • cptplanet

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2004

  • Mesaj Privat
stai linistit ca-ti scoate fum tot timpul. doar am fost in spatele tau. tu nu stii ce e acolo
Very Happy Very Happy
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
pai o scoate, doar la forja si inferioare, ca am vazut ca am mers io cu a ta si tu cu a mea Very Happy

Dar vizibil scoate cand e lasata un pic, probabil se aduna ulei sus in rampa si cat timp motorul sta, totul fiind dilatat pe acolo, si semeringurile duse, curge uleiul in camera de ardere, si d-aia cand o pornesc scoate grav un fum albastru vreo 10 secunde.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Am avut si eu o asemenea problema cu un ascona 1.7D
Rezolvarea? ALTA chiulasa.Nu incerca altceva ca nu merge.
Este un defect de proiectare al motoarelor diessel.Se fisureaza intre 2 cilindri.
  • g_poturlu

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salutare!

In acest moment la motorul respectiv se va schimba antigelul, se va spala radiatorul si vasul de expansiune si se va urmari daca se mai regaseste ulei in antigel.
Am sa va tin la curent.
  • Lang Andras

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Preturile sunt mai mari: numai trei tipuri de Garnituri de chiuloasa exista.....de 0, de 1 si 1.5. Garnituri contrafacute pt motoare 1.7 DTI nu exista numai originale (ISUZU). Pret reprezentanta Opel: 6 milioane, iar in strainatate o gasesti in jur la 4 milioane. Inelurile susamintite sunt oringuri pt injectoare si daca o cumperi de la Opel iti iau 150 mii pe bucata daca te duci la un magazin care se ocupa cu simeringuri o iei cu 6 mii lei bucata. Manopera la negru te mai coasta 2, 5 milioane. Dupa schimbarea garniturii trebuie curatat vasul, si schimbat lichidul de vreo cinci ori, ca sa se curete bine. Cam asta ar fi cu schimbatul de garnitura de chiloasa la mult vestitele motoare Isuzu.
  • _y0d4_

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Hmmm Wink. Stii ce e interesant ? Si Teo, mecanicul la care am dus masina mi-a sugerat acelasi tratament: curatare borcan (desi e cam dificil avand pereti dublii), suntare circuit termoflot si urmarire atenta a continutului din borcanul de expansiune si a nivelului de ulei din motor.
Ce am observat eu ?
-> crestere usoara a nivelului de ulei in motor (interesant ca temperatura motorului e ok)
-> au reaparut pete de ulei pe peretii vasului de expansiune (daca nu fortez motorul < 2200 rpm, efectul e mai diminuat)
-> performante slabe in sarcina (no power boost)

Avand datele problemei enuntate care ar fii solutia ? Astept cu nerabdare rezultatete testelor tale. Cred ca in final va trebui totusi sa schimbam garnitura de chiulasa si daca avem noroc numai atat Wink
  • Lang Andras

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Chiar daca cureti vasul de expansiune (trebuie demontat si curatat cu benzina chiar daca are pereti dublii) fenomenul n-o sa se sfarseasca, avand in vedere ca si pe peretii furtunilor sunt depuneri de ulei si chiar daca o cureti dupa citeva km o sa reapare. In ceea ce priveste garnitura, dupa ce o demontezi este posibil sa nu observi crapatura de pe ea, care ar putea sa fie mica, avand in vedere ca tu numai pete ai gasit in vasul de expansiune....Eu dupa ce am schimbat garnitura, nu am avut nici un fel de "Problem" si nu am gasit nici o pata in vasul de expansiune.
  • g_poturlu

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salutare!

Uite ca la uleiul depus pe conducte nu m-am gandit, trebuie spalate si ele. La masina inca nu s-a facut nimic, circula in continuare asa. Am sa va tin la curent cu evolutia ei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR