Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • xot

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut tuturor,

Mai intai, doresc sa spun ca am cautat dupa "cim" fara vreun rezultat apropiat de ce ma intereseaza. Din acest motiv, pornesc un nou subiect.
Situatia pe scurt: am o Vectra-C 2.0 DTI din 2003, cu 80.000 km. Vineri i-am facut revizia la 80 000 km (datorita unor intamplari, reviziile au fost decalate). De pe la 40 000 km, din cand in cand (in ultimul timp se pare ca mai des) mi se aprind in bord martorii cu volan si cu masinuta in viraj - cel de la ESP. Asta se intampla de obicei dupa ce merg pe drumuri grele prin oras, la manevre (viraje la maxim stanga / dreapta) si niciodata la drum intins, la peste 50 km/h etc. Din cele citite pe forum, eram convins ca e din cauza lichidului de servodirectie, drept pentru care la revizie am cerut verificarea lui.
In fine, cei de la service mi-au spus ca CIM-ul trebuie schimbat Smile , si e "numai" 1800 RON! Oricum, mai ieftin de cca 3000 RON cat cereau pe el acum vreo 2 ani cand problema a fost depistata pentru prima data Confused
Ce spun ei: ca nu are legatura cu servodirectia, ca ar fi de la un senzor ESP - lucru confirmat si in urma unei testari cu un tester Bosch -, si ca se poate merge in continuare astfel. Mai ziceau si de nu-stiu-ce "mansol magnetic"... Ei credeau ca masina a fost busita in fata, dar n-a fost.
As dori sa stiu daca vreunul dintre voi a avut o astfel de problema. De la ei si de pe forum, am aflat ca CIM-ul e o problema generala la Astra H...
Skip ads

  • nydu2007

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: GIURGIU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Nu este de la servo, si eu patesc asa, am facut geometria fata spate si acum nu se mai aprinde...Chestia este ca nu se aprinde mereu....foarte rar la viraje, si cand dau cu spatele si virez. Inceara si cum am zis eu poate scapi ieftin
  • gabriel bercea

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
problema asta o am si eu si tot asa ..nu se aprinde mereu. am fost la un service in germania si mi-au zis ca CIM-ul este stricat si ca trebuie schimbat. din cauza lui am mai multe probleme cum ar fi: -becul de la airbeg ramane aprins, -semnalizarea din stanga fata ramane aprinsa cand am farurile aprinse, -tempomatul merge pe toane, -si turometrul a inceput sa oscileze foarte putin la relantiu. toate aste ,din cate am citit eu pe aici se pare ca sunt din cauza CIM-ului.
In rest masina merge super.

opel vectra gts 2,2 dti
  • gabriel bercea

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
nydu2007 a scris:Nu este de la servo, si eu patesc asa, am facut geometria fata spate si acum nu se mai aprinde...Chestia este ca nu se aprinde mereu....foarte rar la viraje, si cand dau cu spatele si virez. Inceara si cum am zis eu poate scapi ieftin



cum adica geometria? ca nu intzeleg.
Skip ads

  • nydu2007

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: GIURGIU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
da, geometria rotilor....adica....unghi de fuga, convergenta, unghi cadere, unghi tractiune...etc...toate sunt cuprinse in operatiuunea de geometrie; iar la vectra c este destul de sensibila, si se face si pe fata si pe spate. eu de cand am facut-o nu mi se mai aprinde deloc acel bec de care zici tu. inainte se aprindea mai ales la viraje bruste, sau cand dadeam cu spatele in panta si viram. dupa geometrie totul merge perfect.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
gabriel bercea, incearca o reprogramare a CIM-ului.
  • gabriel bercea

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
nydu2007 a scris:da, geometria rotilor....adica....unghi de fuga, convergenta, unghi cadere, unghi tractiune...etc...toate sunt cuprinse in operatiuunea de geometrie; iar la vectra c este destul de sensibila, si se face si pe fata si pe spate. eu de cand am facut-o nu mi se mai aprinde deloc acel bec de care zici tu. inainte se aprindea mai ales la viraje bruste, sau cand dadeam cu spatele in panta si viram. dupa geometrie totul merge perfect.


am sa fac si geometria si cred ca ai perfect dreptate pentru ca de ceva vreme am schimbat un capat de bara si asta nu la un service autorizat.(greseala mea)
mersi de sfat.
  • gabriel bercea

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:gabriel bercea, incearca o reprogramare a CIM-ului.


am fost la o reprezentanta opel din germania sa fac compiuter test si au zis ca nu pot sa citeasca nimic pentru ca CIM-ul este defect si trebuie schimbat. nu stiu cum as putea sa-l programez daca el nu functioneaza.nu ma prea pricep la asa ceva. eu locuiesc in germania nu la multzi km. de unde se produce Opel. am sa ma duc la alt service opel poate nu si-au dat interesul.

multumesc de sfat
  • trptudor

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
am si eu aceleasi probleme cu masina. am un vectra c din 2002 diesel. imi cad acele si martorul esp imi sta aprins. este cumva cineva sa faca o reprogramare a cim-ului mai in zona vestica ? eu sunt din bihor
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR