Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • alexandru_drnl

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2009

  • Mesaj Privat
alexandru_drnl a scris:am si eu o problema cu cutia de viteza autom la un omega 2,6i.cand dau pe D se aprinde un senzor si pleaca numai daca o turez mai tare,pe 1.2.3.nu are nimic .Ma poate ajuta cineva ?
cati litri de ulei intra in cutia de viteza la omega 2.6i automata
Skip ads

  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
@edy
Problema e in felul urmator. Am inceput prin a schimba diverse componente in cutie(nimeni nu iti desface cutia ca sa schimbe piesa x) incrcand sa o nimeresc pe cea defecta. Dupa destule incercari , montari, demontari, probe, schimbat de discuri, inele de presiune, valve , etc, etc am cumparat alta cutie. 900 eur din ge, 2 ani garantie, SH. Treaba cu schimbatu de ulei , frectie la picior de lemn. Nu va avea nici un efect. Daca intri pe ATSG te vei convinge. Cand se desface cutia se cupara set de reparatie complet + pompa de ulei + convertizor de cuplu se schimba si gata. Iti dau in scris ca oriunde ai duce cutia , la unul din centrele noastre de raparatii , mai ales in Bucuresti, nu iti va spune care este componenta defecta. De ce ? Pt ca nu stiu. Initial am crezut ca este vb de incompetenta. Dar am judecat gresit. (prin prisma banilor care trebuia sa-i dau). Au dreptate. 90 % din componentele unei cutii automate lucreaza impreuna (simultan). Nu trebuie sa fie neaparat defecta piesa resp. Poate sa nu mai fie in parametri. De ex se poate decali un inel de presiune. Efect ....smuceste in treapta respectiva, el poate toci si inelul de ambreiaj. Nu face nimic la rece , numai cand se incalzeste. Te gandesti ca schimbi inelele de presiune si cele de ambreiaj, dar poate fi si o valva care nu lucreaza bine. Care ? ...Nu sti pt ca lucreaza concomitent si atunci cumperi un set de valve. Dar poate fi numai de la valve ?
Daca s-au deformat si canalele de presiune din corpul de valve ? Nu sti si deci cumperi si corp de valve. Astea toate se pot verifica pe bancuri de lucru special concepute pt astfel de probe iar la noi in tara NU EXISTA ASA CEVA. Concluzie cauta alta cutie. Daca schimbi uleiul s-ar putea agrava situatia si nu glumesc. Uleiul pe care il ai in cutie acum e uzat si nu mai poate tine presiune ca unul nou, numai ca odata cu uleiul s-au uzat si celelalte componente ale cutiei si aici ma refer mai ales la garnituri de etansare si oring-uri. In momentul in care pui ulei nou presiunea va fi maxima si pot ceda. La o cutie la care nu a fost schimbat uleiul la timp se va inlocui si setul complet de garnituri + filtru la schimbarea de ulei
  • nairolf1982

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
esti primul care il aude ca scrie asa ceva...
  • cameo79

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1994 x25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cristiandvd ai perfecta dreptate,se pare ca si tu te-ai lovit de problema cutiei de viteze automata pusa pe Opel.
Eu am o Omega B de 2.5 TDS cu cutie automata,si am avut destule probleme cu ea.Am schimbat benzile de franare din cutie,benzile de ambreiaj(viteza 2 si 3)reverse clutch,overdrive...etc--acum 3 ani
Am mers 4 luni si am ramas iarasi in pana cu cutia de viteze--VERDICT--convertizor de cuplu defect,pinioanele de la pompa de ulei,valva de schimbare a vitezei 2-3,volanta stramba--alte sute de euro pierdute--masina a mers 2 ani de zile ok dupa care iar a inceput sa faca probleme--de data asta nu mai erau probleme mecanice ci electrice--cablajul de la motor nefiind pus la locul lui sub baterie unde are un locas unde ar trebui sa stea fix--sa atins de plasticul de la suportul de baterie si cablajul sa frecat pana sa ajuns la lite si cand se incalzea cablajul imi dadea eroare in bord--intra cutia de viteze in avarie.
Concluzia--nu incercati sa reparati cutia de viteze automatica la Omega B--veti ajunge sa platiti pe reparat mai mult decat ar face una reconditionata de fabrica--care este in jur de 800--1000 euro--si are garantie 6 luni.
Eu am bagat in cutie 1500 euro pe reparatii si am si stat cu masina pe dreapta vreo 3 luni.
Nu merita.
Mai bine o schimbi cu totul si stii o treaba.
Intradevar nu se compara confortul de a merge cu o masina cu c.v. automata fata de cea cu cutie de viteze manuala.
Dar eu m-as gandi de 2 ori inainte sa imi mai iau o masina cu c.v automata,doar din prisma a ceea ce am patit cu Omega B. Rolling Eyes
Skip ads

  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Pt cei pasionati si nu numai, am pus cateva link-uri unde veti vedea, in mare, cam care este principiul de functionare al unei transmisii automate si ce presupune inlocuirea unor componente.

http://www.youtube.com/watc...p;feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=wZQqWRF2MOE

http://www.youtube.com/watc...p;feature=channel

http://www.youtube.com/watc...p;feature=related

http://www.youtube.com/watc...p;feature=related

http://www.youtube.com/watc...p;feature=related

Sper sa aveti rabdarea necesara. E destul de interesant
  • djs3by

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
baieti ... am o problema ... am o tigra ... cu cutie automata ... totul bun nici o problema pana la un moment dat cand a inceput un fenomen si nu stiu de la ce poate sa fie ...
pornesc masina 1 min sau 2 totul este in regula masina trage merge ok schimba vitezele totul e ok ... apoi incepe sa clipeasca acel simbol de S si masina merge dar cand e vorba de plecat de pe loc pleaca f f greu ... daa dau pe "manual " viteza 1, 2, 3 becul clipeste in continuare dar masina trage ... stie cineva care ar putea fi problema ? multumesc
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Daca citeai topicul de la inceput ai fi gasit informatia de care ai nevoie:
mihait a scris:
iancu a scris:Am si eu o problema la cutia automata de pe o Vectra A,can cuplez in treapta 1,pulseaza aceel S,in rest nu am probleme cu ea....in R,D,2,3....doar in treapta 1.....ce-ar putea sa fie?


Am obosit sa zic asta pe forum :

0. Citeste codul de avarie [ http://www.cavweb-forums.co...hread.php?t=40464 ]

Daca e 56

1.Realiniaza cablul cu reperul de pe selector.
2.Curata selectorul. [ http://sirbendy.jemjabella.co.uk/autoswitch/ ]

  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Cutia intra in modul "service". Trebuie facuta o diagnoza.
Skip ads

  • codipet

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o problema la un vectra c 2004 Y22DTR gts, tiptronic
pe modul (+-)din viteza a 5-a scade direct in a 2,si daca vreau sa cresc viteza din 2 creste a 5-a .... si imediat imi apare o masinuta cu o cheie(de 2 ori mi-a facut chestia asta) ... opresc motoru ..... pornesc iar nu mai are nimik

trebuie sa o duc la o diagnoza ...sa vedem ce zic si aia
"voi" ce zice-ti ca ar putea sa fie?
o sa va tin la curent cu ce am mai facut
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
codipet a scris:am si eu o problema la un vectra c 2004 Y22DTR gts, tiptronic
pe modul (+-)din viteza a 5-a scade direct in a 2,si daca vreau sa cresc viteza din 2 creste a 5-a .... si imediat imi apare o masinuta cu o cheie(de 2 ori mi-a facut chestia asta) ... opresc motoru ..... pornesc iar nu mai are nimik

trebuie sa o duc la o diagnoza ...sa vedem ce zic si aia
"voi" ce zice-ti ca ar putea sa fie?
o sa va tin la curent cu ce am mai facut

ulei mai ai ln cutie?
poate fi un SELENOID din corpul de valve defect..si cutia intra ln modul de avarie...
dar da mai multe detalii..
  • codipet

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2009

  • Mesaj Privat
am fost la o diagnoza si a gasit doar o eroare : ceva legat de transmise, coordonare proasta , ceva de genu

se pricepe cineva la citit erori ....... am o eroare la senzori de parcare "B0960" .......si bine inteles ca nu imi merg senzori de nici o culoare
  • a_r_i_e_s

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am posibilitatea sa cumpar foarte avantajos un Opel Vectra C, 2.2 DTi, tiptronic. Problema ar fi ca stiu masina de ceva vreme, iar cutia de viteze s-a defectat la un moment dat, iar reparatia a costat in jur de 1500 de Euro. Masina este din 2003, are 98.000 Km, iar cutia a fost reparat pe la 80.000 de Km. Intrebarile mele sunt: Pot sa ma mai astept ca in urmatorii 50.000 Km sa mai cada o data cutia? Daca se intampla sa cada, as gasii una reconditionata sa o inlocuiesc pe asta? Cam la ce pret?
Skip ads

  • iuliuscezarpop

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
cristiandvd a scris:@edy
Problema e in felul urmator. Am inceput prin a schimba diverse componente in cutie(nimeni nu iti desface cutia ca sa schimbe piesa x) incrcand sa o nimeresc pe cea defecta. Dupa destule incercari , montari, demontari, probe, schimbat de discuri, inele de presiune, valve , etc, etc am cumparat alta cutie. 900 eur din ge, 2 ani garantie, SH. Treaba cu schimbatu de ulei , frectie la picior de lemn. Nu va avea nici un efect. Daca intri pe ATSG te vei convinge. Cand se desface cutia se cupara set de reparatie complet + pompa de ulei + convertizor de cuplu se schimba si gata. Iti dau in scris ca oriunde ai duce cutia , la unul din centrele noastre de raparatii , mai ales in Bucuresti, nu iti va spune care este componenta defecta. De ce ? Pt ca nu stiu. Initial am crezut ca este vb de incompetenta. Dar am judecat gresit. (prin prisma banilor care trebuia sa-i dau). Au dreptate. 90 % din componentele unei cutii automate lucreaza impreuna (simultan). Nu trebuie sa fie neaparat defecta piesa resp. Poate sa nu mai fie in parametri. De ex se poate decali un inel de presiune. Efect ....smuceste in treapta respectiva, el poate toci si inelul de ambreiaj. Nu face nimic la rece , numai cand se incalzeste. Te gandesti ca schimbi inelele de presiune si cele de ambreiaj, dar poate fi si o valva care nu lucreaza bine. Care ? ...Nu sti pt ca lucreaza concomitent si atunci cumperi un set de valve. Dar poate fi numai de la valve ?
Daca s-au deformat si canalele de presiune din corpul de valve ? Nu sti si deci cumperi si corp de valve. Astea toate se pot verifica pe bancuri de lucru special concepute pt astfel de probe iar la noi in tara NU EXISTA ASA CEVA. Concluzie cauta alta cutie. Daca schimbi uleiul s-ar putea agrava situatia si nu glumesc. Uleiul pe care il ai in cutie acum e uzat si nu mai poate tine presiune ca unul nou, numai ca odata cu uleiul s-au uzat si celelalte componente ale cutiei si aici ma refer mai ales la garnituri de etansare si oring-uri. In momentul in care pui ulei nou presiunea va fi maxima si pot ceda. La o cutie la care nu a fost schimbat uleiul la timp se va inlocui si setul complet de garnituri + filtru la schimbarea de ulei

  • rullz84

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2008

  • Mesaj Privat
buna treaba cu filmuletele, am invatat si io ceva. Bafta
  • decebal_emil

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2012

  • Mesaj Privat
am o vectra c 2,2 benzina cutie automata.problema e urmatoarea;merge ce merge dupa care sare din viteza si numai intra neamplus de asta serva nu lucreaza ce ar putea fi?masina e din 2004 multumesc
  • danscurtu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 20 ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am obosit sa zic asta pe forum :

0. Citeste codul de avarie [ http://www.cavweb-forums.co...hread.php?t=40464 ]

Daca e 56

1.Realiniaza cablul cu reperul de pe selector.
2.Curata selectorul. [ http://sirbendy.jemjabella.co.uk/autoswitch/ ][/quote]


Am si eu un opel vectra a din 1992 , motor 20ne , cutie automata af20.
problema e in felul urmator : in mers fara vreo zmuncitura sau ceva a ainceput sa clipeasca martorul de cutie (S).
Am facut testul si au iesit 2 erori : 56 si 75.
Dupa ce am scos bateria (reset) a ramas numai 56.
Am curatat selectorul (nu am gasit mare mizerie acolo).Acum vreo 2 ani am facut operatiunea asta de curatire si am scapat de eroare.
Acuma nimic.
Cum se face alinierea "cablul cu reperul de pe selector"?Nu am reusit sa-mi dau seama.Am vazut reperul de pe selector dar mai departe nimic.
Daca schimb manual vitezele masina merge , cu toate ca se aude un bazait in plus de la cutie.
  • cdragos

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am avut aceeasi problema cu cutia automata pe Vectra A 2.0i.
Masina mergea perfect normal la rece: schimba treptele pe la 1800-2500 rpm (in modul normal, fara Sport).
In mod normal pe cutiile hidramate convertizorul de cuplu se blocheaza doar in modul overdrive, cand masina ajunge la 100km/h.
Dupa incalzire (nu ma refer la incingere excesiva) convertizorul de cuplu nu mai intra in functiune decat in treapta 1 si masina era FOARTE subturata, nu se putea conduce. Am verificat a fost electronica (calculatorul cutiei este in spatele torpedoului, scrie AISIN pe el), am identificat semnalul solenoidului care activeaza / blocheaza convertizorul de cuplu. Concluzia: nu era vorba de o problema electrica.
Nivelul uleiului in cutie a fost normal de cand am cumparat masina si culoarea era rosiatica. Dupa schimbul de ulei nu s-a schimbat nimic.
Acum 2 ani am ramas inzapezit in parcare, s-a incins foarte tare motorul si cutia (pentru ca este comun radiatorul de apa si ulei transmisie). Dupa ce am oprit motorul mirosea rau de la cutie (cam ca uleiul de la McDonalds Smile ). A doua zi cutia nu a mai vrut sa mearga: se auzea un sunet ciudat (ca la marsarier), mergea cateva minute dupa care aparea eroare in bord si nu mai mergea (pe D, R, 3, 2, 1 si N era acelasi lucru). La repornire mergea din nou inca 2-3 minute.
Sunt convins ca nu am facut bine ca am fortat cutia sa parchez pe zapada, dar nu prea aveam de ales.
Am sunat la 2 firme care reparau cutii automate si mi-au zis ca pot restaura cutia cu "doar" 1500 euro.
Pana la urma am schimbat cutia automata cu una manuala. Operatiunea a fost foarte complexa: schimbare planetare, adaugare volanta, ambreiaj, pedala ambreiaj, timonerie,... Pretul a fost ok, 500 euro manopera+piese. Concluzii:
- mai greu de condus (la pretul asta am luat un kit de ambreiaj foare uzat, trepideaza la pornire, patineaza)
- trage mult mai bine
- obisnuit cu automata mi se pare cam turat motorul 2800rpm la 100km/h MAN vs 2000rpm la 100km/h AUT
- consum mai bun: in exterior 7-7.5% la mers linistit
- pe zapada ai contol mai bun cu manuala, simti cand incep sa alunece rotile (pe automata nu functiona modul Winter)
Prin urmare nu voi cumpara pe viitor masina cu cutie automata pentru ca sunt putini mecanici care se pricep la cutii automate si cei priceputi se intind foarte mult la bani.
  • danscurtu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 20 ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema eroare 56.
Am urmat toti pasii de pe aici ( curatat selector , aliniere) si nu s-a rezolvat.
Am luat-o pe parte de electric de am dat si computerul curiei jos.
Am observat o lipsa semnal si m-am intors la sigurante.
Nu parea nimic in neregula , dar cand am pus la masurat am gasit una ars.Siguranta de pe becuri mansalier.
Schimbat si a disparut eroare 56 instantaneu.
Nu ma asteptam sa bage astia cutia in regim de avarii ca nu se aprind becurile.Ciudat.
multumesc pentru raspunsuri.
  • deleted-66580

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Stimati colegi m-am lovit de o problema nasoala.
Cutia automata de la Antara (2.0 CDTi, 2007) mea nu mai transmite puterea corespunzator la roti.
Schimba vitezele, dar se comporta ca si cum ambreiajul patineaza (stiu ca nu e ambreiaj ci convertor de cuplu), dar ala e sentimentul.
Am facut o diagnoza si nu apare nici un code de eroare la motor sau transmisie.
Nu am apucat sa ma duc sa verific uleiul din cutie (nici nu stiu daca are joja aia de langa joja de ulei de motor) sau antigelul (sa vad daca e cumva murdar de ulei - problema cu radiatoarele comune).
Am tras masina pe dreapta si astept ziua de luni cand pot sa o duc in service.

Inainte de asta nu a avut nici un simptom. A mers perfect. Acum 3 zile am observat simptomul de "patinare" cand am urcat o panta, dar din cauza ca era pe jos zapada am zis ca e din computerul destept al masinii. Ieri acelasi lucru, tot la o urcare in panta si pe urma parea ca merge bine. Dar conditiile sunt de iarna si se merge incet si drumul nu are aderenta.
La plecarea de la serviciu am observat tot mai pregnant problema si acum o face si pe drum drept. Si se simte ca nu trage desi motorul se tureaza.
Daca schimb pe manual vad ca de schimbat vitezele le schimba. Nu s-a aprins nimic in bord.

Daca are cineva idee despre ce poate fi va raman recunoscator.
Multumesc.
  • deleted-66580

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am ajuns la masina si m-am uitat la antigel. E roz asa cum ar trebui sa fie, si e curat.
Nu am gasit nici un fel de joja si pe langa asta cutia de viteze abia se vede. Deci verificarea nivelului din cutie doar luni.
Nu inteleg ce naiba poate sa fie.
O fi ulei mai putin in cutie? Nu prea are unde sa se duca fiindca nu am vazut pete deloc sub ea.
O fi intrat in vreun mod de avarie?
Nici macar modelul sau tipul cutiei nu l-am gasit. Si am cautat azi toata ziua pe net.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR