Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Din experienta personala:
Am inceput sa folosesc un aditiv ptr motoare diesel
Este un produs ce se gaseste la carrefour sau la praktiker
Se cheama......va spun mai tarziu....e in portbagaj acum
Dar.....de vreo 5 plinuri ...surpriza ! nu mai am regenerari sesizabile ca si consum si zgomot ventilator etc.
INtr-adevar au fost cam una la 1 plin dar si aceea de vreo 1 litru consum!
Sper sa tina figura in contiuare
Skip ads

  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Diesel kleen
cetane booster
0.473 ltr
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Din cate am observat regenerarea porneste cumva prestabilit la anumite intervale de timp(verifica incarcarea DPF)
Daca senzorii de presiune indica filtru DPF OK adica nu e plin,regenerarea se opreste imediat.....
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Question: Is the DPF sensor important for the regeneration procedure?

Answer: The sensor does not initiate the regeneration, which is based on a model. The DPF sensor fulfils purely a diagnostic function to monitor the counter-pressure in the DPF. Exceptions are the Antara, Captiva, Z20DTx; on these models, the DPF sensor is involved in triggering the regeneration.
Skip ads

  • WSK
  • *
  • 8 mesaje
  • din 05 Mai 2015
  • Antara 2014 Y22DTR
  • Cluj
  • WSK

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Antara 2014 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2015

  • Mesaj Privat
mariani a scris:Sall..
Intru si eu in discutie cu toate ca nu detin acest model.
La Antara ma incanta pretul mic de achizitie, dar au fost cativa factori care m-au facut sa renunt.
1- acest model este lansat in Septembrie 2006, iar acum suntem in 2015,deci nu il putem compara cu alte marci proiectate in 2011-2012.. ( aici fac referire la clasamentul postat de cmusat)
2- gabaritul prea mare ptr.ceea ce imi trebuie, fac undeva la 20000 km/an, dintre care 75% in mediul urban, 50% dintre acestia singur in masina cu portbagajul gol.
3-motorizare mare, deci costuri de intretinere mari,
4- cand m-am gandit sa schimb masina din start a picat motorizarea diesel , iar benzinarul de pe Antara, 2,4 este de capacitate mare si de generatie veche.
Aceste 4 motive m-au determinat sa renunt la acest model.Bineinteles ca fiecare opteaza ptr. ce este mai bun ptr. el.
Si toti trebuie sa luam in calcul anumiti factori la achizitionarea unui autovehicul, fiel el nou sau mai vechi ..
Drumuri bune.


Am si eu Antara si septembrie 2014 si sunt super multumit de ea. Antara este in momentul de fata cea mai buna alegere. O sa incerc sa va ajut cu toate raspunsurile la tot ce doriti sa stiti despre masina asta si sa ii mai contrazic pe altii care inca nu au o Antara.

1.Acest model este lansat in 2011 si chiar daca fizic seamana sa stii ca in interior totul este schimbat. Cutie, transmitie, motor, insonorizare etc. la unele capitole sta mai bine decat subturata Kia Sportage 2.0.
2. Daca ti se pare ca e gabaritul prea mare nu te uita la SUV-uri. Exista alta clasa de masini de la medii spre mici cu consum mic.
3. La motorizare ai dreptate. Costurile sunt destul de mari, sa zicem cu o revizie pe an, Casco, impozit si asigurare undeva la 2000Euro pe an.
4. Motorizariile diesel sunt deocamdata cele mai fiabile. Majoritatea soferilor au masini diesel si e normal ca procentul de defecte sa fie mai mare la dieseluri. Multi producatori de lux gen Porsche au introdus motoare diesel pe masini tocmai pentru ca ofera un cuplu mare si un consum bun.Trendul este spre masini diesel.
Factorul cel mai important la o masina este pretul. Masina din configuratia mea ajungea la 32800Euro si am primit o reducere pana la 19800 cu Tva inclus. La banii astia nu iti iei nici macar un golf cu cutie automata.
  • WSK
  • *
  • 8 mesaje
  • din 05 Mai 2015
  • Antara 2014 Y22DTR
  • Cluj
  • WSK

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Antara 2014 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2015

  • Mesaj Privat
cmusat2000 a scris:Salutari,

Nu prea vroiam sa redeschid discutia despre Antara vs Sportage...

Daca urmaresti topicurile mele, am renuntat la Antara in special din cauza regenerarilor DPF si a perspectivei motoarelor diesel.
Am ales Sportage nu ca m-ar fi rupt cat de senzationala e masina, dar la 20k euro era singura masina noua cu motor de pana in 2l, cutie automata pe benzina. Daca Antara avea pe benzina motorizarile pe 2.0l ramaneam in curtea Opel, fara ezitari, insa motorul de 2,4l benzinar nu este recomandat nici macar de dealer.

Dupa cum spuneam mai sus, astept cu nerabdare viitorul Antara, din zvonurile de pe net, se pare ca pe benzina, motoarele vor fii de 1,6l si 2,0l benzina. Diesel nu ma intereseaza, pentru ca la orizont sunt nori gri vis-a-vis de motoarele diesel.

Oricum o dam, modelul Antara a fost din pacate o nereusita pt. Opel, vanzarile la nivel european in special pe faceliftul din 2011 au fost nesperat de mici. Paradoxal, dupa inceperea campaniei europene cu reduceri de 30-40%, in 2013, Antara se vanduse in 15400 exemplare in EU pentru ca in 2014, anul ofertei de nerefuzat sa scada la 8400. Sunt cifre seci, insa care spun multe, asupra perceptiei clientilor EU asupra acestui model.
https://www.clubopel.com/lin...ized-suv-segment/

Cat despre Duster, stai linistit, s-au vandut asa multe, pt ca toti romanii plecati la munca in afara, atat si-au permis, iar mandria nationala i-a indemnat catre Duster.



Eu zic ca Antara ar fi o alegere mult mai buna cu motorul de 2.2 Diesel. Nu exista la orizont nici un nor negru legat de dieseluri. Daca ai observat cam toti producatorii de marca au trecut pe dieseluri. Audi, Bmw Porsche Mercedes. Benzinarele vor fi din ce in ce mai putine. Chestia cu regenerarea nu e deloc ceva grav. Vad ca toata lumea e stresata de chestia asta, eu nici nu am observat vreo regenerare (sunt sigur ca au fost destule dar nu imi pasa mie) si masina fiind noua nu te intereseaza cat e in garantie.
In legatura cu vanzarile, intradevar au fost un esec dar daca ai observat nici nu isi fac foarte multe publicitate cu Antara. Sunt axati pe Adam, Mokka si Insignia. Pretul la noul Antara este cel mai bun de pe piata pentru un SUV. Cat despre Duster, stai linistit, nici un roman din diaspora nu cumpara masini romanesti.
  • WSK
  • *
  • 8 mesaje
  • din 05 Mai 2015
  • Antara 2014 Y22DTR
  • Cluj
  • WSK

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Antara 2014 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2015

  • Mesaj Privat
gutab a scris:Trebuie tinut cont ca un suv de genul acesta are cateva dezavantaje. Parcare mai greoaie, demaraj mai greoi, volum in portbagaj mai mic.
Dar si avantaje.


Daca ai senzori fata spate parchezi mai usor decat cu smartul. Demaraj cel putin la cutia automata si motorul de 163cp este foarte bun. Volumul din portbagaj este suficient dar fiind pe inaltime tre sa cam stii cum sa le asezi. Per ansamblu la pretul asta nu gasesti nici macar o skoda cu cutie automata si 4x4. De fapt nu cred ca exista nici o masina 4x4, automata si diesel asa de ieftina.
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Bine ai venit WSK!
Skip ads

  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Subscriu la tot ce ai spus mai putin regenerarile!
Ma deranjeaza deoarece consider ca sant prea frecvente-subiectiv sant dar totusi la un plin 5 litri in plus e cam mult.....
consumul mixt ma duce la peste 10l/100km.
DIn cate am citit la alte motorizari 2.2d/marci nu e chiar asa...
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Informatie:
Defect aparut in garantie-se schimba evident-
Motoras geam spate stanga!
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut WSK si bine venit pe forum,

Subscriu aproape in totalitate la ceea ce ai scris.
Si acum dupa 6 luni de la instrainarea masinii simt lipsa ei. Insa problemele cu regenerarile m-au stresat prea tare, iar la Antara fenomenul este mult prea pregnant decat la alte masini.
Ceea ce dealerii nu vor sa spuna e faptul ca masina are un astfel de discount pt. ca modelul din pacate a fost un esec inca de la prima generatie - problema casetei de directie, iar la faceliftul din 2011, chiar daca au schimbat motorizarea si cutiile, DPF-ul cu ale lui regenerari si-a pus amprenta in mod negativ asupra modelului..
http://left-lane.com/europe...hall/opel-antara/

By the way, atentie, filtru de particule nu intra in garantie, scrie clar in caietul de servisare, daca pica in garantie e problema proprietarului si nu e foarte ieftin.

Astept cu nerabdare noul Antara, care din cate am citit pe net ar urma sa se vanda incepand cu luna feb.2016, cu motorizari Euro6 si cu motoare complet noi: 1,7 si 2,0l pe diesel si 1,6 si 2,0l pe benzina.
Eu am ales benzina pentru ca fac intre 6-7000km pe an din care 75% urbani, nu prea se brodeste dieselul la acest regim de exploatare. Imi pare sincer rau ca pe benzina, actuala Antara are motorul de 2,4l, mult prea setos, cu taxe mari si tot tacamul.

Toate cele bune.
  • WSK
  • *
  • 8 mesaje
  • din 05 Mai 2015
  • Antara 2014 Y22DTR
  • Cluj
  • WSK

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Antara 2014 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Dragi Antaristi,

In primul rând ca mulțumesc pentru primirea cãlduroasã.
Stimate domn cmusat2000. Ce nu înțeleg de ce ați fost atât de stresat de regenerãrile astea. Eu acum imi amintesc ca am oprit mașina si miroasea a ars, am sunat la reprezentata si mi-au zis sa nu ma stresez. Stiind ca am 2 ani garanție eu nu ma stresez las-o sa se regenereazã cât vrea nu trebuie sa o duci si sa o turezi nush pe ce autostrada. Nu am citit toate
postãrile dumneavoastrã, s-a defectat cumva mașina si nu ați reușit sa va folosiți de ea?
Ce nu vor dealerii sa spunã nu ma intereseazã pe mine ca si cumpãrãtor . Sincer dacã prețul nu ar fi fost atât de mic nu as fi cumpãrat Antara., probabil Sportage dar sa știți ca cel puțin service-ul din Cluj e dezastru pe Kia. Si sunt suficiente probleme tehnice si pe multe mașini de marca. Ex: Mercedes c- class , range rover evoque, Chrysler 300c vorbim de mașini de la 35 spre 60 mii euro cu rechemãri in service si probleme suficiente.
Aștept si eu noul Antara cand iasã din garanție actuala dar nu dau 30demiieuro pe ea, sunt altele mult mai bune la banii aia. Eu fac cam 15 mii pe an si 80-85 % in oraș. Nu înțeleg de ce ar fi mai buna benzina?

Pentru adihor,
Eu am consum undeva la 12 mixt, pentru ca circul mult urban dar iti zic sincer ca am tot citit pe forumuri din afara si ziceau ca este undeva la 12-13. Deci ma așteptam la valorile astea. Alte modele se vor lauda cu consumuri mici cum se lauda si Opel cu 7% dar orice mașina Diesel de 2 tone si 4x4 va consuma in jur de 10mixt in funcție de cum o calci poate creste cum e in cazul meu. 😀
Respecte,
Wsk
Skip ads

  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2014

  • Mesaj Privat
daca stiti cu ce "scula" as putea citi nivelul de incarcare al DPF -ului ....o informatie ,ceva..
Binenteles inafara de scanerul original GM!
  • Iulius.Cezar

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Galati
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salutare,

O intrebare: in configurarea modelului scrie ca am si "Sistem de spalare a farurilor cu jet de apa cu presiune inalta"... Poate parea stupida intrebarea, dar stie cineva cum functioneaza sau altfel zis, a folosit cineva acest sistem?
In cartea tehnica scrie ca daca farurile sunt aprinse si se actioneaza maneta de spalare parbriz, se actioneaza si acest sistem. Am incercat dar nu am vazut nimic.

Multumesc anticipat pentru raspuns!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Maneta trebuie tinuta actionata pentru cateva secunde pentru a actiona si spalatoarele de faruri, la actionari scurte nu pleaca. Conditia e ca farurile (faza lunga/scurta) sa fie aprinse si e valabila numai la masinile echipate cu xenon.
  • Iulius.Cezar

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Galati
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns, am sa incerc sa tin cateva secunde maneta.
Am faruri xenon si am sa le tin pornite cand actionez spalarea.
  • Iulius.Cezar

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Galati
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Am mers! Very Happy
Multumesc!

clau70 a scris:Maneta trebuie tinuta actionata pentru cateva secunde pentru a actiona si spalatoarele de faruri, la actionari scurte nu pleaca. Conditia e ca farurile (faza lunga/scurta) sa fie aprinse si e valabila numai la masinile echipate cu xenon.
Very Happy
  • sorincio

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Ieri mi-a sosit in sfarsit Antara: 2.2, cosmo,184 cp, manuala. Am parcurs cu ea primii 200 km si prima impresie e pozitiva. M-a speriat un pic consumul afisat in bord - in jur de 10 in exterior. Sper ca dupa cateva mii de km sa se mai stabilizeze. Am cateva intrebari: torpedoul are refrigerator?, pozitia cotierei se poate modifica? (intreb pentru ca in manualul primit exista aceste optiuni), computerul de bord afiseaza permanent rangeul si consumul sau mai exista si alte ecrane disponibile? Plierea oglinzilor din cheie se poate fara o noua alarma?
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Da, o sa mai scada consumul, nu prea e corect consumul afisat pe Antara, daca il faci la pompa ai sa vezi ca de fapt consuma mai putin. Torpedoul la mine e racit. Cotiera nu se poate misca deloc, e fixa. Mai exista si alte ecrane, de exemplu presiunea in roti, si cam atat. Plierea oglinzilor nu se poate fara o alarma noua.
In afara de problema rezolvata pe garantie cu schimbarea turbinei masina merge imperial! Nu am nimic de reprosat...
  • sorincio

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri. Echiparea masinii mele este aproape completa cosmo cu navi. In torpedou nu am gasit decat un mic orificiu superior prin care se vede o pasla alba. Pe acolo intra ac-ul?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR