Ai uitat parola?


  • Iulius.Cezar

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Galati
  • Masina: Antara din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
La fel este si cu inchiderea geamurilor din telecomanda? Stiu ca la masina pe care am avut-o inainte mergea sa le inchizi daca tineai apasat pe butonul de inchidere. La Antara se pare ca au omis acest lucru...

Giulestina a scris:Da, o sa mai scada consumul, nu prea e corect consumul afisat pe Antara, daca il faci la pompa ai sa vezi ca de fapt consuma mai putin. Torpedoul la mine e racit. Cotiera nu se poate misca deloc, e fixa. Mai exista si alte ecrane, de exemplu presiunea in roti, si cam atat. Plierea oglinzilor nu se poate fara o alarma noua.
In afara de problema rezolvata pe garantie cu schimbarea turbinei masina merge imperial! Nu am nimic de reprosat...

  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara Z22YH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am realizat un upgrade la blocurile optice fata!
E vorba de inlocuire cu LED la pozitii-absolut penibile acele becuri galbene originale..........
si la luminile de ceata-aceeasi culoare penibila....
Arata bestial acum fata de ce era inainte
Practic nu mai am nevoie de xenoane ziua!
Achizitie de pe aliexpress.Livrare 20 zile
http://www.aliexpress.com/i...g/1827840073.html
http://www.aliexpress.com/i...S/1967120950.html

Am sa pun si poze
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara Z22YH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Iulius.Cezar a scris:La fel este si cu inchiderea geamurilor din telecomanda? Stiu ca la masina pe care am avut-o inainte mergea sa le inchizi daca tineai apasat pe butonul de inchidere. La Antara se pare ca au omis acest lucru...

Giulestina a scris:Da, o sa mai scada consumul, nu prea e corect consumul afisat pe Antara, daca il faci la pompa ai sa vezi ca de fapt consuma mai putin. Torpedoul la mine e racit. Cotiera nu se poate misca deloc, e fixa. Mai exista si alte ecrane, de exemplu presiunea in roti, si cam atat. Plierea oglinzilor nu se poate fara o alarma noua.
In afara de problema rezolvata pe garantie cu schimbarea turbinei masina merge imperial! Nu am nimic de reprosat...


Uita de telecomanda ptr inchidere geamuri!
Te costa 3000 roni o telecomanda suplimentara ptr asa ceva
S-a mai scris despre asta....
  • coba

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
adihor a scris:Am realizat un upgrade la blocurile optice fata!
E vorba de inlocuire cu LED la pozitii-absolut penibile acele becuri galbene originale..........
si la luminile de ceata-aceeasi culoare penibila....
Arata bestial acum fata de ce era inainte
Practic nu mai am nevoie de xenoane ziua!
Achizitie de pe aliexpress.Livrare 20 zile
http://www.aliexpress.com/i...g/1827840073.html
http://www.aliexpress.com/i...S/1967120950.html

Am sa pun si poze


Interesant, asteptam pozele sa vedem cum arata masina acum Smile

Ma bate si pe mine gandul sa le inlocuiesc pe cele de pe pozitii. La ceata insa nu m-as baga, din cate stiu sunt mai eficiente cele de acum cu lumina galbena.
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu am comandat pozitii led albe.
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara Z22YH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
galbenul de la ceata era doar o figura de stil!
putere celor de tip led e net superioara!
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara Z22YH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
poze azi
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara Z22YH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
poze aici


Ultima este cu ledurile stinse ptr comparatie
  • coba

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
@adihor:
Da, arata ca lumea acum. Ai inlocuit becurile usor sau ai fost in service cu ele ?
  • Rumple

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara Z22D1 din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Rumple a scris:
Salut,
zgomotul a re-aparut. Parca este si mai puternic. Am fost iar a Radacini, singura parere a fost ca s-ar putea sa fie un injector. Va trebui sa las masina intr-o zi acolo sa se raceasca dupa care sa o treaca ei printr-un set complet de teste "la cald".
Sincer ma cam trec fiorii daca ma gandesc ca la 9k km sa trebuiasca sa schimb (cel putin) un injector.
Revin dupa ce am o concluzie de la ei.

Nu am mai scris nimic pentru ca m-am hotarat sa vin cu toate informatiile o data intr-o forma care sa aiba sens:
Am urmat procedura propusa de cei de la Radacini: am lasat in fiecare zi masina la ei dimineata si am luat-o dupa amiaza. Rezultatul a fost aproape zero. Concluzia a fost "defectul nu s-a manifestat". Asta in conditiile in care un mecanic a auzit "tacanitul", dar pana a pus tester-ul pe masina acesta a disparut. Ce este absolut frustrant este ca eu seara ajungeam cu masina acasa, iar in parcare inainte sa opresc motorul ma "delectam" cu acel zgomot, iar dimineata veneam cu el la service. Le-am sugerat sa faca o diagnoza in mers. Initial au zis ca nu se poate pt ca trebuie sa fie conectati la internet, dupa care au gasit solutia. Rezultatul a fost o "desincronizare" intre 2 injectoare, dar greu de sesizat si foarte mica. Mi-au propus sa scimbe 2 injectoare. Sceptic fiind cu privire la modul de diagnosticare, senzatia mea a fost ca nu au gasit cauza reala si s-au agatat de ce au putut. Toate bune si frumoase, m-au rugat sa astept aprox 2 saptamani pana vin cele 2 injectoare din Germania. Asta dupa ce Opel Romania si-a dat acordul (si aici e o poveste, dar nu foarte relevanta).
Surpriza, dupa 2 saptamani ma suna sa ma cheme cu masina in service ca sa o mai testeze o data pentru ca le-a fost refuzata cererea pentru cele 2 injectoare pe motiv ca nu exista motive pt asa ceva. M-am dus iar cu masina, iar au testat-o si mi-au virat-o cu acelasi diagnostic: nu are nimic.
Dupa o discutie civilizata dar destul de dura cu seful de service care sustinea ca a facut maxim din ce poate, am refuzat sa semnez nota de constatare fara sa trec observatiile mele (ca zgomotul s-a manifestat inclusiv in service, dar nu a putut fi diagnosticat). In urma acestei discutii si observatiei mele, s-au decis totusi sa comande 2 injectoare (pe barba lor). Am mai asteptat 2 saptamani. Au venit injectoarele. Le-au schimbat. Au trecut in caietul de service ca au schimbat 2 injectoare. Am plecat jumatate multumit de acolo, jumatate indoit de eficacitatea acestei masuri.
Primii 200-300 km am avut senzatia ca mi-au dat alta masina. Mers rotund, parca si mai vioaie. Ce mai, imi venea sa sun sa le multumesc.
DIn pacate de cca 2 saptamani zomotul a re-aparut, iar masina are si un mic lag la acceleratia la turatii mici. Practic daca schimb din a 1-a intr-a 2-a, daca nu accelerez peste 2000 rot INAINTE sa iau piciorul de pe ambreaj, da in nas.
Ref service Radacini am o singura concluzie: extrem de amabili, dispusi sa te asculte ce mai oameni de treaba - si aici ma refer de la receptie, mecanici, sef service. Din pacate eficienta lor este extrem de scazuta. Asta vine fie din expertiza, fie din experienta fie din ambele. Practic au dat din umeri. Mi se pare absurd sa lasi masina la ei (au facut si un drum lung cu ea) 2 saptamani zi de zi si sa nu poata pune un diagnostic.
Acestea fiind spuse, habar nu am ce sa mai fac. Probabil ca daca insist ma aleg si cu celelalte 2 injectoare schimbate (daca nu cumva intre ele). Dar daca face la fel...
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara Z22YH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
coba a scris:@adihor:
Da, arata ca lumea acum. Ai inlocuit becurile usor sau ai fost in service cu ele ?


Am fost la un prieten care are service dar poti si singur Very Happy
Le-am inlocuit in 15 minute! Shocked
Si cele de ceata
1.Se scoate grila centrala din plastic 11 suruburi(eu am scos-o mai demult) Confused
2.Se scoate farul -3 suruburi si se inlocuieste pozitia cu led
2.1 Se verifica sensul curentului + -
3.De sub far se acceseaza proiectorul de ceata
4.Se inlocuieste bec ceata(se indeparteaza in prealabil nervurile de ghidaj de pe soclul becului led cu un cutter -cel original le are dispuse diferit)
5.Se verifica sensul curentului + -
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara Z22YH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Rumple a scris:
Rumple a scris:
Salut,
zgomotul a re-aparut. Parca este si mai puternic. Am fost iar a Radacini, singura parere a fost ca s-ar putea sa fie un injector. Va trebui sa las masina intr-o zi acolo sa se raceasca dupa care sa o treaca ei printr-un set complet de teste "la cald".
Sincer ma cam trec fiorii daca ma gandesc ca la 9k km sa trebuiasca sa schimb (cel putin) un injector.
Revin dupa ce am o concluzie de la ei.

Nu am mai scris nimic pentru ca m-am hotarat sa vin cu toate informatiile o data intr-o forma care sa aiba sens:
Am urmat procedura propusa de cei de la Radacini: am lasat in fiecare zi masina la ei dimineata si am luat-o dupa amiaza. Rezultatul a fost aproape zero. Concluzia a fost "defectul nu s-a manifestat". Asta in conditiile in care un mecanic a auzit "tacanitul", dar pana a pus tester-ul pe masina acesta a disparut. Ce este absolut frustrant este ca eu seara ajungeam cu masina acasa, iar in parcare inainte sa opresc motorul ma "delectam" cu acel zgomot, iar dimineata veneam cu el la service. Le-am sugerat sa faca o diagnoza in mers. Initial au zis ca nu se poate pt ca trebuie sa fie conectati la internet, dupa care au gasit solutia. Rezultatul a fost o "desincronizare" intre 2 injectoare, dar greu de sesizat si foarte mica. Mi-au propus sa scimbe 2 injectoare. Sceptic fiind cu privire la modul de diagnosticare, senzatia mea a fost ca nu au gasit cauza reala si s-au agatat de ce au putut. Toate bune si frumoase, m-au rugat sa astept aprox 2 saptamani pana vin cele 2 injectoare din Germania. Asta dupa ce Opel Romania si-a dat acordul (si aici e o poveste, dar nu foarte relevanta).
Surpriza, dupa 2 saptamani ma suna sa ma cheme cu masina in service ca sa o mai testeze o data pentru ca le-a fost refuzata cererea pentru cele 2 injectoare pe motiv ca nu exista motive pt asa ceva. M-am dus iar cu masina, iar au testat-o si mi-au virat-o cu acelasi diagnostic: nu are nimic.
Dupa o discutie civilizata dar destul de dura cu seful de service care sustinea ca a facut maxim din ce poate, am refuzat sa semnez nota de constatare fara sa trec observatiile mele (ca zgomotul s-a manifestat inclusiv in service, dar nu a putut fi diagnosticat). In urma acestei discutii si observatiei mele, s-au decis totusi sa comande 2 injectoare (pe barba lor). Am mai asteptat 2 saptamani. Au venit injectoarele. Le-au schimbat. Au trecut in caietul de service ca au schimbat 2 injectoare. Am plecat jumatate multumit de acolo, jumatate indoit de eficacitatea acestei masuri.
Primii 200-300 km am avut senzatia ca mi-au dat alta masina. Mers rotund, parca si mai vioaie. Ce mai, imi venea sa sun sa le multumesc.
DIn pacate de cca 2 saptamani zomotul a re-aparut, iar masina are si un mic lag la acceleratia la turatii mici. Practic daca schimb din a 1-a intr-a 2-a, daca nu accelerez peste 2000 rot INAINTE sa iau piciorul de pe ambreaj, da in nas.
Ref service Radacini am o singura concluzie: extrem de amabili, dispusi sa te asculte ce mai oameni de treaba - si aici ma refer de la receptie, mecanici, sef service. Din pacate eficienta lor este extrem de scazuta. Asta vine fie din expertiza, fie din experienta fie din ambele. Practic au dat din umeri. Mi se pare absurd sa lasi masina la ei (au facut si un drum lung cu ea) 2 saptamani zi de zi si sa nu poata pune un diagnostic.
Acestea fiind spuse, habar nu am ce sa mai fac. Probabil ca daca insist ma aleg si cu celelalte 2 injectoare schimbate (daca nu cumva intre ele). Dar daca face la fel...


Din toata "odiseea " aceasta am inteles un singur lucru:

Nu ai apelat la profesionisti!
Coduri de eroare nu ai avut?
.Trebuie sa fi avut macar unul ...

Recomand tuturor o interfata de diagnoza made in china cu conex. bluetooth
Cu softul adecvat pe un android poti intelege imediat daca ai vreo problema in proportie de 80%....

PS Eu am cutie automata ,dar si daca o mut pe secvential treapta 1 si 2 nu o prea folosesc decat la pornire de pe loc -deoarece asa cum ai spus, daca nu o turezi bine in tr 1 si 2 nu pleaca de pe loc.
  • Rumple

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara Z22D1 din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Nu apar coduri de eroare la nici una din multele scanari facute. Asta a fost si motivul pentru care initial nu au avut justificare pentru schimbarea injectoarelor.
Ref profesionisti, acum nu stiu ce sa zic, toata lumea lauda Radacini, iar altii eu nu stiu. Masina fiind in garantie, nu prea as merge in alta parte.
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara Z22YH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
"Ref profesionisti, acum nu stiu ce sa zic, toata lumea lauda Radacini, iar altii eu nu stiu. Masina fiind in garantie, nu prea as merge in alta parte"

Poti incerca si la alt dealer autorizat opel .....ti as recomanda cel din Oradea dar e cam departe.....
  • Rumple

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara Z22D1 din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Cand am luat masina (sep 2014) am citit in carte ceva referitor la consumul considerat normal de ulei si ceva mi-a dat cu virgula, adica mi s-a parut cam mult. Acum eu am aprox 16k km si nu prea s-a adeverit ce scrie in carte, adica nu mi s-a aprins nici un martor cum ca ar trebui sa completez (asta daca masina are asa ceva sau trebuie sa te uiti tu din cand in cand la joja?).
Intrebare: a completat cineva ulei de motor pana acum si daca da, la cati km?
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am 14k si, daca sta pe loc cu motorul pornit peste 20-30 min, se aprinde nivelul de ulei. La joja nu e inca sub nivel. M-am decis sa nu completez pana la sf lui iulie, cand face anul. Deci nu consuma ca la manual.
  • Rumple

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara Z22D1 din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Imi poti spune daca se aprinde doar martor sau este insotit si de un semnal sonor sau mesaj pe display?
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Doar un martor portocaliu. Cel de ulei, cu o dunga valurita sub el. Daca iau contactul di plec la drum, nu mai apare. Deci cred ca e undeva spre limita infrrioara de nivel.
  • sorincio

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!
Va prezint primele impresii cu Antara mea la o saptamana de la sosire si la aproape 1000 km:
- tinuta de drum este una f buna. Exista un compromis bun intre rigiditatea suspensiei, existenta ruliului - neasteptat de mic, confortul la condus
- consumul mediu a scazut pana la 9
- cutia de viteze manuala parca agata putin in treptele 1 si 2, dar dupa se simte cum intra cuplul si cei 184 cp
- spatiul interior este decent, mai putin spatiul de depozitare din portbagaj (am optat pentru roata de rezerva si astfel a rezultat un spatiu mult inaltat).
- am aflat cu tristete ca nu se pot inchide geamurile si plia oglinzile din telecomanda sau inchide automat usile la plecarea de pe loc, optiuni prezente la Meganeul meu din 2007. Nu exista un martor in bord care sa ma anunte daca am aprinse luminile de drum.
- ma deranjeaza diferenta de garda la sol intre fata si spate: puteau sa mareasca portbagajul in dauna inaltimii si sa renunte la acea fustita inutila de sub scutul fata care reduce garda la sol la circa 12 cm

Impresia generala este una buna, daca raportez ca am o masina noua, Cosmo Navi Xenon, 184 cp, la un pret de 20600 plus taxa de mediu.

Ma bate gandul sa imi cumpar o plasa despartitoare de bagaje pentru portbagaj. Pretul dat de dealer e pe la 250 euro. Se poate gasi si after market?
Ce alte accesorii ati achizitionat voi?
  • WSK
  • Membru bebe
  • 8 mesaje
  • din 05 Mai 2015
  • Locatie: Cluj
  • WSK

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Antara Y22DTR din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Ma bucur sa văd si alți Antaristi bucuroși de achizitie.
Subscriu la ce ai scris in legătura cu ținuta de drum si mie mi se pare ca e un compromis bun acolo, eu am si cutie automata confortul fiind neașteptat de mare la drumuri lungi. intradevar un lucru deranjant e faptul ca nu se închid geamurile ceea ce am avut si eu anterior.
Portbagajul un pic cam mic pentru o mașina atât de mare iar fusta aia din fata nu e atât de inutila, blochează aerul sa treacă pe sub mașina creând o aerodinamică mai buna. Daca vrei o poți da jos, nu cred ca afectează garanția, cei de la reprezentata s-au oferit sa mi-o dea ei jos iarna si sa o pună la loc primăvara. Plasa despărțitoare nu am gasit una mai ieftină dar daca găsești dă-mi si mie un semn. In legătura cu luminile eu las farurile pe ultima poziție tot timpul, oricum se sting cand oprești mașina.
Succese si multi km fara incidente!

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata