Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Am cautat acest subiect pe forum dar nu am gasit nimic asa ca m-am gandit sa incep o discutie si sa intreb.
Duminica am fost pana la Bucuresti,am alimentat 18 litri cand am plecat din Pitesti.Drumul dus intors de la iesire Pitesti pana la Piata Romana si inapoi a facut 235 km si masina mi-a consumat toata motorina mi-a iesit un consum astronomic de 7,7 l/100km.Precizez ca am mers pe autostrada cu o medie de 115-120km/h,iar in bucuresti nu am prins cine stie ce aglomeratie.Stiu ca am probleme cu debitmetrul,dar pana acum nu consuma asa mult,ba chiar putin am fost acu 2 luni la Brasov si am avut consum de 5%.De unde consumul asa ridicat?Sa fie din cauza debitmetrului sau de la altceva?Am fost la un mecanic acum ceva timp si mi-a zis ca am niste gaze in lichidul de racire si ca ar fi din cauza unor teci in care sunt puse injectoarele...sa fie una din cauze?
Multumesc!
Skip ads

  • Geany_27

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Mi sa intamplat si mie sa imi consum 7%, dar numai in oras si pe aglomeratie..in rest mai mult de 5 nu imi consuma, tot 1.7 DTI...bafta
  • cristivw

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2005

  • Mesaj Privat
ehei, dragii mosului... iete ca Y17DT-ul meu consuma si 9-10% cand este extrem de frig afara, si de ce: pentru ca este foarte frig, nu am timp sa stau sa incalzesc bine motorul, si plec pe distante foarte scurte, apoi il opresc. deci este posibi, nu va speriati. se poate si mai rau. asa este pe timp racoros Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Termostat
Debitmetru, are si senzor temperatura aer
Sonda temperatura antigel
Sonda temperatura motorina, e in pompa
Regulator presiune motorina, tot in pompa
Rezistenta incalzire motorina + releu
Senzor barometric
Calculator injectie
EGR

Consumul se face numai la drum lung, in oras nu e prea concudent.
Un diesel se incalzeste greu. Deci cei care cumpara diesel ca e mai rentabil si il folosesc la drumuri scurte fac o timpenie, consumul este mai mare decit la o benzinara. In plus folosirea lui "la rece" omoara motorul.
Nemtii cumpara diesel numai daca au drumuri lungi de facut, de asta si masinile aduse au toate km la greu, in medie cam 40,000-60,000/an.
Skip ads

  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2007

  • Mesaj Privat
[quote="dancuciureanu"]Termostat
Debitmetru, are si senzor temperatura aer
Sonda temperatura antigel
Sonda temperatura motorina, e in pompa
Regulator presiune motorina, tot in pompa
Rezistenta incalzire motorina + releu
Senzor barometric
Calculator injectie
EGR

Deci sa inteleg ca trebuie sa duc cu ea la un tester sa-mi spuna care din ele este de vina.Dar mie masina mi-a cosumat la drum intins,si pana acum nu am avut probleme...ieri am fost la Craiova si nu mi-a mai consumat asa mult masina,cred ca am iesit pe undeva pe la 6%(tot e mult tinand cont ca am mers cu maxim 100,in rest 90 constant)dar...cred ca o berlina mai bine intretinuta ma facea sigur,cand vroiam sa depasesc un tir trebuia sai dau 4 si atunci tot ca un trabant depaseam usor asa..nu stiu ce sa fac,tind sa cred ca e de la debitmetru dar s-ar putea sa nu.
Nu inteleg un aspect,uneori merge masina de sparge,consuma putin si trage dar doar uneori.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tind sa cred ca e debitmetrul si EGR-ul - ambele. Ia zii cu fumul cum stai?
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Nemtii cumpara diesel cind au drumuri lungi de facut pentru ca economia pe care o fac la combustibil este mai mare decit diferenta intre pretul unui diesel si al unui benzinar, precum si diferenta intre asigurari. Asigurarea la un diesel este mai mare. Asta sunt motivele pentru care nemtii nu isi cumpara intr-un procentaj mai mare diesel. In FR asigurarea nu depinde de motorizare ci doar de putere, si de aceea piata este umpluta in proportie peste 60% de diesel. Exista inca obstacolul pretului mai mare la un diesel in comparatie cu benzina precum si pareri ca benzina este mai "eleganta".
  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2007

  • Mesaj Privat
popescu iulian a scris:Tind sa cred ca e debitmetrul si EGR-ul - ambele. Ia zii cu fumul cum stai?


La mers frumos nu fumega....Acu ceva timp un prieten mi-a zis ca dadea fum rau de tot cand am facut o plecare mai in forta dar apoi nu am mai patit asta chiar daca o turam pana la 4000rot/min...De la un timp am impresia ca masina este pe toane,cand merge bine,cand prost
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
sanse mari de EGR care merge cand vre el.Si debitmetrul trebuie avut in vedere, dar fum inseamna amestec cu multa motorina si putin aer.
  • koko73

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu te supara , dar ar trebui sa mai schimbi si locul de unde alimentezi ptr ca suntem in ROMANIA si daca nu ai aflat , este inca populata cu ROMANI.
  • koko73

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2008

  • Mesaj Privat
masina mea o folosesc ca taxiu.aceasi problema o am si eu.acelasi motor dar 2004.de la o benzinarie motorul consuma mai mult, de la alta benzinarie consuma mai putin.eu zic sa gasesti o benzinarie corecta dar numai dupa ce ai '' patit '' consumul corect si sa alimentezi numai de acolo.
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
[quote="ag10tit"]
popescu iulian a scris:Tind sa cred ca e debitmetrul si EGR-ul - ambele. Ia zii cu fumul cum stai?


La mers frumos nu fumega....Acu ceva timp un prieten mi-a zis ca dadea fum rau de tot cand am facut o plecare mai in forta dar apoi nu am mai patit asta chiar daca o turam pana la 4000rot/min...De la un timp am impresia ca masina este pe toane,cand merge bine,cand prost

vezi sa nu ai probleme cu senzorul rpm (crankshaft) ala de pe volanta la fel facea si la mine dar aparea ca eroare la tester
Skip ads

  • dumicris1979

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am si eu un dizelake care a luat-o razna.consuma mult 8,5%mixt si este puturoasa.inainte consuma mult mai putin 5,5% maxim 6,5%mixt si cu ACpornit.acum fara AC8,5%.nu stiu ce sa ma fac.dati-mi un sfat.am motor Y1,7 DTI(isuzu).
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
citesti ce e scris mai sus.de mers la o testare tot trebuie, sa vezi care componenta e cea care iti face probleme.
  • murtzunel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ag10tit a scris:
popescu iulian a scris:Tind sa cred ca e debitmetrul si EGR-ul - ambele. Ia zii cu fumul cum stai?


La mers frumos nu fumega....Acu ceva timp un prieten mi-a zis ca dadea fum rau de tot cand am facut o plecare mai in forta dar apoi nu am mai patit asta chiar daca o turam pana la 4000rot/min...De la un timp am impresia ca masina este pe toane,cand merge bine,cand prost


Ia zi, ai fost la testare? Cum ai scapat de problema?
Si eu am problema asta de vre-o 2-3 saptamani. Am facut 2 drumuri Constanta-Bucuresti si am avut consum mixt cu ce m-am mai primbat prin Buc. undeva pe la 7.5-8 si nu stiu de ce. Am mers pe autostrada cu 130-140 (cam 3000-3100 turatii) si prin oras merg in general cu 55-60 (2300-2500 turatii), motor Y17DT (isuzu). Am crezut si eu initial ca e de la motorina, dar am incercat si de la Petrom si Rompetrol si tot consum mare am. Intr-adevar a venit vara si merg cu clima pornita, dar nu cred ca ar trebui sa consume chiar asa....
Cu fumul nu stiu cum stau dar o sa o testez azi la turatii sa vad.
  • gxg_tm

  • Mesaje scrise: 1,176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2002 ARY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
debitmetrul influenteaza consumul ( defapt el tine cont cat aer intra in motor pentru a face un amestec optim cu combustibilul) ,
eu am avut un consum de 8% pe A2 (autostrada soarelui) la o viteza de 175 km/h mentinuta pe 90% din autostrada (cum masina din semnatura , motor isuzu bineinteles) si am mai facut un drum recent pana la calarasi si inapoi cu 130-145 km/h si am avut un consum de ~5% ,in oras (Bucuresti ) am un consum de 8% dar poate varia in functie de stilul de mers ...

din ce am citit /auzit/vazut cam asta ar fi consumul acestui motor , dar conteaza foarte mult stilul de mers , un mers cu schimbat trepete de la 4000 aduce un consum maricel (logic) dar si un mers subturat poate aduce un consum nu tocmai economic si daune motorului ...
  • murtzunel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
gxg_tm a scris:din ce am citit /auzit/vazut cam asta ar fi consumul acestui motor , dar conteaza foarte mult stilul de mers , un mers cu schimbat trepete de la 4000 aduce un consum maricel (logic) dar si un mers subturat poate aduce un consum nu tocmai economic si daune motorului ...


pai eu merg in general cu 2000-2500 rpm in oras deci nu ar tb sa am consum asa de mare... o sa fac test pe mai multa motorina sa vedem daca iese la fel, si vreau in weekend sa fac si 2 drumuri in afara orasului. daca nu isi revine, la medic cu ea.
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
cel mai indicat ar fi sa te duci la un tester cu ea ...
fratemiu a avut consum mare la masina si s-a dovedit a fi de la reglajul axului cu came fata de vibrochen, cand iau schimbat transmisia nu au tinut cont de acest reglaj fin.
  • kta_007

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ma fratilor voi vreti viteza mare si consum mic Smile) voi nu va ganditi daca ii dai forta normal ca suge mai mult combustibil Smile si eu am mers pana la munte si am avut consum de 6,7 dar mers constant 100 la ora , iam mai dat si gura la depasiri dar am avut un consum relativ normal , si depinde de trafic ca am mai fost acum 2 sapt si mia consumat 7,1 tot acelasi traseu ...
  • florinbfp

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2008

  • Mesaj Privat
si mai e ceva se pune 1% ptr aer conditionat, iar la turatii se urareste de cand intra turbo.
normal pe distante lungi consumul e mai mic
in privinta puterii motorului, nu are viata, e sigur debitmetrul, eu l-am schimbat si problema e rezolvata, dar tot buc-constanta consumul e 6,5 - 7%, motor de 2000
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR