sorins
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra Y16XE din 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 03 Nov 2007
- Garaj Mesaj Privat
- Pub
- Pub
ManiacuV6
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra C16NZ din 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 17 Feb 2005
- Garaj Mesaj Privat
- Mr.hat
- **
- 490 mesaje
- din 17 Oct 2004
- Locatie: Cluj
Mr.hat
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 17 Oct 2004
- Garaj Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator ClubOpel
- 15,595 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Locatie: Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 15,595
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 26 Jun 2006
- Garaj Mesaj Privat
- m2myo
- **
- 106 mesaje
- din 12 Aug 2007
- Locatie: Bucuresti
m2myo
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra C20NE din 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 12 Aug 2007
- Garaj Mesaj Privat
Motoarele pe benzina se incalzesc la 90 de grade in 3 minute?!? Al meu nici mort nu face asa ceva..mai degraba 7-10 minute...s-ar incalzi si in 3 minute cred daca asi pleca dimineata cu scartzait de roti si asi face raliu:P (mentionez ca termostatul este nou are doar 1 luna) iar pe frigurile astea daca dau drumul la incalzire mai sus de 80 de grade nu urca nici cu "amenintari" (deaia sa imi consume 15%?) sa merg fara caldura?
- dancuciureanu
- Moderator ClubOpel
- 15,595 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Locatie: Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 15,595
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 26 Jun 2006
- Garaj Mesaj Privat
sorins a scris:am o problema cu incalzirea: pe vremea asta nu mi se ridica acul la apa decit vreo 2-3 linii albastre. o fi termostatul?
Spune odata daca e motor diesel sau benzina ca sa pun un titlu mai omenesc daca tu nu stii cum se face.
m2myo Agila mea in 4-5Km prin oras si 3-5 minute este de la 0grd la 88. Dau drumul la caldura numai dupa ce ajunge pe la 60grd, pina atunci merg pe rece ca sa nu abureasca parbrizul.
Un Z16XE de exemplu a ajuns la temperatura de lucru in cam 8 minute, masina pe loc la ralanti, caldura deschisa ca eram tepeni de frig.
Un termostat chiar nou poate sa nu inchida, deci atentie ! De asemenea sunt cazuri cind incepe sa se deschida de pe la 60-70, cea ce nu este normal.
- m2myo
- **
- 106 mesaje
- din 12 Aug 2007
- Locatie: Bucuresti
m2myo
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra C20NE din 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 12 Aug 2007
- Garaj Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator ClubOpel
- 15,595 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Locatie: Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 15,595
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 26 Jun 2006
- Garaj Mesaj Privat
Nu e normal, am mers cu o Astra cum ai tu si facea caldura de numa'.
Pentru verificare termostat ai aici Diesel - se incalzeste greu
Singurul caz in care poate cobori la 80 temperatura motor ar fi sa fie deschisa caldura si tu sa cobori un deal lung tare in frina de motor. Ar fi de vazut si stare iac, sonda temperatura. Consum mare de genul 15% da, poate fi datorita rularii pe liber (adica nu esti in viteza), cu motor rece sau care se incalzeste greu. Idea e sa pleci dupa 1 minut de la cheie si pina nu sare acul la un 60 sa nu folosesti caldura, lasi numai aer rece pe parbriz.
O alta inventie care duce la incalzire greoaie este montarea de filtre sport, in acest caz dispare tubulatura originala care este proiectata sa traga aer cald din zona motorului, sau tubulatura e crapata. Deci care are filtru sport (alea conice de exemplu) mai bine il scoate iarna si pune ala original cu tubulatura cu tot pina la primavara.
Unii fabricanti au ales incalzire aer aspirat si/sau carburant, normal ca ai ardere mai buna si motorul se incalzeste repede.
Anumite throttle body au rezistente de incalzire dar in majoritatea cazurilor prin el circula lichidul de racire motor, Opel foloseste varianta aceasta de prin 1997 la mai toate.
Pentru verificare termostat ai aici Diesel - se incalzeste greu
Singurul caz in care poate cobori la 80 temperatura motor ar fi sa fie deschisa caldura si tu sa cobori un deal lung tare in frina de motor. Ar fi de vazut si stare iac, sonda temperatura. Consum mare de genul 15% da, poate fi datorita rularii pe liber (adica nu esti in viteza), cu motor rece sau care se incalzeste greu. Idea e sa pleci dupa 1 minut de la cheie si pina nu sare acul la un 60 sa nu folosesti caldura, lasi numai aer rece pe parbriz.
O alta inventie care duce la incalzire greoaie este montarea de filtre sport, in acest caz dispare tubulatura originala care este proiectata sa traga aer cald din zona motorului, sau tubulatura e crapata. Deci care are filtru sport (alea conice de exemplu) mai bine il scoate iarna si pune ala original cu tubulatura cu tot pina la primavara.
Unii fabricanti au ales incalzire aer aspirat si/sau carburant, normal ca ai ardere mai buna si motorul se incalzeste repede.
Anumite throttle body au rezistente de incalzire dar in majoritatea cazurilor prin el circula lichidul de racire motor, Opel foloseste varianta aceasta de prin 1997 la mai toate.
- cosmin tosu
- Membru bebe
- 7 mesaje
- din 02 Dec 2007
cosmin tosu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Agila z10xe din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 02 Dec 2007
- Garaj Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator ClubOpel
- 15,595 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Locatie: Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 15,595
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 26 Jun 2006
- Garaj Mesaj Privat
- Pub
- Pub
comialarm
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra C14NZ din 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 10 Dec 2006
- Garaj Mesaj Privat
cosmin tosu a scris:Cred ca am si eu probleme cu termostatul. Acul la temperatura nu se ridica niciodata de la prima linie.
Cand am fost cu ea la RAR a fost singura data cand a ajuns apa la 85 grade din cauza traficului infernal.
Daca ma poate ajuta cineva cu o solutie i-as fi recunoscator.
Cand am fost cu ea la RAR a fost singura data cand a ajuns apa la 85 grade din cauza traficului infernal.
Daca ma poate ajuta cineva cu o solutie i-as fi recunoscator.
verifica termostatul
- SUPERDRAGOS
- *****
- 3,623 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Locatie: Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 3,623
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 3.O DI din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 24 Aug 2007
- Garaj Mesaj Privat
Sal,solutia e sa te duci mai intai la RAR,dupa care s-o apuci incotro ai treaba
(scuze n-am putut sa ma abtin),sau optional baga-i un carton la radiator(de preferat in fata,fara sa acoperi total ventilatorul).Asta pana faci rost de termostat.Si inca ceva,nu lua SH,ca daca a stat masina mult,n-o sa mearga,indiferent ce spune vanzatorul...

zatarra
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra Z18XE din 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 16 Dec 2007
- Garaj Mesaj Privat
Salut. sunt nou pe aici asa ca incep sa invat.
Am citi tot ce era pe aici legat de caldura.
Ca sa fiu mai explicit. dimineata, pornesc masina si dupa vreo 10 min incepe sa dea ceva caldura. putin. in traficul din oras (cluj) ajunge la 90 de grade. daca ies in afara, catre turda scade acul la temperatura de fac ochii cat cepele. scade pana la 0 si normal da aer rece.
i-am pus un carton in fata dar nici asa nu prea se rezolva. acul ala atat se joaca pe bord de numa. cand 0 cad 60-80 si tot asa. am inteles ca poate fi termostatul. pe unde il gasesc? si se schimba usor?
masina este vectra 1,8 benzina, 2002
mersi anticipat.
Am citi tot ce era pe aici legat de caldura.
Ca sa fiu mai explicit. dimineata, pornesc masina si dupa vreo 10 min incepe sa dea ceva caldura. putin. in traficul din oras (cluj) ajunge la 90 de grade. daca ies in afara, catre turda scade acul la temperatura de fac ochii cat cepele. scade pana la 0 si normal da aer rece.
i-am pus un carton in fata dar nici asa nu prea se rezolva. acul ala atat se joaca pe bord de numa. cand 0 cad 60-80 si tot asa. am inteles ca poate fi termostatul. pe unde il gasesc? si se schimba usor?
masina este vectra 1,8 benzina, 2002
mersi anticipat.
- cul15
- **
- 492 mesaje
- din 01 Feb 2007
- Locatie: Buzau
cul15
- Mesaje scrise: 492
- Locatie: Buzau
- Masina: Zafira Z18XE din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 01 Feb 2007
- Garaj Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 2,089 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Locatie: Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 2,089
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra C20NE din 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 16 Mai 2006
- Garaj Mesaj Privat
zatarra
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra Z18XE din 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 16 Dec 2007
- Garaj Mesaj Privat
- jE
- *******
- 9,617 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Locatie: Brasov
jE
- Mesaje scrise: 9,617
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Z18XE din 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 04 Jun 2006
- Garaj Mesaj Privat
zatarra, baga un ochi aici
Pe viitor te rog sa citesti regulamenul, si sa il respecti. Daca dadeai o cautare, nu mai postai cerand o informatie care se gaseste pe forum de cateva luni bune.
Pe viitor te rog sa citesti regulamenul, si sa il respecti. Daca dadeai o cautare, nu mai postai cerand o informatie care se gaseste pe forum de cateva luni bune.
- vectra_b
- ***
- 638 mesaje
- din 30 Oct 2008
- Locatie: Gorj
vectra_b
- Mesaje scrise: 638
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1.8 16 V din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 30 Oct 2008
- Garaj Mesaj Privat
Nu va suparati sper sa nu pun o intrebare prosteasca. Detin o vectra b2 z18xe ,are termostat cu tot cu corp..la achizionarea altui termostat trebuie sa fie tot cu corp ? pretul unuia cu corp este in jur de 300 lei iarasi fara corp 120 lei . Se poate demonta corpul de pe cel vechi si monta pe un termostat fara corp nou ? sper sa nu supar pe nimeni desii poate pare o intrebare prosteasca.. va multumesc
- marian_sro
- ******
- 4,516 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Locatie: piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 4,516
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra x20xev din 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 08 Apr 2007
- Garaj Mesaj Privat
- vectra_b
- ***
- 638 mesaje
- din 30 Oct 2008
- Locatie: Gorj
vectra_b
- Mesaje scrise: 638
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1.8 16 V din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 30 Oct 2008
- Garaj Mesaj Privat
preturile intr-adevar sunt exagerate dar sunt preturi de piese auto..am fost si preturile astea mi-au fost spuse. Pret 300 lei pentru termostat original Behr cu tot cu corp iarasi fara corp 120 whaler. Unde gasesc cu tot cu corp 120 lei ? cat despre schimbat am cautat si am gasit tutoriale.. multumesc pentru raspuns
- Pub
- Pub