Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • b_67_dec

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2006

  • Mesaj Privat
salutare ieri am facut si eu un drum cu masina la constanta si pe autostrada cind am trecut de pragul de 140km/h respectiv 3000rot/min dintrodata ,sa aprins martorul chack engine si masina nu se mai tura mai mult de 3000rot/min si a scazut puterea ,am stat asa cu ea vreo 5 min ,dupa care am oprit masina si am repornito si pina la viteza de 140km/h merge perfect daca depasesc aceasta viteza gata se plafoneaza am fost la constanta si am pus masina pe tester si le dadea presiune de supraalimantare intrebarea mea este; stie cineva ce trebuie sa verific sa nu fie nevoie sa schimb tot motorul asa cum zic alti mecanici" priceputi"?
Skip ads

  • walterdolian

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2007

  • Mesaj Privat
sal

ai cumva astra de 1.6 benzina? am patit exact acelasi lucru, cei drept putin mai departe de casa, in spania, si ne-am dat seama ca nu mai am decat 1,5 litri de ulei in motor
cand ai verificatuleiul? suna bine motorul? al meu a inceput sa sune ca un diesel , iar mecaniculde la opel lerida a zis ca motorul de 1.6 papa cam 600 ml ulei pe 1000 km
  • stefanLCS

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
cum poate un motor sa consume 600ml de ulei la 1000 de km ?!asta ar insemna ca la 10.000 de km cand ar trebui sa schimbi uleiul tu ai deja 6L de ulei nou! de ce ai mai schimba uleiul ?nici batrana dacia 1310 nu consuma ulei...
Daca nu afli prea multe despre problema ta aici vino joi la intalnire si pui testerul .
  • walterdolian

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2007

  • Mesaj Privat
atat a consumat, pana in lerida am facut ~3500km + ~3000 prin spania cu 130-150 la ora si am ramas cu 1.5 litri, iar mos nicolae din service a zis asa, ma rog in traducere libera :D, ideea este ca daca este putin ulei in mtor , la turatii mari si in efort sustinut cade in cap si creste consunul imens dupa ce s-a aprins becul de service

dupa schimbul de ulei nu a mai aparut eroarea, iar pe drum inapoi a papat doar 1.5 litrii pana in ungaria
la mers in oras consuma mult mai putin, aproape insesizabil

apropo masina este a unui prieten (eu am o agila), a fost cu ea la tester si la mecanici, nu are urme de ulei nicaieri, cica pur si simplu se consuma...

oricum ideea este ca eroarea si picatul in cap poate fi si de la presiune sau nivel de ulei scazute

cel putin noi asa am patit
Skip ads

  • b_67_dec

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2006

  • Mesaj Privat
eu am diesel si cred ca nu are nici o legatura cu uleiul dar ma ,daca sa mai confruntat cineva cu aceeasi problema sa posteze aici
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
da,stiu.amavut prieteni cu asa ceva!mai multe detalii ca sint mai multe cauze posibile!si daca poti si codul de eroare !
  • b_67_dec

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2006

  • Mesaj Privat
codul de eroare nu-l stiu tot ce pot sa-ti spun e ca la tester i-mi da presiune de supraalimentare asa scrie pe tester nu am stat sa vad ce si cum ca, in c-ta unde am bagat-o pe test baiatul ala habar navea de ude e si a inceput sa-mi controleze debitmetru sa-mi masoare nu stiu ce pini etc. cert e ca nu a gasit problema in rest masina trage bine se comporta perfect atit timp cit nu este fortata pina la 140km/h cind se aprinde check engine , dupa care nu se mai tureaza mai mult de 3000rot/min si pina ce nu opresc motorul nu se stinge nici becu dupa care o iau de la capat am facut autostrada la intors 3ore eu am un mecanic foarte priceput dar din pacate a plecat in germania la mercedes sa lucreze acolo asa ca nu mai am la cine sa ma duc ca toti "mecanicii"sunt niste sarlatani care habar nu au meserie.
  • mrobert

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Verifica eventual si garnitura de deasupra.
Nu stiu exact cum ii spune (garnitura de capac culbutori) ... mie imi transpira acolo un pic de ulei. Foarte putin, dar in timp se consuma.
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
stefanLCS a scris:cum poate un motor sa consume 600ml de ulei la 1000 de km ?!asta ar insemna ca la 10.000 de km cand ar trebui sa schimbi uleiul tu ai deja 6L de ulei nou! de ce ai mai schimba uleiul ?nici batrana dacia 1310 nu consuma ulei...
Daca nu afli prea multe despre problema ta aici vino joi la intalnire si pui testerul .

Mergi cu masina in service si ai sa vezi ca din constructie se da ca se poate ajunge la un consum de 0.6 l ulei nu inseamna un motor cu probleme , aici pe forum era o scanare a unei carti in lb Romana in care se dadea si lucrul sta , cartea se numeste Astra G si Zafira .
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pentru b_67_dec
verifica cele doua furtune de vaacum care sint la electrovalva ptr turbina.este un furtunas mic care se duca jos in spatele motorului dupa calc de injectie.sub calculator e acea electrovalva,si in ea intra acel furtunas mic si iese unul putin mai mare care se duce la turbina.vezi sa nu fie crapate furtunasele,sau sa nu fie sarite.dupa ce verifici asta mai vb.
  • stefanLCS

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Decat sa am un motor care sa consume 0.6 l de ulei la 1000(ulei de circa 400 de mii lei litru) mai bine ma intorc la Logan ...Cred ca am vazut si io intr-o carte scris lucru asta,dar credeam ca e o greseala de tipar si inca sper sa fie asa.
  • bogdan.bordeianu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2007

  • Mesaj Privat
vezi si senzorul de temperatura de la motor, si sonda lambda,
astea regleaza amestecul in fct de temperatura, si de gazele evacuate, vezi sa nu fie de la ele, salut!
Skip ads

  • mihai_gl

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2006

  • Mesaj Privat
b_67_dec a scris:salutare ieri am facut si eu un drum cu masina la constanta si pe autostrada cind am trecut de pragul de 140km/h respectiv 3000rot/min dintrodata ,sa aprins martorul chack engine si masina nu se mai tura mai mult de 3000rot/min si a scazut puterea ,am stat asa cu ea vreo 5 min ,dupa care am oprit masina si am repornito si pina la viteza de 140km/h merge perfect daca depasesc aceasta viteza gata se plafoneaza am fost la constanta si am pus masina pe tester si le dadea presiune de supraalimantare intrebarea mea este; stie cineva ce trebuie sa verific sa nu fie nevoie sa schimb tot motorul asa cum zic alti mecanici" priceputi"?
este de la debitmetru de aer mufa nu face contact perfect
  • b_67_dec

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2006

  • Mesaj Privat
sigur e de la mufa de la debitmetru?i mai exact ce tre sa verific mai exact? mufa de la debitmetru sa upinii de la el?
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Exact aceeasi problema aveam si eu: la 140 km/h "murea" motorul
Nu cumva ai umblat la solenoidul de comanda wategate turbo (cel care se afla pe amortizorul din dreapta)?
Eu acolo am umblat si am inversat furtunasele si de aia i-mi datea eroare (p1125 general malfunction 2)
Vezi ca furtunasele care intra in el trebuie sa fie "in cruce":
Cel care vine de la pompa de vacuum sa intre in mufa dinspre habitaclu iar cel care pleaca la wategate
sa iasa din mufa dinspre "botul masinii".
Sper ti-am fost de ajutor.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
[quote="bogdan.bordeianu"]vezi si senzorul de temperatura de la motor, si sonda lambda,
astea regleaza amestecul in fct de temperatura, si de gazele evacuate, vezi sa nu fie de la ele, salut![/quot
La diesel nu ai sa gasesti sonda lambda .
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@b_67_dec: in primul rand, verifica senzorul de presiune din galeria de admisie. Verificarea se face urmarindu-i parametrii pe tester.

Va rog renuntati la off-topic. Oricum exista discutia mare despre erorile check-engine. Acest topic va fi inchis imediat dupa confirmarea cauzei erorii, iar povestile off-topic vor fi sterse.
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
salut . ceva asemanator mi se intampla si mie la 3000\rot \min.am OPEL OMEGA B 2.5 TD 1996. IN TREAPTA A 5 A cand ajunge la turatia mentionata incepe sa smunceasca nu mai vrea , are cam 150 km \h ;in treptele 1, 2, 3 ,4 nu face chestia asta. stie cineva cam ce ar putea fi ?multumesc .
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
mergi la intilnire si vb sa iti faca o diagnoza,chiar cu dancuciureanu care e din iasi si te poate ajuta.da-i un pm.
  • b_67_dec

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2006

  • Mesaj Privat
salut frate sa stii ca ai dreptate acum citeva luni am facut reparatie generala la masina si am schimbat si amortizoarele cred ca de acolo e ia sa ma uit miine ma duc cu ea la un service fii te rog mai exact zi spune-mi pe romaneste ca nu ma pricep merci mult
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR