Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • elena
  • *
  • 21 mesaje
  • din 16 Feb 2008
  • Frontera 1998 2,5 TDS tip VB 41B
  • Sibiu
  • elena

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Frontera 1998 2,5 TDS tip VB 41B
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ciubiwrx a scris:salut.Si eu am un motor x2.5dt din 2000, si la fel problemecu pornirea la cald.La service mi-au zis ca e "boala" la omega cu motor 2.5 td, cica ceva dereglari la pompa de injectie.Eu tind sa cred totusi ca e un senzor de temperatura.Am observat ca daca se aprinde becul de incalzire la bujii porneste la "sfert de cheie" Smile

Posibil sa ai un injector cu senzor. Daca unul din firele senzorului nu face contact de aici rezulta pornirea. Asta e parerea mea
Skip ads

  • adryano17

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2008

  • Mesaj Privat
sall ce problema am eu: cand schimb vitezele sau iau piciorul de pe acceleratie se aprinde becul ceck engine si cateodata nu trage deloc chiar cu pedala la fund si sta beculetul aprins?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Verifica erorile stocate, altfel cum sa te ajutam? Incearca metoda "pseudoagrafa", daca nu ai citit-o, da o cautare.
  • bill76

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2009

  • Mesaj Privat
elena a scris:
ciubiwrx a scris:salut.Si eu am un motor x2.5dt din 2000, si la fel problemecu pornirea la cald.La service mi-au zis ca e "boala" la omega cu motor 2.5 td, cica ceva dereglari la pompa de injectie.Eu tind sa cred totusi ca e un senzor de temperatura.Am observat ca daca se aprinde becul de incalzire la bujii porneste la "sfert de cheie" Smile

Posibil sa ai un injector cu senzor. Daca unul din firele senzorului nu face contact de aici rezulta pornirea. Asta e parerea mea

Am si eu um omega 2.5 td cu aceeasi problema respectiv pornire 'la sfert', la rece chiar si iarna si pornire la 3-4 sec la cald. Problema e ca dupa cateva minute de mers(5-6) daca opresc motorul si pun din nou contactul nu mai pune bujiile(temp un pic peste 50) . Din 'cercetari' am aflat ca pe chiuloasa este o sonda de temp (langa cea de temp apa) am scos mufa. Evil or Very Mad Acum pune bujiile si la 100 grade dar diferenta (la pornire,la cald) nu e mare.
Skip ads

  • blanarugh

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Capul hidraulic se gaseste la intrarea in pompa, si nu face altceva decat sa distribuie motorina la cele 6 pistonase ale pompei.
Problema apare atunci cand se uzeaza ghidajul, si din aceasta cauza acel "ac" nu mai calca unde trebuie si nu mai asigura presiunea, debitul necesar unei porniri usoare.
  • blanarugh

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
La rece porneste usor deoarece motorina este mult mai vascoasa si astfel presiunea la intrarea in pompa este mai mare.
Bujiile incandescente sunt folosite doar pt preincalzirea aerului atunci cand motorul este rece, si este normal ca ele sa nu mai intre in functiune atunci cand motorul e cald.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
referitor la baia de ulei am patito si eu!un chior de mecanic a filetat surubul stramb la loc!deatunci am umblat cu surubul fixat acolo si astupat cu un o pasta izolatoare,dar de curand am luat baia jos am refiletat si sa rezolvat,o baie de ulei cam costa si nu merita..oricum si cu prima metoda se poate umbla adica schimbul de ulei nu se face prin vechea metoda de desurubare ci prin aspirare pe la oja!cam putini mecanici care mai practica galeata la schimbul de ulei!suntem un UE Very Happy
  • Mishu05

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1998 2.5TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salutare
Intre timp am reusit sa ii dai capacul jos si sa il duc la un mester sa il sudeze. I-a montat buson de scurgere, acum e totul OK urmeaza ca in cateva zile sa ii fac schimbul de ulei si filtre.
Intrebare intrebatoare: de unde gasesc un carlig de remorcare pentru Omega B , break?
Skip ads

  • dodoloi3

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Mishu05 a scris:Salutare
Intre timp am reusit sa ii dai capacul jos si sa il duc la un mester sa il sudeze. I-a montat buson de scurgere, acum e totul OK urmeaza ca in cateva zile sa ii fac schimbul de ulei si filtre.
Intrebare intrebatoare: de unde gasesc un carlig de remorcare pentru Omega B , break?


te pot ajuta eu cu un carlig Smile contacteaza-ma la o746344942 sau aici pe forum
  • dragan_roicov

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
blanarugh a scris:La rece porneste usor deoarece motorina este mult mai vascoasa si astfel presiunea la intrarea in pompa este mai mare.
Bujiile incandescente sunt folosite doar pt preincalzirea aerului atunci cand motorul este rece, si este normal ca ele sa nu mai intre in functiune atunci cand motorul e cald.

Shocked bujiile nu incalzesc aerul! documenteaza-te!
  • adryano17

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut i-mi puteti spune ce piesa este asta:

ce vine montata aici:

si cam ce pret o fi? Piesa crapata de pe un 2.5 tds ms
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sal este pompa de vacuum. am eu asa ceva .
radupalade78 mess
Skip ads

  • kosfunny

  • Mesaje scrise: 271
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Sintra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Unde imi recomandati sa imi rezolv problema cu capul hidraulic in Bucuresti. Nu imi porneste chiar asa greu la cald dar nu prea trage cum ar trebui.Motorul e nou, are 20.000 deci singura problema ar fi injectia.
  • roba_gaby

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
am si eu omega ,2,5 td din 95, si am probleme cu ea,cand scade temperatura sub 8 grade ,merge ca dracu;nu mai trage,consuma mult,ii dezastru.cand este cald afara nu am nici o treaba,este alta masina.merge super bine..Ce sa fac?si pe acceleratie se simte,cand nu merge bine merge pedala pana la jumate fara sa se accelereze dupa care la un moment dat isi revine,dupa care merge rau iar si tot asa
  • bogdanr1

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1996 25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2009

  • Mesaj Privat
va deranjez cu o intrebare scurta;cum dau jos pompa de injectie la omega tds dupa ce scot conductele si cele 2 piulite de prindere +surubul din spate jos?
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
kosfunny a scris:Unde imi recomandati sa imi rezolv problema cu capul hidraulic in Bucuresti. Nu imi porneste chiar asa greu la cald dar nu prea trage cum ar trebui.Motorul e nou, are 20.000 deci singura problema ar fi injectia.

adica motorul e nou dar nu porneste ..Smile))20.000 de km>sau [200000]?hai ca glumeam dar esti cel mai funny de pe forum!
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
@roba_gaby
sincer si la 2.2 dth face la fel cel putin la mine,pana se incalzeste nu prea trage!apas acceleratia si abia se tureaza..nu stiu ce sa ma cred,dar sincer eu nu mai bag de seama toate erorile,atata timp cat masina e din 2001 si ai este vremea sa dea erori!
  • kosfunny

  • Mesaje scrise: 271
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Sintra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2007

  • Mesaj Privat
shaftt24 a scris:
kosfunny a scris:Unde imi recomandati sa imi rezolv problema cu capul hidraulic in Bucuresti. Nu imi porneste chiar asa greu la cald dar nu prea trage cum ar trebui.Motorul e nou, are 20.000 deci singura problema ar fi injectia.

adica motorul e nou dar nu porneste ..Smile))20.000 de km>sau [200000]?hai ca glumeam dar esti cel mai funny de pe forum!

Pai daca ai cunoaste un pic ce se afla sub o capota de motor nu ai mai rade ca stim noi cine. Ce legatura are faptul ca motorul este facut in urma cu 20000 KM cu capul hidraulic al pompei de injectie care cred ca nu se afla in parametrii normali?
Deci, poate nu cunosti, motorul e una si pompa de injectie e alta. Intelegi? Sunt piese diferite! Daca faci pana de cauciuc sa stii ca nu e obligatoriu sa schimbi si janta!
A, si sa stii ca masina mea e din 1996 si nu da nicio eroare!
  • dragan_roicov

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
=)) ca bine zici kosfunny si a mea e tot din '96 ,are 290.000 km si nu da nici o eroare! la mai multi!
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
da bine ziceti ca ale nuastre astea din generatia 95-99 nu prea dau erori , dar alea de dupa 2000 sunt diferite , acelea sunt deja mai cu pretentii , motorizarea este cu totul altfel , si ca masina i mai complicata un pic alea au injectie common rail si tot asa destule treburi in plus electronice care se mai apuca si dau si erori dupa un timp .
Dar la generatia nuastra care sunt benzinare nu prea dau de fel erori si care avem 2.5 de BMW asta este un motor sanatos nu gluma dar cam clasic in marea parte , noi cu ce stam rau dar nu duar noi ci tuate in 5-cilindri si in 6-cilindri sunt pompele de injectie in rest totul ceas .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR