Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
electronistul a scris:Uite asa arata inainte sa curete injectoarele / dupa : si o reclama :


In primul cilindru benzina pare mai alba pentru ca e un servetel alb in spate.
La asa zisa proba finala, totul e mult mai luminat si benzina pare alba.
Escroci avem si noi...

Am facut eu un filmulet la mine, dar nu stiu sa-l pun aici...
Pozele nu sunt edificatoare...



Skip ads

  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Stai putin, nu trebuie sa ne contram aici. Eu vroiam sa-i arat omului cum arata de fapt jetul injectoarelor (si anume conic, fara sa vezi picaturile, doar ... conul) si ce diferenta este la multipunct, de la "inainte" la "dupa". Ce vor baietii aia sa arate e ca volumul de benzina/motorina dispersat de injector e diferit, in functie de cat de infundat e (chiar daca "jetul" arata bine), si ca ei pot sa rezolve treaba asta. Acuma voi daca gasiti un filmulet cu un injector de C14NZ in actiune pe iuTzeava, va rog sa-l postati aici, sa vada si ochiul meu.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Am eu acest filmulet, dar daca ma inveti cum sa-l pun aici, o sa-l vada si ochiul tau.
Te rog, arunca un ochi...
http://www.youtube.com/watch?v=xqVIDeDrIfI
Cat despre contre, departe de mine acest gand...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
gabrield in filmul tau parca vad ca injectorul nu pulverizeaza perfect, mai scapa in plus, posibil sa ma insel datorita calitatii filmului.
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:gabrield in filmul tau parca vad ca injectorul nu pulverizeaza perfect, mai scapa in plus, posibil sa ma insel datorita calitatii filmului.

Multumesc, Dan.

Nu am cu ce sa fac un film mai bun, cert este ca filmul a fost facut in primele secunde de cand a pornit cu motorul rece, poate era socul activat, sper sa mai fac si alt filmulet, sa se vada mult mai bine, chiar am nevoie sa imi spuna cineva experimentat daca e bine.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Lasa socul si motorul rece, cind motorul e sub temperatura de lucru ECU mareste timpul cit sta injectorul deschis, timpul asta ajunge incet la valoare nominala pe masura ce motorul se incalzeste.
Te uiti la jet si vezi sa fie un uniform si fin, daca apar stropi in jet atunci ai probleme la el sau garnitura. Alta smecherie e ca la taiere contact sa pui sub el un servetel sau hirtie igienica colorata ca sa vezi mai usor, daca el scapa ceva picaturi atunci e defect. Verifica toate garniturile, gaurile sa fie destupate, membrana regulator presiune intacta.
  • traian_p

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1991 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2009

  • Mesaj Privat
injectorul care are ceva picaturi printre vapori iti pune si motorul in nas la accelerari bruste, sau doar cereste consumul ?

a mea a papat 12.5 l/100km acum pe frig, nu prea am d c sa ma plang avand in vedere ca masina a stat la relati destul de mult datorita frigului...insa se cam pune in nas la accelerari bruste (IAC curatat, filtre schimbate, EGR anulat, avansul e reglat dupa cum am vazut ca e se simte mai bine masin, fara vre-un aparat special )
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Conteaza cit de des picura injectorul, daca scuipa multisor la accelerare iti da in nas.
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Eu o sa fac un film, dar trebuie sa gasesc o sursa de lumina colorata, sper sa rezolv maine.
Ieri am reglat cu stroboscopul pus pe fisa 4 avansul la fix 10 grade.
Ce am observat de atunci, are perioade cand se accelereaza singur motorul si sta constatnt la 1200-1400.
Alt lucru enervant, daca merg cu viteza mai mare de 40 si scot din viteza, apasind pe frana, desigur si ambreiaj, turatia scade aproape de 0, deseori se si opreste motorul.
Este foarte probabil sa fie rulmentul de la alternator uzat, maine il schimb si continui observatile.
Daca aveti idei in legatura cu turatia, adica de ce se muta parca, in alt regim, va rog sa le scrieti...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
IAC Question
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
La mine a fost VSS (chiar daca dadea eroare de IAC la agrafa). Am schimbat ceasurile din bord cu unele care aveau VSS si nu mi-a mai murit motorul.(C14NZ).
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:IAC Question


L-am curatat inca de la inceput, dar e probabil sa fi ramas lichid de la WD40.
Am vazut ca are 3 nituri, le pilesc sa iasa sau cum se desface ?
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Aoleu , ce vrei sa pilesti?
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=iac
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu fi nebun cu taiat nituri Exclamation .
IAC se curata numai prin imersie cu motul in jos si fara solventi tari care pot sa solve sau sa umfle plasticul din el. Citeste topicul de mai sus.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
L-am citit fara sa rasuflu.
Intr-adevar, multe am invatat.
As vrea sa-l scot de acolo si sa pornesc masina cu el scos, sa vad daca lucreaza, gasesc eu ceva sa bag in gaura sa simulez ca a astupat orificiul.
Ultima rugaminte : are cineva in Bucuresti o interfata aldl, sa citesc si eu parametrii ?
Nu am testat decit presiunea de benzina, era 0,80 pe tur.
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am vazut ca mi-ai trimis PM gabrield, dar din pacate eu nu mai am demult C14NZ-ul pe care experimentam ... Nu stiu ce sa mai zic in afara unui test cu interfata + laptoc, caz in care un om mai cu experienta poate sa-ti interpreteze corect ce se vede acolo.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ok, multumesc de raspuns.
Sper sa aiba timp si Dan, poate are vreo idee.
Maine pun bujii noi si va tin la curent.
Ce a mai aparut nou : dupa tot ce am scris mai sus, nici nu mai porneste din prima.
Se invarte motorul, dar nu e explozie decat daca tin acceleratia la maxim.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Am schimbat bujiile, parte cu nepornitul se datora bujiilor ude.
Cum am pus altele uscate, a pornit imediat.
Ramane in continuare problema turatiei marite si a amestecului bogat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Turatie marita = IAC, MAP, furtune crapate
Amestec bogat = de obicei injector, garnituri...verifica ce curge acolo
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Turatie marita = IAC, MAP, furtune crapate
Amestec bogat = de obicei injector, garnituri...verifica ce curge acolo


Multumesc.
Ca sa nu le schimb si sa constat ca face la fel, ce proceduri de test exista pentru cele mentionate mai sus ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR