Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
CAUTARE ?
La IAC sigur gasesti
La injector ai ceva filme, vezi sa fie un jet fin si fara scapari, uniform si fara picuri, la taiere contact sa nu plinga...
Skip ads

  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
c14nz e posibil sa fie defect eprm din ecu?imi da erroarea 35 si 51 35 dispare rar si iar reapare..51 e mereu..mi-au spus la service ca ecu isi pierde memoria ca totu-l ii schimbat si tot asa apare...aveam problema ca aparea check engine la semafor si atunci nu tragea masina....dar disparea (cod 35) am dus masina la service mi-au spus ca au pus unu-l altul ceva briz briz nu tzin minte cum se numeste in lb. rom. dar tot asa facea ,a fost schimbat termostatul tot asa ,mai nou ma lasa pe drum aparea check engine si se oprea brusc motorul si nu mai voria sa porneasca..au spus ca e bateria de vina azi am cumparat baterie noua sa vedem..ce o sa mai fie.Au schimbat si sonda lambda tot de curand...vreo 3-4zile nu mi se aprindea check engine dar azi dupa ce am pus bateria noua la primul semafor pok se aprinde citesc codul si e iarasi cod 35...mentionez ca codul 51 arata doar la tester la testul cu agrafa apare doar 35.am cheltuit pe el o suma destul de mare si masina e tot asa cum era si pana acum..Sad consumul o am undeva la 12 in oras Sad

ps:daca cumpar ecu nou(adica altul second) si tot asa imi face eu nu mai stiu ce sa-i fac. Sad
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Lorand,
Te-ai gandit ca o eroare poate sa apara de la fire intrerupte sau in scurt ?
Daca un fir de la un senzor e intrerupt, o sa iti dea eroare.
Daca schimbi senzorul, vei avea aceeasi eroare.

Ai un motor IAC in plus ?

Sa nu uit, nu mai schimba piese pana nu esti convins ca e defecta.
De exemplu, sonda lambda se poate testa, la fel si restul senzorilor.
Eu am gasit aici o procedura de test pentru sonda.
http://www.picoauto.com/app...ambda-sensor.html

Erorile tale :
35 Idle stepper motor Poor or no idle speed control
La IAC poti sa citesti procedura recomandata de dancuciureanu cu 2-3 posturi mai sus.

51 Engine Control Unit (ECU) Defective ECU (disconnect and reconnect (ECU), then recheck for fault codes). Memory failure
Despre asta nu discut, e codul doar la ei, masina nu-l reclama.
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
iac a fost curatat si tot acelasi erroare da...a fost schimbat cu altul si atunci a aparut eroare de sonda lambda dar si iac-ul dadea in continuare erroare,si asa au pus si sonda lambda tot odata,toate cablurile ,masa ,panoul de electricitate panoul de sigurante totul a fost controlat,masina se afla la service,meseriasii se ocupa de el nu eu personal,nu am nici cunostinte si nici loc unde sa fac eu operatiuni de genul...si totusi...acum astept martie sa iau salar sa cumpar ecu si sa vedem atunci Sad
Skip ads

  • andrey_f_c

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2007

  • Mesaj Privat
referitor la consumul mare, la mine (c14nz) consumul este de aproximativ 10%-11% in oras (zic eu). Insa intrebarea pe care o am este aca cumva la cei 240.000 km parcursi trebuie cumva facut segmentare sau nu?
Galeria este neagra insa nu stiu sa zic cat de mult, de tras trage putin mai greu decat acum 2 ani de cand am luat-o, se aude un tzacanit in motor si un shuierat cand o accelelerz iar cateodata acest shuierat se aude si cand sunt la relanti, cu motorul rece! Ulei nu mananca zic eu decat foarte putin, in sensul ca completez ~ 100ml la 4-5 luni

Deci revin cu intrebarea: trebuie schimbati segmentii motor daca consumul este cel de mai sus?
  • bogdan88col

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2008

  • Mesaj Privat
are careva de dat o sonda lambda cu un singur fir?la ce pret?imi trebuie pt un c20ne...
  • Mirel.79

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2007

  • Mesaj Privat
SUPERDRAGOS a scris:Uleiul la cutia automata se schimba la 50-60.000 km,in functie de felul de condus.Amanarea schimbului duce la defectiuni iremediabile ale cutiei.Intra cam 7 l,din care stiu,iar nivelul uleiului se masoara cu motorul PORNIT,in`P` sau`N`.Odata cu uleiul se schimba si filltrul.Ar fi vorba de o investitie de max.2 mil.


hai sa-ti zic o treaba dragos, m-am interesat cat ma costa sa schimb uleiul ( este adevarat acum ceva vreme ) 120ron uleiul si atentie 540 ron filtru ulei la cutia de viteze automata corsa 1.4. cnz

si apropo de consum pentru ca atunci cand am deschis aceasta discutie despre asta era vrb. l-am rezolvat si pe asta , am opturat aerul cu un gat de sticla de jumatate de plastic si am reglat gpl-ul dupa aceea

cat despre s zimtat care-mi licarea in bord totul este de la sonde lambda cred ca nu mnai face contact firul de pleaca din ea pt ca atunci cand mai face probleme umblu putin acolo si se linistesc treburile

multe salutari !... CORSARILOR
  • Laur R.

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Revin si eu cu o intrebare legata de consumul la corsa b C14NZ. In ultima vreme a inceput sa consume 10% in oras si 7% in afara. Are toba sport si 235.000 km. I-am schimbat uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer. Am incercat metoda cu agrafa si nu imi da nici o eroare. Azi cand am desfacut capacul de la injector era plin de ulei pe acolo, negru tot. Ulei imi consuma cam 1 litru la 4.000 km. Porneste fara ezitari si merge fara intreruperi, dar daca o las pe liber si o accelerez tare dintr-o data da putin in nas, cu masina stand pe loc si are mici fluctuatii la relanti.
O pregatesc de segmentare sau poate fi si alta cauza?

Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR