Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Da, aceeasi problema ca la mine. Ai verificat in ultumul timp capacitatea bateriei/acumulatorului? Daca e OK, inseamna ca pierde compresie, prinde aer. Mai multe nu stiu ce sa iti spun. Bafta!
Skip ads

  • marin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cu toate ca la bord arata ca incalzeste bujiile aceasta nu are nici un efect asupra lor si am aflat ca toata problema este din calculator sau dintr-un releu care nu trimite comanda la bujii.Trebuie facut un tester si acolo poate sa spuna mai multe.Daca nu-mi reuseste o sa-i fac incalzire separata cu buton si releu separat.Daca aveti o alta ideie va rog sa ma indrumati si pe mine.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca de la atata citit topicul asta s-a imbolnavit si masina mea... , pe scurt :

-toata vara a pornit la sfert de cheie si cam de 3 saptamani incoace imi mananca zilele, prima pornire dimineata e lunga si obligatoriu scoate fum alb de motorina nearsa= dezamorsare, cu lectia invatata am schimbat furtunasele de retur si la fel, am schimbat filtrul de motorina si garniturile aferente ... la fel, eu aveam montat intre filtru si pompa de motorina o supapa unisens curios este ca intr-o dimineata am desfacut acele furtune si surpriza nici gram de motorina intre filtru si supapa zic booon las ca e intre supapa si pompa desfac si celalalt furtun si stupoare nici acolo motorina, => unde e motorina ? sufluu in supapa si descopar ca acesta functioneaza normal, acum intrebarea mea e : unde e motorina ?

Mai are cineva alte sugestii avand in vedere ce am scris mai sus ? exista vreo modalitate sa fac presiune sau vaccum pe circuiutul de alimentare sa vad vreo fisura pe undeva ? vreun service unde ati rezolvat o situatie de acest gen ?

Multumesc!
  • flavius1611

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
am zis ca am rezolvat-o,dar iar nu imi mai porneste.
furtunasele de la injectoare sunt bune ,mie nu imi vine motorina din rezervor,cum am spus si mai sus am suflat si turul si returul si am tras-o,altfel nu mi-a pornit.
sa fie oare mizerie asa de multa in rezervor sa nu ii mai dea voie sa treaca,sau sa aiba parafina sau ce contine motorina depusa pe conductele ce vin de la rezervor?
poate aveti idee sau ati mai patit asa ceva?
astept sugestii.
Skip ads

  • JAC2.00tdi

  • Mesaje scrise: 1,452
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
salut... sunt de aproximativ o luna jumatate posesorul unui opel astra 2.00 DTL... si incerc sa va expun si problema mea

a inceput acum vreo 2 saptamani..... vin din Bucuresti in provincie... indicatorul de motorina din bord ajunge pe rosu... si zic... lasa ca-i fac plinul a doua zi cand plec spre Bucuresti. in seara respectiva plec intr-o plimbare mica cu masina si opresc motorul .... toate bune si frumoase.... vreau sa vin spre casa si indicatorul de combustibil nu mai era pe rosu...urcase putin si becul era stin.... zic .. cine stie! A doua zi .... dau sa plec si nu mai porneste sub nici o forma. daca se poate spune am facut "pana prostului"(intr-un final o pornesc ,asta dupa ce ii pun vreo 4 litri de motorina si ma chinui sa dau la automat pana se amorseaza pompa)--- facusem fix 740 km de la un plin la altul consum mixt. precizez ca la pompa am reusit sa alimnetez pana in buza rezervorului...total 52l ca la carte....

Fac plinul .... merg alti 730 km ajung in Bucuresti si acul indicatorului e la primul sfert.... imi zic:"cred ca am mers mai mult in afara localitatii. ieri vin la munca, plec cu masina si seara ajung acasa. mai parcurg vreo 10 km.

Dimineata.... SURPRIZA.... nu mai porneste sub nici o forma!(cu acul indicatorului de motorina la primul sfert si 741 km parcursi)
iau un bidon .... dau fuga la benzinarie ii pun 4 litri si ma intorc cu masina la pompa. surpriza si aici ... nu ma lasa sa pun mai mult de 38 de litri (cu 4 care ii pusesem din bidon... am ajuns la un total de 42 de litri)

cel de la pompa imi spune ca am alimentat pana in buza si am dat plutitorul peste cap... (cei drept de data aceasta nu m-am mai chinuit sa-i mai pun cativa litri in plus... asta daca mai incapeau in rezervor)

va intreb pe voi ce e de facut in acest caz?... daca intr-adevar mai aveam in rezervor 10 litri cand nu a mai pornit ... atunci e nasol... sa fie de la plutitor... sau sa prinda aer pe undeva....?
  • ciubiwrx

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 2000 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Eu am o problema asemanatoare,dar la mine porneste mai greu cand e cald motorul.Am fost la tester si au zis ca e ok.Dar nu cred ca e asa.Cineva mi-a zis ca e vb de un senzor care nu mai detecteaza daca motorul e cald sau rece,nu nu mai trimite curent la bujii.
  • comawss

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am si eu o probleme din cand in cand (asta e cam a treia oara)nu vrea sa porneasca,o ia in cele din urma dupa ce o tin in demarou mai mult,parca nu se alimenteaza cu motorina.mi sa intamplat asta de cate ori am lasat masina cu botul in sus,o fii o coincidenta?!
  • comawss

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
scuzati pt exprimare sunt nou si nici la mecanica nu ma prea pricep ca sa dau mai multe detalii.Multumesc pt intelegere
Skip ads

  • csandu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2007

  • Mesaj Privat
salut...de cca doua saptamani vectra b cu y20dth imi mananca zilele: porneste foarte greu, am verificat si inlocuit toate bujiile incandescente desi pe vremea asta nu intrau,am controlat toate tubuletele ce sunt racordate la capsulele vacumatice, verificat si inlocuit filtrul de motorina; cred ca aici am o problema- il gasesc mereu doar jumatate cu motorina desi la montare i-l umplu.Am
verificat conectarea turului si plecarii spre pompa (capetele tip lance) si am gasit oring doar la plecarea spre pompa;nu trebuie sa aiba si turul?
Cumva opel vectra 2.0 dti - 2001 are pompa de combustibil in rezervor sau pompa de injectie aduce si motorina din rezervor?
Am verificat cu o pompa de amorsare din cauciuc ( para pe furtun ) si este usor de adus motorina la filtru.
Ce as putea face pt a impiedica dezamorsarea din circuitul de alimentare?
Multumesc...
  • JAC2.00tdi

  • Mesaje scrise: 1,452
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
salut opelisti.....
mi-am luat inima-n dinti si am pornit sa-mi desfac motorul. Very Happy ... asta dupa ce nu a vrut sa mai porneasca...
pe aici cam toata lumea vorbeste de inlocuirea furtunaselor de retur de la injectoare.... dar ce se intampla cand acel furtun e foarte copt si se rupe in interior nimeni nu vorbeste....

ce sa mai vorbim ...am patit-o si sa nu mai vorbim de cat m-am chinuit cu dansele Smile

va dau un sfat .... vedeti cum le mai "inmuiati" inainte de a trece la kilarit furtunase.... (aveti grija si la primul injector din dreapta motoului.... pozitia e foarte incomoda daca se mai rup bucati inauntru ...)

in seara asta sper sa o pornesc....

Bafta la toata lumea
  • JAC2.00tdi

  • Mesaje scrise: 1,452
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
flavius1611 a scris:am zis ca am rezolvat-o,dar iar nu imi mai porneste.
furtunasele de la injectoare sunt bune ,mie nu imi vine motorina din rezervor,cum am spus si mai sus am suflat si turul si returul si am tras-o,altfel nu mi-a pornit.
sa fie oare mizerie asa de multa in rezervor sa nu ii mai dea voie sa treaca,sau sa aiba parafina sau ce contine motorina depusa pe conductele ce vin de la rezervor?
poate aveti idee sau ati mai patit asa ceva?
astept sugestii.



salut ... tocmai vorbeam cu un prieten care are un peugeot 406... si ii schimba injectoarele si pompa de inalta presiune...
mecanicii de la reprezentanta i-au facut o spalatura la rezervor....

au scos 5 kg de depuneri ... daca a-ti mai pomenit.... asa ca mi-a recomandat si o spalare de rezervor la cateva zeci de mii de km!... la Opel a-ti mai intalnit asa ceva?.... cat de proasta sa fie motorina in Romania!? Sad
  • csandu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2007

  • Mesaj Privat
salut JAC2.00tdi ai facut cumva si poze? Sunt interesat de ceea ce ai constatat la motorul tau fiindca si al meu m-a terminat; intradevar furtunasele intra in motor si cum se pot controla acolo?Multumesc
Skip ads

  • JAC2.00tdi

  • Mesaje scrise: 1,452
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
csandu a scris:salut JAC2.00tdi ai facut cumva si poze? Sunt interesat de ceea ce ai constatat la motorul tau fiindca si al meu m-a terminat; intradevar furtunasele intra in motor si cum se pot controla acolo?Multumesc



salut csandu....
poze nu am facut....
in cazul meu m-am documentat si eu pe aici.... si am incercat sa-mi bag nasul in motor!

ce am constatat pe pielea mea....
1) la o prima privire constati ca nu prea ai loc sa te invarti pe acolo si ai de desurubat vreo 2-3 suruburi(e o grila de plastic din care ies cateva cabluri) si de scos vreo 2 prize electrice
2)mai intai te sfatuiesc sa-ti cumperi o solutie de degresat si eventual ceva sa inmoaie furtunasele in zona in care intra in injector
3 lasi sa actioneze solutia si cu un patent poti trage de furtunase... daca furtunul nu e foarte imbatranit ai sanse sa il scoti intreg... daca nu, se rupe in interior... dar nu e problema... asta e ... ai mai mult de lucru ... ca si in cazul meu!in injector furtunul intra intr-o conducta din otel cu diametrul de aprox 3 mm. Ai grija doar la teurile de plastic dintre furtunase, sa nu le rupi, caci le gasesti greu.
4) daca au iesit intregi cureti locul si inlocuiesti cu altele noi... un metru de futun cu diametru de 3.2 mm e suficient .16 lei te costa
5)daca se rup trebuie sa ai la indemana cateva scule Smile pt a opera in orificiul respectiv... ( in cazul meu o surubelnita potrivita si destul de lunga, o penseta destul de rezistenta si cu varful ascutit si o tija de otel ascutita pt a rupe cauciucul si panza ramasa in interior. Mare grija sa nu intre mizerie in mustiucul de otel (returul de la injectoare). cureti bine locul, degresezi si cam asta e.

aseara am reusit sa montez totul la loc am dat aprox 3 chei mai lungi in care se invartea doar electromotorul si alte 4 chei (pornea 1 secunda si se oprea). La a 5- a cheie a luat-o. dimineata a pornit fara probleme! Sper sa fi rezolvat cauza Cool
  • csandu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult JAC2.00tdi pt toate informatiile oferite; ma voi dota cu cele indicate si ma voi apuca de lucru cu incredere.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
sau alta varianta la ce a descris maiandrei : prima cheie scurta cat sa miste un pic cilindrii(sau ruperea peliculei de ulei) si dupa a 2 cheie pana porneste, si porneste mult mai repede decat daca ai da la cheie din prima
  • vali-tgm

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
asta e o metoda veche aplicata in general la motoarele diesel mai vechi iarna, dar e f buna.... chiar si eu o practic iarna la -15 sau mai putin.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
@vali tgm S-a mai spus chestia asta pe forum... Cand este foarte frig, motorul foloseste bujiile, cand este foarte cald motorina se aprinde usor iar la 12 grade, ne folosindu se bujiile, este normal s-o ia putin mai greu.
  • vali-tgm

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Azi dim de ex.... termometrul masinii arata 12 grade si am pus contactul s-a aprins pt o secunda indicatorul de bujii am dat cheie si a pornit relativ usor 2 secunde.
  • ionelangel

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
salutare tuturor!

Iata scurta mea poveste. Mi-am luat un AstraG Caravan Y20DTH din germania. 2003 88.000 km. toate bune si frumoase, masina merge perfect, i-am dat 195 pe autostrada. trece timpul trece (2 sapt) si in sfarsit ramane masina nemiscata de vineri ´dupa amiaza pana duminica la amiaza. surpriza, masina nu o ia din prima. etc etc pana la urma a pornit bine.
Am presupus ca e bateria, si merg eu la reprezentanta Opel (inca sunt in germania) sa imi schimb baterie. vine ala, ma intreaba de ce vreau sa o schimb, si cica nu imi da baterie ca nu vrea sa imi ia bani degeaba. vine cu aparatul, masoara bateria si e stas. De treaba personajul, aduce testerul si masina spui ca e noua, nu erori nu nimic, doar ca 2 mesaje despre probleme la pornire. nu prea m-am inteles eu bine cu omul si am banuit ca sunt bujiile. A sunat astazi cumnatul meu la reprezentanta sa intrebe mai exact, si cica sunt garniturile de la traversele de pompare a combustibilului din capul cilindrilor. garniturile nu sunt chiar scumpe, 90 euro originale , dar manopera si toata treaba e 500 euro.

Va cer sfatul, daca sa o repar aici sau sa vin in romania sa ma risc sa imi mai schimbe cine stie ce piese bune cu altele rele. Ma doare sufletul sa o fac acasa dupa ce am citit aventurile voastre la reprezentantele din Romania, in primul rand penttru ca se pare ca motorul e ca nou, nici o eroare de mecanica sau parte electronica. si m-a impresionat aici si politetea celor de la reprezentanta, sa fiu mai exact, verificare baterie, verificare martori bord, tester si consultanta ca l-am nenorocit cu intrebari etc. si nici nu a vrut sa imi ia bani, ca ciac nu a facut prea multe. doar testerul ar fi costat 10 euro. Omul mai era si curat pe deasupra, fatza de cum am inteles ca e pe la noi.

ce ma sfatuiti sa fac?
cat e un schimb de asa ceva la noi? cu tot cu manopera, si ma refer la reprezentanta nu in garaj Smile

repet problema:
garniturile de la traversele de pompare a combustibilului din capul cilindrilor

Va multumesc si astept mesaje cat mai curand, pentru ca mai am de stat in germania 3 zile, din care maine miercuri e zi libera.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
dupa cum zici ca s-au comportat mecanicii acolo... nu veni in tara sa ti-o repare neam de manivela... ca e pacat de masina.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR