Ai uitat parola?


  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,256
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Daca ai dat jos admisia inseamna ca ai demontat conductele de motorina. Deci ai dezamorsat circuitul.
Porneste-o tractata, cu a 2-a.
Nu-ti face griji. Distributia e pe lant.
  • mariusnapcori

  • Mesaje scrise: 3,663
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra B14XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

E dezamorsata. Trage masina.
  • goahead

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia a20dth din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Mai 2008

ok. multam asa am sa fac probabil maine dimineata. Inca o intrebare; Exista o a doua pompa de combustibil?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,256
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Nu. Pompa de injectie tine locul pompei de motorina care lipseste din rezervor.
  • goahead

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia a20dth din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Mai 2008

ok. am rezolvat. trasa aproximativ 200m si a pornit.
multam
  • mariusnapcori

  • Mesaje scrise: 3,663
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra B14XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

Ok.
Acum fa un test de presiune ca altfel se repeta pb.
  • vasi 26

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2016

buna , am si eu aceeasi problema cu pornirea la Y20DTH, porneste foarte greu la rece iar pe furtunasul de la filtru de motorina se vad bule de aer , deci ce ar trebui sa fac
  • kalya

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jun 2008

buna.
Zafira motor y20dth porneste la prima cheie si se opreste dupa 5-10 secunde .
apoi nu mai porneste numai dupa contact luuuung (zeci de secunde) cu un fum de nedescris.
in timp se agraveaza situatia si tin pe contact tot mai mult .
verificat bujii : una rupta , 3 ok , am schimbat furtunase retur injectoare ... aceeleasi simptome
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,256
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Problema e la carcasa filtrului de motorina.
Pentru inceput, pune un filtru Purflux.
Daca nu se remediaza, schimba capacul filtrului.
  • kalya

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jun 2008

maine o sa incerc sa elimin filtru si sa pun "pe direct" cu o pompa de amorsare
  • kalya

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jun 2008


în varianta asta merge ok de 2 zile.
ce să-i fac mai departe ?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 2,992
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

Cred ca intrebarea e mai mult,retorica...
  • kalya

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jun 2008

deloc ! filtru , carcasa filtru , capac sau supapă de sens ?
  • brasil

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Dec 2015

Pompa aia de amorsare (care are si supapa de sens) nu forteza cumva pompa? Eu mi-am pus un filtru capsulat dar fara pompa de amorsare ca sa scap de filtrul original cu probleme !
  • deciuss

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Dec 2016

De acum doi ani, la venirea iernii am observat ca draga mea Zamfira porneste din ce in ce mai greu la rece. Dimineata la munca, cand ieseam din schimb dadeam la automat pana ramaneam fara curent, cabluri, colegi, etc. Prin februarie, anul trecut, am reusit sa gasesc un service care sustinea ca i-a dat de capat. Cap hidraulic din pompa de inalta. Zis si facut, schimbat, vremea s-a incalzit, a pormit fara probleme. Anul trecut, cand a dat frigul, problema reapare. Doar ca, intre timp, am mai luat o masina iar Zamfira a ramas la iernat in garaj. Acum problema incepe sa ma agaseze. Pe langa ca porneste greu, dupa o cheie lunga, sau doua, timp de cateva zeci de secunde nu pot sa accelerez. Turometrul urca incet, pana pe la 1000 de ture, singur, apou se accelereaza scurt si abia apoi pot sa plec de pe loc. Cineva cu acelasi simptome?
  • spartacuscrys

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Aug 2016

In ceea ce priveste simeringurile de la injectoare - cred ca stiu despre ce vorbesti - dat fiind faptul ca mi se pare ca ne-am si auzit la un telefon - acum ceva timp...
Mi se pare totusi ca acolo este zona unde motorina se contamineaza cu ulei....in alta parte unde altundeva sa se atinga cele doua fluide/lichide?
salut ,eu am avut o asemenea problema vara asta am fost la mare si la un drum de mare si inapoi am bagat in masina 19 litri de ulei si nu stiam unde dispar in ideea in care fum nu scotea si nici jos nu lasa un strop de ulei si am schimbat semeringurile de la injectoare ele fiind cu un inel de metal si in parti cu putin cauciuc acela se roade si nu mai etanseaza cand inchide injectorul pentru ca ramane fier pe fier.
asa ajunsesera de nu mai etansa pentru ca ramasese inelul de metal,
  • opreamarius07

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2016

Salut!
am un opel astra g 2000 y20dth nu porneste dimineata la prima cheie(abia la a cincea cheie , fortat). Am schimbat furtunele de la retur , oring la injectoare , carcasa filtru motorina . Din punct de vedere al mai multor mecanici masina se dezamorseaza la rece , dar nici ei nu au gasit inca problema . Mai vreau sa schimb si supapa din tur din pompa de injectie .
Orice sfat mi-ar fi de ajutor.
MULTUMESC!
  • kalya

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jun 2008

la sfatul lui @brasil si eu mi-am pus filtru capsulat. WK 820/1
de atunci nu mai am probleme la pornire.
(deși am o bujie ruptă în chiulasă)
  • opreamarius07

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2016

opreamarius07 a scris:Salut!
am un opel astra g 2000 y20dth nu porneste dimineata la prima cheie(abia la a cincea cheie , fortat). Am schimbat furtunele de la retur , oring la injectoare , carcasa filtru motorina . Din punct de vedere al mai multor mecanici masina se dezamorseaza la rece , dar nici ei nu au gasit inca problema . Mai vreau sa schimb si supapa din tur din pompa de injectie .
Orice sfat mi-ar fi de ajutor.
MULTUMESC!

am pus si filtru de motorina capsulat
  • opreamarius07

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2016

Salut!
am un opel astra g 2000 y20dth nu porneste dimineata la prima cheie(abia la a cincea cheie , fortat). Am schimbat furtunele de la retur , oring la injectoare , carcasa filtru motorina . Din punct de vedere al mai multor mecanici masina se dezamorseaza la rece , dar nici ei nu au gasit inca problema . Mai vreau sa schimb si supapa din tur din pompa de injectie .
Orice sfat mi-ar fi de ajutor.
MULTUMESC!

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide