Ai uitat parola?


  • ktapet

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2005

am fost sambata la un service pentru o revizie la opelul meu astra caravan din 2000 cu motor de 2000 pe motorina. printre altele a fost schimbat si filtrul de motorina. n-a vrut sa mai porneasca, au spus ca pompa de motorina a luat aer, au incercat sa scoata aerul dar tot nu s-a reparat cum trebuie; porneste dar scoate fum alb si nu vrea sa se tureze peste 1600 de ture. am lasat-o acolo s-o repare urmeaza sa vad astazi daca au reparat-o si ce s-a intamplat.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,264
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2004

am avut si eu aceeasi problema mai demult. mai putin faza cu pornitul si turatul pina la 1600.
dupa schimbarea filtrului, noul filtru se umple cu motorina si abia apoi se porneste motorul.
rezolvarea: s-au asigurat ca filtrul e plin cu motorina, au tras motorina intr-o sticla de plastic. au decuplat conducta de motorina (filtru-motor) de pe filtru si au interpus intre capatul liber si sticla o pompa electrica externa. (adica se alimenta fortat din sticla). dupa citeva incercari a pornit. oprit motorul, montat conducta la loc si apoi a pornit.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z20LET din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

Spune-ne si noua unde ai fost sa ne ferim..

Daca masina pornea dupa schimbul filtrului trebuia sa mearga ca inainte... Roaga-te sa nu fi pus "mecanicii" un filtru "mai putin nou" sau sa fi "scapat" ceva pe conducta in pompa de injectie ca nu e bine deloc..
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2005

am vorbit la service si cica s-a remediat problema. s-ar parea ca totul a fost din cauza unui gunoi care a ajuns pe unde nu trebuia.
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2005

pana la urma nu s-a rezolvat problema.
adica in momentul de fata masina se comporta in felul urmator:
de cand am luat-o de la service din cand in cand se aprinde becul de service si automat ii scade puterea si nu se mai tureaza mai mult de 2000 de ture, daca opresc motorul si il las putin cateva minute se regleaza si totul revine la normal. cand se aprinde becul de service se mareste si consumul momentan cu cativa litri(dupa cum imi arata la bord).
aceste probleme apar si au legatura dupa parerea mea cu faptul ca masina este mai solicitata d.p.v. al greutatii. cu cat masina este mai incarcata cu atat sansa de aparea problema este mai mare. aseara am iesit cu ea pe autostrada, si am dus-o pana la 180km/h (mai mult n-a vrut, e normal?) dupa care am last-o si mai moale iar am mai dus-o pana la 180 pe urma am last-o la 130 km/h consumul indicat era de 8l/100km (nu e cam mare?). dupa ce am facut de cateva ori chestia cu redus viteza marit viteaza cand am mai incercat sa maresc viteza a parut iarasi problema (bec service aprins, scazut putere, nu mai voria sa se tureze peste 2000, consum marit cu 2, 3 litri),
mama ma-sii de ghinion, abia am luat-o si sa incep sa bag bani in ea din cauza unor idioti care nu stiu sa schimbe un filtru de motorina.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

vazi ca undeva in stanga cum te uiti la motor din fata este un vacum. in ala trebuie sa fie 2 conducte. e f posibil sa-ti fi scos unul din ele ( in special ala care duce spre turbina) in momentul in care au umblat la filtrul de aer. acelasi lucru l-am patit si cand am schimbat filtrele prima data la un service. dupa ce am injurat putin pe langa masina, am descoperit problema.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 923
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Sep 2004

Ma ce service ai fost? Ar fi o idee sa le scrii un mail celor care se ocupa de Opel pe romania si eventual si mai sus.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z20LET din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

Daca au folosit un filtru prost, sau au scapat gunoaie in pompa de injectie este destul de nasol.. una noua n-ai vrea sa sti cat costa.

Nu te sfatuiesc sa bagi nici un ban in ea. Te duci la minunatul service care ti-a cauzat problema, faci scandal si le zici sa-ti plateasca o diagnoza la tester (in caz ca n-au). Dupa diagnoza ii pui sa iti plateasca reparatia la un service normal (eventual reprezentanta.. desi nici despre ei nu am o parere buna). Daca nu vor, spune-le ca ii dai in judecata si ii va costa mai mult. Nu face greseala sa ti-o repari singur cand e clar vina incompetentei lor...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

pai cum sa scape mizerie in pompa...? la mine ambele conducte de pe filtru sunt prinse pe capacul filtrului ( in partea de sus|) filtrul e vertical, iar conductele orizontale. si normal nu are cum sa intre ceva pe acele conducte.

sunt mult mai multe sanse sa fie un furtun de la vacum scos decat nu stiu ce minune bushita.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z20LET din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

Daca "minunatii" au deconectat conductele din capacul filtrului si au incercat o alimentare cu o pompa externa sau au pus un filtru murdar sau au incercat sa porneasca folosind o sticla cu motorina (care nu era prea curata) puteau ajunge gunoaie in pompa... Cam astea sunt metodele care le invata minunatii nostii mecanici pentru a amorsa o pompa de injectie... si daca nu au folosit materiale curate => mizerii in pompa de injectie.

Ce treaba are circuitul de vacuum cu filtrul de motorina ? Oricum daca scotea o conduicta de vacuum se observa o clara lipsa de putere si masina nu cred ca mai ajungea la 180kmph. (A mea cu conducta semi-scoasa nu trecea de 130)
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

am zis de vacuum pt ca eu am patit asta. varia puterea motorului. cand tragea, cand parca murea si se aprindea becul de service si tot asa. si mi-au smuls conducta cand au tras de filtrul de aer.( e vorba de ultimul vacuum dinspre turbina).
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2005

am fost la alt service (bosch) unde au pus testerul pe masina si mi-au aratat ca vine o eroare de la pompa de injectie, ala de acolo credea ca pistonasul de avans (parca asa se chema) este gripat sau se gripeaza din cand in cand si ca asta este problema. griparea asta trb. sa vina de la un gunoi ajuns in pompa, nu? ala mi-a zis ca repara pompa si mi-a propus sa schimbe pistonasul si o gramada de garnituri, oringuri care mai sunt pe acolo dar costa cam 15 mil. sa ma kc in el de ghinion. cand l-am intrebat daca este posibil sa fie de la sch. filtrului de motorina mi-a zis ca nu neaparat de acolo, ca din cauza motorinei etc. pistonasul ala ajunge sa se gripeze.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z20LET din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

ktapet, NU PLATI NICI UN BAN !!! Du-te cu diagnoza la service-ul care ti-a facut schimbul filtrului si spune-le sa-ti plateasca reparatia !!!

Ce anume ti-a spus cel de la service bosch (exact) ? Ce fel de eroare e la pompa de injectie ?
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2005

din pacate pt. mine aia de la bosch depistat problema:
la pompa de injectie pistonasul de avans nu mai lucreaza cum trebuie, se gripeaza, si trb. facuta aceasta reparatie pt. altfel risc sa se strice si corpul pompei, daca tot o desfac schimba si niste garnituri si oringuri p-acolo; cost remediere problema 15 mil.; i-am intrebat daca are vreo legatura cu treaba cu filtrul de motorina si au zis ca nu are. am sunat si la alte service-uri: erebus, un alt service bosch astia nu fac reparatii la pompa de injectie si prin urmare nu stiu cat de mare sau mic este pretul de 15 mil.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,543
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra X20DTL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

de 15 mil. du-te la un avocat.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z20LET din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

ktapet, daca nu intelegi ca noi vrem sa te ajutam sa scutesti niste bani si nervi faci cum crezi. Nu ti se pare suspect ca masina a facut asa dupa ce a umblat "mecanicul" la filtrul de motorina ? Cum sa nu aiba nici o legatura cu asta ? Daca cei de la service au deconectat conductele pot intra gunoaie clar in pompa de injectie ... Mai citeste o data post-ul meu si intelege ca a fost vina celor de la service-ul care ti-a schimbat filtrul de motorina... Odata ce au umblat la circuitul de alimentare, cum sa nu aiba legatura cu gunoaie in pompa de injectie ? Gandeste-te si tu ...

Daca tu vrei sa dai 15 mil din cauza prostiei unor mecanici, in loc sa iti plateasca ei reparatia si "daune morale" e treaba ta... Din cauza asta se comporta mecanicii asa cu masinile noastre, pt ca nu se ia nimeni de ei cand nu fac ce trebuie...
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 923
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Sep 2004

Eu nu cred ca poate avea sanse in justitie deoarece nu are nici o DOVADA ca masina mergea bine inainte sa o duca in service... asa ca nuprea are ce face dupa parerea mea.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z20LET din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

trebuie sa existe ceva in acest sens. Daca eu imi duc masina la service si aia imi sparg geamurile, zgarie vopseaua, scot piese din motor, eu ce fac ?Am vreo dovada ca le-am avut ?
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2005

eu inteleg ca voi vreti sa ma ajutati, dar nu cred ca cu justitia poti face ceva in romania, iar de avotati nu vreau sa aud, aia sunt pusi pe capatuiala si mi-e teama sa nu ies mai prost d.p.v. al banilor. mai repede o sa incerc sa ma inteleg cu cei de la service-ul la care am fost sa-mi ofere ceva gratuit (revizii, ulei, chestii de genul asta) pt. ca mi s-au parut a fi oameni de treaba si de inteles. am vorbit cu un prieten si mi-a spus ca i s-a intamplat ceva asemanator (in urma sch. filtrului de motorina nu i-a mai pornit) la service dibas, asa ca ...
inca o data va zic sper sa ma inteleg cu cei de la service si sa rezolvam problema pe cale amicala.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z20LET din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

E absolut normal sa nu mai porneasca, din cauza ca se dezamorseaza pompa de injectie, si masina cel mai bine trebuie tractata si se rezolva. NU E normal sa iti porneasca si sa faca figuri si sa se aprinde check engine. Oricum nu a zis nimeni ca la Di-Bas sunt profesionisti... Despre ei am cea mai proasta parere dintre toti unde am fost..

Tu faci cum crezi eu sunt de parere ca service-ul ar trebui cel putin sa iti plateasca reparatia..

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata