Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • marian taase

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am spalat masina acum 2 saptamani. intre timp a dat frigul. eu nu am mai umblat la porbagaj in tot acest timp. cand am vrut sa-l deschid nu am mai putut. sigur a inghetat ceva pe acolo. am mai multe variante dar mie-e teama de consecinte sau sa nu fie inutile
1. apa calda pe marginea usilor sa immoaie garnitura
2. spray, de care? si unde sa da?
3. dau drumu la caldura, rabatez bancheta spate si sper sa se incalzeasca prin interior
4. fac un drum mai lung, eventual cu bancheta spate rabata si caldua + frecare cu aeru + eventuale zgaltaieli de la drumurile patriei

astept sugestii,
mentionez ca sunt incepator si nu cunosc chiar toti termenii asa ca explicati-mi cat mai simplu.
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Varianta care o propun eu este sa te duci la spalatorie(cu ocazia asta speli si masina) si sa-i spui omului sa insiste cu jetul de apa in zona portbagajului , deschizi portbagajul si stergi de apa pentru a evita aparitia situatiilor de acest gen .
  • adriancean

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Este la Sonax un baton(ca un ruj) care se aplica pe chedere sa nu se lipeasca d usi si sa nu inghete! Eu l-am folosit ieri dar inka nu am fost la masina sa vad daka sa lipit usa de cheder.
  • danutznew

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2014

  • Mesaj Privat