Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • hvareksaeta

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2007

  • Mesaj Privat
E webasto. am dat cautare, nu am gasit nimic. toti se plang de aceeasi problema. nu stiu sa-l programeze si se intreaba unii pe altii. multumesc oricum.
Skip ads

  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ia incearca si aici :
https://www.clubopel.com/vie...highlight=#217234

poate te ajuta la ceva...
  • state marius

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
hvareksaeta a scris:E webasto. am dat cautare, nu am gasit nimic. toti se plang de aceeasi problema. nu stiu sa-l programeze si se intreaba unii pe altii. multumesc oricum.
intai reglezi ora,folosind butoanele 'ceas',..><,set,daca nu reusesti suna ma0767324224
  • mcross

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am cumparat in iulie o zafira care are montat webasto si atunci am observat ca ecranul de la programator era luminat verde, intre timp am fost nevoit sa schimb bateria si am descoperit ca ecranul se lumineaza in rosu. Stie cineva ce inseamna asta? Daca il programez sa porneasca la o anumita ora, cit timp va merge? Oare al meu ce defect are ca indiferent cum il pornesc (manual sau programat la o anumita ora) se aude ca merge pompa de apa, apoi se aude un sunet parca ar fi un mini motor cu reactie si care merge citeva secunde, apoi se opreste, porneste iar. De fapt timp de 5 minute porneste de 3 ori dupa care se opreste de tot, inclusiv pompa de apa, iar cald nu face deloc si nici fum nu am vazut sa faca? Oare ce ar putea sa aiba? Ma poate ajuta cineva?
Skip ads

  • hvareksaeta

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2007

  • Mesaj Privat
sirocoul tau e defect dupa cum descrii tu. si eu am pe masina mea unul si nu mai merge. adica face exact cum face si al tau. intradevar are o turbina care baga aer in camera de ardere si de asta face ca un motor cu reactie, si, in acelasi timp iti recircula apa din motor ca sa o incalzeasca. in momentul in care ajunge la temperatura se cupleaza aeroterma si-ti baga caldura in masina. cel putin la mine asa facea. am incercat sa ma uit la el sa vad ce are, singurul lucru care poti sa-l verfici este bujia care aprinde combustibilul. la mine era buna, asa ca am renuntat sa merg mai departe. de reparat trebuie sa mergi la un service care se ocupa numai cu din astea. du-te pe intrenet si vezi ca este reprezentanta webasto la Oradea, si acolo da si localitatile din tara cu care au ei contract sa repare sirocouri. vezi care e cea mai apropiata de localitatea ta si ia legatura cu ei, eventual da un telefon si te programeaza . grija mare ca te rup la pret.
  • mcross

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am inteles si multumesc. Sint convins ca ne rup la bani, ca un sistem de incalzire din asta ar costa de nou intre 700 si 1000 euroi (cel putin asa am vazut pe forumuri). Eu am sunat ieri la webasto.ro (astia sint in Arad), insa n-am rezolvat nimic, au spus sa merg acolo, iar cind le-am spus ca sint din Sf.Gheorghe (Covasna) si ca e prea departe, au zis sa-l demontez si sa-l trimit la reparat. Sa merg acolo e prea departe, iar de demontat nu-l demontez ca asta ar insemna sa-mi pun masina pe "butuci" in timpul asta si nu pot, ca o folosesc zilnic. Am sa incerc sa fac verificari singur asa ca spune-mi te rog cum ai verificat bujia, e greu de ajuns la ea? Vreau sa o verific si eu daca nu e prea greu. Te-ai lamurit cum merge programatorul? Eu am reusit sa-i setez ora si timpii la care sa porneasca. Se pare ca e gindit sa porneasca la ora programata si sa mearga 30 de minute sau 60. ASTA NU POT EU SA SETEZ. Am un mic ghid in germana ptr. programator si acolo scrie ca daca ecranul e luminat verde atunci merge 30 min., iar daca e luminat rosu atunci 60 min., dar nu scrie si n-am gasit nicaieri cum se trece de la ecran rosu la verde sau invers. Stii tu cumva? Sau ne poate ajuta "state marius" ? ca am vazut ca a pus si o poza cu programatorul si e exact ca al meu.
  • hvareksaeta

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Poti sa-l dai jos fara nici o problema, numai ca ai sa pierzi antigelul iar asta nu stiu daca o sa-ti convina. Dupa ce-l dai jos, o sa ramai cu doua furtune de apa care intrau in siroco. I-ti pregatesti o bucatica de teava de acelasi diametru interior cu al furtunelor, si le mufezi intre ele strangandu-le si cu doua coliere, pt ca instalatia de racire la tine e sub presiune. Presiunea e numai cand e fierbinte apa ,nu cand e rece, asta ti-o spun ca sa te lamuresti de ce-ti trebuie cele doua coliere. Vezi ca instalatia electrica a sirocoului se mufeaza cu o mufa la restul instalatiei, deci nu ai de facut decat sa tragi de mufa (vezi ca are o piedica), si ai cam terminat cu partea cea mai grea. Nu-ti mai ramane decat sa o desfaci din suruburi, si sa o dai jos. Poti circula cu masina fara nici o problema (nu uita sa pui inapoi antigel), ca si cum nu ai avea siroco. Nu te du la ,,meseriasi,, care vor sa faca scoala pe sirocoul tau. Mare atentie! La sirocouri nu se duce aproape niciodata partea electronica! Are o droaie de senzori care ,,pazesc,, ca instalatia sa functioneze ireprosabil, pt ca altfel poti avea necazuri, si, daca pompa de apa nu merge, daca bujia nu se aprinde, daca nu baga benzina, atunci se opreste sistemul. Deci boala e la una din astea. Mult noroc!
  • mcross

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut baieti. Am ridicat ieri masina pe elevator si i-am verificat furtunul de alimentare cu benzina la webasto. La mine e infundat furtunasul care vine din rezervor si intra in micuta pompa de benzina. L-am testat cu benzina dintr-o sticla si ........................ webasto-ul meu functioneaza, deci problema e furtunul infundat si pe care sper zilele astea sa-l "rezolv". Multumesc tuturor ptr. sfaturi si ajutor. Eu pot sa zic ca am scapat ieftin ca nu e nimic defect la instalatia mea. Insa ceea ce ramine o enigma este cum se trece programatorul sa mearga de la 60 min (ecran luminat rosu) la 30 min (ecran luminat verde). Ptr cei cu probleme, am descoperit ca la Miercurea Ciuc este un baiat care are service de "webasto" (reparat si piese de schimb).
Skip ads

  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu, sunt 2 modele de sirocou, unul care poate fi utilizat cu comanda manuala si celalat care porneste automat odata cu motorul cand temperatura de afara scade sub 5°C daca nu ma insel. Eu, pe masina din semnatura am cel de-al 2-lea model, cel care porneste automat. Fum nu vad sa scoata insa simt miros de gaze de esapament in partea fatza a masinii si bineinteles se aude ca functioneaza. Din momentul in care am pornit motorul, acel sirocou functioneaza in jur de 20 min daca motorul ramane pornit, sirocoul se opreste odata cu oprirea motorului. Chestia ciudata este ca nu am observat niciodata ca temperatura apei creste mai repede sau ca baga caldura mai repede. Ce as putea sa verific, cum as putea sa-mi dau seama ca functionarea lui are efecte?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Asaaa,sa revenim cu diverse informatii..Pt.cine nu stie acum cateva zile m-au apucat nebuniile si m-am apucat de remediat instalatia suplimenata de incalzire a masinii (add-on-heater).Masurat diverse mufe daca au curent,verificat furtune si furtunase daca sunt infundate,ajuns la concluzia ca "motorasul"care se ocupa cu alimentarea sistemului este defect,deoarece nu bazaia,tacanea sau dadea vreun semn ca ar functiona..De mentionat ca mufa lui avea curent in mod permanent,chiar si fara contact !

Asta vineri..Deabia azi-miercuri-am reusit sa inteleg principiul de functionare al motorasului-care de fapt este o pompita de dozaj,care tacane mai repede sau mai incet in functie de cantitatea de motorina necesara (1kw--3kw).Aceste impulsuri de curent(si nu tensiune constanta)sunt date din centrala montajului,dinauntrul acestuia.Evit sa-i spun WEBASTO pt.ca nu este,il cheama EBERSPRACHER.

Se observa ca este impartit in 2 sectoare.
1-primul din ele are 2 tevi prin care intra/iese apa,si cate 2 fire care cuc la niste chestii ce par a fi bujii,+ceva de cupru ce le uneste.
2-al doilea,care in fotografie este inca acoperit de capacul negru,are inauntru ceva ca o turbina,care la mine doar pulseaza in momentul cand pun contactul,si o teava de alimentare cu combustibil.

Am luat legatura cu reprezentanta Thermoking si sper ca vor reusi sa-l repare ei,in sarcina mea si a unui bun prieten/mecanicos a ramas de/montatul.Adica mai mult a lui,eu i-am tinut lampa... Embarassed Dar tot amandoi se cheama ca l-am desfacut.
In orice caz,sugestiile sunt binevenite,si orice idee cred ca ar fi folositoare.
A...!Mai exista o teava de esapament in miniatura,care se poate scoate numai pe sub masina,in forma de "S",si care da multa bataie de cap.Voi incerca sa pun mai multe poze pe masura ce avansez cu lucrul,si de fapt cred ca s-ar putea tranforma usor in tutorial..Deci va voi tine "in curent"..



  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Scuze pt.post consecutiv,dar revin cu poze mai clare.



  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ok
am vazut pozele se pare ca am la fel ca al tau
am o intrebare..ca sa il demotezi a trebui sa dai jos bara fata?pt ca nu vad cum am acces acolo
la mine e situat dreapta fata pasager..sub bara!
Skip ads

  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
daca nu dai bara jos n-ai access deloc la el ... ai putea sa mai incerci sa scoti doar roata si aparatoarea aia dintre roata si compartimentul motor (imi scapa denumirea acum) ... dar tot cred ca te vei complica ... cel mai usor scoti spoilerul si ai acces la el lejer ...

si eu tot de`asta am .. si am avut si-o patanie cu el ... fiind montat de neamt (sper sa nu fi fost vreun neamt romanizat) si probabil ca la ei nu se foloseste cuiul de remorcare (sau nu l-a interesat), a ancorat furtunul de antigel care iese din blocul motor si intra in incalzitor de gaura de la cuiul de remorcare ... ramanand in mocirla, am vrut sa pun cuiul sa ma poata scoate un nene cu caruta din mocirla ... a trebuit sa rup soricelul care-mi incurca socotelile, fara sa-mi dau seama ca va atinge chestia care-am dezancorato pe undeva (mai tarziu am aflat ca e vorba de acel furtun) ... si am sectionat furtunul - atingea pe prima fulie de la cureaua de accesorii ... si daca ma grabisem sa ajung pe lumina acasa, am pierdut timpul incercand sa remediez problema cu furtunul - peticit cu banda izoler si completat cu apa plata Amfiteatru ... eram intr-un sat, statie peco destul de departe, se facuse deja si tarziu sa mai pot spera ca va fi deschisa ...

@ SuperDragos : poti face o poza cu teava de esapament ? la mine s-a sectionat furtunul ala de metal dintre incalzitor si esapament - probabil de la vreo bordura ... si n-am gasit nimic cu care sa pot inlocui ... chestia e ca la mine era prinsa evacuarea in continuarea incalzitorului si ancorata de claxon ... iesea cam cu 4 - 5 cm sub spoiler ...
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
eu am 22dth..
tu esti rau confuz..
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
multumesc ...

ca fapt divers incalzitorul e montat aici(sub bara):


  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ai drepta imi cer scuze
problema ca nu stiu sigura daca teava de racire trece prin el..deoarece am o imbinare cu o teava la cele 2 furtune..mai precis a fost scos acel robinet de apa..am sa revin in wekend cu poze!
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watc...p;feature=related

daca ajuta cu ceva
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ma poate ajuta cineva!as vrea sa testez sirocoul si nu stiu ce mufa se scoate ca sa porneasca sa nu detecteze caldura!
  • sporea

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 berlina
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2009

  • Mesaj Privat
sal am si eu o problema cu acel sirocou pana cuma pornea doar cand era motorul rece acuma de ceva timp porneste si la cald si consuma mult ciret si combustibil deoarece relantiul urca mai mult cand el e in functionare.
cine ma poate ajuta va rog mult.
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Buna
Am si eu sirocou` pe un Signum 2005 1.9 cdti...
de mers merge dar e o problema ca scoate cam muuuuult fum (din cand in cand)...asta zic ca scoate pe langa aburul ce iese normal pe toba sa.......si dupa miros mi se pare ca e fum provenit de la motorina nearsa (albastrui la culoare) si miroase ascutit....
Fumul il scoate de multe ori cand functioneaza sirocoul dupa 5-7 minute (de functionare) si e dens de il poti lua cu lopata...
NU este doar aburul care e normal sa fie cand functioneaza el......
Acuma intreb si eu pe altiic aer au mai patit....se infunda ceva pe acolo si se aduna mult fum si dupa aia il arunca tot afara deodata?
sau e ceva probleme pe la bujia ce aprinde motorina...?
Popma baga intr`una...nu o aud sa se intrerupa din tacanit.....adica ma gandesc ca daca nu se aprinde motorina in el...se opreste alimentatul...dar uite ca nu se opreste...
si nu`mi place cu fum mult dupa mine ca il baga si in "casa" pe aerisitoare cateodata...
m`am aplecat sub masina in timpul functionarii si totul pare OK pe acolo...adica de iesit iese totul pe toba sa de esapament...nu pe langa sau stiu eu....
Ce sa fac?
Sa il dau jos sa il curat?
Ca am inteles ca se cam infunda camera de ardere cu calamina ....(gen ca si la EGR)....Em posibil de la aia?
Afectez ceva daca il iau jos?
Si inca o intrebare....cu testerul se poate programa ca sirocoul sa nu mia functioneze dupa ce apa are 50 Grade?
ca stiu ca se opreste doar cand are 80 grade...
Ma gandeam la consumul masinii ca e cam mare si poate asa il mai reduc putin...
Multumesc anticipat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR