Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • tenace

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2009

  • Mesaj Privat
In general cele second hand sant mai eftine dar chear daca esti atent la adancimea canalelor uneele cauciucuri se exfoliaza asa de odata sau se uzeaza la inbinari si nici nu obti garantie la ele . Acuma fiecare dupa buget poate ai noroc sa nimeresti unele bune.
Skip ads

  • tenace

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor . AM fost la vulcanizare si am montat 4 cauciucuri noi si omul de acolo mi-a zis ca exista un ulei siliconic pentru intretinerea cauciucului pe timp de vara cand e cald rau , stie cineva de acest ulei siliconic ? Este intradevar bun ?
  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Pot sa va spun ca dupa o iarna destul de capricioasa, cel mai multumit DE DEPARTE am fost de Goodyear Ultragrip 7+. Sunt senzationale si la un pret acceptabil. Am mai avut vredestain , pirelli si kleber dar nu se compara sub nici o forma. Nu stiu de alte marci pt ca nu am avut deci nu vorbesc. Dar din astea 4 Goodyear este mult peste.
  • Decebalus

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ce parere aveti de Michelin Energy Saver ? vreau sa le pun pe o astra g 1.7 cdti 195/60/r15 88H.
Mai am o optiune, si anume Pirelli P7... aceleasi dimensiuni.

astept pareri
Skip ads

  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Michelin dar 205/55/16 am eu de vara si sunt multumit de ele.
  • PAUL_BM

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Maramures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2010

  • Mesaj Privat
mi-am luat azi anvelope de vara, Rotex T2000 (165/70 R13). n-am mai auzit niciodata de firma asta si nici pe net nu gasesti nush ce. mai are cineva modelul asta? vanzatorul (care mi-e neam) mi le-a recomandat cu caldura, ca cica ar fi f bune si au profil special pt ploaie (cu 3 canale pe mijloc si multe canale laterale serpuite).

am platit 480 de lei, cu tot cu montaj si echilibrare.

cu ocazia asta am aflat si ca mi-s sparte amandoua burdufurile alea de cauciuc de la planetare si imi erau pline de vaselina discurile si placutele de frana. tre rezolvata urgent problema, saptamana asta, inainte sa bata planetarele ca apoi... DURERE! Sad
  • Nistor

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti
Am o nelamurire. Am cumparat 2 cauciucuri de vara, 205/55/R16 cu intentia sa le montez pe rotile din fata ( acolo am probleme cu cel actual din stanga )si pe site-ul unei firme care comercializeaza anvelope am gasit unele sfaturi, utile cred eu. Insa de o chestie nu sunt lamurit si mai bine intreb decat sa fac prostii. Acolo spune asa :"Daca se inlocuiesc doar doua anvelope, montati-le pe cele noi pe axul din spate, indiferent care sunt rotile de actionare". Este adevarat ? Inseamna ca anvelope de pe spate le mut pe fata iar pe cele noi (pe care, am mai spus, le luasem pentru fata ) le pun pe spate ? Scuze daca nu am fost mai direct dar vreau sa fiu bine inteles pentru a putea primi sfaturi competente. Daca nu am postat corect, scuze, va rog mutati. Multumesc.
http://oferteanvelope.ro/an...sfaturi_utile.php
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu am impresia ca incep sa apara mai multi tampiti in anvelope decat suporta piata. Intradevar, o gramada de profesionisti zic ca spatele derapeaza primul, daia sa ai cauciucurile mai bune pe spate. Totusi, tot mai multi practicieni sustin ca fata este cel mai importanta. Nu vreau sa ma gandesc ce ar insemna o explozie sau pana la 150 la ora.
Skip ads

  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ma amuza intrebarea fiindca eu sunt printre putinii care aplica aceasta recomandare. Mai mult de 99% dintre soferi, spun ca anvelopele cele mai bune trebuie sa fie pe fata, pentru a avea o siguranta "maxima". Cumperi anvelopele noi si le pui la uzat pe fata iar pe cele care abia se tin, le pui la pastrat pe spate. Eu merg pe primcipiul ca mai sigur este sa mergi 15.000 km (aproximativ 1 sezon) cu o anvelopa uzata pe fata decat 30.000 km sau mai mult (2 sezoane) cu aceeasi anvelopa montata pe spate. Imbatranirea este la fel de periculoasa ca uzura, daca nu chiar mai periculoasa.
  • Virinel

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cu respect va salut.

Odata cu iesirea din iarna asta lunga vreau sa imi achizitionez 4 gume de vara si pe cele de acum de iarna sa le pun la "iernat"Very Happy
Acum vine dilema: am gasit la Premio(sper sa nu se considere reclama) anvelope Tigar(din cate am inteles sunt fabricate sub licenta michelin) 205/60/15---ce ati auzit voi de ele?ce parere aveti?
Si inca o rugamite: ce site-ul imi puteti recomanda(d.p.d.v seriozitate si preturi ok) in eventualitatea in care o sa ajung sa le comand de pe net.

Multumesc.
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
eu va recomand cumpararea anvelopelor, la vedere... atentie mare la DOT cele 4 cifre care sunt saptamana din an respectiv anul producerii.
sa nu cumparati gume care au deja 3 ani de stat prin depozite....

exemplu : DOT 1608 este saptamana a 16-a din anul 2008... atentie...
  • gxg1313

  • Mesaje scrise: 374
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 Z14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Ce stiu/mi s-a spus mie...nu stiu ca de corect o fi...dar hai sa povestesc.

De ce ar fi important sa ai rotile bune pe fata?

In caz ca a cauciucuri proaste pe fata si pierzi controlu masinii din aceasta cauza...totusi mai poti controla relativ masina, tragand de volan.

Daca pierzi din cauza ca ai pe spate, nu ai cum sa "ajuti" acele roti.


E mai mult de explicat...acest a fost rezumatul...daca nimeni nu zice ca e total eronat..intram mai mult in subiect
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cum va spuneam, ma simt mai in siguranta daca am cauciucurile mai OK pe fata. Momentan nu am nici un cauciuc OK, dar am jante pe 16” Very Happy Asa e la romani. Parca nu ma rabda inima sa dau 500 lei pe doua cauciucuri, cand pe jante am dat tot 500 lei.
  • 89dam

  • Mesaje scrise: 1,175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cauciucuri profil V pe 17 de vara si cauciucuri de iarna pe 15 pt iarna. Inca mai sunt bune adica mai merg inca doua sezoane
  • tannu

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Nistor a scris:Va salut pe toti
Am o nelamurire. Am cumparat 2 cauciucuri de vara, 205/55/R16 cu intentia sa le montez pe rotile din fata ( acolo am probleme cu cel actual din stanga )si pe site-ul unei firme care comercializeaza anvelope am gasit unele sfaturi, utile cred eu. Insa de o chestie nu sunt lamurit si mai bine intreb decat sa fac prostii. Acolo spune asa :"Daca se inlocuiesc doar doua anvelope, montati-le pe cele noi pe axul din spate, indiferent care sunt rotile de actionare". Este adevarat ? Inseamna ca anvelope de pe spate le mut pe fata iar pe cele noi (pe care, am mai spus, le luasem pentru fata ) le pun pe spate ? Scuze daca nu am fost mai direct dar vreau sa fiu bine inteles pentru a putea primi sfaturi competente. Daca nu am postat corect, scuze, va rog mutati. Multumesc.
http://oferteanvelope.ro/an...sfaturi_utile.php

Ideal este ca rotile bune sa fie pe fata pentru ca acolo ai directia. Poti face o exceptie de la "ideal" pe timpul iernii, daca ai tractiune spate si nu ai decat o pereche de caucioace rasarite.
Ca idee, daca vei intreba orice pilot de raliu, vei primi un raspuns de genul "ai pierdut spatele, nu e o problema, se redreseaza; ai pierdut fata... atunci la revedere"
  • viorelt

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
ideal e sa ai toate anvelopele in stare foarte buna.
daca nu permite bugetul cele mai bune anvelope se monteaza pe spate.
bineinteles si cele din fata trebuie sa fie intr-o stare "bunicica"-1,5mm"carne" cel putin.
ganditi-va la o curba stransa luata in viteza,fuge spatele sau nu? greu redresezi directia unei masini daca-ti fuge spatele si esti intr-o situatie stresanta(masini care vin in viteza din sens opus,etc).
spun asta din postura unuia care a vazut multe,am permis de peste 20ani si cel putin 500000 km efectuati(jumatate i-am facut pe motocicleta).
va doresc succes baieti!
  • tannu

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Uite ca eu n-am permis decat de 11 ani si undeva peste 400.000 km efectuati (si nici macar 100 m cu motocicleta ca nu m-a pasionat).
Tu pune-ti rotile bune pe spate, iar eu o sa mi le pun pe fata. Atunci cand o sa ne fuga spatele in curba, tu poti sa ai cele mai bune anvelope posibile ca le ai degeaba pe spate, atata timp cat fata trage si trebuie sa prinda aderenta. Pe langa asta, oricat ai da de volan, rotile din spate nu se vor curba ca sa prinda asfalt si sa influenteze directia. Logic, fizic, practic.
La motocicleta trage spatele, e normal sa le ai pe spate, dar aici discutam de masini.
Si am zis si mai sus, daca fuge spatele, ai sanse sa redresezi masina. Daca iti fuge fata fii sigur ca nu mai ai nicio sansa.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Tannu, in mare ai dreptate. Dar la o explozie de cauciuc pe spate la viteza mare nu ai nici o sansa sa redresezi masina. Pe cand pe fata da. Sunt niste filmulete pe youtube cu testele cu anvelope run flat in care se simulau explozii la viteze mari pe un A4 si seria 3 cu piloti profesionisti la volan. La exploziile pe spate nu au reusit deloc sa le tina pe drum(cu toata electronica). Nu am timp acum sa le caut sa pun link-ul.
  • anotherloony

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Better tires on the front axle provide safety advantages when braking and aquaplaning.
Better tires on the rear mean more stability in emergency and escape situations, especially on wet roads.
Asta e traducere de pe situl OEAMTC.
http://www.oeamtc.at/index....mp;menu_active=15
Totusi recomandarea lor este ca anvelopele mai bune sa fie puse pe spate.
Intradevar se pare ca atunci cand lucrurile merg teribil de rau pe spate masina nu mai poate fi redresata si comportamentul ei devine mult mai periculos pentru pasageri.
Eu zic Doamne fereste! si pe cat posibil sa avem gume bune si sa conducem cu grija, fara excese.
  • valycraciun

  • Mesaje scrise: 605
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2009

  • Mesaj Privat
cel mai bine pe ambele punti , multi baga banii in muzica si stickere cu toate ca aproape le ies sarmele prin cauciucuri
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR