Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • KlubbHead

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 MARE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut, am o vectra b din 98 cu motor de 2.5i la 180cai
momentan masina atinge 240km/h dar sta in 6600 ture nu imi place nici ca omor motorul si nici consumul
eu lucrez ca si un curier rapid "personal" si fac foarte des traseul romania germania si imi trebuie sa scot timp cat mai mic
as dori o cutie in 6 trepte pt a ajuta putin motorul si de ce nu sa ating o viteza mai mare la turatii mai scazute ex 5000
spunet-mi va rog ce ar implica un transplant de cutie si costurile si riscurile acestuia
cam care ar fi riscurile sa merg mai tare de 250 km/h
cu tot respectul dar nu raspund la intrebari personale sau ironice, daca cineva ma poate ajuta cu un raspuns concret si profesional as fi recunoscator
multumesc anticipat
Skip ads

  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
salut. iti recomand sa te duci la un mecanic bun / reprezentanta opel / dezmembrari auto si sa intrebi / vezi daca se potrivesc impreuna. e foarte probabil ca cele doua cutii sa aiba constructia diferita.
daca se potrivesc nu cred ca o sa ai probleme cu ea.
o alta varianta ar fi sa cauti un opel omega cu motor de 3.0 sau 3.2 si persupun ca atunci o sa fie alta viata
bafta
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
a fost facut vreun vectra b in 6 trepte?
daca da...atuncea esti sigur ca vei ajunge la o viteza mai mare?nu cumva a 6 treapta imparte restul facat ca treptele sa fie mai scurte ca masina sa aiba un demaraj mai bun...?

deci sa facem un calcul la ce vrei tu:
Actual: 240km la 6600rpm!
si ce doresti: 240km la 5000rpm!
nu?
deci daca la 240km la 5000rpm atunci = 0.048km/rpm.