Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • iuliusdobre

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 1997 X 20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salutare Corsari (si nu numai)!
Am si eu o problema "paranormala"
Daca tin apasate ambreiajul si frana si am luminile aprinse, daca opresc masina (din contact), aceasta nu se opreste. Daca iau piciorul de pe una din pedale sau opresc luminile, motorul se opreste.
Este ceva normal Oare?
Daca nu, care ar fi problema si cum poate fi remediata?


Ultima modificare facuta de iuliusdobre la Dum 20 Jan, 2008 1:59 pm
Skip ads

  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
oarecum off topic:

Am un prieten care a avut ceva timp in urma o Dacia 1300. Intalatia electrica era praf. A dus-o in service si mecanicii de acolo au ramas masca deoarece masina aia efectiv mai pornea. Au incercat sa corecteze pe ici pe colo, cert insa ca plafoniera nu a functionat niciodata fara ca cineva sa inteleaga de ce, dar nici nu a fost o prioritate. Intr-o seara dupa ce a inchis-o, ca prin farmec plafoniera s-a aprins. Eram cu el, iar el mi-a jurat ca el nu a vazut niciodata acea plafoniera aprinsa de cind stie el masina aia....


Ultima modificare facuta de calfianu la Dum 20 Jan, 2008 4:47 pm
  • rpopa

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am avut aceeasi problema la un Astra G 2,0 (X20DTL). Era de la unul din becurile de la frana. Cu el scos nu mai facea, asa ca l-am schimbat.
  • iuliusdobre

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 1997 X 20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am rezolvat. Am schimbat un bec pe spate, frana/lumini si s-a rezolvat problema
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca glumesti.
  • Cupidon

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
inscrie-te la cartea recordurilor Very Happy Smile Laughing
  • rpopa

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am crezut ca glumeste tipul care mi-a spus sa schimb becul ca ramaneam ca fraierul cu cheia in mana iar motorul continua sa mearga. Mai mult decat atat, becul care facea probleme iesea perfect la masuratori.
  • Cupidon

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
eu mi-am sfintit masina
poate ar trebui sa incercati si voi
Skip ads

  • iuliusdobre

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 1997 X 20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am sfintit-o cu ceva luni inainte sa mi se arda becul.... Confused
Din cate am mai citit pe forumuri nu sunt un caz unic, ba din contra...
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu esti unic ca ti s-a ars becul sau ca ai sfintit-o?Sau ca nu se opreste? Oare?
  • iuliusdobre

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 1997 X 20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Eu m-am referit la subiectul discutiei (nu se opreste motorul), dar daca tot ai intrebat, nu sunt unic la niciuna din cele enumerate mai sus Wink
  • Corsarul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2005

  • Mesaj Privat
In ultima vreme (la inceput din cand in cand, iar acum aproape permanent), dupa oprire si scoaterea cheii din butuc, o parte a circuitelor electrice raman alimentate, fapt care duce la functionarea anormala cu urmatoarele simprtome:
- radioul ramane alimentat ;
- se aude semnalizarea de atentionare cand deschid usa;
- inchiderea centralizata nu mai functioneaza (este ca si cand cheia ar fi in continuare in butucul de contact;
- alarma functiona aiurea (pornea radioul dupa un anumit timp, sau deschidea usa)
Am demontat alarma si am controlat toate legaturile legate de aceasta si totul este corect.
Banuiesc ca defectul se afla in butucul cheii de contact sau in sistemul de contacte de acolo.
Am gasit pe forum doar defecte legate de blocarea butucului, dar nu si de eventuala "ramanere agatata" a unor contacte.
Rog ajutor - sfaturi de cum trebuie demontat si daca este neaparat inlocuirea sistemului de recunoasterea cheii.
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
se pare ca ai o problema la contact.
Ar fi indicat sa-ti completezi toate datele la post.
  • georgex

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da,este butucul (contactul),mi s-a intamplat si mie sa ramana in interior blocat locul in care bagi cheia si implicit masina sa se comporte ca si cum ar avea contact pus.
La mine s-a rezolvat cu niste WD40 pulverizat direct in gaura cheii. Smile
  • Corsarul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Rezolvat problema!
Piesa vinovata este blocul de contacte aflat in continuarea butucului de la cheia de contact.
Poate mai amanam repararea defectului, mergand "pe manual" dar am fost fortat sa intru in problema fiindca nu se putea deschide pe "manual" usita de la alimentarea cu benzina a masinii!
Dupa scoaterea cheii din contact ramaneau alimentate auxiliarele (radioul, sistemul de inchidere centralizata si altele) fapt care ducea la nefunctionarea sistemului de inchidere - deschidere al masinii (ca si cand cheia ramane in contact si incerci sa deschizi sau sa inchizi usile din comanda cheii sau a alarmei). Daca problema se putea rezolva "manual" pentru inchiderea - deschiderea usilor si a radioului, pentru deschiderea usitei de la busonul de alimentare nu se putea decat desfacand bordul si scotand priza de la blocul electric respectiv, dar fara a se mai putea porni masina!
Piesa respectiva este cea din imaginea alaturata si atentie depinde de varianta de Corsa C

In interiorul acesteia sunt contacte care lucreaza "spatial" iar piesa fiind din plastic este o problema "repararea " ei, mai ales ca interventia pana la ea si asupra ei nu se poate face in orice conditii si necesita experienta si scule ceva mai speciale!
  • rpopa

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Inca una "paranormala" rezolvata astazi in prezenta a trei martori Very Happy
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
asa avea un prieten la stra f,daca era pornit dezaburitorul pe haion..puteai sa scoti cheia din contact masina nu se oprea .motorul torcea in continuare..daca oprea dezaburitorul..putea sa opreasca motorul cu cheia
  • body_18_is

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Acum vreo 2 saptamani am patit si eu ceva asemanator . Am incercat sa opresc motorul si el nimic ..mergea in continuare cu cheia pe pozitia zero . Presupun ca era de la un bec de frana pe care tocmai il schimbasem cu unul de 4/21w in loc de 5/21w . A fost singura data cand am patit asa ceva . Oricum la vreo 2 zile am schimbat becul cu unul normal 5/21 w .
  • corsamare

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Exista o explicatie (cum zicea Leana lu' Costel...)
Daca va (mai) intereseaza, iat-o: cu luminile aprinse, primeste alimentare filamentul pozitiei (are +12 volti pe bumbul ala din fundul becului) Daca becul nu e rotit corect, face scurt intre lamela care alimenteaza pozitia si lamela prin care se alimenteaza lampa (filamentul) franei (care e in acelasi balon cu pozitia). Lamela aia se alimenteaza printr-un fir care trece printr-un intrerupator care se inchide la apasarea pedalei de frana, alimentand becurile de semnalizare a franarii din linia "15" care se alimenteaza prin cheia de contact si de unde se alimenteaza si aprinderea si alte marafeturi necesare functionarii motorului. Prin scurtul din fundul becului si contactorul franei, aprinderea se alimenteaza din circuitul luminilor.
Asta-i tot (dezamagitor de simplu, nu? Trebuie sa stii cum e cablata instalatia....) Nu tu ghiavoli, sa-i alunge popa cu felestiocul cu agheasma...

Drum bun si uite ca fuse buna si Dacia la ceva!
  • radu1981

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2009

  • Mesaj Privat
thoamne fereste deja la asta chiar ma depaseste ... cum naiba de la un bec .Hai la peugeot am patito de la actuatorul becului de frana ca nu mai mergea peste 40 km pe ora ramanea frana aprinsa si ma frana total dar la o corsa e chiar culmea aveam o parere buna de opel,oricum e bine de stiut ca atunci cand nu poti opri masina nu te chinui sa scoti borna la baterie sau goli rezervori doar schimba becul
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR