Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • georgesand

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Citeste la https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=34, poate-ti e de ajutor.
Skip ads

  • valy_23

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
vreu si eu sa imi fac comanda de contact daca zici ca se potriveste vechea cheie .......ar fi ok.......mai ales la banii astia
Crying or Very sad pls am mare nevoie..............am venit de la munca si am zis sa ma duc sa ma schimb si surpriza ma urc in masina si nu am mai mers sa
invartesc cheia in contact ..........si dupa 3 ore de incercri si din telefon in telefon a venit unu care imi cere o surubelnita si un( pietroi ) am zis ca e nebun..........dar surpriza ...a batut in el si eu incercam sa rotesc de cheie si .....surpriza ...am reusit sa rotesc cheia
dar acum sunt nevoit sa tin o cheie in contact si cu una deschid usile..(tentant pt hoti)...... Sad
  • agnesa

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
bine v am gasit ! sunt o persoana noua pe aici , in club si am nevoie de sfatul vostru. am incercat pe cautare sa aflu rezolvarea problemelor mele , dar nu am reusit in totalitate ...
am un opel astra 2001 , pe motorina , recent achizitionat . acum 2 zile , la plecarea de pe loc , cheia si volanul s au blocat , lucru care am vazut ca s a intimplat si unora dintre voi . am chemat un meserias , a desfacut pe acolo si mi a spus ca partea electica de la contact este "dusa "si ca trebuie schimbat contactul , de preferinta cu totul -inclusiv butucul . am fost la reprezentanta si mi s a spus ca un contact cu tot cu cheie este peste 15 milioane si avind in vedere ca nu am car passul masinii :comanda de card , decodare , montare.....deci in jur de vreo 30 milioane . am sunat in Germania la o prietena si mi a spus ca mi poate trimite unul de acolo , nou , cu 5 milioane . problema acum apare...am inteles ca acesta vine cu cheie noua , deci cu alt cip , cu alt cod.reprezentanta opel nu ti face decodarea daca nu iei piesa de la ei ...ar mai fi --din auzite ---varianta sa se schimbe cipurile de pe chei . .. ce parere aveti ? agnesa --iasi
  • darius

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2007 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Uitandu-ma pe poze imidau seama ca ar trebui bagat spray in spatiul de 2 mm dintre butuc si cilindru ca sa aiba efect ...am dreptate? Si de ce 3 sprayuri?
Skip ads

  • janin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Teleorman
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o prob cu masina nu mai invarte cheia in contact,pot sa cumpar un butuc de la dezmembrari si sa pun cipul de pe cheia mea pe cheia sh a butucului cumparat ?
  • oanceagabriel

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salut,aceiasi problema am avuto si eu,si am comandat un butuc nou caremia venit cu doua chei,am mutat cipul din cheia veche in cheia noua si merge ok.va dau adresa de unde am luat eu butucul 150 ron nou: enterprises_mg
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
La fel ca voi asta vara am avut aceeasi problema, vreau sa zic ca am rezolvat-o fara cutter in camp, decat o siringa cu ac si o surubelnita in cruce cu care am demontat plasticele protectoare din jurul contactului si a comenzilor de semnalizare si stergator,am pus in siringa ulei de motor 5w40 si am bagat ulei cu putere, dupa care am tot frecat cheia in contact pana s-a lasat si inceput (progresiv) sa mearga din ce in ce mai bine asta in timp ce apasam si cu degetul pe discul mic de care se vorbea mai sus,
acum merge perfect dupa aproape un an de la interventia "sofisticata"
Probabil ca daca aveam spary WD40 la mine atunci se rezolva si mai repede, acum il am in permanenta in portbagaj impreuna cu toate cheile necesare demontarii orcarui surub obisnuit de pe masina Smile
  • marismgy

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2009

  • Mesaj Privat
esti bun . mi-au zis si mie astia de la opel acelasi lucru dar nu am crezut . acum o sa incerc .
Skip ads

  • kras_hunt3r

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
sal am si eu un vectra 2001 dti si mi sa blocat contactu chiar in fatza scarii (noroc) si ideeea e ca am incercat sa-l deblochez dar nu vrea sa mearga cum au zis baietii.....si acuma incerc sa scot contactu/butucu........si vreau sa-l schimb cu unu de la un vectra 97 benzina....oare merge.......sau e vreo diferenta?
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
personal as mai insista sa il fac pe acesta sa mearga
e blocat permanent sau din cand in cand mai reusesti sa il deblochezi?
  • C16NZ

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema, se blocheaza butucul din cand in cand. Daca dau cu wd40 credeti ca se rezolva problema (are vreo contra-indicatie)? Cat de mult sa dau ca sa fie eficient?
  • C16NZ

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2009

  • Mesaj Privat
jack_2ac a scris:Aceeasi problema, se blocheaza butucul din cand in cand. Daca dau cu wd40 credeti ca se rezolva problema (are vreo contra-indicatie)? Cat de mult sa dau ca sa fie eficient?


up!
Skip ads

  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
am scris mai demult intr-o discutie cum am prodedat eu
poti sa incerci cu wd40 fara stres, bine ideea e sa nu dai asa in abundenta ci treptat, mai pui contactul de cateva ori mai dai cu spray-ul si tot asa pana se lasa, daca ai noroc in 20 min incepe sa isi dea drumul
eu am folosit o siringa cu ac in care am pus ulei de motor si asa stiam ca pun uleiul pana in capatul contactului, l-am frecat asa cateva minute bune, mai puneam ulei mai bagam cheia puneam contactul, scoateam cheia .... si asa mai departe pana si-a dat drumul cat de cat, iar la vreo saptamana dupa operatiune timp in care doar am mers cu masina si nu am folosit contactul deca in mod normal a inceput sa merga perfect si de atunci e un an si nu am mai avut pana acum probleme de genul
spor
  • deleted-8071

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am patit-o si eu...dar mie mi s-a rupt axul..care stie de unde iau un butuc ca vreu sa pastrez cheile originale ...?
  • Issyss

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Buna! Am patit-o si eu la vechiul Astra G.... la vreo 500 de m de Erebus in Bucuresti.... m-am chinuit ca o zana sa rasucesc cheia in contact.... nimic nimic.... Pana la urma, dupa incercarile esuate a 2 soferi de autocare, am incuiat masina si am mers la service, am tarat dupa mine inapoi un mecanic... l-a deblocat dupa juma de ora in stilul traditional romanesc trosc - boc - 2 pumni - 1 ciocan si 2 suturi... am mers impreuna la service... 100000 de experti, 50000 de pareri care mai de care cu mai multe zerouri.... La fel si eu ca multi altii: masina sh, carpass pace, necesar butuc nou, coduri, nebunii... chei, povesti... Panica si dezastru... tocmai ma uscase de bani achizitia si repararea climei... asa ca am zis sa incerc si variantele suna un prieten si intreaba calculatorul.... pana la urma am luat nici nu mai stiu de pe unde un spray de curatat mecanisme fine (parca de la 2+2, nu mai stiu sigur) si am pufait ca tzaranca direct in contact de cateva ori... apoi aveam grija ca de fiecare data cand scoteam cheia din contact sa o sterg... am scos o gramada de span si pilitura de metal din contact in felul asta... dupa tratamentul asta aplicat cu insistenta vreo 2 saptamani nu am mai avut probleme deloc.... asa ca am redus costurile de la muuuuulte zerouri la 15 lei. Cred ca nu-ti poate dauna sa incerci si varianta asta....
  • deleted-8071

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am gasit butuc pe dezmebrari si am reusit sa-l demontez sa inlocui doar piesele din interior...in felul acesta am pastrat cheia originala...acum am grija sa gresez de 2-3 ori pe an butucul bine sa nu mai am probleme.
  • rdauta

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2011

  • Mesaj Privat
victorniculescu a scris:am scris mai demult intr-o discutie cum am prodedat eu
poti sa incerci cu wd40 fara stres, bine ideea e sa nu dai asa in abundenta ci treptat, mai pui contactul de cateva ori mai dai cu spray-ul si tot asa pana se lasa, daca ai noroc in 20 min incepe sa isi dea drumul
eu am folosit o siringa cu ac in care am pus ulei de motor si asa stiam ca pun uleiul pana in capatul contactului, l-am frecat asa cateva minute bune, mai puneam ulei mai bagam cheia puneam contactul, scoateam cheia .... si asa mai departe pana si-a dat drumul cat de cat, iar la vreo saptamana dupa operatiune timp in care doar am mers cu masina si nu am folosit contactul deca in mod normal a inceput sa merga perfect si de atunci e un an si nu am mai avut pana acum probleme de genul
spor




am inecrcat si noi cu spray ul acela, dar in zadar ..o ora ne am chinuit si degeaba, e blocat si volanul si chei nu merge...nu stiu ce sa ii fac..treaba e ca doar cand e caldura f mare se intampla asta
  • swys

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2011

  • Mesaj Privat
daca ma ajuta cineva sa imi spuna ce problema am si ce trebuie sa fac sa rezolv problema ii spun domnule pana imi cad dintii jos........deci am un opel vectra b din 96 merge tipla cu exceptia ca nu porneste la cheie tot timpul doar cand are toane...si impinsa porneste ......pun contact se aprind toti martorii in bord cum e normal......dar cand dau cheie sa porneasca ...pauza ....nu se aude absolut nimic nu caraie nu maraie ......nici luminile din bord nu se sting ca sa cred ca ar fi bateria ........ va rog frumos ajutati-ma cu un sfat daca stiti
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
Dupa simptome par a fi carbunii electromotorului care probabil s-au uzat (desi ar fi trebuit sa se auda macar un clantanit de la electromotor).
Se rezolva prin inlocuire.De asemenea daca dai electromotorul jos pentru schimbul carbunilor ar fi bine sa schimbi si bucsile acestuia (nu costa mult si te scuteste de plata manoperei din nou ptr schimbat bucsi... uneori la citeva luni dupa ce ai schimbat carbunii).
Alt defect pentru aceleasi simptome :contacte imperfecte pe circuitul de forta al electromotorului(mai ales la bornele groase care vin la baterie).
Alt defect:lipsa comanda la electromotor (nu vine "+" pe firul subtire de la bobina electromotorului cind dai la automat).
Daca te pricepi o poti rezolva singur.Eu as verifica in ordine inversa(te costa mai putin).Bateria nu cred sa aiba probleme.
Daca nu si nu...la atelier cu ea.
Bafta.
  • anacerbu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 1992 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2011

  • Mesaj Privat
daca se poate un raspuns, va rog ! am pierdut cheia de la contact si trebuie sa scot contactul pentru a-l inlocui . Cum se procedeaza in acest caz, fara cheia de contact?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR