Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • rogozea.alexandru

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salutare,

Sa va spun povestea mea:
Am ocorsa 1.3 cdti si in urma cu 2 saptamani am dus-o pe tester la un service ptr. ca tot mi se aprindea martorul "masina cu cheie". Mi-au testat-o baietii si concluzia a fost ca egr-ul este infundat.
Am programat masina, m-am dus cu ea si le-am lasat-o o zi sa mi-o curete. Nu stiu de ce a durat atat dar in fine... Mi-am luat masina a doua zi, toate bune frumoase, martorul nu se mai apindea, totusi am sesizat un fasait la motor cand o calcam in depasiri dar am zis ca o fi de la egr-ul curatat.Smile)Dupa o saptamana de mers cand ma intorceam de la servici din schimbul 2 pe la 10 noaptea la 100/h mi-a taiat alimentarea si am fost nevoit sa trag pe dreapta, dupa care am constatat cand m-am bagat sub ea ca imi curgea motorina si nu a mai pornit si pace.
A doua zi m-am dus cu ea remorcata la service si baietii au constatat ca in momentul cand puneam contactul tasnea motorina din pompa de inalta presiune, concluzie garnitura dusa.
Acuma nu stiu ce sa cred: Mi-au schimbat vreo piesa din pompa care a dus la deteriorarea garniturii? Mi-au schimbat pompa?
S-a dus garnitura din cauza ca dupa ce au curatat egr-ul s-a dus un mecanic sa goleasca tobele si a turat-o de mama focului....?
Mi se pare suspectul faptul ca pana acum masina a mers ceas si dupa o satamana de cand am scos-o de la ei sa cada garnitura de la pompa plus ca au gasit defectul imediat, m-au pus sa dau la automat si gata mi-au spus ca e garnitura de la pompa de inalta presiune.
Oricum nu am cu ce demonstrez ca s-a umblat la pompa, eventual doar daca se uita la ea un specialist, dar si asa nu am ce sa fac mare lucru...
Voi ce credeti?

Acuma stau si ma uit la ea in parcare cu rezervorul plin.... Intrebarea mea este stiti vreun mecanic care mananca pompe de corsa pe paine sa-mi schimbe si mie garniturile si sa fie din Ploiesti sau din jurul Ploiestiului? Astia de la service au zis ca nu se baga.
Please help!
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@rogozea.alexandru
destul de ciudat cea ce spui tu acolo ca sa dai jos supapa EGR nu e nevoie sa demontezi pompa de inalta presiune, aici si mie imi e ceva cidat la mijloc daca au desfacut acele suruburi de la pompa se cunoaste pe ele unul din cate imi amintesc are si vopsea in capatul lui
eventual fa cateva poze sa vedem pe unde sare motorina ca sa putem sa te ajutam intr-un fel sau altul

esti sigur ca pe la pompa arunca motorina?
nu cumva pe la filtru?
  • marius_902002

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut.
Deci cand am citit mesajul tau m-a luat cu emotii. Exact aceeasi problema am avut-o si masina mea a stat 1 luna jumate pe dreapta + reparatie totala vreo 2600 lei din cauza unor incompetenti.

Exact asa am dus si eu masina sa curete EGR(a demontat si galeria de admisie, curatat si aia. Demontatul si montatul a durat foarte mult, de-aia te-a tinut o zi). Dupa ce scot masina din service nu aveam fasait dar intra mai greu turbo... mai tarziu.
Dupa vreo sapt si ceva(cred) cand eram in drum spre Cluj(Bistrita-Cluj 120km) tot asa, pe drum drept scade puterea brusc... si incep sa se aprinda toate becurile. Trag pe dreapta, opresc. Nu mai porneste. Scapa motorina pe la pompa inalta presiune.
Masina a mers tractata acasa, eu mi-am continuat drumul. Am zis ca schimbam garniturile si e bine. S-a uitat tata cu un mecanic la ea, au schimbat garnitura care scapa. Au pornit masina dar nu au mers mult, s-a aprins becul, a dat rateuri si iar s-a stricat. Tot asa inca o data... Clar problema nu fusese reparata.

Restul e poveste. Am dus-o in service, un tampit de acolo si-a bagat nasu unde nu trebuia, mi-a stricat ECU. etc etc etc

La reprezentanta am primit diagnosticul bun. Baiul masinii: regulatorul presiune combustibil montat in rampa comuna nu mai functiona. El trebuie sa detecteze cand e prea mare presiune in rampa si sa ii dea drumu. Daca el nu detecteaza corect si lasa prea multa presiune in rampa...undeva tot trebuie sa crape si crapa pompa de inalta presiune. Deci pompa e doar un efect al problemei tale, nu cauza.

Poti merge pana la reprezentanta sa iti confirme(o sa-ti faca ei diagnostic). Eu am fost la un service de cartier si ei au vazut pe tester ca regulatorul e problema dar a vrut sa vada daca primeste destula tensiune. au belit firele care duc la ala, si cand si-au bagat surubelnita au facut un scurt si in acelasi moment au pornit ventilatoarele masinii(AC si cel principal). Problema a fost in ECU, l-am schimbat intrucat nu am gasit pe cienva sa mi-l repare.

Solutia problemei: Schimbi regulator presiune combustibil si tot setul de garnituri de la pompa inalta presiune.
Preturi: Regulator BOSCH = vreo 630 lei.
Set garnituri = 250 lei. Eu am trimis pompa la Galati intrucat in Cluj imi cereau 700lei.

Prima data cand am cerut preturi pentru regulator mi s-a spus 1400 lei (GM) si la reprezentanta 1900 lei. Dar am considerat ca e ok si BOSCH. Si cand am dus piesa la reprezentanta sa mi-o schimbe am observat cu stupefactie ca si cea de pe masina era tot BOSCH deci m-am linistit total. Nu trebuie sa dai o avere pe el.

Daca mai ai ceva nelamuriri te astept sa scrii si iti raspund cu cea mai mare placere Smile

PS: cati km ai? Eu aveam cam 134.000 cand s-a intamplat nenorocirea Wink)
Ah, si acum cu noul regulator si garnituri noi la pompa turbo intra cam tot asa... Asta ma face sa cred ca nu a avut nicio legatura dusul regulatorului cu curatarea EGR si admisie. Probabil a ramas putina putina mizerie care impiedica clapeta sa se inchida complet si pierde presiune. Dar nu mai am nervi sa las masina in service... Poate cand schimb distributia... mai vedem

O seara buna sa ai
  • alin.chipaila

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua si bine v-am gasit .
Am si eu un corsa 1,3 cdti si am pierderi de motorina pe la pompa de inalta presiune.La service mi-a schimbat garnitra si ceva din interior dar tot mai pierde moturina la pornire in mers nu mai picura.Va rog sa ma ajutati cu un service sau un nr. de telefon.Multumesc.
Skip ads

  • marius_902002

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
scria cineva pe pagina anterioara si am confirmat si eu in postul ala kilometric ca la Duplecs Galati am trimis pompa si mi-au trimis-o reconditionata. da-i un search pe google dupa Duplecs Galati, suna-i si intelegeti-va.
  • orlovschi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Exista un service in Bucuresti pe strada Dornei(zona chibrit) unde se pot inlocui garniturile de la pompa de inalta presiune!
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
service-uri unde se poate face asta sunt multe , eu gasisem unul unde costa 200 ron numai demontat -montat pompa si 500 ron reparatia ei . pana acum sunt multumit de operatia facuta la turcu' .
  • orlovschi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
pe mine m-a costat 250 reparatia pompei si inca 100 demontat-montat! Acum 2 saptamani am facut reparatia!
Skip ads

  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ai iesit in castig cu 150 ron , ceea ce nu este deloc putin , este un service specializat in pompe ?
  • orlovschi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Da! mi-a fost recomandat de un mecanic de la AD Garage,eu vroiam sa ma duc la turcul de pe linga parcul Carol dar cica sunt mai seriosi cei de pe Dornei...nu stiu daca am voie sa postez numele firmei sau nr.de telefon!
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
e bine de stiu , cine v-a avea nevoie , cu siguranta o sa gaseasca serviceul de pe acea strada . oricum e bine de stiut !
  • rogozea.alexandru

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Scuze ca raspund asa tarziu:
lucio85 - pe la pompa arunca motorina, sunt sigur; puneam pe cineva sa puna contactul pe pozitia 2 si ma uitam cum zboara motorina:)
Marius 902002 - deci exact aceeasi problema ca tine, incredibil, aceeasi patanie; Spre deosebire de tine am dus pompa prin mecanicul meu la Bosh si am scapat cu 3 mil. inlocuirea garniturilor si n-am mai avut probleme. Nu s-a pus problema de schimbarea regulatorului de presiune. Sa dau 6 mil. pe regulator mi se pare enorm si ptr. garnituri am facut un efort deosebit.....
Eu am avut vreo 73.000 km cand s-a intamplat, bine nu stiu daca sunt reali ptr. ca eu sunt al doilea proprietar.
In orice caz zilele astea m-am uitat pe la pompa sa vad ce mai face si surpriza iar era uda.Smile)) dar de data asta cu ulei si mizerie, nu miroase a motorina. De unde naiba vine uleiul? Poate nu mi-a strans mecanicul bine suruburile de la pompa... Asta-i o problema.
A doua problema este ca n-am scapat cu egr-ul, iar mi se aprinde masina cu cheita in bord dar foarte curios numai cand temperatura este peste 10 gr. afara, cand e sub n-am nici o problema.
Si se mai aude o chestie: cand accelerez si iau piciorul de pe acceleratie tac-tac, parca se deschide si se inchide o usa. Vi s-a intamplat? Ce poate fi?
Acum stau si ma intreb cand ma va lasa in drum si de ce mi-am luat opel? Cu scuzele de rigoare ptr. posesori...
Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Știe cineva un cod de piesã pentru un o-ring la pompa de înaltã presiune pentru Corsa C Z13DT? ÃŽmi pierde foarte mult ulei pe la îmbinare pompã/motor și altceva decât acel o-ring nu vãd sã fie cauza.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,468
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@mishu asta ar fi codul: 5819144 oring pompa de inalta.
L.E. Pentru magazin baga ochiu la publicitate. Sunt cel putin 3 (cunosc eu trei) .


Ultima modificare facuta de corsablue la Lun 08 Apr, 2013 1:35 pm
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc! Poti recomanda un magazin on-line? (In orasul meu nici vorba de comanda piese...)
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
poate si pe la cele trei capace si incearca kit-ul de reparatie BOSCH cod.F01M101455.
  • orlovschi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut,am o pompa de inalta de Z13DT,daca e cineva interesat.....
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
COSTIY20DTH a scris:poate si pe la cele trei capace si incearca kit-ul de reparatie BOSCH cod.F01M101455.


Mulțumesc frumos de cod. Are cineva experiențã/a reparat cu kit de reparație pompa de înaltã presiune de pe Corsa Z13DT?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,468
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Sunt mai multi cu "experienta" de genul asta. Stiu ca jimmychelu a trecut pria asta. Poti sa-i arunci o intrebare.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Mulțumesc! Am pus astãzi o altã pompã de înaltã presiune pe mașinã și... stupoare: a luat-o la sfert. Dar dupã ce am oprit motorul, îmi face aceeași fazã: presiune de 10 MPa (100 bar) - 12 MPa (120 bar) când învârte la automat și pornește doar cu spray.

Bãnuiesc cã scapã vreun injector... Am sã-i fac testul cu ”sticluțele” sã vãd ce și cum.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR