Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Na, hai ca te-ai prins si tu... Rolling Eyes
EVIDENT ca se poate, cu o interfata de 50E si Gica-fara-frica-mecanicu-cu-basca poate sa o faca...
A mea, de ex. are cu 2 km mai putin decat "realul" (deh...teste Rolling Eyes , dar pot sa-i pun la loc...)
Skip ads

  • hoinarel

  • Mesaje scrise: 264
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
50E cred ca e 50 de Euro dar Gica-fara-frica-mecanicu-cu-basca imi poti spune cine, unde si cand poate sa o faca? Smile
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
eu am schimbat asa la a mea, o am de la 160k km si acum are 210 k km
condensor ac - pocnit
discuri de frana + placute
termoflot - tot nu a disparut problema cu uleiul in vasul de expansiune
lipituri reci pe calc de injectie
cap de bara stg, am schimbat si pe dreapta ca era eftin si tot trebuia sa - i fac geometria
si cam atat
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Are vreo legatura ambreiajul cu zgomotul motorului la relanti?
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
edyionut a scris:Are vreo legatura ambreiajul cu zgomotul motorului la relanti?

*
Mai curand rulmentii de la arborele primar al cutiei de viteze...
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Eu am o Astra G 1,7 CDTI, dar pana acum nu am avut probleme cu ea.Sigur, dupa ce am cumparat-o, am schimbat consumabilele, distributia si placutele de frana fata -spate.Folosesc masina de 1 an de zile si nu am nicio problema.
  • raducrisstian

  • Mesaje scrise: 500
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Astra lu' taica-meu are 130000km acum. A luat-o la 90000 din Germania de la o firma de telefonie. E fabricata in 2001. La vreo 95000 a schimbat puntea de diode si acum se cam aude un rulment (inca nu se stie care ca zgomotul se aude in spate si joc are putin rulmentul din fata) si bujiile incandescente ar trebui schimbate ca se aprinde masina cu cheita pe ea. Tocmai a schimbat distributia si: cureaua era in stare impecabila, ar mai fi mers vreo 20-30000 lejer, rolele la fel, pompa de apa are paleti de inox, cureaua de accesorii la fel in stare foarte buna. Cred ca daca a fost ingrijita bine si km sunt reali Astra G e o masina buna. La a mea nu am avut inca probleme dar o am de mai putin timp. Oricum im place foarte mult acest model si nu renunt curand la el indiferent de ce s-o mai intampla...
  • hoinarel

  • Mesaje scrise: 264
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
air_catalin a scris:eu am schimbat asa la a mea, o am de la 160k km si acum are 210 k km
condensor ac - pocnit
discuri de frana + placute
termoflot - tot nu a disparut problema cu uleiul in vasul de expansiune
lipituri reci pe calc de injectie
cap de bara stg, am schimbat si pe dreapta ca era eftin si tot trebuia sa - i fac geometria
si cam atat


Cam cati kilometri ai circulat de cand ai observat ca ai ulei in vasul de expansiune? Embarassed
La mine cand au vazut au zis ca poate fi racitorul de ulei sau de la chiuloasa. Initial au spus ca sa circul cateva sute de km cu ea si sa vad daca se intampla ceva si ca daca nu se ingroasa uleiul in vasul de expansiune atunci pot sta linistit si doar daca se inegreste vasul atunci sa merg sa rezolve problema. Am circulat deja cu masina si am facut 3256 km si nu vad sa fie vre-o schimbare, binenteles ca nici nu am nevoie Crying or Very sad .
Skip ads

  • raicu mihai

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 1.7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu injectoarele. Am un Opel Astra G Caravan cu motorizare de 1,7 CDTI. Am facut testul cu paharelele si imi pierde pe retur.
Motorul porneste greu, trebuie sa invarti 20-30 de secunde. Are cineva idee de ce as putea sa ii fac sau carui fapt i se datoreaza aceasta defectiune?
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut!
Am cumpărat un opel astra g în urmă cu 6 luni ( înainte am avut o dacie şi nu mă pricep la opel), este din 2001 model sedan (motor Y17 DT). Aş dori să aflu dacă scăderea antigelului din vas (cam la 500 km scade sub semn) desemnează faptul că am garnitura de chiulasă arsă. Menţionez că nu există urme de spumă pe buşonul de ulei, maşina nu scoate pic de fum (chiar mă îngrijorează acest fapt, parcă ar fi pe benzină!) iar astă iarnă scotea un fum subţire alb până se încălzea. În rest maşina merge foarte bine, are demaraj bun, nu consumă, porneşte foarte bine etc...Mulţumesc anticipat tuturor acelora care mă pot ajuta!
  • rick

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2007

  • Mesaj Privat
vezi sa nu ai pierderi prin alta parte, de ex. la caloriferul de incalzire din interior, cauta sub presuri in fata, daca nu este mocheta umeda, asa am patit eu.
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Mulţumesc RICK, am căutat sub preşuri dar nu am găsit nimic, nici pe la motor (atât cât se vede) nu am văzut nimic şi totuşi pe undeva se pierde antigelul dar nu ştiu pe unde. Am făcut rost de un manual de reparaţii şi nici de acolo nu mi-am putut forma o părere de pe unde ar putea fi. Rămâne să mai caut ....Wink
Skip ads

  • nslsorin

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2008

  • Mesaj Privat
nelutzu ,
poti sa-i pui in vasul de expansiune o solutie pe care o gasesti la toate magazinele de piese auto . solutia asta astupa toate orificiile din circuitul de racire . aceeasi problema am avut-o shi io la fosta masina,un clio,shi dupa ce am folosit solutia asta nu-mi mai scadea nivelul. de mentionat faptul ca nu afecteaza in nici un fel proprietatile lichidului de racire shi nici nu costa mult pana in 20 ron. daca tot nu reusesti sa descoperi pe unde pierde gandeste-te shi la varianta asta.
de preferat sa consulti shi un mecanic, poate la opel nu este indicat sa folosesti asemenea soluti .
  • grama dorin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Verifica furtunul gros care face legatura radiator,motor in punctul de inbinare este o piesa cu doua suruburi pe lateral, motorul preferabil rece Very Happy
  • George Pelesca

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
florinchi a scris:postez si o poza cam cum arata ce am facut eu cu motorul..... Very Happy


Dacă poţi, te rog să dai mai multe detalii despre cum ai procedat la lucrare (ai desfăcut şi cureaua de distribuţie? dacă nu cum ai făcut de ai dat jos decât până la axul cu came? etc.) Dacă nu e prea complicat m-aş încumeta şi eu. A mea nu consumă decât foarte foarte puţin (completez pe un schimb la 10000 km cu restul de ulei rămas până la 4 litrii, adică cca 400 g la 10000 km în condiţii fără menajamente Smile ) Totuşi intervenţia ta m-a făcut curios.
  • George Pelesca

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Probleme avute în 11 luni: - motoraş clapetă recirculare aer (problemă categorică şi generală Astra), încă nerezolvat.
-EGR-ul se mai blochează dar se curăţă şi nu influenţează mersul motorului decât foarte foarte puţin
-schimbat tampoane amortizoare faţă - 200 lei toate 4 (de la drumurile noastre toate)+ preventiv o bieletă şi capetele de bară care erau în condiţie excelentă şi nu era nevoie să le schimb dar dacă comandam piese de 500 lei aveam montajul gratuit. Aşa am ieşit cam la acelaşi preţ dacă schimbam doar tampoanele. (mama ei de Românie cu incompetenţii din serviceuri Evil or Very Mad ).
- acum mă chinui să-mi dau seama de unde apar nişte trepidaţii pe la 70 km/h dar după cât se pare tot de la drumurile noastre "bune" că apar cam pe aceleaşi porţiuni de drum (am realizat eu astăzi)
Concluzie: Astra e o maşină foarte bună chiar şi cu km mulţi; depinde pe ce drumuri a mers şi cine a condus-o. Eu cel puţin nu am menajat-o deloc deşi în fiecare zi îmi propun asta. Very Happy
PS: Am "făcut" cu ea Golfuri 4 şi chiar un Golf 5 şi cu moatoare de 1.9 tdi. Am cărat cu ea de la lemne până la combine frigorifice şi paturi.
  • scoris

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Uleiul la o Astra de luat aminte:
- pus ulei 5W30 Valvolin dupa doua luni dragalasa la papat tot
- pus ulei de curand 1 luna 10W40 GM nu papa deloc chiar se simte motorul foarte bine.
Deci, functionare motorului trebuie sa aiba un ulei adegvat, asa cum spun mintile alea luminate din germania.
Este a doua oara cand o trantesc si inca merge foarte bine, masina asta chiar mi-a salvat viata.
La 120 Km/h am prins un pietroi pus in strada de catre un carutas simpatic, il iau bineinteles pietroiul, ma gandeam ca se rupe roata, dar nimic nici macar directia nu a fost afectata asa ca ma inclin cu respect in fata celor de la Opel.
Mentionez ca am adus-o din Nemtia la 91000Km iar acum are 160000km.
  • h007_2005

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salut,eu am o astra g 2.0 din 2004 luata din germanica 121 000 km si folosesc numai castrol 10w40 merge beton ,a facut o figura cu cheku dar am sters eroarea eroare si nu mai apare,zicea ca trebuie un senzor de presiunepe turbo,dar astept sa vad daca mai apare
  • bc_50_yul

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y17dt 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Deci ca o concluzie pt topicul deschis as zice ca sunt destul de numeroase problemele care apar la Astra si anume:
- amortizoare
- EGR - se infunda
- ulei in vasul de expansiune (recipientul de racire a uleiului e "vinovatul" - costa in jur de 500 lei)
- origurile de la caloriferul de caldura
- origurile de la injectoare
- bujiile incandescente
- se intepenesc mecanismele de la stergatoare
- debitmetrul de aer (foarte des si foarte scump- intretineti-l daca se poate prin schimb des de fitru aer si prin curatarea lui cu un sprey special)
- dupa mai multi km o sa scartie geamurile, scaunele
- diodele de la alternator - sare apa usor la el si de aia se ard pt ca e situat in partea de jos a masinii in coltul din dreapta


Poate or mai fi si alte defectiuni pe care astra le prezinta dar eu zic ca astea sunt cele mai des intalnite. Acum nu vreau sa fac antireclama Astrei dar te si pune un pic la cheltuiala. In rest e o masina comfortabila, fiabila si care multumeste pe multa lume.

Va doresc sa nu aveti nicio problema din cele mentionate de mine mai sus si sa va bucurati de astrele voastre. Bafta!
  • pop jan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
desmembreaza cineva un opel astra g cu motor de 1.7 dti?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR