Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • gabriel2vsl

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2008

  • Mesaj Privat
De ce oare nu ''sare''de 155km/ora? - Astra G, 1,7 DTI are 180.000 km. Va rog respectuos sa-mi raspundeti fara a face misto - nu sunt mecanic auto si nici nu ma ''dau'', incerc doar sa ma informez . E drept ca am cam multe probleme, dar sunt reale. Cu multumiri anticipate, Gabriel V.
Skip ads

  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Helau,

Acuma nush cat este de adevarat, am auzit intr-o zi la un taximetrist in timp ce imi umflam rotile.

Sa nu ai noroi pe cauciucuri si pietricele ...

Asa ca take a look, eventual o galeata de apa ...
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
S-a mai raspuns, foloseste cautare. Posibile cauze: discuri frana ovale, geometrie defectuoasa, roti neechilibrate (posibil pamant in roti), debitmetru defect, furtunase turbo imbatranite.

Ti se aprinde ceva galben in bord cand mergi? Daca da, da cautare si la asa ceva.

Eu personal as paria pe debitmetru (limitarea de viteza) si roti neechilibrate (vibratii la mai mult de 120km/h).
  • ct-13-shp

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
pai ori iti vibreaza ori nu vera mai mult de 155...la mien la 120 mai ca imi sarea volanul din mana din cauza trepidatiilor...am fost la service... mi-au echlibrat bajetii rotile si merge bine acuma...sper ca si la tine sa fie la fel...si sa nu fie ceva mai grav...
Skip ads

  • gabriel2vsl

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline