Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eu recomand demontarea si verificarea injectoarelor ,este problema frecventa la cei care au GPL ,depunerea de carcar sau ce este pe capul injectorului.Preventiv se foloseste si solutie de curatit sistemul de alimentere, de la liqui molli ,in 30 litri benzina !
Skip ads

  • costelus_2006

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2015

  • Mesaj Privat
injectoarele de GPL îs separate fata de benzina mulțumesc pentru rãspuns pe GPL merge foarte bine
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Da Costelus,sunt montate in amonte fata de cele de benzina ,pe galeria de admisie ,ceea ce face ca gazul pulverizat de ele sa se depuna pe capul celor de benzina .... Smile , mai sunt si oameni care au desfacut si reparat pe aici .... Eu nu vorbesc decat ce stiu din experientza !
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Gaz care genereaza depuneri...?! Adevarat eu am experienta zero,dar accept cu interes argumente tehnice...
Skip ads

  • costelus_2006

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2015

  • Mesaj Privat
si plus ca GPL e pus de 2 sãptãmâni si alimentez numai de la Lukoil ma uit la fratele meu are GPL de 5 ani și nu are problema asta pornește bine bine și pe GPL și pe benzina, eu cred ca injectoarele la benzina sau pompa de benzina dar nu am timp sa o desfac momentan dacã rezolv problema o sa revin cu rãspunsul .
  • danzi76

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Buna. Am Astra G 1,6 Z16XE si de ceva vreme ma confrunt cu mersul in 3 pistoane. Experienta mea este urmatoarea. Dupa ce a aparut problema respectiva am fost cu ea la test si am gasit urmatorele:
Total number of fault codes: 3

P0300 - Misfire Detected at Low Fuel Level
(0B) - Not present

P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected
(00) - Not present

P0300 - Multiple Cylinder Misfire Detected
(00) - Not present

Pe loc am inlocuit bujia de la cilindrul 4 (aveam una de rerzerva) banuind ca e bobina, dar am zis hai sa vedem. Rezultatul: am mers 3 zile ca si cum motorul era nou 0 probleme pana cand a inceput sa faca la fel. Deja cumparasem un set de buji noi, pe care le-am si schimbat. Rezultatul: 3 zile a mers perfect. Erorile erau aceleasi.
Am schimbat bobina de inductie (modulul...), a mers perfect doar 3 zile.
Am dat jos EGR pe care l-am inecat in solutia din spray-ul de curatat carburatoare, am curatat pistonasul respectiv etc, dar din pacate a ramas blocat. Nu am reusit sa il deblochez, si de pus la baterie nici nu are rost sa incerc.

Azi am pus vechea bobina si culmea merge perfect (cred ca tot vreo 3 zile Sad ).
Inainte sa cumpar alt EGR este cineva in Timisoara sa imi imprumte (inchirieze) un EGR pt 3 + alte 3 zile.
Multumesc deosebit
  • danzi76

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Tot de mentionat, de ceva vreme (1 an) merg cu benzina de 98 de la Lukoil
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
danzi76 eu zic ca este ECU.
Skip ads

  • danzi76

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc, sper sa te inseli. Aseara inainte sa plec spre casa am curatat "fisele" si le-am schimbat intre ele, problema s-a mutat la cilindrul 3, dar azi de dimineata a mers mai rau ca niciodata (am impresia ca au fost momente cand am mers in 2 pistoane), voi pune la loc bobina noua, si voi curata bine si toate fisele si le voi pune aleator, mai caut un EGR sa fiu sigur ca nu e nici asta inainte sa cumpar un ECU.
Va multumesc si apreciez ca ati raspuns asa de prompt, Am sa verific din nou alarmele sa vad ce s-a modificat de aseara.
  • danzi76

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Buna.
Aseara am pus la loc bobina noua si clar am avut imbunatatiri dar nu satisfacatoare, am circulat cu laptopul atasat si au aparut din nou erorile:
Total number of fault codes: 2

P0300 - Multiple Cylinder Misfire Detected
(00) - Present

P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected
(00) - Present

Plus ca am observat ca EGR functioneaza cu toate ca nu prea imi vine sa cred stiind ca nu am reusit sa il decolmatez (am pus 12v de la baterie si nu misca, am facut si testul din soft dar nu am auzit sau simtit ca functioneaza valva).
O alta observatie, in timpul deplasarii daca stergeam erorile, motorul incepea sa intre intr-un regim regulat, chiar sa traga pana ajungeam la peste 2500 de ture cand incepea iar sa mearga in 3 pistoane cu eroarea de mai sus.

Ce credeti ca ar trebui sa fac urmatorul pas? (recapitulez: am schimbat bujii, bobina de inductie)
Va multumesc deosebit pt orice idee, sfat...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ma suni ca ma dor degetele si tastatura 0753 03 04 04
  • costelus_2006

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2015

  • Mesaj Privat
la mine sa rezolvat pornirea grea la a 3 cheie, probleme find debitmetru de la aer i-am scos mufa și merge foarte bine, pornește la sfert se accelereazã iar cad ii pun mufa la loc merge foarte urat..... acuma urmeazã sa în schimb .
Skip ads

  • sebi2828

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1997 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salut. Apelez si eu la ajutorul vostru...Am rascolit topicul(sper ca suficient) dar problema mea e putin diferita...Pacientul este o corsa b x14xe 1997 cu doar 340000km la bord Very Happy ...istoria masinii e lunga, motor segmentat, supape, etc..pe 25 dec a cedat distributia si din nou supape...buuun. de vreo 2 sapt are momente(din ce in ce mai des in ultimele zile) cand merge in 3 pistoane.....uneori isi revine, alteori nu(decat daca o opresc si pornesc iar). Am inlocuit bobina cu cea veche( inainte de segmentare am schimbat bobina degeaba)...face la fel... codul de eroare este P0351... am verificat fisele...si in seara asta am scos si bujile.. la cilindrul 2 arata urat
( https://www.dropbox.com/s/iq...6_193300.jpg?dl=0 )...restul sunt ok... Clapeta este curatata(oricum e mecanica) egr curatat.
Am tot citit despre posibile probleme de ECU, dar am inteles ca ele incep cu eroare pe cilindrul 1...si totusi vizual la mine problema ar fi la cilindrul 2...se poate ca bujia 2 sa fie afectatta si totusi problema la mine sa fie la cil1 ? O sa incerc in weekend sa trag de la ECU la bobina 2 fire pt comanda aprinderii ca sa elimin o eventuala problema de cablaj desi nu cred sa fie de aici pentru ca ar trebui sa dea si alte erori. Acesta este ECU https://www.dropbox.com/s/5s...6_200830.jpg?dl=0 stie cineva daca sunt cu probleme?
  • costelus_2006

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2015

  • Mesaj Privat
si la mine pornea in 3 nu se accelera de loc pana se incalze motorul sa o opream si apoi mergea perfect si pe testar dãdea eroare la cilindru 3 parca si am citit pe net ca poate fi senzorul de aer (debitmetru aer), asa a fost scoate mufa si vezi dacã pornește bine.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
"pe testar dãdea eroare la cilindru 3 parca si am citit pe net ca poate fi senzorul de aer (debitmetru aer), " - Logic,nu se poate ca sa ai debitmetrul defect si sa ai eroare pe cilindrul 3(aprindere proasta,detonatii)...,era posibil ca la semnal eronat dat de debitmetru,sa existe o eroare evidentiata de sonda lambda(amestec bogat/sarac). Nu este de dorit a scrie o informatie,careia i se alatura termenul PARCA...,e intr-un anumit fel...!
  • S3rG3nt

  • Mesaje scrise: 509
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor...Revin cu o intrebare,sau cel putin macar o lamurire sa primesc..Are vreo legatura bobina de inductie,sau poate deregla ea mersul valvei EGR?si de ce intreb asta?Astra mea Z16 XE merge intrerupt cand este motorul cald..in orice treapta de viteza are anumite zvacuri...Bun...am demontat valva EGR,verificat pe baterie...curatat cu Decarburol,WD40,montata la loc...nicio eroare apoi la verificarea cu OpCom.demontat corpul clapetei de acceleratie,luata la pensula..sus..deasupra axului era curata...insa dedesupt..era jale...curatat si ea temeinic..pus la loc..tinut contactul pus de vreo cateva ori a cate 30-40 de secunde...pornit in turatie normala..Insa..mers in continuare in zvacuri,desi acceleratia devenise mult imbunatatita...Am probat zilele trecute o alta bobina de inductie,de la un alt Z16 XE si dupa un drum de vreo 20 de km,zvacnirile si acceleratia usor greoaie a disparut...Planuiam ca zilele ce vin sa dau comanda de o bobina noua Delphi,insa astazi cand am pus din nou OpComul..surpriza eroare 1405 la EGR,plus ca imi apare ca aceste este inactiv si are EGR position feedback de doar 0,22 V. Acum vine si intrebarea...de vina sa fie bobina,sau..intre timp s-a imbolnavit si EGR-ul?
  • ssendam

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Florin_Andrei a scris:Salutare! De la Sighet deranjez...am un Opel Astra G z14xe din 2001, 1.4 90Cp. Problema mea este urmatoare : imi merge in 3 pistoane, coduri eroare 0300 si 0302, sunet de mitraliera la toba, cat este rece motorul nu face iar cand se incalzeste un pic o ia din nou, martorul exhaust este aprins, la viteza de peste 55km/h palpaie. Am schimbat la sugestia mecanicilor "sigur ii asta" : bobina de inductie, bujiile, verificat injectoare (se primeste semnal de la ele), schimbat distributie si c-am atat deocamdata. Tin sa precizez ca am scos prima mufa de sus de pe ECU, am pus-o la loc, martorul de la bord s-a stins, masina mergea impecabil, totul a tinut dupa ce am facut vreo 10 km. Bujia 2 o inegreste l-a scurt timp dupa ce am curatat-o. Un sfat, o idee ar fi binevenita. Multumesc anticipat!


Exact acceasi problema am si eu...mitraliera..3 pistoane...tot a doua bujie neagra...am fost la un diagnostician..culmea are acelasi model de opel x16xel 1.6 16.v, nici o eroare pe tester..si a luat prin eliminare...Mi-a spus sa cumpar modul de aprindere nou si vedem dupa...Am dat comanda am sa inlocuiesc...Sper sa nu mai apara problema desi altii spun ca au facut acelasi lucru dar degeaba..altii spun ca ar fi avut catalizatorul infundat..cica au dat o gaura in ceramica si gata problema...
Revin cu detalii dupa 7.07.2016 Smile)
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Efectul de "bujie negra",cere test de compresie,urmarind diferentele de valori ale compresiei,in special pe cilindrul respectiv.Se poate verifica cantitatea de combustibil pulverizata de injectorul cilindrului respectiv,si ca ultima posibilitate se verifica semeringul supapelor de pe cilindrul respectiv,in ideea de a nu permite intrarea de ulei in camera de ardere. Nu cumpara,posibil inutil,modulul de aprindere...,poti incerca cu unul de imprumut(mai ales ca meseriasul are acelasi model de Opel). Nu sparge catalizatorul,rezolva cauza reala iar in timp,exploatind corect motorul,catalizatorul se va autocurata in regimuri termice ridicate... Termenul de "diagnostician",este nepotrivit pentru persoana care a incercat sa rezolve problemele tale...,mai are de invatat!
  • ssendam

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut revin dupa 2 ore de munca..am curatat egr-ul la maxim..si nu da nici un raspuns..am incercat sa il anulez (fara resoftare)..nici asa nu a mers..nu stiu ce sa ii mai fac ..altcineva vreo idee?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Fa test de compresie
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR