Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Salutare. In urma "citirii" comp-ului masinii cu ...agrafa (multumesc celor ce au pus postul respectiv) ceva gen 1-2 1-2 1-2 3-1 3-1 3-1 1-2 1-2 1-2 (de unde am dedusca eroarea respectiva are codul 31) si dupa ce am cautat prin manual dupa numarul respectiv am gasit ceva gen : lipsa semnal senzor de turatie. Am deconectat de tot senzorul ala si am vazut ca nu mai pornea masina deloc (se invartea electromotorul dar nu pornea motorul chiar daca apasam si pedala de acceleratie ); sa inteleg ca senzorul respectiv nu e "dus" de tot? Ce alte implicatii mai poate avea chestia asta (functionare anormala a motorului, consum, etc). Mentionez ca nu am fluctuatii de turatie la motor ci "doar" faptul ca nu imi porneste din prima cheie si cate o data tre sa apas pedala de acceleratie ca sa porneasca. Multumesc.
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ai folosit agrafa in timp ce mergea motorul? Daca nu, normal ca iti zice ca senzorul ala nu e bun ca nu detecteaza nimic (motorul nu se invarte). Cel putin asa ziceau niste membrii de pe forum cu acelasi motor....
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Salutare din nou.
Ce inseamna atunci 1-2 1-2 1-2 ..........?(parca eroarea asta zicea ceva ca nu se invarte arborele...) Confused
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
secventa aia de 1-2 indica inceperea si terminarea testului de diagnoza
Skip ads

  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
k. Merci ptr raspuns . O sa incerc sa il "diagnostichez" cu el pornit (dupa ce in prealabil il resetez - scot bateria 20 minute ) Wink
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Si mie mi s-a intamplat acelasi lucru, ECU-ul raporta senzorul de la aborele cotit ca fiind defect dar problema era de la senzorul de la clapeta Sad

P.S. Secventa de diagnosticare incepe cu codul 12 repetat de trei ori si se tremina toto cu acelasi cod repetat de trei ori.
  • spike2007s

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Calibra 1996 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2012

  • Mesaj Privat
sall....am si yo aceeasi problema.am o calibra 2.0 16v sfi 150 cp....am facut tesul cu agrafa si mi-a dat si mie eroarea 19 si 31 care zice ca e lipsa semnal sau incorect semnal.senzorul l-am cumparat original. problema la a mea este ca atunci cand merg cu ea la relanti incepe se tureze singura sa nu moara motoru si mi se aprinde becu de la defectiune.chestia ca dak mai si pornesc caldura imi face c-am de 2-3 ori chestia asta in 100 metri ca si cum ceva ii fura din putere. astept un raspuns daca cineva stie...multumesc
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie verificata alimentarea calculatorului cu masa,plus permanent si plus prin contact,CORECT ca valori.La pornirea ventilatorului de climatizare,este generata o cadere de tensiune ce influienteaza alimentarea calculatorului si apar efectele nedorite.Posibil sa fie o problema doar la alimetarea cu masa a senzorului de pozitie vibrochen,derivata din masa imperfecta pe caroserie(cu asta ar trebui inceputa verificarea-consumatori la maxim).
  • spike2007s

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Calibra 1996 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2012

  • Mesaj Privat
chestia este ca atunci cand e la cald nu imi face.....doar cand e rece motoru si o las sa mearga la relanti... si dak mai pornesc caldura pt dezaburire imi face mai des......sa fie o cadere de tensiune? chestia ca am observat ca dak merg cu ea si o scot din viteza,turometu imi scade sub turatie si dupa isi revine si atunci mi se aprinde becu de la dezaburire...ca si cum motorul s-ar opri si porneste din nou... astept un raspuns dak iti da-i seama c-am ce ar fi .. multumesc
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Se aprinde becul de la dezaburire...? Eu cred ca este "check engine",martor ce se aprinde cind e o problema supravegheata de calculator.Turatia la relanty poate suferii reduceri daca senzorul de pozitie vibrochen are eroari in functionare.La modelele din 1996 se poate afla codul de eroare prin metoda "agrafa" si numarind flesurile in bord.
  • spike2007s

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Calibra 1996 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2012

  • Mesaj Privat
chestia e ca senzorul l-am cumparat original,am avut unu mai ieftin si tot asa facea.......app,mai e vreun senzor mai sus de asta ? cineva mi-a zis ca sunt 2 senzori......poate sa fie din cauza senzorului de la clapeta de turatie ? astept un rasp dak se poate .multumesc Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR