Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Eu zic sa schimbi magazinul .
Dupa seria VIN a masinii trebuie sa-ti aduca cablul care-ti trebuie .
Sunt 2 cabluri unu scurt si unul mai lung
Ca si cost undeva pe la 50 - 60 ron ambele .
Skip ads

  • dj_shooby87

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1996 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2010

  • Mesaj Privat
victor_gl a scris:Eu zic sa schimbi magazinul .
Dupa seria VIN a masinii trebuie sa-ti aduca cablul care-ti trebuie .
Sunt 2 cabluri unu scurt si unul mai lung
Ca si cost undeva pe la 50 - 60 ron ambele .

o sa ma duc cu briful sa vad daca imi poate aduce exact ce caut...ca astia pe aici nu prea au habar...multam fain colegu.
  • Khrysty@n

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2003 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut la toti !

Cred ca am postat unde trebuie, vreau sa comand de pe autokarma, un set complet de saboti frana pentru un Corsa C din 2003.

Vreau sa stiu, cate bucati sunt necesare, si un anumit model.

Masina are ABS, si are 240.000km.
Astept orice raspuns.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut, pai iti trebuiesc 4 bucati= un set. modelul ti-l cauti in baza certificatului... Succes!
Skip ads

  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am avut azi ITP-ul si stimabilul cablu de la frana de mana si-a dat duhul la proba de frane. Sa ma faca de rusine ca n-am apucat sa ma ocup anul asta de dansele Embarassed
Sa le comand pe original? Daca nu, ce producator recomandati?

Ar mai trebui schimbate si altele, inafara de cabluri? Camasa de la maneta pana la punte nu e ciupita.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu am cumparat ATE, cablul cu totul, e din 3 bucati si am dat 100 ron. Sunt multumit. Succes!
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Bluecorsa-PDG a scris:Eu am cumparat ATE, cablul cu totul, e din 3 bucati si am dat 100 ron. Sunt multumit. Succes!

Io stiam ca sunt doar 2 cabluri; tu zici de 3 iar de la reprezentanta am aflat ca sunt 4 Shocked Sunt confuza pana nu sap in EPC si TIS, ca nu mai pricep nimic Embarassed
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
La corsa c sunt 4
Doua de la maneta pana la punte si doua pe punte st - dr .
Skip ads

  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
victor_gl a scris:[...]Doua de la maneta pana la punte[...]

Unul in prelungire la altul? Ca io am vazut un singur cablu sa ajunga la punte ...
  • Leonardbraila

  • Mesaje scrise: 612
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
salutare...si eu am rupt cablu de la frana de mana si de atunci stiu ca la masina mea sunt 3 bucati de cablu....1buc mica de la maneta la punte;1buc mare de la punte pana in spate la roata stanga;1buc medie(cam de un metru) de la roata dreapta pana undeva sub rezerva...exista acolo un sistem unde il prinzi de cel lung care ajunge la roata stanga
Iar tot atunci am aflat ca nu toate corsele au la fel cablu la frana de mana Smile
Sper ca ai inteles Smile
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Leonardbraila a scris:salutare...si eu am rupt cablu de la frana de mana si de atunci stiu ca la masina mea sunt 3 bucati de cablu....1buc mica de la maneta la punte;1buc mare de la punte pana in spate la roata stanga;1buc medie(cam de un metru) de la roata dreapta pana undeva sub rezerva...exista acolo un sistem unde il prinzi de cel lung care ajunge la roata stanga
Iar tot atunci am aflat ca nu toate corsele au la fel cablu la frana de mana Smile
Sper ca ai inteles Smile

Eu mi l-am schimbat singur in toamna. Asa stiu si eu. Daca stam sa ne gandim bine de fapt sunt 5 bucati. In afara de cele enumerate de tine mai sunt inca doua scurte , cate unul la fiecare roata, care intra in tambur... Cu stima, George.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Bluecorsa-PDG a scris:
Eu mi l-am schimbat singur in toamna. Asa stiu si eu. Daca stam sa ne gandim bine de fapt sunt 5 bucati. In afara de cele enumerate de tine mai sunt inca doua scurte , cate unul la fiecare roata, care intra in tambur[...]

Se pare ca am descalcit misterul impreuna cu cei de la reprezentanta: sunt 2 cabluri care merg fata-stanga si dreapta + cele 2 de la punte in tambur. Deci 4. Pe original sunt in jur de 260 de lei toate 4 + 11 lei clema de prindere (sunt 2 pe traseu). Mie mi s-a rupt dupa clema de prindere de la roata stanga.

George, poti detalia un pic operatia de schimbare? Cat de complexa e, cat dureaza si ce presupune? Inca n-am TIS-ul instalat sa-l studiez ca mi-am formatat calc. Sad
Skip ads

  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pai daca vrei sa schimbi doar cablul fara sa umbli in interiorul tamburului e simplu. Trebuie sa scoti mansonul de la maneta franei de mana, vei vedea o piulita care tine cablul intins. Desfaci piulita si slabesti cablul. Acum trebuie sa scoti maneta cu totul pentru ca e curbura acolo si nu poti demonta cablul. Sunt 4 suruburi in podea (asa retin) si mai sunt doua care trebuiesc desfacute sub scrumiera, tr sa o scoti de tot, cea dintre scaune. Nu mai retin nici eu exact, dar te poti orienta la fata locului. apoi te bagi sub masina si umblii la piesele alea din tabla care tin cablurile legate unul de celalalt. sunt doua la roti, de-o parte si de alta si cred ca unul la jumatatea masinii si inca unul langa puntea spate. pentru asta eu am folosit o surubelnita tare, am departat putin tablele alea, si trebuie sa tragi de maciulia aia de pe cablu sa iasa din locas. la remontare strangi tablele alea cu un cleste.
Operatiunea in sine nu e grea, trebuie sa fii atent la pozitia cablurilor, a clemelor si a mansoanelor, in rest fiecare se orienteaza cum crede de cuviinta. Daca vrei sa faci si curatare si revizie la tamburi, la autoreglaje, cum am facut eu, e nitel mai complicat, dar merita. Eu am facut ITP-ul acum 2 saptamani si chiar am intrebat de rezultatul verificarii sistemului de franare si a fost mai mult decat ok. Pentru orice alte detalii va stau la dispozitie....
Cu stima, George!
PS: in afara de cele 4 cabluri mentionate de tine mai e unul scurt, separat,la maneta, asta iti spun sigur... Cel putin la mine asa a fost. Deci 5 cum am zis la inceput. Nu ma prind ca poate ai alta varianta, dar eu asa am sigur.
  • danny_13b

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Si eu am avut probleme cu frana de mana in sensul ca oricat de tare o trageam (la maxim), nu prea tinea; in consecinta am desfacut ornamentul aferent de la frana de mana si acolo este o tija filetata (o prelungire a zbirului de la frana de mana) care are o piulita de 10. Am strans piulita (odata cu asta s-a tensionat si zbiru) si acuma tine mult mai bine.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
danny_13b a scris:Salut. Si eu am avut probleme cu frana de mana in sensul ca oricat de tare o trageam (la maxim), nu prea tinea; in consecinta am desfacut ornamentul aferent de la frana de mana si acolo este o tija filetata (o prelungire a zbirului de la frana de mana) care are o piulita de 10. Am strans piulita (odata cu asta s-a tensionat si zbiru) si acuma tine mult mai bine.

Ala e semnul ca ti-s uzati sabotii de frana. N-ar fi rau sa verifici tamburii.

Am reusit sa ma uit in TIS cu o jumatate de ochi - se pare ca mi-e rupt cablul care intra in tambur deci trebuie desfacuti. Pacat ca nu e vremea de "renovat" si tamburii Sad
  • danny_13b

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Shiva a scris:
danny_13b a scris:Salut. Si eu am avut probleme cu frana de mana in sensul ca oricat de tare o trageam (la maxim), nu prea tinea; in consecinta am desfacut ornamentul aferent de la frana de mana si acolo este o tija filetata (o prelungire a zbirului de la frana de mana) care are o piulita de 10. Am strans piulita (odata cu asta s-a tensionat si zbiru) si acuma tine mult mai bine.

Ala e semnul ca ti-s uzati sabotii de frana. N-ar fi rau sa verifici tamburii.

Am reusit sa ma uit in TIS cu o jumatate de ochi - se pare ca mi-e rupt cablul care intra in tambur deci trebuie desfacuti. Pacat ca nu e vremea de "renovat" si tamburii Sad


Probabil sunt uzati...din 2001 sunt 11 ani si sigur nu s-a umblat la ei. Deci e vreo problema daca am tensionat zbirul ? In sensul ca ar putea sa atinga tamburii in mers sau ceva de genu asta ?
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Bluecorsa-PDG a scris:Pai daca vrei sa schimbi doar cablul fara sa umbli in interiorul tamburului e simplu.[...]

In final am ajuns la mecanic si era rupt cablul de la maneta deci se putea face si in home edition. Mi se parea mie prea scurt cablul din tambur ca sa ajunga pana la jumatatea puntii.
Oricum, trebuie schimbate toate pentru ca se vede uzura pe ele, inclusiv pe ala (ce iasa) din tambur.

danny_13b : De-acolo se regleaza frana de mana. Cat timp nu-ti simti rotile spate infranate, inseamna ca l-ai tensionat cat trebuie.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca oricine poate sa faca un soc de ambreiaj cu frana de mana lasata si apoi sa vada daca masina se clatina, cel mai bine se vede daca pui masina cu rotile intr-un sant mic sau groapa si apoi doar incerci sa pleci. Trebuie ca masina sa se miste liber, din inertie, fata-spate. Eu asa imi probez frana de mana sa nu fie prea stransa.... Succes!
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Poti pune sub o roata de spate cricul si vezi pana unde poti strange incat roata sa mearga liber. Dar o lasi putin mai libera , nu o strangi pana ajunge sa fie infranata .
  • Frankie

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu franele , sunt ruginite cablurile din tambur si nu reusesc sa le comand . Exista vreun cod pentru ele ? Multumesc mult !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR