Ai uitat parola?


  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Stimate Domn dan, debitmetrul functioneaza perfect conform diagnozei- la ralanti 725 rot indica 5 kg., iar turat urca, imi scapa acum cat, deci mai ramane throttle. In Brasov la intalniri nu am ajuns si din nefericire nu vine nici un om cu Agila- am intrebat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,143
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Eu stiu o Agila in BV dar merg si debitmetre de Corsa Z10ZE sau Z12XE. Lasa diagnoza ca lumea degeaba are interfata, nu stie sa citeasca...
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Stimate Domn Dan, atata vreme cat stiu sa fac o diagnoza la sistemele Wabco si Knorr, cred ca am interpretat destul de bine si unele date reiesite din diagnoza facuta cu opcomul pe masina mea, deci nu cred ca chiar toti avem degeaba o intrfata. Intradevar lucrurile difera de la semiremorci la autoturisme, nici un om nu s-a nascut invatat, iar necesitate interfetei este importanta pentru un om ce vrea sa stie si sa salveze banii dati degeaba unor asa zisi meseriasi. Pot sa cred ca am interpretat destul de bine faptul ca am probleme cu sonda lambda 2, ca pe sonda 1 apare prea des amestec sarac- deci si ea este obosita, ca long term este cu valori prea mari si ca debitmetrul e aproape pe duca avand doar 5kg. la ralanti. De altfel, pentru asta si consult forumul de fiecare data, citind cu atentie sfaturile celor mai trecuti prin probleme si le port respect membrilor. Tin sa va multumesc pentru toate posturile facute.
In Brasov am vazut si eu mai multe agile, insa mi s-a spus ca nu vine nici unul la intalnirile din Racadau.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,061
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Din pacate nici prin alte parti nu dau buzna. Majoritatea agilistilor banuiesc ca-si rezolva singuri problemele sau si mai dragut, Agila este masina cea mai fiabila din gama Opel Wink Very Happy
Adevaratii amatori DIY au AGILA. Very Happy
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Stimati colegi,
Conform indrumarilor date de dl. Dan am schimbat senzorul de presiune ulei- becul palpaia. Din nefericire si dupa schimbare problema persista, becul palpaie iar dupa cum suna motorul, la turatie si ralantiul instabil, se pare ca nu am suficienta presiune la ulei(problema ralantiului vine si de la faptul ca nu am curatat EGR- o sa fac asta). Dealtfel meseriasul care mi-a schimbat filtrul, mi-a spus intr-o doara ca la demontare filtrul s-a spart- deci oare este posibil ca particulele cazute sa fi infundat pompa de ulei? Daca da, va rog sa ma ajutati cu un tutorial curatare pompa ulei, chiar si cu niste poze cu localizare, demontare si curatare( cu ce s-ar curata?). Va multumesc mult, pentru ca ajutorul vostru imi este de folos, mai ales ca sa scap de meseriasi neaveniti, dornici sa faca bani, dar lipsiti de finete si cunostinte.
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ai ceva de studiu-distributie jos, baie jos - si mult timp ptr. lucru. Fara nici un dubiu acolo este pompa de ulei. Nu cred ca este vorba numai de curatare. In principiu nu ai presiune, uneori ramane blocata si face suprapresiune, de aici filtru crapat. Am intalnit masina, cand se aprindea beculetul, cand arunca garnitura filtrului.
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Dragi colegi,
Va rog din suflet sa-mi spuneti unde pot gasi in Brasov un service cu oameni dedicati si priceputi care sa-mi schimbe pompa de ulei si eventual daca stiti unde pot gasi o pompa de ulei de buna calitate- originala si cam cat ar costa ea.
  • sofranmircea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2011

  • Garaj Mesaj Privat
buna ,
mircea sunt din ARAD am cumparat recent un AGILA motor de 1.0 12 V am aceleasi probleme ca si alti adik nu imi sta motorul la relantiu rotund frumos cum e normal,imi tremura nu foarte tare dar o face
daca este rece afara pornesc si intra socul in actiune timp in care merge super motorul dupa care revine la tremurat
am dus=o la test si imi da eroare la sonda landamp dar mecanici imi spun ca nu e sonda legata de tremuratul motorului la relantiu
atunci ce DUMNEZEU poate sa fie ca nu ii dau de capat...am fost deja la 10 mecanici fiecare imi da tot alte raspunsuri si nu mai stiu ce sa cred..uni imi spun ba ca trage aer fals la motor alti ca o bujie nu lucreaza bine
alti ca totusi e sonda...si poate are contacte imperfecte sau e dusa
maine mai incerc la un service sa o pun la elevator sa verificam pe rand piesele
mai o rugaminte daca imi poate raspunde cineva rog frumos
la turatii mai mari ale motorului e noarmal sa scoata un sunet mai ciudat ca si cum ar forta ceva lant sau ceva de gen...ca la masinile lastun cum se auzea la plecarea de pe loc...de la cine am luat-o zice ca e ok ca are transmisia pe lant si e in trei pistoane
va multumesc anticipat pt cei care ma indruma ...
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Stimate domn,pentru a stii exact ce se intampla ar fi util sa ne furnizati codurile de eroare aparute- rugati-i pe mecanici sa vi le dea, eventual sa puneti un filmulet cu zgomotul produs de motor. Daca ati putea face si o diagnoza la cineva ar fi foarte util.
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Am observat de cand a venit frigul asta adevarat....-12 -15 grade ca turometrul nu vrea sa scada sub 1100 turatii chiar si dupa o ora si ceva de mers prin Bucuresti .S-a defectat debitmetru sau care-i treaba? Este normal sa nu scada nici dupa o ora? Afara temperatura -10grade cat timp am mers prin oras! Credeti ca este de folos acel carton in fata radiatorului pe frigurile acestea?

Am pus si un filmulet demonstrativ http://www.youtube.com/watch?v=ft-t8m5hiV8
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Cod eroare? Citisem pe undeva ca e senzorul de arbore.

https://www.clubopel.com/vie...asc&start=380
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Nici un martor aprins
  • drtcv

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare!am schimbat distributia si abreiajul...la agila 1.2 .....si dupa...la relanti vibreaza...adica se zguduie ....si nu merge rotund....bate ca inima....am schimbat bujii,am curatat egr..si nimik....tester nici o eroare....o a doua problema....e ca ....atunci cand apas ambreiajul....simt in pedala si aud in acelasi timp acelasi cashait ca inainte.Daca ma puteti ajuta...as fi recunoscator!Smile
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Pai dupa umila mea parere intai trebuie sa verifici daca distributia este bine pusa la punct si s-a respectat tot ce este in topic plus complicatiile aferente.
Dupa ce rezolvi 1 treci la 2 iar noi nu stim ce cashait se auzea inainte pt ca ai un sg post. Un filmulet este de ajutor.
Bafta!
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,,, la care service in bv ai schimbat distributia? ai martor eroare in bord aprins? ce bujii ai pus?Daca vrei spune din ce zona a bv esti discutam
  • drtcv

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
nu am schimbat in service,....a schimbato fratemiu care e mecanic de meserie..si inca un mecanic....am inteles ca nu au folosit nus ce came.....ci au facut un semn....singura problema acum e ca la relanti.....zvacaie....si fileaza lumina la bord....nu e aprins nici un martor......in rest merge bine!.....sunt din cartierul scriitorilor
....intrebare pot merge asa?sau e necesar sa umblu din nou la distributie?
  • drtcv

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
mariustintea a scris:Salut,,, la care service in bv ai schimbat distributia? ai martor eroare in bord aprins? ce bujii ai pus?Daca vrei spune din ce zona a bv esti discutam
sunt din c.scriitorilor
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Eu sant din Zarnesti ...cam greu, oricum mergi la intalniri in Racadau mai primesti sfaturi, Sfatul meu ar fi bine sa verifici distributia si sa se faca cu trusa de KM -uri si asta cat mai repede. Greu spre imposibil sa schimbi la tipul asta de motoare distributia fara trusa respectiva. Din ce spui oscileaza relantiul atat de tare incat se vede si la luminile din bord nu? curata si throttle body si vezi marca si intrefierul la bujii . Bafta
  • drtcv

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
ok,merci fain.....am vorbit cu cineva care are scule.....pe maine.....poate o rezolv.Multumesc! revin cu rezultate!
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,150
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
mariustintea a scris:.....si vezi marca si intrefierul la bujii . Bafta

Deoarece s-a intervenit la bujii si eu sunt de parere ca vina ar fi de acolo.
(intrefier sau tip neconform motorului).

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata