Ai uitat parola?


  • drtcv

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
la bujii am umblat....dupa....treaba cu relantiul......crezand ca e de acolo......dar o sa mai verific odata......am pus acum bujii bosh
  • drtcv

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am rezolvat!era de la distributie....mai am de umblat pe la cutia de viteze,...si e ca noua!merci pt sfaturi!
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ar fi ideal sa ne spuneti ce anume nu a fost facut bine la distributie.
Intamplarea dvs. poate ajuta in viitor alti colegi !
  • drtcv

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
pai initial distributia a fost inlocuita clasic.....la semn....dar se pare ca la agila....nu merge asa...si e nevoie de acea trusa de fixare a distributiei.....numa asa se regleaza...plus ca e un senzor...pacolo...care trebuie calibrat......in fine cred ca s-a inteles ideea!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,108
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Eu nu inteleg cum au calibrat senzorul...cu ciocanul ?
Toti vor o distributie schimbata cu 200lei sau pe acolo, mai uitati.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
petrecila a scris:La Agila de 1,0 L idle speed rpm 880 +/- 100 not adjustable
La Agila de 1,2 L idle speed rpm 820 +/- 120 not adjustable

Niciodata nu am avut acest ralanti...Cel mult 650 rot/min cu motorul cald. Circa 800 rot/min cu aerul conditionat pornit. Sunt foarte interesat: mai sunteti care aveti turatia de ralanti peste 800 rot/min? Nu de-alta dar daca as avea aceasta turatie nici ca mi s-ar mai aprinde martorul de ulei la ralanti vreodata! Very Happy
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Parca daca imi aduc aminte, nu corespunde ce ne arata ceasul cu ce arata pe laptop si ca acesta din urma este corect.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Eu unul am demontat bucata cu bucata throtle-body, am curatat inclusiv partea de finete, periile si circuitele rezistive, tot-tot...Aceeasi turatie de 650 rot/min, poate chiar 600, indica pe turometru. Exclus sa fie 800, doar am avut Dacie si stiu cum se aude un motor la 800. Conduc aproape zilnic Logan si stiu cum se aude si turatia la ralanti a acestuia, tot in jur de 600, 650 rot/min, totusi mult, mult mai rotund ca la Agila mea. Iarasi...ma cam indoiesc ca la opelurie noastre au facut un ralanti asa mare, am vazut si la Corsa, si la alte Agile, tot ca la mine. Nu cumva e o greseala in specificatiile acelea cu 820 +/- 120? Ori am vazut eu numai masini defecte!
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Asa citisem pe undeva. Posibil sa fie gresita treaba. Eu unul nu mi-am batut neuronii atata timp cat sta fara sa oscileze prea mult. Asa sta la mine cu oscilatii mici. Am pus linia ochiometric.
Parca se aseamana cu cei 700 rpm iar cand pornesc aerul se ridica la cei 940 rpm sau putin mai jos.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Poza este elocventa. E facuta cand temperatura antigelului abia incepe sa urce. Cand ajunge la 88, ralantiul scade putin. Cred ca sunt povesti acele 820 rot/min. Macar un caz concret daca intalneam. INu cred c-o sa gasim una cu 820+120=940 rot/min nici macar cu aerul pornit. Deci cred ca s-a scris gresit prin TIS sau mai stiu eu ce programe. Ar fi fost OK macar 700 rot/min.
  • nity

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila Z10XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua!
Am si eu o intrebare referitoare la pornirea la relanti a motorului in aceasta perioada rece.
Am un motor de 1, si am parcurs 75.000 km cu masina, model fabricatie din 2006. Mentionez ca mi-a facut niste figuri la pornire care nu le-a mai facut pana acum.
Am intors cheia in contact si motorul s-a oprit instantantaneu. Apoi a repetat pornirea si am apasat pedala de acceleratie, ajutand astfel alimentarea cu carburant, dupa care a mers bine.
A doua oara, dupa cateva zilede stat, a pornit, dar dupa cateva secunde a inceput sa dea rateuri in galeria de aspiratie, niste pufnituri scurte pe unde intra aerul la filtru de aer. Nu am lasat sa moara motorul si am ambalat de cateva ori asa cum faceam la daciile vechi si a inceput sa mearga bine. Odata incalzit motorul merge bine si fara intreruperi.
In primul rand am dat vina pe benzina proasta luata de la Lukoil si de la vremea rece. Pana acum nu mi-a mai facut figuri de genul asta.
Multumesc anticipat!
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Ceva eroari este? martori aprinsi prin bord? din postarile dumneavoastra am vazut ca ati avut si alte probleme (lant distributie,bujii) si nu sa mai scris rezolvarea, oare nu sant urmarile acestor probleme?
  • nity

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila Z10XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Martori nu s-au aprins la bord, o sa fac si testul de diagnosticare astazi, dar vechile probleme erau de la bujii. Odata ce le-am scimbat cu cele care se gasesc in Ro. Acum vre-o 2 ani am schimbat bujiile cu unele cu 2 electrozi si problemele n-au mai aparut. De atunci n-am mai umblat la bujii(sa le curat), dar banuiesc ca de acolo provine problema, si bineanteles de la benzina proasta. In rest motorul odata incalzit merge ff bine, nu are intreruperi. Fac pe an doar 5-6000 km, dar mai mult prin oras.
  • nity

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila Z10XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am facut testul si nu am nici o eroare, motorul cu cheita din bord a palpait regulat si fara intreruperi. Cred ca am rezolvat in schimb problema, borna plus era slabita si o puteam misca cu mana. Am decuplat borna si am cuplat-o din nou dupa 15 min si am pornit motorul tinandu-l in relanti 20 min pana si-a initializat din nou calculatorul setarile. Cred ca operatia asta trebuie facuta mai des, de 2 ori pe an, in conditiile traficului prin oras. O sa reiau pornirile la rece in zilele urmatoare. Daca nu mai revin cu problema, inseamna ca s-a rezolvat.
Multumesc pentru asistenta!. Drumuri cat mai bune!
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila Z12XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua. Agila 1.2, an 2000. Relantiul este mare citit cu Opcom (1300-1100 pe măsură ce se incalzeste) și nu mai scade sub 1100. Ce mă intrigă este că în Opcom "desired idle speed" este 1300 rpm, nu 800 cat ar trebui, iar real 1100 și un pic, indiferent că e motorul rece sau cald.
Nu am (avut) erori stocate.
Ce ar putea fi?
Indicațiile privind debitmetrul par ok, la fel și temperatura antigel.
Mulțumesc.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Nu ma pricep atat de bine, insa tot la informatiile privind temperatura antigel
ma duce mintea sau poate probleme legate de throttle body, aer fals...
De cand a aparut manifestarea asta ? A aparut treptat sau legat de vreun alt
defect / interventie ?
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila Z12XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Am scos debitmetrul și i-am dat bine cu spray contact la interior, i-am pus inapoi bobina veche (schimbata mai demult cu una s-h pt că avea pipele cam jumulite, dar ea inca merge), apoi am lăsat masina peste noapte cu bateria decuplata. A doua zi am pornit-o și am lăsat-o la relanti până s-au deschis termostatul. Acum nu se mai bâlbâie în mers ai relantiul e rotund și pare mai mic că turație. Urmează să împrumut mâine iar Op-Com-ul sa văd exact cat e relanti-ul.
Nu știu dacă a fost bobina sau mizerie in debitmetru, o sa incerc mâine după testul cu Op-Com-ul sa ii pun bobina "noua" inapoi sa văd dacă mai bâlbâie (întrerupe).
O seara buna.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata