Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Eu cand am ajuns la schimbat ECU ,la fel mi sa parut ca totul este O.k.de la firele din ecu,prin mufa pana peste tot.Inj.1 nu primea curent,piesa din ecu-tranzistor/triac?-nu lucra.Dar asta era permanent,indiferent de temperatura motorului.Figura "da in nas" cand calc pedala in sarcina era de la egr(dar fara martor bord aprins),am schimbat.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
.''.Figura "da in nas" cand calc pedala in sarcina era de la egr(dar fara martor bord aprins)''... Cind un EGR nu functioneaza sau functioneaza anormal,sigur genereaza cod de eroare(martor aprins in bord),deoarece pozitia supapei EGR ceruta de program,nu corespunde cu pozitia reala in functionare...
  • JDibernardo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Exista posibilitatea sa iau legatura cu 1.7dti_edition2000 Dl Mihai ! Va rog, daca ma poate ajuta cineva cu un nr de contact! Va multumesc!
  • baronu75

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Aceeasi problema am avut eu. Am o Meriva1,6 16v, si era de la ECU
Skip ads

  • mihaiLopp

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie. De curand am schimbat distributia la vectra b z16xe, Am schimbat si egr pentru ca cel vechi nu mai functiona. Mecanicul a zis cu ocazia aceasta sa curete si clapeta de acceleratie. A curatat-o direct pe masina, nu a mai dat-o jos. De atunci am mari probleme cu masina, Masina cu cheita in bord, nu se accelereaza cum trebuie, maxim 3500, merge in suturi, de cateva ori abia am atins 45 km, se taie acceleratia etc.
Mecanicul a zis sa ii fac la alt service adaptare de clapeta pt ca ei nu aveau soft pt modelul meu de motor si era si service Bosch. Am incercat adaptarea clasica fara soft dar degeaba.
Coduri eroare P0220 P1550 P0120 P1230 P1405 P0340. Clapeta se deschide cand apas aceeleratia dar nu la intreaga capacitate, un 20 la suta sa zic. E posibil sa fie ecu daca problemele totusi le am dupa curatarea clapetei si nu inainte. Eroarea senzor ax cu came o am de mai mult timp si ma gandeam sa schimb si senzorul dar la motorul meu pot pune aftermarket pentru ca am vazut ca la unele modele trebuie neaparat original?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se da jos clapeta si se curata temeinic, halal mecanic ai ales dar cam asa este in HD.
P0340 este din ECU, am reparat destule
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Eu zic sa arunci si o privire la pini mufei.

Daca este din ecu ii trebuie un doctor.
  • mihaiLopp

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspunsuri. O sa incerc o curatare asa cum trebuie la clapeta sa vedem ce se rezolva. Iar referitor la senzorul pozitie ax cu came, sa incerc unul nou neoriginal sau second original.... daca are rost avand in vedere ca ar putea fi ecu?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Senzorul ax came pica extrem de rar......verifica firele si mufa.
  • mihaiLopp

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Revin cu cateva informatii. Recent dupa ce am luat bateria si am conectat-o iar la masina, am observat ca problemele apar doar dupa ce motorul se incalzeste, cand temperatura ajunge la 90 de grade. Cand e rece merge cum trebuie, clapeta deschide normal.....masina cu cheita disparuse. ECU tocmai a fost verificat si totul pare in regula inclusiv referitor la P0340, nu avea fire dezlipite etc....
Senzor pozite ax cu came probat unul second original , nici o schimbare. Firele si mufa par ok.
  • mihaiLopp

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Astazi am pus masina pe tester si am obsevat ca senzorul de temperatura (iat) are o valoare de -32 de grade ceea ce nu are cum sa fie o valoare normala. Motorul era cald. Daca scot mufa de la IAT, motorul scade in turatie si masina se accelereaza foarte greu. Senzorul MAP are valoare de 0,92V si 27kPa. Ce inseamna acest lucru, sunt in regula senzorii?
  • scrob

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Deci codurile
P0120
P0220
P340
P1550
Ziceți ca le ai rezolvat priN reparare sau schimbare calculator injecție? ?
Skip ads

  • mihaiLopp

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Nu am rezolvat nimic inca, ziceam ca am dat calculatorul la verificat la cineva si se pare ca nu e el de vina (cel putin asta mi s-a spus). Toate problemele la mine au aparut dupa ce a fost curatata clapeta si nu am gasit la mecanicii pe la care am fost (3 la numar) soft pt adaptare clapeta...
  • Amilo2727

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Erorile care le aveam si eu :



Limp Home - Ecu intra in protectie

m-a ajutat enorm interfata ELM 327 la momentul acela cand masina nu avea viata in ea,apasam pedala si nimic,nimic,sters erorile cu ELM 327 masina si-a revenit,ajungand acasa am pus op-com pe ea am sters erorile din pozat,cam o saptamana am mers asa cu ea,si aveam inima cat un purice sa nu ma lase indrum spre servici Sad

Ecu-ul vechi l-am pastrat ( imi mergea masina bine si nu prea,adica ma refer ca masina nu erea puturoasa,insa deterioram si mai mult ecu daca il mai tineam pe masina) insa cu ecu sh "noul transplant" merge super bine,fluctuatia de la turometru abia de abia o pot observa,este aproape nula,oare sa fie din cauza noului transplant ori a EGR-ului anulat din soft original.
Tipul care a lucrat la masina a lucrat onnline pe site GM/Opel bineinteles avand cont "vazut cu ochii mei" cu toate softurile necesare pentru puperea in functiune a noului transplant + anularea egr-ului,am ramas impresionat,acum cu egr-ul anulat masina are mai multa viata in ea,este mai sprintena.

Singura rezolvare este repararea a ECU,sau cine are bani 4000 ron pentru un ECU nou.

Parerea mea este sa nu duceti ECU nici in ruptul capului la cineva care "se pricepe" de priceput se pricep multi sa strice,cine repara cu adevarat ECU,dupa repararea lui il pune in teste cu MDI,pentru eventualele probleme nerezolvate.

Sa auzim numai de bine.


Ultima modificare facuta de Amilo2727 la Dum 14 Mai, 2017 9:46 pm, modificat de 4 ori in total
  • Amilo2727

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
mihaiLopp a scris:Nu am rezolvat nimic inca, ziceam ca am dat calculatorul la verificat la cineva si se pare ca nu e el de vina (cel putin asta mi s-a spus). Toate problemele la mine au aparut dupa ce a fost curatata clapeta si nu am gasit la mecanicii pe la care am fost (3 la numar) soft pt adaptare clapeta...


Salut, la tine nu iti trebuie "soft pentru adaptare clapeta" la tine problema este din ECU ( ECU este defect) pentru ca clapeta nu mai este sincronizata cu ECU chiar de ECU in sine fiind defect.
De curatat clapeta am curatato si eu + curatat EGR-ul insa aceleasi probleme,am zis totusi sa incerc si varianta curatarii dar pe tot internetul problema erea sigura, ECU defect.
Si mai am impresia 100% ca ti-a luat banii pentru nimic,ca nu ti-a verificat ECU,imi pare rau sa aud asta ca sunt genul de oameni care sunt profitori si iau bani pentru a nu face nimic,nimic.
  • Amilo2727

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
scrob a scris:Deci codurile
P0120
P0220
P340
P1550
Ziceți ca le ai rezolvat priN reparare sau schimbare calculator injecție? ?


Salut,cele mentionate o sa le repari prin reparerea ECU,insa mare grija si repet,mare grija pe ce maini dai ECU !
Sa auzim numai de bine.
  • mihaiLopp

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc de informatii. Din ce am aflat recent , in ecu doar s-au verificat sarmulitele sa nu fie dezlipite ceea ce nu e suficient dupa cum am citit mai sus, fapt pentru care o sa trimit ECU la altcineva. Referitor la egr m-am gandit sa il anulez si eu dar am citit pe aici pe undeva ca la Z16XE nu ar fi indicat. O sa revin cu informatii.
  • Amilo2727

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
mihaiLopp ce erori ai în prezent? (Atașeazã poza cu erorile)
  • Amilo2727

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
mihaiLopp a scris:Revin cu cateva informatii. Recent dupa ce am luat bateria si am conectat-o iar la masina, am observat ca problemele apar doar dupa ce motorul se incalzeste, cand temperatura ajunge la 90 de grade. Cand e rece merge cum trebuie, clapeta deschide normal.....masina cu cheita disparuse. ECU tocmai a fost verificat si totul pare in regula inclusiv referitor la P0340, nu avea fire dezlipite etc....
Senzor pozite ax cu came probat unul second original , nici o schimbare. Firele si mufa par ok.

La fel a fost și la mine,când motorul erea rece nu aveam o eroare însã când se încãlzea ecu apãreau mici probleme...ECU defect.
O alta problema cu care mã confruntam ereau zmuciturile care le avea mașina ca și cum rãmânea fãrã benzina...merg la 2 mecanici,se urca în mașinã și pornim la drum,observa și ei zmuciturile și gata verdictul,de schimbat filtru benzina...50 ron filtru 50 ron manopera însã în zadar,apoi îmi spune este clara problema mea,este pompa de benzina,fata sa verifice nimic altceva relee sau eu mai știu ce,nea mecanicul repara doar opeluri pe bajbaite.Ajungând la tipul la care am pus alt ecu și spunându și lui de problema cu zmuciturile el mi-a spus din prima,ÃŽți dã 2 erori (eu deja știam de ele și nu îi spusesem) valva închisã, valva deschisã , ori un egr nou (600 ron) ori egr anulat,pt ca un egr luat din dezmembrari este loterie si costa 200/250 ron. Tipul sa îmi dovedeascã ca știe despre ce vorbește pune MDI și îmi arata erorile apoi I le arat și eu pe tel (poza care este în postul meu de mai sus,și mã fac ca habar nu am ce înseamnã erorile). Odatã egr anulat zmuciturile au dispãrut.
  • Amilo2727

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
mihaiLopp a scris:Multumesc de informatii. Din ce am aflat recent , in ecu doar s-au verificat sarmulitele sa nu fie dezlipite ceea ce nu e suficient dupa cum am citit mai sus, fapt pentru care o sa trimit ECU la altcineva. Referitor la egr m-am gandit sa il anulez si eu dar am citit pe aici pe undeva ca la Z16XE nu ar fi indicat. O sa revin cu informatii.

Pãrerea mea este sa gãsești aici pe club pe cineva care știe sa repare un Ecu nu sa-ti ia banii degeaba și sa iti anuleze și egr-ul,de preferat este ca treaba sa fie facuta pe masina si nu pe ecu fara a fi pe masina.Cu 3/4 luni în urma cercetam și eu prin subiectele de z16se 1.6 8v pãreri legate de egr anulat și tot așa spuneau unii baieti ca nu este recomandat pentru z16se.Nu aveam probleme cu zmuciturile pe atunci. însã cine ÃŽți dã soft original pentru anularea egr normal ca nu sunt probleme doar softul este direct de la producãtor și nu vreun soft crãcuit.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR