burnas3
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2021
- Mesaj Privat
Buna ziua tuturor,subiectul e o Corsa C 1.2 cutie easytronic model 2001,180000km,totul a inceput cu minunatul F in bord,dupa lungi sapaturi pe forum problema a fost rezolvata,schimbati toti carbunii la cele 3 motorase si cei 4 tranzistori......facute toate adaptarile,aerisit ambreajul cu TECH2,acum totul e in N,masina porneste.Problema este ca nu pleaca de pe loc,undeva pe la 5000 rototii incepe sa de-a un semn de miscare.Tipul cu diagnoza zice ca nu a mai reparat demult timp asa ceva si nu tine minte daca valoarea in CLUTCH TEST e ok 15.90(parca) si temperatura de 300 grade.Intrebarea mea este,cum ambreajul a functionat bine inainte de F,fara smuncituri,fara a patina,intra perfect in viteze si acum nu vrea.Ce mai trebuie verificat?PASTE FERICIT TUTUROR!
MFotache
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2021
- Mesaj Privat
MNegoiu a scris:Am cautat dar nu am înțeles prea multe ambreiajul nu e pentru ca masina merge toatã treaba e ca dupã vreo 5 km iar se plafoneaza din câte am înțeles dacã era ambreiajul nu mai mergea deloc
eu am patit la fel ca tine , la cald se bloca pur si simplu ,nu mai voia sa plece dupa loc. Dupa ce se racea pleca si doar daca o ajutam cu aceleratia pe vitezele 2 si 3 putea sa schimbe. S-a dovedit a fi rulmentul. Dupa ce l-am schimbat smucea, i-am facut punctul si vitezele(adaptare) si merge perfect.
PS am mers dupa ce a plafonat 30 km pana acasa , dupa 25 pana la service, ghici ce dupa cei 25 de km in care am incercat sa nu reduc sub 30km /ora am oprit la un semafor ca trebuia si nu mai o lua dupa loc...
MFotache
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2021
- Mesaj Privat
burnas3 a scris:Buna ziua tuturor,subiectul e o Corsa C 1.2 cutie easytronic model 2001,180000km,totul a inceput cu minunatul F in bord,dupa lungi sapaturi pe forum problema a fost rezolvata,schimbati toti carbunii la cele 3 motorase si cei 4 tranzistori......facute toate adaptarile,aerisit ambreajul cu TECH2,acum totul e in N,masina porneste.Problema este ca nu pleaca de pe loc,undeva pe la 5000 rototii incepe sa de-a un semn de miscare.Tipul cu diagnoza zice ca nu a mai reparat demult timp asa ceva si nu tine minte daca valoarea in CLUTCH TEST e ok 15.90(parca) si temperatura de 300 grade.Intrebarea mea este,cum ambreajul a functionat bine inainte de F,fara smuncituri,fara a patina,intra perfect in viteze si acum nu vrea.Ce mai trebuie verificat?PASTE FERICIT TUTUROR!
fix la fel se intreba si mecanicul meu , de ce retrogradeaza cu smucituri daca nu facuse altceva decat sa ii schimbe ambreiajul , aerisirea e facuta sigur bine?
burnas3
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2021
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
@bunas3 atentie ca aia e placa ambreiaj cu autoajustare, trebuie scula speciala de montaj. Nu se strange direct cu suruburile pe volanta, o sa se strice daca nu are scula speciala mecanicul. Mare atentie!
Initial trebuia doar facuta adaptarea punctului de contact si invatarea vitezeleor, 15 minute cu opcom, super ieftin..
Initial trebuia doar facuta adaptarea punctului de contact si invatarea vitezeleor, 15 minute cu opcom, super ieftin..
burnas3
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2021
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=Tp5KeAQntGM
Discul de ambreiaj mai mergea binisor daca placa nu are suprafata albastrita, l-ai schimbat chiar degeaba.. inteleg ca poate ai mers pe mana altuia daca nu cunosti, dar totusi e o cheltuiala mare degeaba.. si daca nu a folosit scula speciala o sa se strice si asta, sa nu mergi cu ea montata asa "la surub". Neaparat aerisire, adaptare punct de contact si invatare viteze.
Discul de ambreiaj mai mergea binisor daca placa nu are suprafata albastrita, l-ai schimbat chiar degeaba.. inteleg ca poate ai mers pe mana altuia daca nu cunosti, dar totusi e o cheltuiala mare degeaba.. si daca nu a folosit scula speciala o sa se strice si asta, sa nu mergi cu ea montata asa "la surub". Neaparat aerisire, adaptare punct de contact si invatare viteze.
- Zepelinul321
- *
- 42 mesaje
- din 09 Mai 2021
- Meriva 2004 Z16XE
- Buzau
Zepelinul321
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Buzau
- Masina: Meriva 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2021
- Mesaj Privat
Apar si eu cu o problema cu acest easytronic.
Masina in cauza este o Meriva cod motor Z16XE, nu mai porneste, calculatorul easytronic a fost reconditionat cu acel kit de reparatie( rulmenti+tranzistori+carbuni), dar am aceleasi erori.
Pe alimentare ecu sa pus sarcina 50w in momentul in care da eroare de comumicatie si pe clema 15 si pe 30 si pe 31.
Masurat can-ul cu osciloscopul nu este problema de ecu motor.
Masina in cauza este o Meriva cod motor Z16XE, nu mai porneste, calculatorul easytronic a fost reconditionat cu acel kit de reparatie( rulmenti+tranzistori+carbuni), dar am aceleasi erori.
Pe alimentare ecu sa pus sarcina 50w in momentul in care da eroare de comumicatie si pe clema 15 si pe 30 si pe 31.
Masurat can-ul cu osciloscopul nu este problema de ecu motor.
MFotache
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2021
- Mesaj Privat
corsa.timis a scris:@bunas3 atentie ca aia e placa ambreiaj cu autoajustare, trebuie scula speciala de montaj. Nu se strange direct cu suruburile pe volanta, o sa se strice daca nu are scula speciala mecanicul. Mare atentie!
Initial trebuia doar facuta adaptarea punctului de contact si invatarea vitezeleor, 15 minute cu opcom, super ieftin..
Initial trebuia doar facuta adaptarea punctului de contact si invatarea vitezeleor, 15 minute cu opcom, super ieftin..
la mine aratau bine si rulmentul facut praf , nu e neaparat sa mai mearga , cele doua piese sunt aprx 600 ron , la cat e manopera , schimbi
Bewulf
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2020
- Mesaj Privat
- proca.nicolae
- *
- 9 mesaje
- din 19 Jul 2012
- Corsa 2001 p.3;0001
- Arges
proca.nicolae
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 p.3;0001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2012
- Mesaj Privat
am un opel corsa 1,2cc benzina din 2001 cutie easitronic ,,porneste normal merg 8....10 km se aude un zgomot 2..3 secunde ca si cum s-ar oprii motorul din alimentare s-au aprindere ,,i-mi apare la bord maina cu cheita,nu clipeste sta aprinsa masina merge in continuare pina fac oprire apoi i-mi apare la bord f intermitent ,,porneste dupa ce desfac borne baterie 30 de minute rog un sfat ,daca a mai patit cineva ,,va multumesc anticipat nicolae proca 0731405678
- viorelabrudan
- *
- 2 mesaje
- din 24 Aug 2021
- Corsa 2008 Z13DTH
- Timisoara
viorelabrudan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timisoara
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2021
- Mesaj Privat
Va salut din Timisoara!
Am un opel corsa D 1.3 cdti motor z13dth 160000km avand cutia robotizata easytronic magneti marelli. De ceva timp mi-am aparut magicul "F" failure si este legat de cutia easytronic.
Uneori daca stai mai mult in trafic, la semafor de ex. si scoti de pe "A" pe "N", iar apoi cand vrei sa pleci pui inapoi pe "A", s-a intamplat sa apar "F" in bord sa palpaie si masina nu pleaca de pe loc, ca si cum nu intra in viteza. Daca opresti masina din cheie si o repornesti s-ar putea sa poti s-o pui pe "A", si sa plece.
Daca o tii doar pe "A", merge pana cand, trebuie sa dai in mansalier "R", si s-ar putea sa ai o surpriza, sa dea "F" failure din nou.
Am dus-o la cei de la opel in timisoara(autoglobus) si mi-au spus ca de cutia easytronic magneti marelli nu se ating.
Au facut o diagnoza si mi-au spus a dat codul P0780 shift malfunction, care e legat de easytronic-ul magneti marelli, in rest nu au ce sa-i faca.
Din cate m-am documentat de aceasta cutie se pare ca este un sistem mecanic condus de un soft care ruleaza pe un mini-calculator atasat partii mecanice, care are rolul de a schimba vitezele automat (apasa ambreaj si schimba viteza).
Probleme pot fi de la acest modul care are diferite componente mecanico-electrice gen: electrovalva (solenoid valve) etc. care se pot uza/strica in timp.
Stie cineva un mecanic specialist pe aceasta cutie in Timisoara sau in zona de vest?
Ca asa am mai fost la service-uri, care doar se dau cu parerea si iti i-ai bani degeaba, verificand partea electrica sau te miri ce....dar ei habar nu au de aceasta cutie
PS: Am fost si in Arad la Grup west opel, dar dupa parerea mea nici ei nu stiu sa ofere service pt. aceasta cutie..
La reprezentantele din Timisoara si Arad se pare ca fug de easytronic-ul magneti marelli ca de dracu', dar atunci de ce opel-ul echipeaza astfel de masini, daca nu au mecanici specializati.
As avea nevoie de ceva mecanic/service care sa tie de acesta cutie?!
Poate se poate repara modul easytronic magneti marelli, dar trebuie persoane care cunosc cutia.
Multumesc pt. orice info!
Am un opel corsa D 1.3 cdti motor z13dth 160000km avand cutia robotizata easytronic magneti marelli. De ceva timp mi-am aparut magicul "F" failure si este legat de cutia easytronic.
Uneori daca stai mai mult in trafic, la semafor de ex. si scoti de pe "A" pe "N", iar apoi cand vrei sa pleci pui inapoi pe "A", s-a intamplat sa apar "F" in bord sa palpaie si masina nu pleaca de pe loc, ca si cum nu intra in viteza. Daca opresti masina din cheie si o repornesti s-ar putea sa poti s-o pui pe "A", si sa plece.
Daca o tii doar pe "A", merge pana cand, trebuie sa dai in mansalier "R", si s-ar putea sa ai o surpriza, sa dea "F" failure din nou.
Am dus-o la cei de la opel in timisoara(autoglobus) si mi-au spus ca de cutia easytronic magneti marelli nu se ating.
Au facut o diagnoza si mi-au spus a dat codul P0780 shift malfunction, care e legat de easytronic-ul magneti marelli, in rest nu au ce sa-i faca.
Din cate m-am documentat de aceasta cutie se pare ca este un sistem mecanic condus de un soft care ruleaza pe un mini-calculator atasat partii mecanice, care are rolul de a schimba vitezele automat (apasa ambreaj si schimba viteza).
Probleme pot fi de la acest modul care are diferite componente mecanico-electrice gen: electrovalva (solenoid valve) etc. care se pot uza/strica in timp.
Stie cineva un mecanic specialist pe aceasta cutie in Timisoara sau in zona de vest?
Ca asa am mai fost la service-uri, care doar se dau cu parerea si iti i-ai bani degeaba, verificand partea electrica sau te miri ce....dar ei habar nu au de aceasta cutie
PS: Am fost si in Arad la Grup west opel, dar dupa parerea mea nici ei nu stiu sa ofere service pt. aceasta cutie..
La reprezentantele din Timisoara si Arad se pare ca fug de easytronic-ul magneti marelli ca de dracu', dar atunci de ce opel-ul echipeaza astfel de masini, daca nu au mecanici specializati.
As avea nevoie de ceva mecanic/service care sa tie de acesta cutie?!
Poate se poate repara modul easytronic magneti marelli, dar trebuie persoane care cunosc cutia.
Multumesc pt. orice info!
- corsablue
- ****
- 2,468 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,468
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Daca te-ai obosi sa citesti paginile acestei discutii...
Toate nelamuririle tale au raspunsuri in aceasta discutie, dar in ultimul timp unii asteapta sa vina tot ce vor ei sa stie pac pac iac-asa.
Cine stie poate faci tu o sinteza a tuturor informatiilor scurt, clar si atotcuprinzatoare. Ce zici? Incerci?
Toate nelamuririle tale au raspunsuri in aceasta discutie, dar in ultimul timp unii asteapta sa vina tot ce vor ei sa stie pac pac iac-asa.
Cine stie poate faci tu o sinteza a tuturor informatiilor scurt, clar si atotcuprinzatoare. Ce zici? Incerci?
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
viorelabrudan a scris:Va salut din Timisoara!
Am un opel corsa D 1.3 cdti motor z13dth 160000km avand cutia robotizata easytronic magneti marelli. De ceva timp mi-am aparut magicul "F" failure si este legat de cutia easytronic.
Uneori daca stai mai mult in trafic, la semafor de ex. si scoti de pe "A" pe "N", iar apoi cand vrei sa pleci pui inapoi pe "A", s-a intamplat sa apar "F" in bord sa palpaie si masina nu pleaca de pe loc, ca si cum nu intra in viteza. Daca opresti masina din cheie si o repornesti s-ar putea sa poti s-o pui pe "A", si sa plece.
Daca o tii doar pe "A", merge pana cand, trebuie sa dai in mansalier "R", si s-ar putea sa ai o surpriza, sa dea "F" failure din nou.
Am dus-o la cei de la opel in timisoara(autoglobus) si mi-au spus ca de cutia easytronic magneti marelli nu se ating.
Au facut o diagnoza si mi-au spus a dat codul P0780 shift malfunction, care e legat de easytronic-ul magneti marelli, in rest nu au ce sa-i faca.
Din cate m-am documentat de aceasta cutie se pare ca este un sistem mecanic condus de un soft care ruleaza pe un mini-calculator atasat partii mecanice, care are rolul de a schimba vitezele automat (apasa ambreaj si schimba viteza).
Probleme pot fi de la acest modul care are diferite componente mecanico-electrice gen: electrovalva (solenoid valve) etc. care se pot uza/strica in timp.
Stie cineva un mecanic specialist pe aceasta cutie in Timisoara sau in zona de vest?
Ca asa am mai fost la service-uri, care doar se dau cu parerea si iti i-ai bani degeaba, verificand partea electrica sau te miri ce....dar ei habar nu au de aceasta cutie
PS: Am fost si in Arad la Grup west opel, dar dupa parerea mea nici ei nu stiu sa ofere service pt. aceasta cutie..
La reprezentantele din Timisoara si Arad se pare ca fug de easytronic-ul magneti marelli ca de dracu', dar atunci de ce opel-ul echipeaza astfel de masini, daca nu au mecanici specializati.
As avea nevoie de ceva mecanic/service care sa tie de acesta cutie?!
Poate se poate repara modul easytronic magneti marelli, dar trebuie persoane care cunosc cutia.
Multumesc pt. orice info!
Am un opel corsa D 1.3 cdti motor z13dth 160000km avand cutia robotizata easytronic magneti marelli. De ceva timp mi-am aparut magicul "F" failure si este legat de cutia easytronic.
Uneori daca stai mai mult in trafic, la semafor de ex. si scoti de pe "A" pe "N", iar apoi cand vrei sa pleci pui inapoi pe "A", s-a intamplat sa apar "F" in bord sa palpaie si masina nu pleaca de pe loc, ca si cum nu intra in viteza. Daca opresti masina din cheie si o repornesti s-ar putea sa poti s-o pui pe "A", si sa plece.
Daca o tii doar pe "A", merge pana cand, trebuie sa dai in mansalier "R", si s-ar putea sa ai o surpriza, sa dea "F" failure din nou.
Am dus-o la cei de la opel in timisoara(autoglobus) si mi-au spus ca de cutia easytronic magneti marelli nu se ating.
Au facut o diagnoza si mi-au spus a dat codul P0780 shift malfunction, care e legat de easytronic-ul magneti marelli, in rest nu au ce sa-i faca.
Din cate m-am documentat de aceasta cutie se pare ca este un sistem mecanic condus de un soft care ruleaza pe un mini-calculator atasat partii mecanice, care are rolul de a schimba vitezele automat (apasa ambreaj si schimba viteza).
Probleme pot fi de la acest modul care are diferite componente mecanico-electrice gen: electrovalva (solenoid valve) etc. care se pot uza/strica in timp.
Stie cineva un mecanic specialist pe aceasta cutie in Timisoara sau in zona de vest?
Ca asa am mai fost la service-uri, care doar se dau cu parerea si iti i-ai bani degeaba, verificand partea electrica sau te miri ce....dar ei habar nu au de aceasta cutie
PS: Am fost si in Arad la Grup west opel, dar dupa parerea mea nici ei nu stiu sa ofere service pt. aceasta cutie..
La reprezentantele din Timisoara si Arad se pare ca fug de easytronic-ul magneti marelli ca de dracu', dar atunci de ce opel-ul echipeaza astfel de masini, daca nu au mecanici specializati.
As avea nevoie de ceva mecanic/service care sa tie de acesta cutie?!
Poate se poate repara modul easytronic magneti marelli, dar trebuie persoane care cunosc cutia.
Multumesc pt. orice info!
Nu e ceva de nereparat, dar totul tine de costuri si oameni cu cunostinte.. Pe aia nu-i gasesti aici, ii gasesti la treaba. Si aia nu prea dau informatii gratis ca au muncit pentru ele, fie au citit documentatie, fie au desfacut componentele, au dedus chestii si au tras concluzii.
Ce pot sa te sfatuiesc eu gratis: de schimbat lichidul de la ambreiaj ca sigur e negru, de schimbat uleiul din cutie, de schimbat uleiul din sistemul de inalta presiune(si verificat parametrii pompei), de invatat parametrii cutie. In cele mai multe cazuri o mentenanta buna rezolva treaba.
- viorelabrudan
- *
- 2 mesaje
- din 24 Aug 2021
- Corsa 2008 Z13DTH
- Timisoara
viorelabrudan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timisoara
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2021
- Mesaj Privat
@corsa.timis
Multumesc pt. info!
Daca cunosti cutia magneti marelli...ai mai lucrat pe ea...si vrei sa te bagi la lucrare contra cost ne putem auzi la un telefon.
Eu personal am intrat pe forum sa gasesc un service sau un mecanic sa cunoasca AMT magneti marelli.
Multumesc, voi lasa tel. sau mail doar daca te intereseaza lucrarea.
Multumesc pt. info!
Daca cunosti cutia magneti marelli...ai mai lucrat pe ea...si vrei sa te bagi la lucrare contra cost ne putem auzi la un telefon.
Eu personal am intrat pe forum sa gasesc un service sau un mecanic sa cunoasca AMT magneti marelli.
Multumesc, voi lasa tel. sau mail doar daca te intereseaza lucrarea.
- Zepelinul321
- *
- 42 mesaje
- din 09 Mai 2021
- Meriva 2004 Z16XE
- Buzau
Zepelinul321
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Buzau
- Masina: Meriva 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2021
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- CFagaras53
- *
- 1 mesaje
- din 17 Jan 2022
CFagaras53
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2022
- Mesaj Privat
Opel Astra H twintop, 2007, motor 1.6 benzina 16zxep,cutie viteze easytronic, 99000k
La prima pornire a motorului atunci când trece din treapta 1 in treapta 2,iar de câte ori trece din treapta 2 in treapta 1,se aude același zgomot(parcã lovești ușor cu ciocanul in metel ?).
Fãrã aceastã (simtomã), mașina funcționeazã bine, altfel !
La prima pornire a motorului atunci când trece din treapta 1 in treapta 2,iar de câte ori trece din treapta 2 in treapta 1,se aude același zgomot(parcã lovești ușor cu ciocanul in metel ?).
Fãrã aceastã (simtomã), mașina funcționeazã bine, altfel !
- CAndreiPetru
- *
- 4 mesaje
- din 05 Jul 2018
CAndreiPetru
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2018
- Mesaj Privat
- CAndreiPetru
- *
- 4 mesaje
- din 05 Jul 2018
CAndreiPetru
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2018
- Mesaj Privat
viorelabrudan a scris:Va salut din Timisoara!
Am un opel corsa D 1.3 cdti motor z13dth 160000km avand cutia robotizata easytronic magneti marelli. De ceva timp mi-am aparut magicul "F" failure si este legat de cutia easytronic.
Uneori daca stai mai mult in trafic, la semafor de ex. si scoti de pe "A" pe "N", iar apoi cand vrei sa pleci pui inapoi pe "A", s-a intamplat sa apar "F" in bord sa palpaie si masina nu pleaca de pe loc, ca si cum nu intra in viteza. Daca opresti masina din cheie si o repornesti s-ar putea sa poti s-o pui pe "A", si sa plece.
Daca o tii doar pe "A", merge pana cand, trebuie sa dai in mansalier "R", si s-ar putea sa ai o surpriza, sa dea "F" failure din nou.
Am dus-o la cei de la opel in timisoara(autoglobus) si mi-au spus ca de cutia easytronic magneti marelli nu se ating.
Au facut o diagnoza si mi-au spus a dat codul P0780 shift malfunction, care e legat de easytronic-ul magneti marelli, in rest nu au ce sa-i faca.
Din cate m-am documentat de aceasta cutie se pare ca este un sistem mecanic condus de un soft care ruleaza pe un mini-calculator atasat partii mecanice, care are rolul de a schimba vitezele automat (apasa ambreaj si schimba viteza).
Probleme pot fi de la acest modul care are diferite componente mecanico-electrice gen: electrovalva (solenoid valve) etc. care se pot uza/strica in timp.
Stie cineva un mecanic specialist pe aceasta cutie in Timisoara sau in zona de vest?
Ca asa am mai fost la service-uri, care doar se dau cu parerea si iti i-ai bani degeaba, verificand partea electrica sau te miri ce....dar ei habar nu au de aceasta cutie
PS: Am fost si in Arad la Grup west opel, dar dupa parerea mea nici ei nu stiu sa ofere service pt. aceasta cutie..
La reprezentantele din Timisoara si Arad se pare ca fug de easytronic-ul magneti marelli ca de dracu', dar atunci de ce opel-ul echipeaza astfel de masini, daca nu au mecanici specializati.
As avea nevoie de ceva mecanic/service care sa tie de acesta cutie?!
Poate se poate repara modul easytronic magneti marelli, dar trebuie persoane care cunosc cutia.
Multumesc pt. orice info!
Am un opel corsa D 1.3 cdti motor z13dth 160000km avand cutia robotizata easytronic magneti marelli. De ceva timp mi-am aparut magicul "F" failure si este legat de cutia easytronic.
Uneori daca stai mai mult in trafic, la semafor de ex. si scoti de pe "A" pe "N", iar apoi cand vrei sa pleci pui inapoi pe "A", s-a intamplat sa apar "F" in bord sa palpaie si masina nu pleaca de pe loc, ca si cum nu intra in viteza. Daca opresti masina din cheie si o repornesti s-ar putea sa poti s-o pui pe "A", si sa plece.
Daca o tii doar pe "A", merge pana cand, trebuie sa dai in mansalier "R", si s-ar putea sa ai o surpriza, sa dea "F" failure din nou.
Am dus-o la cei de la opel in timisoara(autoglobus) si mi-au spus ca de cutia easytronic magneti marelli nu se ating.
Au facut o diagnoza si mi-au spus a dat codul P0780 shift malfunction, care e legat de easytronic-ul magneti marelli, in rest nu au ce sa-i faca.
Din cate m-am documentat de aceasta cutie se pare ca este un sistem mecanic condus de un soft care ruleaza pe un mini-calculator atasat partii mecanice, care are rolul de a schimba vitezele automat (apasa ambreaj si schimba viteza).
Probleme pot fi de la acest modul care are diferite componente mecanico-electrice gen: electrovalva (solenoid valve) etc. care se pot uza/strica in timp.
Stie cineva un mecanic specialist pe aceasta cutie in Timisoara sau in zona de vest?
Ca asa am mai fost la service-uri, care doar se dau cu parerea si iti i-ai bani degeaba, verificand partea electrica sau te miri ce....dar ei habar nu au de aceasta cutie
PS: Am fost si in Arad la Grup west opel, dar dupa parerea mea nici ei nu stiu sa ofere service pt. aceasta cutie..
La reprezentantele din Timisoara si Arad se pare ca fug de easytronic-ul magneti marelli ca de dracu', dar atunci de ce opel-ul echipeaza astfel de masini, daca nu au mecanici specializati.
As avea nevoie de ceva mecanic/service care sa tie de acesta cutie?!
Poate se poate repara modul easytronic magneti marelli, dar trebuie persoane care cunosc cutia.
Multumesc pt. orice info!
Salutare ! Vin cu o rugaminte la dvs. Am si eu un astra H cu aceeasi cutie magneti marelli si cu aceeasi problemã! Ma chinui cu ea de cv timp si nustiu ce sa mai schimb la ea. Va rog frumos , imi puteti spune daca a-ti rezolvat problema si mai exact ce a avut? V-as fi tare recunoscator! Multumesc !